Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראו חבר'ה .. אני גר לי פה ברמלה על שקט בידעי שהמערכות פה ברמלה דיי חזקות...

אז אתמול אני יצאתי עם הצופים למפגש דו קיום בנצרת ..

קיצר עברה לידי בהתחלה Mitsubishi lancer והרגשתי כאילו אני יושב ליד סאב של פיוניר 306C בתוך הבגאז' וסגור עליי...והסאב מפורק בפנים זאת אומרת פירקו לו תצורה.(זה לא היה 306 C זה היה משהו אחר..)

ואז עברה לידי FIESTA החדשות.. ושוב הרגשתי כאילו אני ליד דאבל קיקר CVR...

 

מישהו יכול להסביר לי למה כל כך חזקים הסאבים אצלהם יש הבדל בינינו לבינהם?

הם פשוט לא יאומנו בעוצמה שלהם.. ובהשוואה למה שאני שומע ברמלה ברמלה אני מרגיש לעומתם כאילו רק רמקול אחורי עבר לידי..

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

1.אני חושב שזה באמת השאלה הכי מפגרת ששמעתי בחיים שלי

 

2.כואב לי הראש רק מלקרוא את השאלה הזאת

 

3.אתה בן אדם רע שכותב דברים שפוגעים בשקט הנפשי של בני אדם בכוונה

 

 

מה לעזאזל חשבת שכתבת

 

 

 

את זה?

מרד אלורס!!

פורסם

בתור אחד שגם גר ברמלה, אני יכול להגיד לך שאתה יכול להיות רגוע יש מערכות יותר חזקות ויותר "איכותיות".

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

תחום האודיו לרכב בארץ עדיין לא מפותח

 

רוב ה"חברה" שקונים היום מערכות כדי לקבל בום-בום, קונים סאב וופר מסכן של פיוניר שאין לו דיוק בגרוש והוא רק יודע לדחוף דציבלים, שמים אותו בתיבה שכנראה בכלל לא מתאימה לסאב עצמו וכל מה שאתה מקבל זה מריחות ועיוותים - תוסיף על זה שכל ה"ערסים" למינם תמיד מפעילים את הbass boost במגבר שזאת הטעות הכי גדולה - חוץ מעיוותים אתה לא מקבל כלום. והמגבר גם חלש בד"כ מהסאב בצורה מבישה!

 

בכדי לקבל באס חזק באמת - אתה צריך להשקיע!

צריך מערכת חשמל חזקה - אלטרנטור ומצבר שיספקו מספיק זרם למגברים - אם צריך גם מוסיפים קבל.

צריך חיווט נכון - לא רק מהמצבר למגברים - אלא מהאלטרנטור למצבר

צריך לאטום את הרכב

צריך מגבר מספיק חזק להרים את הסאב (רצוי שהמגבר יהיה חזק מהסאב ככל הניתן)

צריך סאב חזק שישב בתוך תיבה אופטימלית

צריך HU טוב וחיווט אודיו איכותי

וצריך גם שלרכב תהיה אקוסטיקה טובה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יופי שאתה מסכים עם רוב הדברים שלי... אבל עם מה אתה לא מסכים? זה מה שחשוב ואת זה לא רשמת...

 

לא נורא - אני מאמין שאת הרעין הכללי העברנו? נכון?! יופי...

 

בקיצור - לקבל באס טוב זה לא לזרוק סאב וופר 300 RMS לתא מטען ולחבר אותו על מגבר שעובד בגישור 150 RMS גג ועוד לדחוף באס בוסט

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הדבר שהפריעה לי זה ההכללה לגבי הערסים

לא שאני מת עליהם כן אבל אני מכיר איזה שתיים שיש להם מערכת ממש טובה ומקצועים

אז לא להכללי את כולם באותה סירה

נכון שרובם חסרי מוח ולא מבינים מה הם עושים אבל לא כולם

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

לא מתכוון לפגוע כן - יש ערסוואתים עם הרבה הבנה בתחום וגם כאלה שלא חסר להם ממון ויש להם מערכות סוף! אני אתקן את עצמי - אני מתכוון לכל החברה ה"לא מלומדים" שקונים מערכת רק כדי לקבל בום בלי להבין מה הם מכניסים לרכב... זה נכון שלרוב זה מתאפיין אצל "ערסים" אבל בהחלט לא אצל כולם

 

וכן, גם אני - חנבץ אשכנטוזי שכמותי - הייתי בום-בומיסט בשקל ועשרים בעברי ואז לאט לאט למדתי את התחום...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לאנוס לגבי מה שאמרתמה קודם על מריחות ודברים כאלה...

 

תשמע בדרך כלל הבאס ממש חזק על ווליום גבוה נכון ?וכשהבאס גבוה אז גם הסאונד עצמו גבוה נכון ?

איך זה שאתמול שמעתי באס ממש חזק על ווליום ממש נמוך ??

ואני יכול להבטיח לך משהו וזאת מילה שלי.. הבאס שיצא מהFIESTA היה כל כך נקי וללא עיוותים בצורה לא נורמלית תאמין לי ..

חשתי כאילו אני יושב במכונית עם סאב 1000RMS של רוקפורד ותאמין לי הבנאדם הזה שעם הFIESTA הוא בן 35+ לפי המראה שלו חוץ מזה הוא מדריך גם בצופים בנצרת..

פורסם

עוד משהו שאני יכול להבטיח לך זה לא אחד הפיונירים המפורסמים שנקנים פה ...

 

אני ישבתי בתוך מכונית שיש בה שני 306 C של חבר של אח שלי פה ברמלה ויש לו הגברה בדיוק לסאב והם מתפוצצים לו מאחור הם היו כרמקולים ליד מה ששמעתי אתמול...(רמקולים 6 על 9)

פורסם
1.אני חושב שזה באמת השאלה הכי מפגרת ששמעתי בחיים שלי

 

2.כואב לי הראש רק מלקרוא את השאלה הזאת

 

3.אתה בן אדם רע שכותב דברים שפוגעים בשקט הנפשי של בני אדם בכוונה

 

 

מה לעזאזל חשבת שכתבת

 

 

 

 

את זה?

 

 

מרד אלורס!!

 

מה קשר ? על מה אתה מדבר בכלל אם מפריע לך לקרוא את הנושא הזה תן לי להזכיר לך יש X כזה איפושהוא למעלה בדף האינטרנט אם תלחץ עליו אתה תחסוך לך ולעצמנו כאב ראש נועז..

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...