Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוני, גם אני הסקתי כך כשקראתי את תגובתך אבל סירבתי להגיב.

בקיצור יצאת חומוס לרגע, שטויות, קורה, קרה, לא צריך שאף אחד יתרגש יתר על המידה.

haters will hate

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למיטב ידיעתי, הלה קרוס 3.8 חולקת את אותה יחידת הנעה עם הפונטיאק גרנד פרי, עליה נהגתי ארוכות לפני חודשיים בארה"ב. אם ברקע לא הייתה סאן דייגו, כנראה שהייתי מתעצבן הרבה יותר.

 

ממבט זריז בפנים, הלה קרוס חולקת דברים רבים עם הגרנד פרי (מפתיע מישהו? אותי לא).

 

אסכם זאת בקצרה: זו אשפה. מי שקונה את הדבר הזה - הוא דפוק, או לא רואה במכונית שום דבר מעבר לכלי לשיוט מנקודה א' לנקודה ב'. לא נהיגה, לא נסיעה, שיוט.

יש לי קרוב משפחה שקנה כזו. ליבי עמו.

 

אני לא מבין איך שרשור שהחל בB4 3.0R ואקורד 2.4 מתבזבז על מכונית אמריקאית. ועוד אחת שמיועדת לאמריקאים (ולא, נניח, CTS).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

סליחה אני לא פה כול הזמן , בגלל כך איחרתי בתגובה ....

 

אנחנו : כן מחפשים אחיזת כביש גבוהה וגם ביצועים -> כשתנאים אלו הסובארו מספקת אותם בצורה הטובה ביותר... ולגבי הרכבים מארה"ב כגון : ביואיק , לקסוס , שברולט .... לא רוצים בגלל ירידת הערך החזקה שיש לנו בשוק כאן !

שאלה אחרונה : יש למישהו ניסיון עם סונאטה 3.3 ל' , 235 כ"ס מודל 2006 החדשה ?

(( אם כן , יכול להסביר קצת על היכולת שלה לסחוב , צריכת דלק ))

אגב -> מי שרוצה לקנות רכב כאלה שציינתי ( סובארו B4 3.0 / אקורד 2.4 ל' ... וכו' ) לא מעניין אותו הדלק כל- כך ...

תודה !

פורסם

לא מבין איך הוצאתם דברים מהקשרם?

 

רוני טען מה שכל חובבן שמבין היטב ברכבים כבר יודע- הלה-קרוס, על שלל ה"אמריקאיות" שהיא משדרת, היא בסך הכל יאכטה גדולה ומפנקת להסיע נהג ממוצע מנקודה לנקודה.

 

לא נהגתי בה מעולם, ובלב שלם אני מצדד בדעותיהם של רוני ושל ROEE שמדגישים את חוסר הדינמיות ברכב.

חסך ממני איציק וציין את ערכו האמיתי של המנוע "המפלצתי" והוסיף גם את נתוני המשקל והגודל היבשים.

זאת אמריקאית טיפוסית, לטוב ולרע.

 

 

אנקדוטה לכותב השרשור (מבלי לגרוע מה-B4 המצויינת)-

בצע חיפוש על מערכת ה-AWD, נכתב רבות עליה בשרשור מפורט.

או בקיצור, אני מקווה שהמערכת הנ"ל לא תהיה פאקטור ושיקול בקניית הרכב.

 

אמיר.

פורסם
לא מבין איך הוצאתם דברים מהקשרם?

 

רוני טען מה שכל חובבן שמבין היטב ברכבים כבר יודע- הלה-קרוס, על שלל ה"אמריקאיות" שהיא משדרת, היא בסך הכל יאכטה גדולה ומפנקת להסיע נהג ממוצע מנקודה לנקודה.

 

לא נהגתי בה מעולם, ובלב שלם אני מצדד בדעותיהם של רוני ושל ROEE שמדגישים את חוסר הדינמיות ברכב.

חסך ממני איציק וציין את ערכו האמיתי של המנוע "המפלצתי" והוסיף גם את נתוני המשקל והגודל היבשים.

זאת אמריקאית טיפוסית, לטוב ולרע.

 

 

אנקדוטה לכותב השרשור (מבלי לגרוע מה-B4 המצויינת)-

בצע חיפוש על מערכת ה-AWD, נכתב רבות עליה בשרשור מפורט.

או בקיצור, אני מקווה שהמערכת הנ"ל לא תהיה פאקטור ושיקול בקניית הרכב.

 

אמיר.

רק שים לב שמדובר על מערכת הנעה/הנאה הרבה יותר מתוחכמת ומתקדמת מגירסת ה2,0R.

מדובר על מערכת VTD שמעבירה יותר כוח לגלגלים האחורים ובכך נותנת לרכב, יותר מאפינים של רכב הנעה/הנאה אחורית בשילוב הייתרונות של ההנעה הכפולה. בנוסף לכך,בגרסה הזו ישנה את מערכת הVDC שהיא מערכת בקרת התנהגות המתקדמת של סובארו (דומה למערכת בקרת התנהגות אבל שונה מאצל המתחרות) מבלי שום קשר, נהנית הB4 3,0 (ממש כשם שה 2,0R מצטיינת) מרמת יציבות טובה ורמת הנאה מנהיגה גבוהה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
רוני, גם אני הסקתי כך כשקראתי את תגובתך אבל סירבתי להגיב.

בקיצור יצאת חומוס לרגע, שטויות, קורה, קרה, לא צריך שאף אחד יתרגש יתר על המידה.

 

אם יש עוד אנשים שהסיקו כך - על זה אני מתנצל, כנראה שלא הייתי ברור. אבל הכוונה שלי לא הייתה כפי שהסקתם. נקודה.

 

ומלך המירוצים - לכלכת. הסונטה היא מקבילה של הלה-קרוס, אפשר לומר...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נוצר הרושם שיש לכם תקציב ואתם מאלו שמחליפים מכוניות כל 3-4 שנים. לכן, לא הייתי מביא את האמינות כשיקול מרכזי, אלא יותר את עניין הנוחות ואבזור שיש לאירופאיות.

אחרי 3-4 שנים, כשתגמר האחריות תמכרו את האוטו ותעברו לאוטו הבא.

 

מעבר למה שכתוב בשלושת השורות האחרונות, אני רוצה לציין שאני חולה יפניות ולא ממש מסתכל על ארופאיות, אבל בכל זאת הייתי חייב לציין את העובדה הזאת בפנייך. המלצה שלי: טויוטה קאמרי.

פורסם

קאמרי? הוא כבר רשם שהוא לא רוצה רכבים אמריקאים! והקאמרי למרות שמיוצרת ע"י טויוטה היפנית היא מכונית בעלת אופי אמריקאי טיפוסי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מוזר לי שאתה שם את הסונטה באותה קטגוריה של הלה קרוס , הסונטה החדשה אלגנטית ויפה בסגנון של ה B4 , ויש לה מנוע חזק מאוד שנותן לה ביצועים יפים (7.7 למאה ) , לא נהגתי ברכב אומנם כך שאני לא יודע איך הוא מרגיש מבחינה דינמית , אבל היה לנו את הסונטה של הדור הקודם עם מנוע V6 , אוטו גדול ומרווח שמרגיש בהחלט חזק ויציב על הכביש (העיצוב היה זוועתי ..) .

 

אבל אני בכל מקרה גם בעד ה B4 , ואם כבר 3 ליטר ...למה לא את ה spec B ? זה בדיוק 270 אלף....

פורסם
מוזר לי שאתה שם את הסונטה באותה קטגוריה של הלה קרוס

 

הכוונה ב"הסונטה היא מקבילה של הלה-קרוס" הייתה: סונטה היא משפחתית גדולה הנוטה לצד הרך והמפנק של הסקאלה, לא על הצד הספורטיבי-ביצועיסטי. גם אם היה לה מנוע 4.5 ליטר עם 350 כ"ס.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בקיצור, מרוב דיבורים על הלה-קרוס, רק יוליה נהגה בה...

 

אז טיפ מהמשפחה שלי. הלה-קרוס נוחה, מפנקת, יציבה, מהנה לנהיגה. יותר טובה מהאלרו שהחליפה (וגם היא היתה טובה...).

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

לא רק יוליה נהגה בה , גם אני נהגתי בה , וגם הגבתי בשרשור הזה.

 

אני לא יודע מה רמת הגימור שיש ברכב שלה , אבל ברכבים שאני נהגתי {השכרה} האיבזור לא היה כמקובל באמריקאיות בתור סטנדרט , לא היו מושבים מעור וגם הכסאות לא פול אוטומטיים כמקובל.

חוץ מזה היא ממש לא נותנת תחושה של משהו יוקרתי , להיפך , אתה מרגיש שאתה נוסע ברכב דיי זול.

 

לגבי יציבות , אני לא העזתי לחשוב לתקוף עם הרכב הזה פניות , הוא לא משרה בך תחושה כזו של בטחון.

GOT סחוג?

פורסם

גם לי במסגרת מספר ביקורים מהעבודה שהיו לי בארה"ב, למשך פרקי זמן לא מבוטלים בכלל :-( , יצא לי לנהוג על לא מעט רכבים אמריקאים מהשכרה. לאו דווקא המוזכרים מעל. לכולם מכנה משותף אחד - הייתי מחליף כל אחד מהם בכיף בסובארו B4 3.0 .

 

אני עם רוני בעניין הזה, ואני גם חושב שאפילו שלא נהגתי על הרכב המדובר, אני יודע בדיוק מה הוא שווה גם בלי לקרוא ספרות מחו"ל.

פורסם
גם לי במסגרת מספר ביקורים מהעבודה שהיו לי בארה"ב, למשך פרקי זמן לא מבוטלים בכלל :-( , יצא לי לנהוג על לא מעט רכבים אמריקאים מהשכרה. לאו דווקא המוזכרים מעל. לכולם מכנה משותף אחד - הייתי מחליף כל אחד מהם בכיף בסובארו B4 3.0 .

 

אני עם רוני בעניין הזה, ואני גם חושב שאפילו שלא נהגתי על הרכב המדובר, אני יודע בדיוק מה הוא שווה גם בלי לקרוא ספרות מחו"ל.

התגובה שלך דומה לאלה שאומרים ש"צרפתיות זה חרה כי היו לי שתיים מהשכרה לפני חמש שנים".

אז אני נהגתי בארה"ב ודי הרבה ואני שמח לבשר לאומה שחל שיפור באמריקאיות, במיוחד לטובת אלה שאוהבים את התכונות הייחודיות שלהן (לא לאניני כביש בית אורן).

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
.

אני עם רוני בעניין הזה, ואני גם חושב שאפילו שלא נהגתי על הרכב המדובר, אני יודע בדיוק מה הוא שווה גם בלי לקרוא ספרות מחו"ל.

ז"א אתה יודע מה הוא שווה מבלי שאתה יודע עליו חצי דבר?

 

 

אז אני נהגתי בארה"ב ודי הרבה ואני שמח לבשר לאומה שחל שיפור באמריקאיות, במיוחד לטובת אלה שאוהבים את התכונות הייחודיות שלהן (לא לאניני כביש בית אורן).

זה בעצם הנגטיב של מה שהבחור הקודם אמר.

 

 

תפתחו שרשור על הלה - קרוס וזהו :?

GOT סחוג?


×
×
  • תוכן חדש...