Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כידוע רכשתי לא מכבר את הפיאט קופה שהיתה שלי בעבר יד ראשונה,קניתי שוב את הפיאט כי לטעמי האישי אין מכוניות רבות שנותנות את החבילה של הקופה ומחירה של דוגמא הזו כיום היה מפתה מדי.

לא היו לי שום ספקות -הבחור שקנה ממני את הרכב בשנת-99 עם כ-40 אלף קמ חדשה ומלוקקת לא חס עליה במיוחד,היד השלישית פשוט לא שם ז@@. אומנם לא הזיק במיוחד אבל פשוט הזניח את הטיפול ברכב לרמה של גרוטאה בת 20.כך כשקנה אותה מיודעינו ד.לא נותר לו למכור אותה {לא לפני שהחליף את הטורבו לחדש} כשהתבהרה גודל ההשקעה הדרושה להחזיר את הקופה לקו הבריאות.

ובכן מה היה לנו שם-פיאט קופה בציר 98 אחת מארבע-שש אחרונות בישראל 148 אלף קמ=

 

כסאות קדמיים שלאף אחד לא היה כח לחזק את ברגי המסילות שלהם ולכן רעדו וצקצקו[הוחלפו בריקארו}

מושב אחורי מלא חורי סיגריות{הוחלף במושב חדש אורגינל מעור-500 שח}

מכסה דלק רועד ומשוחרר-שוב מישהו התעצל לחזקו{10 שנ עבודה}

רעידות קשות בהגה במהירות מעל 80 {איזון גלגלים+כיוון פרונט=360 שח}

מדיד שמן לא תקין?-[ היה חסר 2 ליטר שמן}

קירקושים ורעשים בנסיעה {קופסת סיגרים ממתכת שהיתה קבורה מתחת לגלגל הרזרבי+ברגים ואומים ניצולי התקנות סטראו "איכותיות"+פאנלים שפשוט איזה אידיוט התעצל לפתוח אז תלשו אותם עם התושבות}

גלגל תנופה של לנציה ולא של הקופה שהקלאץ שחק ללא הרף{הוחלף]

חיבורי ידית ההילוכים משוחררים לחלוטין ורק בנס לא נפלו{תוקן}

נזילות שמן ומים מכל מקום אפשרי{תוקן ראה פרוט בהמשך}

מי ברז רגילים במערכת הקרור{הוחלף}

שמן הגה שחור וסמיך{הוחלף}

מכסה באגז נמוך[כוון}

חגורה קידמית נהג לא חוזרת בשיחרור[כיוון גובה והיא כחדשה}

מחשב הרכב זרוק על הרצפה[הוחזר למקומו}

למרות הכל הקופה במצבה היתה יותר טובה וכיפית לנהיגה מכל מכונית שהיתה לי בשנים האחרונות כחדשות ,כרגע הרכב נמצע בישור קו מקיף הכולל- טיפול מקיף,טיימינג,קלאץ, כל האטמים ומחזירי השמן,כל המותחנים משאבת מים צינורות שונים ,בולמים וקפיצים חדשים ומשודרגים, מוטות מיצבים עבים יותר

מסרק הגה חדש,זרועות היגוי חדשות ועוד.

 

לדעתי הדבר מוכיח כי מרבית האנשים לא ממש מוכנים לטפל ברכבם עד "הסוף" ועושים הרבה קיצורי דרך,רכב ספורטיבי בפרט דורש יותר אהבה וטיפוח עקב חיוו הקשים תחת ידי מתלהב תורן זה או אחר

הזדעזעתי לא פחות לראות רכב כמו הפיאט שנחשב כפורץ דרך בכל התחומים בשנות ה-90 וכרכב קלאסי עוד בחייו מוזנח עד כדי כך.

ועוד לא דיברנו על תיקוני הצבע והפחחות שמי שעשה אותם ראוי כי יפסיק לעבוד אתמול ויפרוש לעולם שכולו טוב

לסיום-מכוניות "כאלה קונים מאהבה או לא קונים בכלל"--לכו תיקנו איזה גולף או לאנטיס עם משרוקית באגזוז.

הלאון נמכרה הפיאט חזרה והפעם לתמיד!.....למה?

 

400 קמ.....40 מעלות בצל....ארבעה אנשים....שלש שעות......10/1ק"מ.....קאפיש!

פורסם

הוא בא לומר לנו שהפיאט שלו הכי שווה בעולם, הוא החליף בה הכל ועכשיו היא נוסעת פיצוץ...יותר טוב מכל יפנומאטית מצוייה.

 

עד לפעם הבאה.

 

אל תשכח זאת עדיין פיאט.

פורסם

בהצלחה עם השיפוץ.

 

מה עם פגיעת קצה השלד שיש לרכב? אתה משוכנע ששוה להשקיע ברכב כזה ?

 

החופשים שהיו בהגה אתה משוכנע שמדובר רק בכיוון פרונט ולא בהחלפה או שיפוץ מסרק הגה?

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

הכוונה היתה להדגיש את נושא התחזוקה של רכב ספורטבי ומיוחד ומה קורה שלא עושים זאת כך שאחר כך אומרים -"פיאט מלא בעיות וכו" לאהתכוונתי ללספר לכם כמה הפיאט טובה כי זה כבר הפך לוויכוח מיותר

 

לגבי המכה מקדימה---כמו כל קונה בדקתי אבל שלא כמו כל קונה לא התרגשתי מכיוון שמדובר במכה זניחה וחסרת משמעות שלא פגעה בשום מכלול או איזון ברכב וכשפורק המנוע בשביל הטיימינג אפשר היה לראות זאת בברור,עוד מקרה של רב-סרן שמועתי

הלאון נמכרה הפיאט חזרה והפעם לתמיד!.....למה?

 

400 קמ.....40 מעלות בצל....ארבעה אנשים....שלש שעות......10/1ק"מ.....קאפיש!

פורסם

אני מקווה שאתה צודק מכיוון שמסתובבים כאן כמה אנשים בפורום שכשהם קונים רכב עם תאונת קצה שלד היא זניחה לחלוטין וכשהם מוכרים זה בומבה של החיים.....

 

את חלקם אני מכיר אישית.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

תשמע, אני לא ילד ועברתי מכוניות, לצערי רוב קוני המשומשות מצפים לקנות רכב משומש חדש מהשקית ועל כל שריטה בוכים בטח שעל החלפת כנף/מכסה/דלתות וכו, ברוב המקרים מדובר בתאונות קלות שתוקנו ללא נזק אמיתי לאוטו אבל מאפשרות התמקחות על המחיר לטובת הקונה{כמו שאני עשיתי}

 

בפיאט קופה אין כנפיים וקורות האורך מגיעות עד הטמבון כך שכל מכה חנייה קטנה וחלשה בעצם פוגעת בקצה הקורות,בפועל אין מדובר בעיוות השילדה או הבדלי אורך בסיס הגלגלים כך שהמכה זניחה ולא משפיעה על הרכב היא כן משפיעה על מחירו ,בדקתי את הרכב ע"י לייזר מקצועי וההאוטו פיקס ,מכיוון שאני לא מתכוון למכור אותו ואני ככלל בז להתעסקות בטרוניות אני ישן בשקט ונהנה מכל רגע,

הלאון נמכרה הפיאט חזרה והפעם לתמיד!.....למה?

 

400 קמ.....40 מעלות בצל....ארבעה אנשים....שלש שעות......10/1ק"מ.....קאפיש!

פורסם

רובי, על הקופה זה הכי קל לומר את זה. אבל פחות או יותר כל המכוניות , ולא משנה מאיזה סוג, שעוברות התעללות והזנחה סובלות מתקלות ממאירות ,שבסופו של דבר נופלות על אנשים שלא מגיע להם.

 

אתה אדם פדאנט [אני יודע כי הבראבו HGT שלך ,שנמצאת אצלי כבר 4 שנים , במצב פנטסטי,תוצאה של תחזוקה התחלתית מתאימה], ואני מבין אותך, ויודע שקשה לראות מכונה כמו הקופה סובלת מהזנחה.

 

עם הקופה זה פשוט יותר נוגע ללב. גם שלי הייתה במצב קוסמטי לא מזהיר [למזלי , המכני כן היה ועדיין כך] והיישור קו היה בשבילי לא פחות מתרפיה לנשמה.

 

אני לא צריך לספר לך כמה אני נהנה ממנה היום...

 

בקיצור רובי... מבין מאוד לליבך.

היו 16 איטלקים מוגדשים, חזרנו ל 20. רק בלי הטורבינה בישבן.

ניר

פורסם

איפה בודקים את הרכב ע"י "לייזר מקצועי" ועל סמך מה אתה אומר שהוא "פיקס"? תוכל להעלות את תוצאות הבדיקה הזאת?

 

(אני מניח שאם זה ליזר מקצועי אז יש גם תוצאות מקצועיות וממוחשבות)

פורסם

מקרה מוכר, למזלי רק מהצד.

 

רכב ספורט של תחילת שנות ה 90, יד 3 כרגע.

 

יד שניה היה מכונאי, שמר מאוד על הרכב והרכב נמכר ליד ה 3 כמו חדש, שמור מכל הבחינות, פנימי, מכאני, חיצוני!

 

יד 3 נסע הרבה זמן על הרכב וקצת קרע אותו ולא החליף בזמן שמן מנוע, הלך המנוע! מנוע מקורי משנת 9X הלך תוך זמן קצר לאחר שעבר ליד 3, הותקן מנוע חדש, מה הלאה? עוד כמה מכלולים דפוקים ברכב וכל זה תוצאות של היד ה 3, תוצאות של שימוש לא נכון והזנחה של הרכב...

 

הייתי מפרט אבל לא נעים לי ככה ש...

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

תודה ניר,אכן כל המכוניות שעברו אצלי טופחו ונשמרו כחדשות אתה יודע כשמכרתי את הברבו אמר הבודק שהדבר היחיד שלא תקין זה המכסה של הבולם הימני שהיה חסר..זה לא שאני לא לוחץ אלא פשוט צריך לתחזק ולטפל ולא רק "לשים דלק וליסוע"

 

מתי נפגשים לטיול משותף?

הלאון נמכרה הפיאט חזרה והפעם לתמיד!.....למה?

 

400 קמ.....40 מעלות בצל....ארבעה אנשים....שלש שעות......10/1ק"מ.....קאפיש!

פורסם
תודה ניר,אכן כל המכוניות שעברו אצלי טופחו ונשמרו כחדשות אתה יודע כשמכרתי את הברבו אמר הבודק שהדבר היחיד שלא תקין זה המכסה של הבולם הימני שהיה חסר..זה לא שאני לא לוחץ אלא פשוט צריך לתחזק ולטפל ולא רק "לשים דלק וליסוע"

 

מתי נפגשים לטיול משותף?

 

 

בעתיד רובי.. :smile: , בינתיים התעדכן לך באתר הבית שלנו.. www.fiatclub.co.il, יש מפגש בקרוב, וכן נפגין נוכחות באשדוד ביום שישי...

היו 16 איטלקים מוגדשים, חזרנו ל 20. רק בלי הטורבינה בישבן.

ניר

פורסם
הוא בא לומר לנו שהפיאט שלו הכי שווה בעולם, הוא החליף בה הכל ועכשיו היא נוסעת פיצוץ...יותר טוב מכל יפנומאטית מצוייה.

 

עד לפעם הבאה.

 

אל תשכח זאת עדיין פיאט.

הסמלון שלך מסביר הכל!

 

הוא בא להראות איזו הזנחה יש לרכב כל כך מיוחד כמו הקופה 20VT ...

עצוב שאנשים מזניחים ככה את היצירה הנדירה הזאת , זהו רכב מיוחד מכיוון שהוא בהחלט פרץ דרך מבחינה עיצובית וכמובן מבחינה דינמית (באותה התקופה..) .

ישנם דברים כל כך פשוטים שאפילו אותם אנשים מזניחים כגון חיזוק ברגים של מושב או מי קירור נורמאלים ולא מי ברז או גלגל תנופה של הרכב ולא של קומבינה חאפרית וכו'...

 

פיאט קופה נסחרת מעל המחירון (תלוי במצבה כמובן) , מוזר שמי שרוכש רכב כזה ושילם עליו סכום , מזניח אותו ברמות כאלו!

ההשוואה ליפנומטיות היא להדגיש את ההבדל בין רכב מיוחד לבין עוד אחד...

 

הדבר העצוב בהודעה שלך הוא המשפט "אל תשכח זאת עדיין פיאט" . דבר שמוכיח את חוסר ניסיונך ואת מקרה ה"עדר" הנפוץ כל כך בארצינו...

Not the sound of silence -ABARTH

×
×
  • תוכן חדש...