Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C2 VTS


Yaro
שימו לב! השרשור הזה בן 6547 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זאת אכן עובדה, שצו האופנה הוא ג'אנט גדול, צדדים רחבים ומנופחים, וכו', אבל אל תשכח שיש עדיין מכוניות שמצליחות להראות התנהגות טובה למרות הכל - הונדה S2000, מאזדה MX5, מיצובישי איבו 8-9, סובארו אסתי ועוד.

 

כן, באיזה מחיר...

הוט' האצ' היו מכוניות לכל כיס.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כן, באיזה מחיר...

הוט' האצ' היו מכוניות לכל כיס.

מסכים.

זה מה שהיה יפה בהן.

אתה יכול להסיע את הילדים בבוקר לגן ולתת בגז בדרך חזרה הביתה.

נראות תמימות וחמודות אלב מכילות ערך מוסף של נהיגה מבפנים.

 

לי אישית הרכב (שהוא לא ממש בקטגורייה הזו אבל ניחא) שהכי עושה את זה זו המיני קופר. המקורית.

 

כיום, למרות (או אולי אפילו בגלל) השתכללות ההוט האצ', אני בחרתי דווקא ללכת על כיוון שונה לחלוטין... לא יודע, כל ההוט האצ' לא מרגשות אותי...

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וההיגוי באמת לא מתקשר.

רוני

זה לא שהוא לא מתקשר , פשוט אין אף אחד בבית...

 

האוטו הזה בסדר לכבישים מפותלים מאוד ללא עליות (כמה כאלה יש?) ואז חוסר ההגה הורס את ההנאה... אכזבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שדווקא חוסר התקשורת מההגה פחות מפריע לי באוטו. ההגה מספיק מדויק ומהיר והשלדה מספיק טובה בשביל לפצות על זה במידה מסוימת. מה שיותר מפריע זה המנוע החלוש, תיבת ההילוכים הנוראית וחוסר היציבות בשיבושים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וגם הרגישה כך וזה כי למסלול הזה היא הייתה מעולה (כולל התוצאה מול רכבים חזקים בהרבה).

כפי שרוני ציין יש לה יופי של turn-in ואחיזה טובה. אני הכנסתי אותה באגרסיביות לפניות ובשביל זה לא צריך הרבה רגישות בהגה (וטוב שכך כי בפניה היחידה שהייתי צריך רגישות העפתי קונוס :smile:).

בדקה המסכנה שהייתה לי אני לא יכול להעריך את שאר הפרמטרים שציינו אבל כשאני חושב על זה אז באמת היתה לי אחר-כך בעיה עם ההילוכים...:???:

כח לא הייתה בעיה במסלול הזה כי זה ישב טוב על ההילוך השני שלה ולא הרגשתי מחסור רציני ביציאה מפניות.

 

אגב רוני, אני מחזיק אותך אשם בג'ימקאנה הזאת. הבנתי שביקשת להוריד את היתרון שיש לקליאו ואפילו עשיתם בדיקה עם הקליאו שלך על המסלול קודם. לא שמת לב שזה היה בערך המסלול הכי מחורבן שיכול להיות לגיר של האוטו הזה ?!? :evil:

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, באיזה מחיר...

הוט' האצ' היו מכוניות לכל כיס.

אכן בעיה.

המכוניות שיודעות להתנהג האמירו למחירים של 190K+ (מיאטה, WRX, קליאו 200 אם תגיע בכלל)

מה שיש היום במחירים הגיוניים לא בדיוק נותן את הדברים הדרושים מ-הוט האצ' מוצלחת... (איביזה 1.8T, ה-C2)

 

נראה לי שבקבוצת המחיר השפוי עדיף כבר להגדיל בשקל תשעים ולקחת אימפרזה 2.0 אטמוספרית ידנית.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אני לצערי ניצב באותה בעיה בדיוק. קשה לממן את אחת המכוניות המהנות באמת, מאחר וכולן עולות באיזור ה200 (לפחות), בעלות ביטוח מרקיע שחקים ומחיר הדלק רק עולה.

 

במצב כזה, על הנייר, הסי2 , על מחירה הדל ועלויותה האפסיות, נראית קורצת. רק המבחנים מדאיגים אותי ובכלל, עברתי את השלב שבו אני מחפש מכוניות שנראות כמו צעצוע.

 

בסוף אני אשעבד את עצמי לאימפרזה טורבו חדשה כלשהי. עד אז, אני אסבול בשקט.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעה קצת חריגה, אבל בכל זאת...

גם אני כבר מזמן לא חייכתי מנסיעה במכונית חדשה עם יומרות ספורטיביות. בעבר היו לי כמה קטנות חמות (האחרונה היתה סקסו VTR), ובשנים האחרונות גם אני מקלל את היצרנים עם כל דגם חדש- או יקר מדי או שזה פשוט לא זה...

ולפני כחודש - הפתעה. נכון, היא לא סופר מיני, אלא קצת יותר גדולה, נכון- היא לא מתנהגת בהיסטריה, אבל היא חזקה, מהירה ומתנהגת יפה בהרבה מצבים, ובעיקר- וזה הכי חשוב- היה לי פשוט כיף איתה- סיאט לאון החדשה.

מודה- הופתעתי מעצמי. אני פרנקופיל ידוע, ולא חשבתי שאני אזכה לומר מילה טובה על מוצר מבית VAG, ועוד בכיול הסטנדרטי שלו. אבל נראה לי שיש כאן משהו טוב-

גם אחלה הוט האצ', וגם במחיר שפוי.

(אחרי הנסיעה אמרתי לעצמי, מופתע, שהנה, כן עושים מכוניות כמו פעם, וכוססאוחתו, למה רק היא? )

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוי, נו, בחייכם, מספיק עם ההתרפקות הדבילית הזאת על נוסטלגיה.

ההתרפקות הרומנטית הזאת גורמת לכם לזכור את הטוב ולשכוח את הרע.

 

לתת לכם תקציר קטן? בבקשה:

*רנו 5 טורבו סבלו מבעיות חום קשות והייתה מפוצצת סעפת יניקה כל 10000 ק"מ.

*205 GTI הייתה פלסטיקה שאני הייתי מתבייש למכור אותה ליצרן כלים חד פעמיים.

*205 GTI כמעט כל בעיית התחממות הייתה מלווה בהחלפת אטם ראש.

*אונו טורבו סבלה מבעיות אמינות קשות ומבעיות במגדש עצמו.

*כל האלפות לדורותיהן סבלו מבעיות בקרבורטורים.

*רוב הלנציות לדורותיהן סבלו מבעיות חשמל.

*ועוד לא הזכרתי את נושא החלודה (מי אמר אלפא סוד?).

המכוניות היום יותר טובות. נקודה!

כל טויוטה יאריס מאיצה יותר מהר מ 205 GTI.

כל פונטו מאובזרת יותר מרנו 5 טורבו.

בכל דיהטסו סיריון איכות הפלסטיקה טובה עשרות מונים מהפלסטיקה המפוארת של הצרפתיות החמות (והמתפרקות).

ואם אתם מקוננים על שילדות והגאים, יש מכוניות מודרניות מצוינות (206 180כ"ס, אופל אסטרה GTS החדשה, רנו מגאן ספורט ועוד), זה שהן לא מיובאות לארץ זאת כבר בעיה אחרת, אבל מכוניות טובות, יש ויש.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיום, למרות (או אולי אפילו בגלל) השתכללות ההוט האצ', אני בחרתי דווקא ללכת על כיוון שונה לחלוטין... לא יודע, כל ההוט האצ' לא מרגשות אותי...

על אילו הוט-האצ' קלאסיות נהגת שהן לא ריגשו?

ההוט האצ' הללו פונות לנהג ע"י הניהוג ולא דרך הפן הויזואלי.

קל יותר לאהוב מיאטה, למשל :wink: , החל מהמראה הקלאסי ועד לשמיים זרועי הכוכבים,

אבל לשלול הוט-האצ' טובה בגלל שהיא לא מרגשת במראה שלה זה כבר ללכת רחוק.

 

אבל מכוניות טובות, יש ויש.

יניב, אין עוררין שהן טובות אבל הן לא מרגשות כמו פעם.

כמו כן אל תלך רחוק מדי: מה עם 106 ראלי mk2 ו-GTI, סקסו VTS וקליאו ספורט mk1/2?

אלו בהחלט סופר מיני חמות to keep ושאין להם היסטוריה של התפרקות סדרתית.

 

דניאל

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יניב, אין עוררין שהן טובות אבל הן לא מרגשות כמו פעם.

דניאל

כשהייתי עכשיו בחו"ל, התמזל מזלי לנסוע כחצי שעה על האסטרה GTS החדשה (ובלי שום קשר גם נהגתי ב RS4 מקורית וב S2 מקורית אבל אלא לא HOT HATCH).

תאמין לי (בבקשה), היא מאוד מרגשת!

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על אילו הוט-האצ' קלאסיות נהגת שהן לא ריגשו?

ההוט האצ' הללו פונות לנהג ע"י הניהוג ולא דרך הפן הויזואלי.

קל יותר לאהוב מיאטה, למשל :wink: , החל מהמראה הקלאסי ועד לשמיים זרועי הכוכבים,

אבל לשלול הוט-האצ' טובה בגלל שהיא לא מרגשת במראה שלה זה כבר ללכת רחוק.

 

 

דניאל

אני מדבר אך ורק על חוויית הניהוג.

 

כשהחלטתי ללכת על מיאטה, מה שעניין אותי הייתה חוויית הנהיגה נטו.

נהגתי בה - והתמכרתי.

כיום, אני רק מבין מיום ליום עד כמה הבחירה שלי הייתה נכונה, במיוחד לאור האלטרנטיבה שהצבתי לעצמי בזמנו (קליאו ספורט), שדווקא אחרי סיבוב עליה (הפעם לא כנהג, אבל נהגתי עליה לא פעם), הבנתי שמבחינתי - המיאטה מנצחת - ובגדול.

 

מראה ויזואלי לא משחק אצלי תפקיד.

ואם עליו מדברים אז יש כמה שדווקא מאוד עושות לי את זה - 106 GTI היא אחת מהן.

הראלי של עומר גם מחסירה פעימה בליבי מדי פעם.

205 GTI שמורה תעשה לי גם דופק מהיר, ולפעמים גם חיפושית יפה תרטיט את ליבי.

הייתה תקופה שאפילו מזוויות מסויימות קליאו ספורט הייתה גורמת לאיזשהו רצון שלי להיות בעלים של אחת כמוה.

 

אז נכון, ללכת על רודסטר זה יותר קשה, יותר "כבד" בכיס, יותר כאב לב מדי יום ביומו (סימני ידיים על החלון כל יום, אנשים שמורידים את הכיסוי וחייבים לגעת ברכב) אבל הכל נשכח כשאתה מניע, מחמם את המנוע, את הצמיגים, ונכנס לעיקול הראשון מחוץ לבית.

 

אני משוחד, אני מאוהב.

ואני לא חושב ששום הוט האצ' הייתה גורמת לי להרגיש ככה, ונסעתי בטובות שבחבורה.

אני לא פוסל אותן על הסף, הן תמיד תהיינה אופציות מעניינות, אבל אם הבחירה יכולה לכלול את ההנא(ע)ה הנכונה... אז למה לא ללכת על זה?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6547 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...