Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C2 VTS


Yaro
שימו לב! השרשור הזה בן 6558 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

KUNDASON - חייבת להיות פשרה בין כוח והנאה.

יותר כוח פחות כייף, או יותר כייף ופחות כוח, כל אחד וההעדפות שלו. לכן כל אחד שבוחר רכב בסופו של דבר, במטרה של "חווית נהיגה נטו" כפי שרשמת, מתפשר במידה מסוימת על כוח לטובת הנאה (וגם הנעה במקרים מסוימים) או להיפך.

 

הרי היאריס T אחלה רכב. אבל לא למי שבאמת אוהב לנהוג חזק.

והמיאטה שהיא מדהימה? גם כאן ישנה התפשרות מסוימת על כוח.

מצד שני יש את האיביזות למיניהן, שכוח יש להם (והרבה אחרי החומוסצ'יפ...) אבל הן נופלות בהתנהגות שלהן מרוב המתחרות בקטגוריה.

 

אני חושב שמבין כל האופציות, באותו טווח מחירים פלוס מינוס, הקליאו ספורט היא השילוב המושלם בין הנאה לכוח. לא היו צריכים להוסיף כ"ס אחד למנוע, מצד שני נסיעה לסופר היא חוויה בפני עצמה.

 

המיאטה אולי תרגיש טוב יותר ותתן לך הנאה גדולה יותר, אבל אני עדיין לא מוכן לעשות את ההתפשרות הזו.

הימים הקשים חלפו :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יצא לי לחוות דיי הרבה מכוניות , אין ספק שגם אני משוחד ואני מוצא את ה106 בין כל ההוט האצ בתור הטובה ביותר מבחינתי , אולי אני רגיל אליה יותר מידיי .

אבל אחרי סיבוב עם ניב במיאטה גם בערד וגם בעיר אני פשוט למדתי להסכים שהמיאטה יותר טובה מכל בחינה אפשרית ! אולי ההגה שלה פחות מתקשר (לא נהגתי!) אבל הרכב אוחז מדהים! מתנהג בצורה מדהימה , קל מאוד לשליטה ומדויק להפליא! גם הבלימה שלו מדהימה! בכל תכונות הנסיעה על המגבלות הייתי ממש בשוק לגלות שהמיאטה כל כך טובה!

אני גם מאוהב , אני מאוהב בפג'טה שלי אבל יש לי מאהבת והיא המיאטה שיותר מרגשת כי היא לא כמו אותו הדבר!

 

לגבי הקליאו - אני פשוט לא הצלחתי לאהוב את הרכב הזה , לדעתי הוא לא יפה וכן זה חלק חשוב בבחירת רכב , חשוב לי להיכנס לרכב ולאהוב אותו , אולי ביום מן הימים תהיה לי איזו קליאו אבל כרגע אני לא ממש מתחבר אליו , מה גם שהתנוחת ישיבה בקליאו זוועתית לדעתי! אין ספק שזה אחד ההאצ'ים היותר מוצלחים והיותר מהירים שיצאו איי פעם אבל אני יעדיף את המיאטה אפילו שהיא תעשה שניה פחות בפתיחה ולא תגיב לי באותה עוצמה כמו הקליאו , לדעתי היא עדיין תרגש הרבה יותר מהקליאו וה106!

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

KUNDASON - חייבת להיות פשרה בין כוח והנאה.

יותר כוח פחות כייף, או יותר כייף ופחות כוח, כל אחד וההעדפות שלו. לכן כל אחד שבוחר רכב בסופו של דבר, במטרה של "חווית נהיגה נטו" כפי שרשמת, מתפשר במידה מסוימת על כוח לטובת הנאה (וגם הנעה במקרים מסוימים) או להיפך.

 

הרי היאריס T אחלה רכב. אבל לא למי שבאמת אוהב לנהוג חזק.

והמיאטה שהיא מדהימה? גם כאן ישנה התפשרות מסוימת על כוח.

מצד שני יש את האיביזות למיניהן, שכוח יש להם (והרבה אחרי החומוסצ'יפ...) אבל הן נופלות בהתנהגות שלהן מרוב המתחרות בקטגוריה.

 

אני חושב שמבין כל האופציות, באותו טווח מחירים פלוס מינוס, הקליאו ספורט היא השילוב המושלם בין הנאה לכוח. לא היו צריכים להוסיף כ"ס אחד למנוע, מצד שני נסיעה לסופר היא חוויה בפני עצמה.

 

המיאטה אולי תרגיש טוב יותר ותתן לך הנאה גדולה יותר, אבל אני עדיין לא מוכן לעשות את ההתפשרות הזו.

מסכים עם כל מילה לגבי ההתפשרות שבין הכוח לחוויית הניהוג, ונהגתי גם בקליאו וגם במיאטה, הן בעבר, הן לפני הרכישה, וגם אחרי הקנייה.

 

לא מתחרט לרגע.

 

לא חשוב לי כוח, אם יש אותו זה נחמד, אבל נהג טוב יודע לנצל את מה שיש, ככל שיש לך פחות כוח אתה תהפוך ליותר ויותר טכני עם הזמן.

 

חיפשתי רכב שלא יגביל אותי ואני לא אמצה אותו תוך שנה. רכב להתחתן איתו - בקיצור.

 

שוב - כל אחד נמשך למשוה אחר, אולי בגלל שהכוח עושה לך את זה ואולי פשוט כי לא נהגת מספיק על המיאטה.

זה לא שהיא כ-ז-ו חלשה, אגב, בכל זאת, 145 סוסים, וההנעה הנכונה עושים את שלהם.

 

עוד שנייה או פחות שנייה במיאוץ הקלאסי של 0 ל100 זה לא מה שחשוב בחיים.

מהירות כניסה לפנייה מדהימה, שליטה ודיוק של מנתח כירורגי, היוגי יתר במרחק לחיצה על הגז (ולא העברות משקל ומשחקי ילדים), זה מה שחשוב (לי).

 

בגלל זה המיאטה, חוץ מזה שהיא מושכת עיניים ולי זה מפריע - היא ה-רכב מבחינתי.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם יכולים להתרפק על העבר מלא החלודה ובעיות החשמל ...

 

אתם יכולים לטעון שההשמנה וחישמול ההגה רעים ומסרסים את הכיף ...

 

אין מה לעשות, העולם צועד בכיוון הזה, וכל מה שנותר לי להגיד הוא תודה ענקית ליבואן פיג'ו סיטרואן שהסכים להכניס לארץ הקטנה והמסריחה שלנו רכב ספורטיבי, חביב, קטן וזול, רכב שמעלה את ההיצע בתחום זה וברמת מחיר זו ב 1000%, למרות שהוא יודע בוודאות כמעט גמורה, שהוא ימכור כמה עשרות ממנו (במקרה הטוב) ויפסיד המון כסף על ההימור.

 

דוגמא, רכב הספורט הכי זול בארץ הוא האיביזה טורבו, כמה נמכרו בשנה שעברה ? 47 כלים !!!

 

ולכן, שוב, כל הכבוד ליבואן.

 

ליאור (VAG)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה דברים.

 

עומר, הרשמה לי לחלוק עלייך בנושא יופיה של הקליאו. לטעמי המכונית נראית טוב (ברור שאני לא אכנס להשוואה עם המיאטה) יושבת טוב ובגובה המתאים היא בכלל נעשית קרבית יותר ויפה יותר.

 

לגבי המיאטה, אני מסכים איתכם ב-100% שמדובר ברכב מיוחד ומדהים וכמובן לגבי הקלישאה של נהג טוב וניצול פחות כוח... אבל שוב, ברכב ספורט חייב להיות בלאנס (או באלאנס...בקיצור איזון) מסוים בין כוח להתנהגות. אני מצאתי את זה בקליאו, אתה מצאת את זה במיאטה. וכן, ההבדל בכוח ביניהם הוא דיי זניח. במידה מסוימת, גם הקליאו היא התפשרות :screwy:

 

לגבי המשפט שלך שלא נהגתי מספיק על המיאטה - נכון, אתה צודק. אבל עדיין היא הותירה בי תחושות טובות מאוד. יכול להיות שבעתיד תהיה לי אחת, מה שכן אני לא אמצה את הרכב הנוכחי שלי תוך שנה. אני לומד מנסיעה לנסיעה ומכיר את האוטו טוב יותר בכל יום שעובר, ככה שיש עוד הרבה זמן עד שיימאס לי ממנה.

 

אם בכלל :-D

הימים הקשים חלפו :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבירם, מה שאני כותב זוהי תחושתי האישית בלבד:

 

נהגתי כמה פעמים במיאטה, ונסעתי כנוסע הרבה.

כנהג - שמתי לב לחדות, לדיוק, לשליטה, לכל מה שקיים וטוב בה.

 

רק אחרי שהיה לי אחת משלי והתרגלתי אליה, ואז עברתי לנהוג / לנסוע במכוניות אחרות (במקרה אחת ההשוואות נעשתה עם ידידינו WIL והקליאו שלו) נוכחתי להבדל.

 

משוה שקשה להסביר אבל קיים, ישנו, ואפילו מורגש.

 

רק כשאתה באמת מתרגל למיאטה אתה מבין את גודל ההבדל בינה לבין כל דבר אחר.

 

שוב - זוהי התחושה האישית שלי בלבד, אתה יכול ומוזמן לחלוק עליה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן בעיה.

המכוניות שיודעות להתנהג האמירו למחירים של 190K+ (מיאטה, WRX, קליאו 200 אם תגיע בכלל)

 

נראה לי שבקבוצת המחיר השפוי עדיף כבר להגדיל בשקל תשעים ולקחת אימפרזה 2.0 אטמוספרית ידנית.

תנוח דעתך, לפי קרסו הקליאו לא תגיעה. כל הסיפור נועד לעבוד על כתבי Ynet שייכתבו לקרסו כתבת תדמית.

 

אפרופו הסובארו, מישהו ניסה אחת ידנית וחזר לספר?

 

כשהייתי עכשיו בחו"ל, התמזל מזלי לנסוע כחצי שעה על האסטרה GTS החדשהתאמין לי (בבקשה), היא מאוד מרגשת!

יניב

.

 

היא גם מאוד לא משאירה עודף מ-200K ש"ח...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון, תיקון טעות, היתכוונתי לאסטרה GTC.

ומי אמר שהיא צריכה להשאיר עודף מ 200K?

זה לא רכב שבר השוואה ל 206 GTI, או אפילו קליאו ספורט.

הרכב מהווה תחרות לגולף GTI החדשה.

הוא הרבה יותר זול ועפ"י עיתונות זרה, עולה על הגולף בכל אספקט אפשרי, אז בעצם פתאום הוא זול.

דא"ג, זאת לא הפעם הראשונה שאופל נכנסים ראש בראש בגולף ומנצחים, הם עשו את זה עם הקדט D ועם הקדט E.

סתם תמונה להתרשמות, תראו איזה אוטו יפה (לדעתי לפחות).

opel2.jpg

opel.jpg

Opel_Astra_GTC_01.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באגירה, כל הפואנטה של הדיון כאן הוא על רכב כיפי שמשאיר (הרבה) עודף מ-200K.

אם יש לך 200-220K ביד יש לך מספר אופציות טובות כולל WRX.

 

הבעיה היא מה אפשר לקנות (חדש) בתחום של 100-150K, כלומר בטריטורית המחיר של משפחתית מאובזרת, או טיפה מעל.

 

כיום הבחירה היא איביזה, C2, ו...זהו.

206XS נדמה לי שאין מלאי ולא רוצים להביא (לא בטוח). והיא גם לא ממש חזקה.

יאריס T לא מביאים בינתיים (וגם לה יש חסר בתחום ההספק)

קליאו אני מבין שלא תגיע (וגם אם במקרה תגיע, תעלה 190-200)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנוח דעתך, לפי קרסו הקליאו לא תגיעה. כל הסיפור נועד לעבוד על כתבי Ynet שייכתבו לקרסו כתבת תדמית.
קליאו אני מבין שלא תגיע
מה השתנה מאז אוטומוטור שהם התעקשו שהם מתכוונים להביא ?

יש משהו קונקרטי או שאתם מסתמכים על ניסיון העבר עם קרסו ? (שזה לצערנו הסקה הגיונית)

 

אגב, מה הסטטוס של המגאן 225, הם מקבלים הזמנות ? מביאים ? רושמים התעניינות ?

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרסו טוענים שהמגאן F1 תגיע בזמן הקרוב, כך עולה משיחה אחרונה, אבל עדיין לא מוכנים לתת מידע קונקרטי.

 

לגבי הקליאו, אמרו לי לבדוק שוב בעוד חודש - כשהקליאו החדשה (הגרסה הרגילה, כמובן) תנחת כאן.

 

בכל מקרה, המגאן לא תעלה פחות מ200.

 

אגב, אם מישהו מעוניין, לובינסקי משחררים את הC4 VTS שנת 2006 ב160 אלף שקל - 25-30 אלף פחות מהמחיר הרשמי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לחוות דיי הרבה מכוניות , אין ספק שגם אני משוחד ואני מוצא את ה106 בין כל ההוט האצ בתור הטובה ביותר מבחינתי , אולי אני רגיל אליה יותר מידיי .

אבל אחרי סיבוב עם ניב במיאטה גם בערד וגם בעיר אני פשוט למדתי להסכים שהמיאטה יותר טובה מכל בחינה אפשרית ! אולי ההגה שלה פחות מתקשר (לא נהגתי!) אבל הרכב אוחז מדהים! מתנהג בצורה מדהימה , קל מאוד לשליטה ומדויק להפליא! גם הבלימה שלו מדהימה! בכל תכונות הנסיעה על המגבלות הייתי ממש בשוק לגלות שהמיאטה כל כך טובה!

אני גם מאוהב , אני מאוהב בפג'טה שלי אבל יש לי מאהבת והיא המיאטה שיותר מרגשת כי היא לא כמו אותו הדבר!

לגבי ההגה, נתחיל מזה שההגה של ה 106 מתקשר יותר.

 

במיאטה הכל קליל, הכל זורם. האוטו פשוט כיף ובאמת הוא טוב יותר מאשר ה 106, אבל הוא נורא "פרווה" כזה. אני נהנה ממנו כרגע יותר מאשר ב 106 בזמנו, ההחלקות איתו פשוט כיפיות וחוץ מלגרום לעצמי לחייך, אני גורם לאחרים בחוץ לחייך כשרואים את זה.

אבל ה 106 היא יותר "בשר". אומנם פחות טובה כמכונית, אבל גררר, היא יודעת לגרום לך לעבוד יותר קשה ולהתאמץ יותר. אז נכון, היא פחות טובה. אבל יש טריק או שתיים שהיא יכולה להראות לגדולות וטובות ממנה.

(ואם כבר יש לנו "בשר", "פרווה", אז דוגמא ל"חלבי" זה היאריס TS).

 

עשיתי לשחר (blue r) סיבוב במיאטה שלי בערד. גם הוא התאהב, ממש נדלק. בהתחלה הוא לא הצליח כ"כ להתחבר אליה, אבל כשהראיתי לו באיזה קלות אפשר להחליק איתה הוא חייך ונדלק. קל להתאהב באוטו הזה, מאוד קל.

דבר איתי במנחת הבא - לא יזיק לי סיבוב נוסטלגיה על הראלי, וגם אתה תיהיה מבסוט מניסיון על הMX5.

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6558 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...