Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
השאלה שלי אם יש אפשרות להפחית בקנס?
תגיע למרכז השירות המרכזי - מרכז בקרה בנחשונים. אולי תצליחו לסדר משהו.

Veni Vidi Vici

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התשובה הקשה היא שאין כל כך מה לעשות עו"ד יוכל להוריד את הכנס קצת (לא משהוא שמתקרב לסכום המקורי) ושכר הטירחה לא זול. החוק בצד של דרך ארץ (כביש 6) וכל מה שהם גובים הם גובים על פי חוק ועל כך אין לי שום תלונה אליהם.(רק למי שאישר את זה)

 

הבעיה מתחיל עם זה שיש לדרך ארץ אינטרס ברור לבלבל אותך ולעקב אותך מלשלם את החשבון. כך תצבור קנסות גבוהים וכ"ו וכ"ו

א. הם שולחים רק לכתובת הרשומה במשרד הפנים (זה קשור לתשלום אגרה לערץ 1) למה? אפשר לשלוח לכתובת נוספת. עם הצבא המסורבל שלנו מצליח להתמודד אם לשלוח לי שני צווים גם הם יכולים.

ב. למה אין הודעה שנייה בדואר רשום?

ג. למה לא מתקשרים? פתחתי מנוי וידאו בכביש 6 במקביל לתשלום חשבונית שקיבלתי. ויומיים אחר כך הם נזכרו בנסיעה שלא חויבה בזמן פתיחת המנוי. כתובת מעודכנת שלי היתה להם - לא שלחו לי מכתב לשם.

מספר פלפון מעודכן היה - לא התקשרו, מספר כרטיס אשראי היה - לא חיבו . יום אחד אני מתקשר אליהם לבדוק שהכל בסדר ומגלה שכבר יש כנס וכ"ו וכ"ו.

אפילו העירייה יותר יעילים כך שזה לא נובע מחוסר יכולת רק מרצון לבלבל לועקב

פורסם

האם זה אותו חבר מכאן :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=90301 ?

 

אם כן , הגיע זמן שהעבריין הסדרתי הזה יתחיל לשלם את חובותיו . אף אחד לא מכריח אותו לקבל את כל הקנסות הללו. במקומך , אם לא מדובר במקרה בך (חברה שלי נכנסה להריון , מה פתאום ,זה לא אני...) - הייתי מתרחק ממנו.

 

אם זה לא הוא - גם , כדאי להתחיל לבחור את החברים ביתר קפידה.

פורסם

"חבר".. אה?:wink:

פעם, כשהייתי צעיר היה במעריב לנוער מדור שניראה "על בנים ועל בנות"... היתה שם פעם הודעה כזו...

יש לי חברה בכיתה והיא בת 14, היא יוצאת עם אדם נשוי בן 29, ולאחרונה הם התחילו לקיים יחסי מין, בחלק מהפעמים הם לא מישתמשים באמצעי מניעה...

בשלושה חודשים האחורנים חברתי לא קיבלה מחזור, וכמו כן היא מקיאה בבוקר ולא מרגישה טוב...

האם יכול להיות שהיא בהריון?

 

פלונית אלמונית...

 

"חברה"....אה?:wink:

 

כמו שאמר המ"כ שלי בטירונות "מה שלא ניכנס מהראש, ניכנס מהרגליים!!!"

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
האם זה אותו חבר מכאן :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=90301 ?

 

אם כן , הגיע זמן שהעבריין הסדרתי הזה יתחיל לשלם את חובותיו . אף אחד לא מכריח אותו לקבל את כל הקנסות הללו. במקומך , אם לא מדובר במקרה בך (חברה שלי נכנסה להריון , מה פתאום ,זה לא אני...) - הייתי מתרחק ממנו.

 

אם זה לא הוא - גם , כדאי להתחיל לבחור את החברים ביתר קפידה.

יש לך זיכרון טוב אתה....

 

כן זה אותו אחד,ואני עוזר לו כל הזמן לצאת מהבוץ.קצת מתחילים להניע את העגלה,בום מגיע חוב חדש!

פורסם

בקיצור, הבנאדם מניאק ישראלי מצוי.

 

מה זה כל החובות האלה ?! ממש כלבוטק. משתמש בשירותים (פלאפונים, כבישי אגרה, הלוואות מבנקים) ופשוט לא משלם !!! זה גובל בגניבה.

פורסם

קצת סדר, ושתדעו:

 

א. יש המון חיובים שגויים וכדומה חשוב לבדוק (דרך אגב - כדי לקבל פרוט נסיעות דורשים עוד כסף. מי שמע על מצב שבו דורשים עוד כסף כדי לתת פרוט על מה אתם משלמים? זה כאילו חברת חשמל - גוף בעייתי כשלעצמו, היתה דורשת עוד כסף כדי להגיד לכם את קריאת המונה שלכם). אבל בכל אופן - אם לא הודיעו לכם, אפשר ליצור קשר עם "הפורום" של כביש שש, שם אפשר להתמקח על גובה הקנס, אפשר להשיג בין 50% לאפס קנס, תלוי בנסיבות.

ב. לאדון היקר שעובד בכביש 6 - רחמי לך. אתה חלק ממערכת מסואבת ומתועבת. לחברה שבה אני עובד יש הסדר ונהלים, וכל רכב חדש בו ביום נשלחת הודעה עם אישור קבלת כתוב לגבי צרופו להסדר החברה, ובכל זאת זה לא קורה, והמשמעות היא כמובן חיובים שלא משולמים (כי החברה לא יודעת עליהם), ודרישה לקנסות וכדומה, ואחת לחצי שנה סיפור שעולה בכמה ימי עבודה של האחראי בארגון כדי לבטל את הכל, הכל כי זו חבורה של מטומטמים שיודעים שהכסף בא אליהם בקלות. אם היו צריכים לעבוד בצורה הוגנת גם היו ישרים איתנו.

ג. במצב הוצל"פ - עדיין אפשר להגיע להסדר. צריך עו"ד כדי לעכב את ההוצל"פ, אבל גם לא לרוץ לשלם הכל. (רק אל תסע בינתיים בכביש כי יקחו לך את האוטו...)

פורסם

מוזר מאוד מה שאתה אומר על הפירוט נסיעות כי אני מקבל כל חשבונית גם פירוט ולא עולה לי כסף.

 

 

 

אופק.

פורסם
קצת סדר, ושתדעו:

 

א. יש המון חיובים שגויים וכדומה חשוב לבדוק (דרך אגב - כדי לקבל פרוט נסיעות דורשים עוד כסף. מי שמע על מצב שבו דורשים עוד כסף כדי לתת פרוט על מה אתם משלמים? זה כאילו חברת חשמל - גוף בעייתי כשלעצמו, היתה דורשת עוד כסף כדי להגיד לכם את קריאת המונה שלכם). אבל בכל אופן - אם לא הודיעו לכם, אפשר ליצור קשר עם "הפורום" של כביש שש, שם אפשר להתמקח על גובה הקנס, אפשר להשיג בין 50% לאפס קנס, תלוי בנסיבות.

ב. לאדון היקר שעובד בכביש 6 - רחמי לך. אתה חלק ממערכת מסואבת ומתועבת. לחברה שבה אני עובד יש הסדר ונהלים, וכל רכב חדש בו ביום נשלחת הודעה עם אישור קבלת כתוב לגבי צרופו להסדר החברה, ובכל זאת זה לא קורה, והמשמעות היא כמובן חיובים שלא משולמים (כי החברה לא יודעת עליהם), ודרישה לקנסות וכדומה, ואחת לחצי שנה סיפור שעולה בכמה ימי עבודה של האחראי בארגון כדי לבטל את הכל, הכל כי זו חבורה של מטומטמים שיודעים שהכסף בא אליהם בקלות. אם היו צריכים לעבוד בצורה הוגנת גם היו ישרים איתנו.

ג. במצב הוצל"פ - עדיין אפשר להגיע להסדר. צריך עו"ד כדי לעכב את ההוצל"פ, אבל גם לא לרוץ לשלם הכל. (רק אל תסע בינתיים בכביש כי יקחו לך את האוטו...)

א. לא טענתי שאין חיובים שגויים. בכל מקום וחברה יש טעויות.

 

חיוב על נסיעה אחת בדר"כ יתעכב עד שהרכב X יסע עוד מס' נסיעות. ככל הידוע לי (אינני קשור למחלקת שרות) לא שולחים חשבונית רק על נסיעה אחת. כל החשבוניות (לדוג' מ-1.4.06 עד 1.6.06) נשלחות באותו זמן ללקוחות ואז יש תאריך אחרון לתשלום לכולם. הרבה אנשים לא בודקים את התאריך של התשלום האחרון - דבר הגורר קנסות. הכל כתוב - צריך לשים לב.

 

ב. אינני עדיין אדון - אין צורך לקרוא לי כך. אין גם צורך לרחם עלי. העבודה שלי משלמת לי את החשבונות שלי. הכי קל להוציא שם רע הרי כולם מטומטמים חוץ מהישראלי ה"חכם".

 

ג. ציינתי זאת כבר בפני פותח השרשור.

 

*התגובות שלי אישיות.

 

**אין לי קשר למחלקת שירות לקוחות, גבייה ואכיפה.

 

Veni Vidi Vici

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

לעובד כביש 6 !

רק עובד כביש 6 יגן על כביש 6 . לא אתפלא אם העובד בכביש 6 , אינו מהשותפים לקומבינה הממשלתי בכביש 6 על גבם של הנהגים

שאוכלים אותה על ימין ועל שמאל ברישיון המדינה!

כביש 6 לא שולחת חשבוניות בזמן ומאשימה את הנהגים באי תשלום במועד מטעות כזו ומרשלנות מקצועית זו רק היא מרוויחה כל עוד מדינת ישראל מאפשרת

לה לשדוד את הנהגים!

 

לעניין מה עושים עם צו ההוצל"פ:

א. לשלם ואחר לנהל מאבק אלא אם יש בידך סכום להפקדה בקופת בית המשפט עד לדיון בתביעה בבית המשפט.

ב. לקחת עו"ד או לפנות לשיל"ה לקבלת ייעוץ משפטי חינם (יש ברחובות, רמלה , ראשל"צ ועוד... חפש באינטרנט

ג. תעריפי נסיעה בכביש 6 מחושבים לפי קטעים כמפורט מאחורי החשבונית ואם בידך חשבונית נסה לבצע חישוב ולהבין את הדרך.

ד.חשבון אחד שלא שולם , מחויב לפי 32.34 ש"ח לנסיעה כולל מע"מ. ז.א. אם ביצעת 10 נסיעות ולא שילמת במועד תשלם בגין 10

נסיעות 323.40 שקל ואם נדרש ממך יותר תפנה לדעת איך בוצע החישוב.

ד. במקרה של 2 חשבונות שלא שולמו בזמן התעריף לנסיעה מוכפל דהיינו תשלם בגין 10 נסיעות 646.80 שקל.

ה. בקרה של 3 חשבונות שלא שולמו בזמן (כשסך כל הנסיעות נניח הם 10 נסיעות) תשלם 1280 שקל.

 

מאוד חשוב לדעת שעל הסכומים הנ"ל אין להוסיף מע"מ כי סכום הקנס לנסיעה כולל מע"מ במקרה שכן אנא פנה אליי למייל שהוצג או ציין את המייל שלך ואצור איתך קשר.

 

ו. צו החיוב המתקבל מההוצל"פ יש לבדוק היטב כי לעיתים החישוב שגוי ולא באשמת ההוצל"פ . סכום החיוב מועבר ע"י עוד' של כביש 6 ולא פעם הכיל טעות.

 

ז. להימנע מפנייה לוועד ערר - פסקי הדין שלה מקפחים ונוטים לטובת כביש 6 ונמשכים על גבי שנים.

 

רבים מאוד האנשים שלא יודעים כי בחיפוש ובחישוב חוזר יופתעו למצוא דברים מסמרי שיער מבלי שיש דין או דיין לעשות צדק ויגן על הלקוח.

 

זאת אומרת רק הכסף שמגיע לכביש 6 נושא ריביות במאות אחוזים . במידה ובית המשפט יימצא שכביש 6 גזל את כספך , כספך לא זוכה לאותם מאות אחוזים שכביש

גבה בגין חוב המגיע לו וכאן, אני מאשימה את בתי המשפט באי עשיית צדק ובקיפוח ומגנה את הצידוד בעוולה.

 

נסה את שילה ואם לא לך לעוד' בהצלחה.

פורסם

לי אישית גם היה מקרה מאוד מעצבן ובלתי מתחשב, הבנק החליף לי את הכרטיס אשראי ונאמר לי שכל ההוראות קבע עוברות אוטומטי לכרטיס החדש, משום מה ההוראות קבע לא עברו.

חברת פנגו (חניה סלולרית) על חוב של כ-5 ש"ח צלצלה אלי לברר מדוע חזרה ההוראת קבע והענינים סודרו במקום

כביש 6 על חוב של כ45 ש"ח שלח מיד חשבונית נוספת עם עלות של כ-17 ש"ח "עמלת הוראה חוזרת" בשיחה איתם נאמר לי שאין מה לעשות זה הנהלים.

נכון יכול להיות שאני אשם, אבל קצת התחשבות, קצת שירות. אני מנוי אצלהם למעלה משנתיים ואף פעם לא חזרה הוראת קבע. את המנוי שלי ביטלתי ומאז אני משתדל לא לעלות על הכביש הזה.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014


×
×
  • תוכן חדש...