Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב תשמע אני צריך לומר פה משהו בקשר לL7 אני אמרתי ששמעתי אותו מפלצתי כמו הL7 כי לא יכול להיות שיש משהו יותר עוצמתי ממה ששמעתי אתמול זה פשוט לא ייאמן אולי אתם חושבים שאני מגזים פשוט כשעברה לידי המכונית הFIESTA הלב שלי הפסיק לדפוק בצורה נורמלית הוא דפק עם הסאב :S

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אמיר בקיצור ראיתי שרשמת שאתה מרמלה

 

עם אתה רוצה לקנות סאב כזה L7

אני בדיוק מוכר או שבלי קשר

אתה מוזמן לבוא לשמוע אותו אצלי

אני מבטיח לך שאתה תתלהב מאוד

 

יש לי מאזדה לאנטיס לבנה

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

רק אל תשכח שאחרי שאתה תקנה את הL7 - אתה צריך גם לחבר אותו על מגבר שמוציא 150 RMS בגישור וכמובן - אל תשכח להפעיל את הבאסבוסט...

 

תיקח גם מגבר בחשבון... במילים אחרות

 

שמעתם פעם על ג'ק האמר של MTX???

L7 קטן לידו... מה זה קטן? זה סתם טוויטר לידו!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אני מעדיף לצחוק מאשר לבכות... וזה בקשר לכל דבר

 

5K - וזה צריך לכלול מה בדיוק

אם יש לך HU - כרגע תישאר עם הנוכחי

מגבר - לא מזמן הציעו לי כאן בפורום מגבר של מק אודיו אם אני לא טועה שהוא 600 RMS בגישור (2 ערוצים) ב1400 ש"ח - אחלה דיל!

סאב SPL טוב - הייתי מנסה להביא IDMAX 15 אינטש - הוא עולה הרבה פחות עד כמה שידוע לי מהL7 או מסטרוקר ולהתאים לו תיבה

 

אם ישאר מזה קצת כסף ערכת חיווט 2 גייג'

1.Z4200 ו הZ2200 מוצהרים 600 וואט RMS, אבל זה עפ"י תקן DIN והם לא עומדים בהצהרות שלהם...אבל הם מגברים חזקים וטובים, ונותנים תמורה פנטסטית למחיר.

2. IDMAX15? SPL??? זול מהL7???, לא לא ולא.

הIDMAX הוא סאב SQL טהור,עולה פי 2 או יותר מהL7, לא ניתן להשיג אותו בארץ ויהיה מאוד קשה להזמין אותו מח"ל, מנסיון.

under construction..

פורסם

המממםםם - או קיי, טעות שלי

 

אמנם זכור לי שהוא דווקא יותר זול אבל אני מאמין שהצדק איתך ניר.

 

אם כך בוא נחשוב על סאב SPL אחר במחיר סביר שיכול לתת תוצאה יפה, הממממםםםם אני לא סגור על המחירים אבל L7 הוא בהחלט טוב, קיקר קומפ CVR עובר לי בראש, הסטרוקר יקר מידי...

סדרת H של אוריון יכולה להיות אופציה נחמדה אבל אני לא יודע מה המחירים שלהם...

 

אבל במקרה הזה גם אפשר להמליץ - אם זה לצרכי SPL בלבד את הפיוניר 2000 וואט - המחיר שלו עד כמה שאני זוכר סביר, סביבות ה2.5K שזה גם משאיר מקום למגבר שדיברתי עליו וזה גם משאיר מקום לקיט חיווט 2 גייג' והתקנה.

לגבי איטום - זה כבר מחוץ לתקציב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בסדר רדו מהעיניין .. רק תנו לכמה אנשים אחרים לדבר על הנושא כמו תמיר .א ואנשים שיש להם לא שנה ושנתיים ושלוש בתחום אלה הרבה יותר ..

פורסם

העליתי שרשור נוסף - מבקש לא למחוק אותו

 

שמעו - ראיתי עכשיו משהו נחמד

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=W15GTI&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=177

 

אבל אתה צריך כאן מגבר עוד יותר חזק ואתה כבר תחרוג לגמרי מהתקציב... אבל סתם נחמד לראות

 

הייתי מציע לך לקנות את הסאב הבא

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=TSW3004&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=177

 

הרבה יותר זול מהסאב הקודם אבל עדיין אתה תצטרך כאן מגבר קצת יותר רציני - אמנם עם המגברים שניר דיבר עליהם אתה תקבל ממנו תוצאה יפה בכל זאת. ולא, אין קיצורי דרך, אם אתה תרצה להוציא ממנו את התוצאה האמיתית שלו אתה תצטרך לקחת מגבר בעוצמה של הסאב לפחות וחיווט מתאים.

 

אבל לפחות הסאב של פיוניר הוא עם שני סלילים ויש לך כאן כבר אפשרויות מעניינות של הגברה (כאן כבר באמת עדיף לך ללכת על מונובלוק רציני - אפילו יד שניה!)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
תראו חבר'ה .. אני גר לי פה ברמלה על שקט בידעי שהמערכות פה ברמלה דיי חזקות...

אז אתמול אני יצאתי עם הצופים למפגש דו קיום בנצרת ..

קיצר עברה לידי בהתחלה Mitsubishi lancer והרגשתי כאילו אני יושב ליד סאב של פיוניר 306C בתוך הבגאז' וסגור עליי...והסאב מפורק בפנים זאת אומרת פירקו לו תצורה.(זה לא היה 306 C זה היה משהו אחר..)

ואז עברה לידי FIESTA החדשות.. ושוב הרגשתי כאילו אני ליד דאבל קיקר CVR...

 

מישהו יכול להסביר לי למה כל כך חזקים הסאבים אצלהם יש הבדל בינינו לבינהם?

הם פשוט לא יאומנו בעוצמה שלהם.. ובהשוואה למה שאני שומע ברמלה ברמלה אני מרגיש לעומתם כאילו רק רמקול אחורי עבר לידי..

מה אתה לא מבין? הם בנצרת, זה מקום גבוה (וגם זה בצפון) ולכן יש להם מערכות יותר חזקות. רמלה זה בשבפלה וזה מקום יותר נמוך, אז גם המערכות יותר חלשות.

 

עוד שרשור דבילי לחלוטין, אבל אני אנסה קצת לתרום בכל זאת למי שמשתוקק לדעת איך ניתן להוציא הרבה אומצה אומצה .

 

באסים נוצרים ע"י רמקולים בעל שטח פנים (או ממברנה) גדולה בכדי להזיז מאסת אוויר. העיקרון אומר שככל ששטח הפנים גדול יותר כך ניתן לקבל באס חזק יותר. זאת הסיבה ששני סאבים של 10" נותנים תוצאה חזקה יותר מ 10" בודד.

 

אני מאמין שהמכוניות ששמעת היו בעלות כמה סאבים ומגברים חזקים. כמו כן יכול להיות שהאקוסטיקה במקום גם השפיעה, שכן אם שמעת מכונית בסמטה צרה היא לא נשמעת אותו דבר בשדה פתוח.

 

בקיצור - בערסמוביל שראית בנצרת לא היה שום דבר שונה מהערסמוביל שמסתובבות ברמלה או בכל שאר חלקי הארץ.

מי שאוהב לשמוע ככה מוזיקה - שיבושם לו. בעיני זה טיפשי ופוזאיסטי (לא מדבר על SPL, מדבר על 7 פיוניר 305 בבגאז'. יש הבדל בין זה ל SPL).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ייתכן ואני מבלבל IDMAX עם משהו אחר מאוד דומה?... לא יודע... לא נורא...

 

ואיתמר, אין כמו מוזיקת סטייקים (אומצה אומצה) על בטן ריקה...

אני מאוד אוהב טראנסים דווקא - אבל בווליום נורמאלי, כן גבוה אבללא בהפגזה שנכנסת מצד אחד ולא בטוח כבר מאיפה היא יוצאת...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
העליתי שרשור נוסף - מבקש לא למחוק אותו

 

שמעו - ראיתי עכשיו משהו נחמד

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=W15GTI&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=177

תגיד LANOSFORCE איך זה הגיוני שהסאב הזה מוציא בפיק שלו 5K WATT והנומינל שלו הוא 800RMS לעומת בו נגיד הסאב שלי שמוציא 2200 בפיק לעומת 800 RMS?? זה לא אמור להיות לניארי?

 

ככל שהפיק גבוהה יותר אז הRMS עולה ביחד איתו?

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם

הסאב שלך, הסאב הזה... הם לא מוציאים - אלא מקבלים.

לצורך העניין, הסאב הזה יכול לקבל 800 RMS, ומעבר לזה - הוא יקרוס.

זה כבר נבדק אגב...

הסאב שלך לא יקבל פיק של 2200, וגם לא 1500 לפני שיאמר שלום, הוא יאמר שלום הרבה לפני.

אמנם אני לא חסיד של אודיובאהן, אבל הם לעולם לא מקבלים את המוצהר...

פורסם
הסאב שלך, הסאב הזה... הם לא מוציאים - אלא מקבלים.

לצורך העניין, הסאב הזה יכול לקבל 800 RMS, ומעבר לזה - הוא יקרוס.

זה כבר נבדק אגב...

הסאב שלך לא יקבל פיק של 2200, וגם לא 1500 לפני שיאמר שלום, הוא יאמר שלום הרבה לפני.

אמנם אני לא חסיד של אודיובאהן, אבל הם לעולם לא מקבלים את המוצהר...

על סמך מה אתה אומר את זה??

 

לבן דוד שלי הייתה מערכת שלמה של אודיובאן(חוץ מHU) והיו לו את אחת המערכות הSQ הטובות ביותר שאני שמעתי

 

קח תמונה להמחשה...

DSCF0001.JPG

DSCF0003.JPG

DSCF0002.JPG

"נאה דורש נאה מקיים"

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...