Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה שזה או מין או ראלי... :twisted:

 

מטורפת ממש.

אגב, הבטן.

 

לילה טוב :D

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מאחר ונמאס לי להיות עדין

למי אכפת?????????

למי אכפת של מי הראלי? למי אכפת מה זה ראלי?

חבל שפיג'ו בכלל המציאו את הרכב הזה

חבל שלובינסקי התחיל לייבא אותו לישראל

חבל שאנשים קנו אותו

חבל שאנשים מתלהבים כתבו עליו בפורום והדביקו את כל המדינה

חבל שהרסו את כל המדינה בגלל גרוטאה צרפתית שכזו.

אם היה לי כסף , הייתי קונה את כל הראלי במדינה וגורס את כולן....

 

רעל רעל רעל רעל :evil::evil::evil:

:twisted::twisted::twisted:

 

זהו... הוצאתי הכל...

אפשר לחזור ללמוד.

8)

 

אבל.. אבל.. אמרו שיש לה שילדה מטורפת

טעו :?::roll:8)

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם
מאחר ונמאס לי להיות עדין

למי אכפת?????????

למי אכפת של מי הראלי? למי אכפת מה זה ראלי?

חבל שפיג'ו בכלל המציאו את הרכב הזה

חבל שלובינסקי התחיל לייבא אותו לישראל

חבל שאנשים קנו אותו

חבל שאנשים מתלהבים כתבו עליו בפורום והדביקו את כל המדינה

חבל שהרסו את כל המדינה בגלל גרוטאה צרפתית שכזו.

אם היה לי כסף , הייתי קונה את כל הראלי במדינה וגורס את כולן....

 

רעל רעל רעל רעל :evil::evil::evil:

:twisted::twisted::twisted:

 

זהו... הוצאתי הכל...

אפשר לחזור ללמוד.

8)

 

אבל.. אבל.. אמרו שיש לה שילדה מטורפת

טעו :?::roll:8)

 

בטח מטורפת... תראה איזה מטורף נהייתי....

:D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

שלא נדע אני הולך לתומי ברחוב השעה : 22:00:01 22:00:02 22:00:03

 

ופתאום אני רואה סובארו 1300 שנת 82 עם טסות.

 

מי זה..............

 

 

:shock:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

אני בדרך לפתוח ת'רד בשם "יש לי פיפי, מי מצטרפת?".... :?

יש לי קקי. זה גם טוב? אמנם יש מצב שזה רק גזים, אבל שווה לנסות! יאללה! זזנו?

 

מה הקטע של בנות בזוגות בשירותים באמת? מה הן עושות שם? שאלתי פעם את אשתי והיא התחמקה בנימוס.

נראה לי ש-50% מהאוכלוסיה עושים עלינו קונספירציה.

לדעתי זה גם קשור לזה שהן לא יושבות אף פעם על אסלה מחוץ לבית, אלא מרחפות מעליה איך שהוא. בדוק.

 

ואגב - אתמול בשירותים בערך ב- 22:43, יצא לי גלל בצורת פילטר פתוח של סימוטה. זה מישהו מהפורום?

תזדהה! עוד לא הורדתי את המים בגללך! למה אתה שותק?

מעניין - כמה גללים מקוריים עוד יש פה בפורום?

זה שכל ערס מפתח תקווה מפציץ בחריונים עם ריח של עמבה מוציא שם רע לכולם!

 

בקיצור - כל הסיפור הזה מסריח.

:shock:

 

לראלי יש שלדה מחרצפת

פורסם

אני בדרך לפתוח ת'רד בשם "יש לי פיפי, מי מצטרפת?".... :?

יש לי קקי. זה גם טוב? אמנם יש מצב שזה רק גזים, אבל שווה לנסות! יאללה! זזנו?

 

מה הקטע של בנות בזוגות בשירותים באמת? מה הן עושות שם? שאלתי פעם את אשתי והיא התחמקה בנימוס.

נראה לי ש-50% מהאוכלוסיה עושים עלינו קונספירציה.

לדעתי זה גם קשור לזה שהן לא יושבות אף פעם על אסלה מחוץ לבית, אלא מרחפות מעליה איך שהוא. בדוק.

 

ואגב - אתמול בשירותים בערך ב- 22:43, יצא לי גלל בצורת פילטר פתוח של סימוטה. זה מישהו מהפורום?

תזדהה! עוד לא הורדתי את המים בגללך! למה אתה שותק?

מעניין - כמה גללים מקוריים עוד יש פה בפורום?

זה שכל ערס מפתח תקווה מפציץ בחריונים עם ריח של עמבה מוציא שם רע לכולם!

 

בקיצור - כל הסיפור הזה מסריח.

:shock:

 

 

 

:

 

לראלי יש שלדה מחרצפת

 

 

 

מה :shock: בפתח תקווה יש ערסים :shock: :shock

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
ואגב - אתמול בשירותים בערך ב- 22:43, יצא לי גלל בצורת פילטר פתוח של סימוטה. זה מישהו מהפורום?

תזדהה! עוד לא הורדתי את המים בגללך! למה אתה שותק?

מעניין - כמה גללים מקוריים עוד יש פה בפורום?

זה שכל ערס מפתח תקווה מפציץ בחריונים עם ריח של עמבה מוציא שם רע לכולם!

 

בקיצור - כל הסיפור הזה מסריח.

:shock:

 

לראלי יש שלדה מחרצפת

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

 

 

אה, וגם :lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כולה העליתי שאלה.

מה יש אי אפשר לעבור על תר'ד שהשם "ראלי" מצויינת בו בלי לענות?!

סתם ראיתי את הראלי ורציתי לדעת מי זה היה..אתם יודעים רוב בעלי הראלי יושבים פה בפורום.

אבל אתם קשים, כמו קיר, חייבים לתפוס על זה טרמפ ולהתחיל להשתולל על התר'ד.

נו טוב, אם זה מה שפורק אתכם, אז שיהיה בכייף, לא לי יהיה אולקוס בגיל 40 מעצבים על תרדים שלא מצאו חן בעיניי. :lol:

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
כולה העליתי שאלה.

מה יש אי אפשר לעבור על תר'ד שהשם "ראלי" מצויינת בו בלי לענות?!

סתם ראיתי את הראלי ורציתי לדעת מי זה היה..אתם יודעים רוב בעלי הראלי יושבים פה בפורום.

אבל אתם קשים, כמו קיר, חייבים לתפוס על זה טרמפ ולהתחיל להשתולל על התר'ד.

נו טוב, אם זה מה שפורק אתכם, אז שיהיה בכייף, לא לי יהיה אולקוס בגיל 40 מעצבים על תרדים שלא מצאו חן בעיניי. :lol:

 

 

:oops:

 

 

תגיד בקשר לאולקוס זה בדוק :roll:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
דיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

מספיק כבר.

ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי

 

 

כמה אפשר???????????

סה"כ ראלי.

חאלס.

 

אריאל,

שחונה לו מתחת לבית מזדה לנטיס כסופה עם מדבקה של חברת הייטק והוא לא פותח על זה ת'רד.

ונהיה עצבני עקב רמות ראלי גבוהות בדם. (ואני עוד אשכנזי רגוע)

 

 

יש לך פספוס עם הcopy-paste :lol::lol::lol:

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם
ו-RS6, תגיד, לא הבנתי, זה מין או ראלי?

 

:lol:

 

:D

פעם שכנעתי את המורה לתנ"ך להגיד מספר פעמים ברצף ובמהירות "מפית".

 

דונט טריי זיס אט הום. :wink:

 

"יאנטיפארזי " בטח מוכר כבר.

 

היא הורתה לי והוא ...

 

היא ענתה לי והוא...

 

:twisted:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך


×
×
  • תוכן חדש...