Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי היה מורה לנהיגה בן 38 שהוא הדביק אותי בחיידק - והיתה לו מערכת סוף - זה לא קשור לגיל!

 

לגבי באס חזק בעוצמה נמוכה זה בגלל שיש מערכות ששולטות בנפרד בסאב וופר וברמקולים האחרים של הרכב.

 

אצלי ברכב יש הפרדה לשני מגברים - מגבר אחד לסאב ומגבר אחד לסט הקדמי

אני נותן לסאב יותר עוצמה ממה שאני נותן לסט הקדמי ואז אני מקבל באס מאוד חזק בווליום מאוד נמוך

וגם בעוצמות גבוהות הבאס אצלי נקי לגמרי מסיבה פשוטה שיש לי מגבר 400 RMS על סאב 300 RMS, חיווט עבה, סאב טוב בתיבה מותאמת וHU טוב.

אני לא מפציץ! הסאב שיש לי הוא לא מאלה שיוצאים הרבה מחוץ לרכב, אני אוהב SQ בכלל - אבל בתוך הרכב אתה שומע נקי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני ציפיתי לתשובה לשאלה הבאה: האם זה יכול להיות ? שזה עד כדי כך..

אה ושכחתי לציין שם עברה גם מכונית כשאני בתוך הצופים(המקום עצמו..) (לא יודע איזה מכונית..) ואני הייתי בצד השני של המקום וזה היה ממש רחוק מהרחוב איפה שעוברות המכוניות ... תאמינו לי הלב שלי בעט עם הסאב .. אני תהיתי האם זה הסאב הL7 המדובר פה זה היה משהו חזק לא נורמלי..

 

בבקשה תשובה.. תודה

פורסם

כוח לאנוס בו תן קצת פרטים על מה שיש לך ברכב כבר הרבה זמן תכננתי לישאול

 

 

לפותח השרשור עזוב תפרוש אתה מדבר פה שטויות ששמעתה סאב של מכונית נוסעת מעבר לשתי רחובות

ואתה בטוח שזה קיקר L7 איך בדיוק הגעתה למסכנה הזאת?

זה יכל להיות כל דבר

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם
לי היה מורה לנהיגה בן 38 שהוא הדביק אותי בחיידק - והיתה לו מערכת סוף - זה לא קשור לגיל!

 

לגבי באס חזק בעוצמה נמוכה זה בגלל שיש מערכות ששולטות בנפרד בסאב וופר וברמקולים האחרים של הרכב.

 

אצלי ברכב יש הפרדה לשני מגברים - מגבר אחד לסאב ומגבר אחד לסט הקדמי

אני נותן לסאב יותר עוצמה ממה שאני נותן לסט הקדמי ואז אני מקבל באס מאוד חזק בווליום מאוד נמוך

וגם בעוצמות גבוהות הבאס אצלי נקי לגמרי מסיבה פשוטה שיש לי מגבר 400 RMS על סאב 300 RMS, חיווט עבה, סאב טוב בתיבה מותאמת וHU טוב.

אני לא מפציץ! הסאב שיש לי הוא לא מאלה שיוצאים הרבה מחוץ לרכב, אני אוהב SQ בכלל - אבל בתוך הרכב אתה שומע נקי.

גם אצל חבר שלי פעם היה מחובר מגבר אחד שהיה עליו רמקולים אחוריים וסאב .. ואז אני הרכבתי לו את האחוריים על מגבר 35 RMS ליציאה (רמקולים אחוריים 250 וואט) והרכבתי לו את הסאב על מגבר של 270 RMS כאשר הסאב הוא של 200 RMS תאמין לי לא הרגשתי במשהו שונה..

פורסם
כוח לאנוס בו תן קצת פרטים על מה שיש לך ברכב כבר הרבה זמן תכננתי לישאול

 

 

לפותח השרשור עזוב תפרוש אתה מדבר פה שטויות ששמעתה סאב של מכונית נוסעת מעבר לשתי רחובות

ואתה בטוח שזה קיקר L7 איך בדיוק הגעתה למסכנה הזאת?

זה יכל להיות כל דבר

אחי אני מסכים איתך שזה לא הגיוני .. אבל אני הייתי רוצה שמישהו כמו תמיר.א שיש לו שנים בתחום ייתן לי תשובה.. אני בטוח ב100% שהוא מכיר מפלצות כאלה שאני מדבר עליהם..
פורסם

לפותח הת'רד - מה שאתה שמעת יכול להיות כמעט כל סאב בעל הספק חזק שיושב על מגבר טוב שיושב על מערכת חשמל טובה בתוך רכב מתוחזק היטב... בקיצור - יש לך אשליה לגבי ציוד מסוים במיקום מסויים - תאמין לי שגם ברמלה אתה תיתקל בכאלה מערכות ולא מעט לפי מה שהולך שם...

 

לגבי הציוד שלי - אני מפרסם את זה כמעט בכל ת'רד נתון... אבל בבקשה

 

HU - אלפיין cda-9853

סט קדמי - inifinity reference 6510cs

מגבר לסט קדמי - inifinity kappa 50.2a

סאב - inifinity kappa 120.3

12 אינטש 300 RMS בתיבה אטומה 28 ליטר מותאמת ע"י היצרן.

מגבר לסאב - B52 zl2080

 

זאת ממש מערכת עדינה לSQ - לא קשור לבום-בום וSPL

 

ואפילו הוספתי לך לינק לדבר האחרון שרשמתי שתראה עד כמה ניתן ללמוד פה מאנשים טובים בפורום

כל הזמן לומדים!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=116660

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טוב לאנוס ואם אני הייתי מבקש ממך מערכת כזאת שאני מדבר עליה (מתאר) מה היית מציע לי ??

 

ואני מבקש מדברים שלא מוכרים פה בפורום כמו הL7 והL5 והרוקפורד הדגמים של הPOWER וPUNCH החזקים...

 

תודה..

פורסם

קודם הייתי מבקש ממך לתאר לי את סוג הצליל שאתה אוהב ובייחוד את סוג הבאס שאתה אוהב - בלי זה אי אפשר להתקדם!

 

אחרי זה הייתי מבקש ממך לתת לי מסגרת תקציב - בלי זה אין מה לדבר.

 

אחר כך הייתי בונה לך קונפיגורציה חזקה ככל שניתן - הייתי מתייעץ כאן בפורום עם תמיר.א לגבי התאמת מגבר לסאב הנבחר. והייתי מתייעץ כאן עם אנשים כמו רומן או סימון לגבי התאמה של תיבה לסאב.

קונה ערכת חיווט מתאימה ואוטם ומבודד אזורים רגישים.

 

צריך לקחת בחשבון שיפורים במערכת החשמל שלך במידה ותלך על ציוד באמת חזק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
קודם הייתי מבקש ממך לתאר לי את סוג הצליל שאתה אוהב ובייחוד את סוג הבאס שאתה אוהב - בלי זה אי אפשר להתקדם!

 

אחרי זה הייתי מבקש ממך לתת לי מסגרת תקציב - בלי זה אין מה לדבר.

 

אחר כך הייתי בונה לך קונפיגורציה חזקה ככל שניתן - הייתי מתייעץ כאן בפורום עם תמיר.א לגבי התאמת מגבר לסאב הנבחר. והייתי מתייעץ כאן עם אנשים כמו רומן או סימון לגבי התאמה של תיבה לסאב.

קונה ערכת חיווט מתאימה ואוטם ומבודד אזורים רגישים.

 

צריך לקחת בחשבון שיפורים במערכת החשמל שלך במידה ותלך על ציוד באמת חזק.

טוב הנה אני נותן לך (תיאורתית..) 5K ... מה היית עושה איתם ?

וחשוב לציין שהאנשים לא עד כדי כך מפותחים שיילכו וייקנו מונובלוק!

אז אני רוצה מגבר שירים לי סאב עם עוצמה גבוהה מאוד..

פורסם
תחום האודיו לרכב בארץ עדיין לא מפותח

 

רוב ה"חברה" שקונים היום מערכות כדי לקבל בום-בום, קונים סאב וופר מסכן של פיוניר שאין לו דיוק בגרוש והוא רק יודע לדחוף דציבלים, שמים אותו בתיבה שכנראה בכלל לא מתאימה לסאב עצמו וכל מה שאתה מקבל זה מריחות ועיוותים - תוסיף על זה שכל ה"ערסים" למינם תמיד מפעילים את הbass boost במגבר שזאת הטעות הכי גדולה - חוץ מעיוותים אתה לא מקבל כלום. והמגבר גם חלש בד"כ מהסאב בצורה מבישה!

 

QUOTE]

אהבתי את התשובה הזאת. אתה גדול אחי עם הערסים והבאס בוסט הרגת אותי מצחוק עכשיו :) :) חחחחחחחחחח.....

פורסם

אני מעדיף לצחוק מאשר לבכות... וזה בקשר לכל דבר

 

5K - וזה צריך לכלול מה בדיוק

אם יש לך HU - כרגע תישאר עם הנוכחי

מגבר - לא מזמן הציעו לי כאן בפורום מגבר של מק אודיו אם אני לא טועה שהוא 600 RMS בגישור (2 ערוצים) ב1400 ש"ח - אחלה דיל!

סאב SPL טוב - הייתי מנסה להביא IDMAX 15 אינטש - הוא עולה הרבה פחות עד כמה שידוע לי מהL7 או מסטרוקר ולהתאים לו תיבה

 

אם ישאר מזה קצת כסף ערכת חיווט 2 גייג'

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...