Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וזה למה בדיוק? כי היא קטנה יותר? כי היא "אמינה" יותר? כי היא חסכונית יותר?

 

גודל? אמינות? חסכון? לא נראה לי שאת יודעת על מה את מדברת. סובארו B4 3.0 היא בטח ובטח שלא חסכונית. אבל מדובר במכונת נהיגה נפלאה עם יכולות דינמיות מעולות, שמצליחה גם להיות מאובזרת ומפנקת ואפילו להסיע את כל המשפחה בנוחות שבוודאי לא ניתן למצוא באימפרזה WRX (וכן, אני בהחלט משווה בין השתיים). ובערך מהצד השני של המתרס ניצבת לה לה-קרוס, האמריקאית מאוד במהותה, אשר לא מציעה יכולות דינמיות מרשימות אלא רק מנוע חזק. שימי לב שהבחור ציין את ה-B4 בגלל שחשוב לו אחיזה והתנהגות כביש.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני חייבת לשאול - נהגת בכלל בלקרוס?

 

אמנם אין לה ביצועים של 106 ראלי דור ראשון, אבל כל אחד והביצועים שהוא מחפש

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
אני חייבת לשאול - נהגת בכלל בלקרוס?

 

אמנם אין לה ביצועים של 106 ראלי דור ראשון, אבל כל אחד והביצועים שהוא מחפש

 

לא נהגתי, אבל מספיק לי מבחן אחד בעיתונות הרכב העולמית בשביל להבין מול מה אני עומד. וזה לא B4 שלושה ליטר. נסי להבין שבמקרה של ה-B4 לא מדובר בסתם משפחתית גדולה, ויש הבדל אדיר בין גרסת ה-2.0 ל' לבין הגרסה הבכירה, שיש לה תכונות מסוימת המקבילות לאלו של מכונית ספורט.

 

את הקטע על ה-106 ראלי אני מקווה שציינת בתור בדיחה. ושוב, מבחינת כוח מנוע נטו - אני משוכנע שהלה-קרוס מצוינת. אבל פותח השרשור חיפש גם התנהגות כביש ואחיזה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, חשבתי שבפורום הנ"ל נותנים המלצות או ביקורת על סמך נהיגה, בוודאי כאשר מדובר על עיתונאי רכב. אני מסכים שלפי הדרישות של פותח השרשור, הביואק לא מדברת אליו אבל עיתונאי רכב שקוטל ככה רכב מבלי לנהוג אליו...לא לעניין.

Veni Vidi Vici

פורסם
רוני, חשבתי שבפורום הנ"ל נותנים המלצות או ביקורת על סמך נהיגה, בוודאי כאשר מדובר על עיתונאי רכב. אני מסכים שלפי הדרישות של פותח השרשור, הביואק לא מדברת אליו אבל עיתונאי רכב שקוטל ככה רכב מבלי לנהוג אליו...לא לעניין.
:mm_yeah:

 

 

 

(בכלל בלי קשר לנושא השרשור)

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
רוני, חשבתי שבפורום הנ"ל נותנים המלצות או ביקורת על סמך נהיגה, בוודאי כאשר מדובר על עיתונאי רכב. אני מסכים שלפי הדרישות של פותח השרשור, הביואק לא מדברת אליו אבל עיתונאי רכב שקוטל ככה רכב מבלי לנהוג אליו...לא לעניין.

 

תראה לי בבקשה איפה "קטלתי" את הלה-קרוס. אני בסה"כ כתבתי שהיא לא מתאימה לדרישות של פותח השרשור. לא כתבתי שהיא לא נוחה, לא מאובזרת, לא איכותית, לא חזקה או לא יודע מה. כתבתי שביחס למה שהוא מבקש, היא לא מתאימה. אתה רוצה להגיד לי שזה לא נכון?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא נהגתי, אבל מספיק לי מבחן אחד בעיתונות הרכב העולמית בשביל להבין מול מה אני עומד.
אם כל אחד מאיתנו היה נותן המלצות על סמך קריאת מגזינים אז פורום ייעוץ ברכישת רכב לא היה שווה הרבה (לפחות בעיניי).

לפי היכרותי עם הפורום הנ"ל, המלצות פה ניתנות לרוב על בסיס ידע אישי ולא קריאת מגזינים.

אני בטוח שנהגת בסובארו ורוב המשפחתיות הגדולות שנמכרות בארץ ואינני מפקפק לרגע בדעה שלך.

אבל המשפט למעלה לא משרת אותך לטובה בתור עיתונאי רכב.

במקום זאת היה ניתן לכתוב שלפי הדרישות של פותח השרשור, היא (הלה-קרוס) לא תתאים לו אבל לא לקטול. במיוחד שלא נהגת עליה. אני אישית ורוב החברים הותיקים בפורום תמיד מנסים להמליץ על סמך ידע וניסיון אישי. כנ"ל אתה היות ולך יש ניסיון על הרבה יותר רכבים בגלל עבודתך מאשר לרובנו.

לכן לא מתאים לקטול רכב מבלי לנסות אותו בכלל.

*רוני, הכל נאמר ברוח טובה. בסה"כ הצבעתי על נקודה בעייתית בשרשור.

Veni Vidi Vici

פורסם

הרוח הטובה הזו חסרת משמעות, כיוון שאתה לוקה בבעיית הבנת הנקרא, ומשייך לי דברים שלא אמרתי.

 

המשפט שציטטת לא אומר ולו דבר אחד על איכויותיה של הלה-קרוס כמכונית. הוא אך ורק משייך אותה לקטגוריה מסוימת של מכוניות. קטגוריה בה נמצאת, למשל, המאליבו. קטגוריה של מכוניות "מנהלים" רגילות לחלוטין וחסרות מאפיינים ספורטיביים. הסובארו, לעומת זאת, בהחלט כן משתייכת לקטגוריית מכוניות המנהלים הספורטיביות, בה נמצאת גם למשל ב.מ.וו סדרה 3 (כן, אפילו שהיא יוקרתית יותר).

 

אי לכך ובהתאם לזאת, הרשיתי לעצמי להניח בקול רם כי מכונית כמו הלה-קרוס לא תתאים למישהו שמתעניין ב-B4 3.0. אם אתה מעוניין להגיד אחרת - אתה מוזמן.

 

ואם נהגתי או לא נהגתי על הלה-קרוס, זה חסר משמעות במקרה הנ"ל. לא אמרתי עליה דבר מלבד שהיא לא באותה קטגוריה. אם מישהו היה מתלבט בין מאזדה 5 לרנו גרנד סניק נניח, ומישהו היה ממליץ לו על הלה-קרוס, אני משוכנע שגם אתה היית מגיב ואומר (בצדק רב) שמדובר במכונית מקטגוריה אחרת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מנוע 3.8 V6 200 כ"ס, 31 קג"מ מומנט, רכה עדינה אבל אפשר בהחלט להינות ממנה, מאובזרת בצורה מדהימה.

יוליה, just for the record, מנוע ה 3.8 ל' עליו את מדברת הוא מאוד מיושן. V6 3800 סמ"ק עם 12 (!!!) שסתומים ו 203 כ"ס. גם נתון המומנט אינו סיבה טובה לגאווה מנפח כזה, 31.8 קג"מ ב 4,000 סל"ד.

 

במנוע 6 צילינדר של סובארו את יכולה להוריד 800 סמ"ק מהנפח הנ"ל, "לעגל" את ההספק ל 245 כ"ס (ב 6,600 סל"ד) ולהכפיל את מספר השסתומים ל 24. נתון המומנט, עבור רכב עם 800 סמ"ק פחות מהנ"ל הוא לא רע בכלל; 30.3 קג"מ ב 4,200 סל"ד. אינני יודע כמה הילוכים יש בביואיק אבל בגרסת ה B4 3.0 יש תיבה אוטומטית עם 5 הילוכים (וזה כנראה גם מה שתורם לביצועים ומהירות סופית טובים יותר מהביואיק).

 

...תוסיפי לזה את העובדה שהביואיק כבדה יותר מהסובארו באיזור ה 100~ ק"ג ותראי שלא תמיד מדובר בנוסחה מנצחת (כמובן שזה תלוי גם במחיר).

המנוע המודרני יותר (3.6 ל') כבר מציג נתונים טובים הרבה יותר (243 כ"ס ב 6000 סלד ו 31.3 קג"מ ב 3,200 סלד !) אך עדיין לא ברמת ההספק של הבוקסר 3000 סמ"ק 6 צילינדר.

אגב, ההבדל במשקל בין ה B4 3.0 ל CXS כבר עובר את ה 100~ ק"ג - אבל הבדל המידות (אורך\רוחב) בין השתיים רק יכול לאשר זאת :-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תוסיפי את העניין שאחרי שלוש שנים , הביואיק תהיה שווה חצי מהסובארו,וגם אז לא תוכלי להיפתר ממנה.

פורסם
רוני - אכן הביואק לא עומדת כנראה בכבוד מול הסובארו (מקריאה) אבל מזה להסיק שזה חרא של אוטו מבלי לשבת בתוכו - תגובה שלא מתאימה לך.

עברנו, זה פורום ייצוץ לא ויכוחים.

 

לא, לא עברנו. אתה ממש מתחיל לעצבן אותי. תפסיק להכניס לי מילים לפה, ואל תגיד לי "עברנו" אחרי שאתה מנסה להוציא אותי לא מקצועי או "סתם" כמו דביל.

 

אני אגיד זאת פעם אחת ואחרונה: לא הסקתי כלום על איכויות הלה-קרוס. אמרתי לך את זה כבר מספר פעמים בשרשור זה, אבל אתה מתעקש לא לקלוט. או שסתם לא בא לך להודות בטעות. מי שלא בסדר כאן זה אתה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...