Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור ברור... הילד הוא הבנזונה... הכי נוח לחשוב ככה.

אני יודע שאני במקומו הייתי יכול לעשות דברים חמורים הרבה יותר לאותו אחד שיקרא לאמא שלי זונה.

(אני שוב חוזר ומציין שאני לא מכיר את פרטי המקרים שקדמו לאירוע , ולא מבקר את אורן לפני שאני יודע בדיוק מה קרה לפני ומה לא קרה).

אורן , אולי תחסוך את ההשערות ותספר לנו מה קדם לאירוע?

וואלאק אתה!!

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ברור ברור... הילד הוא הבנזונה... הכי נוח לחשוב ככה.

אני יודע שאני במקומו הייתי יכול לעשות דברים חמורים הרבה יותר לאותו אחד שיקרא לאמא שלי זונה.

(אני שוב חוזר ומציין שאני לא מכיר את פרטי המקרים שקדמו לאירוע , ולא מבקר את אורן לפני שאני יודע בדיוק מה קרה לפני ומה לא קרה).

אורן , אולי תחסוך את ההשערות ותספר לנו מה קדם לאירוע?

כן כן

ויש לך זיין ענק

ואתה נוהג בפרארי ולאבא שלך יש מפעל שמייצר חורים בבייגל'ה, נו ברצינות? על מי אתה עושה רוח "אם הוא היה קורא לי בן זונה"

הבנו אותך, אתה אבו-עלי, גנגסטר, איתך לא יתעסקו ואמא שלך בטוח לא זונה, אבל שום דבר, כולל כלום לא מצדיק פגיעה ברכוש של בן אדם.

לא אמא זונה ולא סבא סרסור, ולילד הזה יש המון מזל שהבחור פה עדין והלך עם זה למשטרה.

יש אנשים שהיו סוגרים את זה הרבה יותר קרוב לביית.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
ילד פראייר,אם הוא לא היה מודה בשום דבר אחר היתה יכול רק לתבוע אותו על שריטה אחת.

עדיף בכלל לא להודות בכלום עד שמגיעים לבית משפט,מנסיון.:lol:

 

וברצינות,יפה אבל למה למשטרה?

לדפוק לו את כול החיים על שריטה באוטו?

לתלות?

לשבור לו את כול העצמות?

למה שפשוט לא נתלה אותו על עץ בכיכר העיר?

בגלל אידיוטים כמוך בזבזתי 750 שקל על מצלמה ..

 

אני מקווה שאנשים כמוך ילמדו את הלקח.. והלוואי וגם לך "יהרסו את החיים" בגלל "כולה שריטה" ..

 

יותר מזה, הלוואי וידפקו לך ככה שריטה או כמה בריאות ככה לכל אורך הרכב, בעיקר יום אחרי שתביא אותו חדש מהחברה.. שתבין למה אני מתכוון.

פורסם

ולכל המתחסדים שחושבים שקראתי לאמא שלו זונה כי משעמם לי ... אז נתחיל בזה שזה לא היה בפרצוף שלה, אלא חברה שלה ששמעה שיחה ביני לבין חבר... ונסיים בכך שאין לכם מושג איזה יחסים יש לי עם השכנה ואיזה "זונה" היא שכל דבר קטן שאנחנו עושים בבית מפריע לה, החל מטלויזיה שדולקת וכלה בכלבה הקטנה שלי שנובחת שדופקים בדלת ..

 

בקיצור ולעניין, כל מי שחושב שבגלל שקראו לאמא שלו זונה הוא "לא רק ישרוט רכב אלא יוסיף גם צבע" , שיבוא אלי הביתה, אני אשמח לראות את הצבע ואת השריטות ... , רק שיכין צ'ק.

 

כולם גיבורים גדולים שמקללים את אמא שלהם כולם יעשו מזה איי איי איי .. אבל בסוף , אני .. זה שקרא לה זונה.. גם יעשה עליה פחחות וצבע.

פורסם

אם היא זונה יש מצב שהיא באמת צריכה כבר פחחות וצבע.

 

 

 

מה נסגר עם איזה וידאו CAPTURE של העולל בפעולה ???

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
קיבלתי הצעה למצלמה+תוכנה, המצלמה מקליטה כל תנועה שנקלטת

בפריים (אפשרי גם עם סירנה עצבנית) , כל זה מתחבר דרך כבל RF

לכרטיס שמותקן במחשב. אפשר לכוןן מס' פריימים לדקה/איכות וכו'.

900 ש"ח.

 

אורן , שיחקת אותה! כל הכבוד!

איתי אם אתה יכול שלח לי את המפרט של המצלמה, אצלי האוטו עומד מול הבית אבל זה קו ישר של כ 20 מטר + - ככה שאני לא מאמין שיראו את הפנים במקרה ו...

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אורן שיהיה לך בהצלחה,תמשיך לעדכן אותנו,כמו שאמרתי אל תתפתה לעשות שטויות,תעשה הכל כחוק ותסחט להם את המיץ כמו שצריך.

 

 

נ.ב. אל תשים לב לכל המתחסדים שחושבים שהם מעל כולם.

פורסם

1. לצערי הרב פרחחים שכאלה זוכים לחסדי המערכת מלבד אזהרה בתחנת המשטרה ורישום (לא פלילי) העניין אמור להסתיים.

 

2. אם לפרחח כבר כמה עבירות ברקורד אתה יכול להתעקש שיעמידו אותו לדין במידה ותקבל את ההודעה של חוסר עניין לציבור אתה יכול לערער, דומני תוך 15 יום ליועץ המשפטי.

3. אורן 16V קבל ח"ח על הרעיון והביצוע.

4. לעניין תביעות קטנות: כעיקרון עדיף לבוא לבית המשפט לאחר שיש לך פס"ד פלילי חלוט ואז הדרך במשפט האזרחי פתוחה בפניך. במצב עניינים דהוא זה (כשכנראה לא יהיה כתב אישום) כשאתה מגיש את התביעה הקטנה בגין נזקי הפחחות +צבע, ציוד ההקלטה ועוגמת הנפש, דאג לצרף את התלונה במשטרה+ההודאה של הפרחח במשטרה.

4. אף על פי שעניין זה לא שווה התייחסות - אין זה מעלה ו/או מוריד אם קיללת/גידפת/ברכת את האמא/סבתא/דוד של הפרחח.

5. אני רק רוצה להדגיש דבר אחרון, תנסה להתעקש שיגישו נגד הפרחח כתב אישום ואז יש מצב שתקבל פיצויים עונשיים (לא גבוהים) מהנאשם ללא קשר לפיצויים שתקבל בהליך האזרחי.

6.שוב ח"ח על הרעיון והביצוע.

פורסם

אורן 16v, אני בד"כ ממש לא מסתדר עם התגובות שלך אבל הפעם אני מצדיע לך איך לא שברת לו עצם אחרי עצם, כל הכבוד...! אם היו עושים לרכב הפרטי שלי את זה, לא בטוח שהייתי מצליח לשלוט בעצמי. אל תוותר, להיכנס בו כמה שאפשר בגבולות החוק, כמובן... :-D

פורסם
בגלל אידיוטים כמוך בזבזתי 750 שקל על מצלמה ..

 

אני מקווה שאנשים כמוך ילמדו את הלקח.. והלוואי וגם לך "יהרסו את החיים" בגלל "כולה שריטה" ..

 

יותר מזה, הלוואי וידפקו לך ככה שריטה או כמה בריאות ככה לכל אורך הרכב, בעיקר יום אחרי שתביא אותו חדש מהחברה.. שתבין למה אני מתכוון.

בסדר אני אידיוט,אתה גאון,זוכה פרס נובל,אנשים כמוך נדירים:roll:

תמשיך לקרוא לאנשים בשמות גנאי ואז תבוא לפורום עוד פעם לבכות על זה ששרטו לך את האוטו.

אגב אתה גיבור על ילד,מעניין אותי מה היית עושה אם היה מולך אחד בגודל של טנק,גם לו הייתה ושובר את כול העצמות?,


×
×
  • תוכן חדש...