Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל לא הייתי ממליץ לקנות מ MCAM4U , קיבלתי המון תגובות לא טובות עליהם..

 

אני קניתי מזוהר תקשורת (גם מהם לא הייתי ממליץ לקנות..)

 

בכל אופן, אין לי מושג וידאו או RF, זה מתחבר ישירות לכניסת וידאו בטלויזיה (הצהוב) :) זה כל מה שאני יודע.

 

גיבסון: הייתי מחבר גם מצלמת וידאו משוכללת שיש לי .. הבעיה שאין לי איך לראות את החניה.. וזו הסיבה שקניתי .. כדי להחביא.. מהחלון\דירה שלי לא רואים את החניה (קומה שלישית והחניה מקורה)

פורסם

הבעיה עם תוכנות מעקב היא שהן מגלות בדר"כ כל תנועה, ואני יודע שאפשר לכוון רגישות - אבל זה בעייתי. אתה לא רוצה לצלם כל חתול וכלב שעובר בחנייה.

פורסם

עדיף לקלוט כל כלב וחתול מאשר לקלוט כל כלום ולצלם straight 3.5 שעות...

 

 

גיבסון: הייתי מחבר גם מצלמת וידאו משוכללת שיש לי .. הבעיה שאין לי איך לראות את החניה.. וזו הסיבה שקניתי .. כדי להחביא.. מהחלון\דירה שלי לא רואים את החניה (קומה שלישית והחניה מקורה)

יכולת לחבר מצלמה אלחוטית למחשב, אותו הגודל של המצלמה שאתה קנית, פחות או יותר אותו המחיר.

פורסם

אורן פתרון מעולה! הבעיה היחידה פה זה מקרה יחיד ולא חוזר ולכן ההוכחה שהוא ביצע את שאר הסריטות היא בעייתית.

 

אני אומר שתמשיך להפעיל את המצלמה על בסיס קבוע לשבועיים הקרובים בטוח שהחרא הקטן ירצה להתנקם...

 

חוץ מזה גיבסון איך בדיוק הוא יחביא WEBCAM זה לא בדיוק מצלמת כפתור...

חוץ מזה שהאלחוטי בטח לא יגיע עד לשם.

קליאו ספורט :roll:

פורסם

חוץ מזה גיבסון איך בדיוק הוא יחביא WEBCAM זה לא בדיוק מצלמת כפתור...

חוץ מזה שהאלחוטי בטח לא יגיע עד לשם.

1. יגיע גם יגיע אלחוטי נורמאלי עם כוח שידור של 40-50 מילי וואט יגיע לקומה שלישית

2. יש מצלמות כפתור דיגיטליות אלחוטיות

3. בכל מקרה - גם אם המצלמה גדולה יותר ממצלמות הכפתור - היא מוחבאת בתוך ארון...

פורסם

אני ספגתי יותר גרוע משריטות, דפיקות בפח, פנצור גלגלים......

 

ובאיזור שאני גר זהו אזור מאוד איכותי אך מסתבר שיש קנאים..... תמיד רציתי להרכיב מצלמה אך לא ידעתי אם זה אפשרי.

 

מאיפה אפשר לרכוש את המוצרים הללו? האם הם קלים להתקנה?

פורסם

אהלן

 

רציתי לדעת אם למשל אני רוצה להרכיב את המצלמה בחנייה של הבית אבל בלילה, אם אני אדליק פלורוסנט ליד האוטו, ייראו טוב? או שיש מצלמות מיוחדות לעבודה בלילה?

פורסם

שמחה לראות אנשים עם יוזמה כזו, המציבים לעצמם מטרה ודבקים בה.

בהצלחה עם המשך התהליך בבית המשפט.

:mm_yeah:

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אהלן

 

רציתי לדעת אם למשל אני רוצה להרכיב את המצלמה בחנייה של הבית אבל בלילה, אם אני אדליק פלורוסנט ליד האוטו, ייראו טוב? או שיש מצלמות מיוחדות לעבודה בלילה?

 

זו שאלת השאלות- הרי לרוב מעשי וונדליזם עושים בלילה- חשוך, אין הרבה אנשים בסביבה.

האם ישנו פתרון בצורה של פיצ'ר או תוכנה שמעבדת את הצילום עד כדי רמה של זיהוי הוונדלים?

פורסם

אפשר לנסות להגביר את עוצמת הבהירות (Brightness) במצלמה, אבל אם אין תאורה כלום לא יעזור.

 

אתם יכולים לנסות את זה בעצמכם - תשוו בלילה בין הפעלה של המצלמה בלי תאורה, ועם תאורה - עם תאורה תקבלו הרבה יותר FPS, מאשר המעט והאיטיות שללא תאורה.


×
×
  • תוכן חדש...