Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איפה קראת בדיוק שהוא שבר לילד את העצמות?
הוא לא עשה את זה,אבל כולם פה כולל הוא אמרו שהם היו עושים את זה.

 

 

סוף סוף אני מסכים איתך במשהו.
משהו מיוחד אתה:lol:

 

מה שמצחיק שכולכם חכמים על ילדים,מעניין מה היו ההמלצות שלכם אם מישהו גדול ממכם ישרוט לכם את האוטו,גם לו תשברו את העצמות?

או שאתם חכמים רק על ילדים?

אגב ואם הילד שלי היה שורט את האוטו ובמקום לבוא אלי היית נוגע בו,היו לך יותר צרות משריטה על האוטו.

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה ממש חי בבועה,הוא לא נגע בילד בכלל,הוא עשה דבר יפה ,הוא תפס אותו על חם ופנה יפה לאמא שלו שתקח אחריות,אמא שלו החליטה להתנער מהעניין והוא פנה לרשויות,מה הוא עשה רע?!

 

אבל אתה מלאך,אתה נציג הצדק עלי אדמות ויותר טוב מכולנו,אתה חושב שלילד בן 15 ששורט לאנשים אוטו חדש צריך לעשות נו נו נו ולתת סוכריה,או לתת לעבריינים מהשטחים להסתובב חופשי בשכונות בשם הצדק החברתי,כל השאר גזענים (אומנם מחקו את ההודעה ,אבל אני זוכר טוב טוב את הסמל שפירסמת,יש לי זיכרון טוב אל תדאג).

פורסם

אדון TXSproject היקר: יש הבדל ענק בין דיבורים לבין מעשים. אתה באמת חושב שדיבורים וקללות וכל מיני הכפשות והעלבות למיניהם בצורה מילולית בלבד משתווים בכלל למעשים? - אתה טועה בגדול.

הבעיה במדינה הקלוקלת והמסריחה שלנו היא שעוד מהחינוך הרקוב כאן ומגיל צעיר אנשים מרגישים שהעולם שלהם, עושים מה בזין שלהם, ומתחילים במעשים.

קח דוגמא: דוד של אמא שלי נסע יום בהיר אחד על קטנוע, איזה ערס חתך אותו מבלי לספור אותו בכלל ואז הדוד צעק לו: "מה אתה דפוק?" "אתה לא רואה"? ההוא עצר את הרכב באמצע הכביש, נתן לו כמה אגרופים לתוך הפרצוף ושבר לו את כל הפנים. הוא היה צריך שחזור מחדש של כל הפרצוף והשתלות ושלא נדע מה עוד.

עד היום הוא נראה מעוות בפנים בגלל איזה ערס מסריח שיכל לקלל אותו חזרה אך החליט "לעשות" ולפעול. עוד משהו, אני כמעט בטוח שהערס הזבל הזה שרט\פגע\גנב\השחית לפחות פעם בחיים שלו רכוש של אחר.

אתה יודע, יש פתגם עתיק שאומר: "מי שמרחם על רעשים, סופו שיתאכזר לרחמנים".

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

מר TSXPROJECT, ואם זה היה בחור גדול ? אז מה? אני לא מפחד, אין לי בעיה לתת גם לבחור פי 3 ממני בגודל מכות .. ואין לי בעיה גם לקבל מכות .. הכל בכיף ;)

 

אבל לא נתתי לו מכות (ובגלל זה אני לא "גיבור על ילד קטן") , אלא הלכתי איתו יפה, ואפילו ביקשתי ממנו אישית שיודה בפני ונסגור את זה בנינו בלי ערוב של משטרה

 

עשיתי הכל לפני שהלכתי למשטרה, ביקשתי מאמא שלו שתשלם על הנזק.. הכל לפני המשטרה

אמא שלו אמרה לי ללכת קיבינימט .. אז ..

 

אם לא מתאים לך, אתה מוזמן גם לנסות לשרוט לי את הרכב.. אין לי בעיה שתשלם לי עוגמת נפש גם אתה..

פורסם
מר TSXPROJECT, ואם זה היה בחור גדול ? אז מה? אני לא מפחד, אין לי בעיה לתת גם לבחור פי 3 ממני בגודל מכות .. ואין לי בעיה גם לקבל מכות .. הכל בכיף ;)

 

אבל לא נתתי לו מכות (ובגלל זה אני לא "גיבור על ילד קטן") , אלא הלכתי איתו יפה, ואפילו ביקשתי ממנו אישית שיודה בפני ונסגור את זה בנינו בלי ערוב של משטרה

 

עשיתי הכל לפני שהלכתי למשטרה, ביקשתי מאמא שלו שתשלם על הנזק.. הכל לפני המשטרה

אמא שלו אמרה לי ללכת קיבינימט .. אז ..

 

אם לא מתאים לך, אתה מוזמן גם לנסות לשרוט לי את הרכב.. אין לי בעיה שתשלם לי עוגמת נפש גם אתה..

הבעיה שאם בחור יותר גדול ממך לפחות איפה שאני גדלתי לא היתה רק מקבל מכות,אלא גם היתה צריך לשלם את החשבון הרפואי בבית חולים.

 

עוגמת נפש?

תעשה לי טובה..

אף שופט לא יפסוק לך עוגמת נפש על מכונית ליסינג,ראיתה פעם פסק דין שפסקו עוגמת נפש על מכונית ליסינג?:lol:

פורסם

תמיד יש פעם ראשונה. חוץ מזה, אפשר לחשוב שעל רכב ליסינג אתה לא משלם, אמנם פחות אך חלק בלתי מבוטל מהמשכורת שלו מבוזבז על רכב הליסינג, ואם אתה חושב שזה לא כסף וזה לא נקרא עוגמת נפש אז אין לך ערך לכלום.

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

גם לי יש מערכת מקצועית של 48 שעות על החניה

ומה קורה אחרי 48 שעות ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
תעשה לי טובה..

אף שופט לא יפסוק לך עוגמת נפש על מכונית ליסינג,ראיתה פעם פסק דין שפסקו עוגמת נפש על מכונית ליסינג?:lol:

בא אני אסביר לך למה כן - לכל בן אדם בליסינג יש רישום של תאונות

חלק מהמקומות - לא לוקחים השתתפות עצמית לא משנה מה

וחלק מהמקומות על כמות תאונות מסוימת אם בכלל

למה כשמישהו עושה לו נזק - הוא לא יקבל פיצוי?

 

ובקשר לגידוף

אורן דיבר עם חבר , לא הלך לגברת וצעק עליה , לא הלך לחברה שלה ואמר לה ישירות

זכותו להגיד לחברו מה שבא לו ואיפה שבא לו.

 

אורן , כל הכבוד

אשכנזי אשכנזי :) אבל יצאת גדול

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
היא הופכת לדלעת.

בול בחצות ובתנאי שתמצא את העדשה המתאימה בזמן ותרכיב אותה

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

אורן, סחטיין! מחכה לשמוע עוד התפתחויות לטובה!

 

תשמעו חבר'ה, הייתי לפני חודש בבולגריה עם חבר ונדהמתי כמה שהאנשים שם טובים. מכוניות מלפני 400 שנה ואין שריטה אחת, לכולם יש סמלים במכוניות ופשוט אין שריטות שנעשו בזדון! אנחנו צריכים ללמוד מהם והרבה!

 

איתמר ג'ורג'.


×
×
  • תוכן חדש...