Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב חברים !! ...

תמליצו לי בבקשה מה לקנות עד 2500 שקל

 

המערכת צריכה לכלול מערכת עצמה רמקולים מגבר וסאב

 

תודה רבה ....

פורסם

קומפ:-

 

מורל פולס-500 שקל

 

 

מונובלוק לסאב-

 

Lightning audio b.250.1

תוכל למצוא אותו משומש ב550 שקל או לקנות אותו ב900 שקל.

סאב-

kicker comp c12

 

600 שקל כולל תיבה

 

מגבר לקומפוננט-

אני מציע לך לקחת משהו חזק במקרה ושידרגת את הקומפ ליותר חזק..

 

mac audio z4200

1100 שקל

 

הכל ביחד יוצא לך ב2700 שקל ויהיו לך פה ושם הורדות במחירים .. יצא לך 2500 שקל.

 

בהצלחה.

פורסם

לפני שבכלל אפשר להמליץ לך על רכיבים אתה צריך לדעת שלכל סוג רמקול יש אופי צליל משלו

 

השאלה איזה סוג של צליל אתה אוהב?

 

צליל עמוק ורך

 

צליל חד וחזק

 

צורם? לא צורם בכלל?

 

את התקציב כבר פירטת...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בתקציב הזה.

יהיה לך קשה להשיג. גם: HU. מגבר 4 ערוצים. קומפוננט, וסאב.

תקציב לדברים לחדשים.

HU כ 1000 שקל. (לפחות 2 יציאות למגבר)

מגבר כ 1000-1300 שקל. (אופציה טובה - Z4200)

קומפוננט. החל מ 500 שקל. ועד ... לדעתי . כ 650 שקל. יש סטים טובים.

סאב. כולל תיבה. בין 500 ל 1200 שקל. יש דברים טובים. ב 700 שקל יש הרבה אופציות.

ואיפה התקנה??? וחיווט? (סובארו לא פשוט). (כ 500 שקל לפחות)

 

אתה מגיע ל 4000 שקל. 1K+1.1K+650+700+500= 3950

 

לציוד משומש..

רדיו - גם 1000 שקל. אבל דגם הרבה יותר מתקדם. (יש דגם 750 של פיוניר בפחות מ 1000 שקל)

770 חדש . ב1000 שקל. (חדש עולה מעל 1500 שקל.)

מגבר- גם בסביבות ה 1000 שקל (הייתי עדיין הולך על הZ4200)

קופוננט. יש משומש במחירים בין350 ועד 600. ביד שניה. דברים טובים. (פולס ב 350. ועוד)

סאב. - משומשים. במחיר של עד 600 שקל יש כמה אופציות משומשות טובות.

** התקנה וחיווט לא השתנה. **

 

תקציב. כמו מקודם.! 4K . אבל !! הציוד הוא בכמה רמות מעל.

 

לדוגמא.

פיוניר סדרה 3 או 4. חדש. מול פיוניר 750/770 משומש. (מחיר זהה)

פולס חדש מול דוטק משומש. (מחיר זהה)

 

אני מציע שילוב של משומש וחדש.!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מסכן הבן אדם, ביקש עד 2500 וגם במשומש אתה ממליץ לו ב4K :)

 

לפותח התרד יש שתי אופציות או משומש או להתאזר בסבלנות ולרכוש בכל פעם פריט חדש, מה שבטוח אל תקנה זבל...

 

אתה מוכן ליד שניה?

בשיפוצים

פורסם

רדיו דיסק -

DEHP6750MP Pioneer

1100 שקל

 

קומפ-

מורל פולס

550 שקל

 

מגבר-( 4 ערוצים)

lB2.300.4 Lightning Audio

900 שקל

כדי שיחזיק לך סאב בעתיד ..

סאב-

קיקר COMPC12.

600 שקל עם תיבה

עכשיו תראה יש לך שתי אופציות :

או לוותר על הסאב ולקנות את הקומפ ושאר המערכת.

או לוותר על הקומפ ולהישאר בינתיים עם הרמקולים המקוריים של הרכב עד שיהיה לך עוד כסף..

פורסם

עם אני יקנה מערכת עצמה ב1000 חדש פלוס רמקולים טובים ב500 מגבר ב500 סאב ב500

 

איך זה יהיה? כי חבר שלי עשה את זה ככה ודווקה שומעים טוב

פורסם

הכל תלוי ברכיבים...

תלוי גם מה תמצא ביד שניה.. יש מציאות ויש לא...

לדעתי תעשה צעד צעד... תרכוש לאט לאט דברים טובים... ובעתיד תוסיף מקסימום כשתמצא מציאה יד שניה...

 

 

סם.

פורסם

מגבר:

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=35963

 

רמקולים:

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=130665

 

סאב ללא תיבה (תיבה עוד 100 ש"ח):

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=130834

 

ורדיו דיסק:

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=40730

 

כל זה 2327 שקלים חדשים...

 

מההה אתם חושבים על זהה ?!?!?

 

 

 

תודההה רבהה לOhad_Honda ממקס טיוניג שעזר ליוהמליץ על זה וגםם תודה רבהה לאנשים שפה שעוזרים לי גם תודהה לכם

פורסם

סליחה.. מערכת מחורבנת

ציוד נמוך. כולים המליצו לך על קומפוננט ולא 6/9. (6/9 זה לא למערכת איכותית.)

וסאב מרוח.

ורדיו עם יציאה אחת למגברים.

והמגבר הזה לא ינצל את הסאב!.

 

עם אתה רוצה משהוא טוב. תקשיב לפורום. (הוא ניטרלי.) ואין למרבית האנשים רצון לדחוף ציוד.

ועם אתה רוצה מערכת שוק. זה מה שבחרת.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
סליחה.. מערכת מחורבנת

ציוד נמוך. כולים המליצו לך על קומפוננט ולא 6/9. (6/9 זה לא למערכת איכותית.)

וסאב מרוח.

ורדיו עם יציאה אחת למגברים.

והמגבר הזה לא ינצל את הסאב!.

 

עם אתה רוצה משהוא טוב. תקשיב לפורום. (הוא ניטרלי.) ואין למרבית האנשים רצון לדחוף ציוד.

ועם אתה רוצה מערכת שוק. זה מה שבחרת.

מסכים עם כל מילה...

חבל לבזבז את הכסף על מה שבחרת...

 

 

סם.

×
×
  • תוכן חדש...