Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר עשיתי חיפוש והגעתי לתרד שיש בו רק ויכוחים ואין בו תשובה סופית ממשית.

התיבה מיועדת לרמקול הגברות..אותו רמקול שפתחתי עליו דיון לפני כמה ימים כאן.

יש לי כבר נתונים לתיבה וסרטוטים הכל מוכן רק התלבטות בין סוגי העץ ומחירהם.

פורסם
התיבה מיועדת לרמקול הגברות..

מכיוון שהתיבה מיועדת לרמקול הנ"ל, ההמלצה שלי היא על סנדוויץ בירץ'.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

התיבה המומלצת על ידיי היא מעץ MDF בלבד. MDF יותר עמיד בוויברציות שהרמקול יוצר ויותר חזק.

כנ"ל זאת גם המלצה של יצרניות רמקולים בתחום הרכב.

תסתכל בחתימה שלי בבניית התיבה, אתה תקבל משם גם התייחסות לנושא החומר.

פורסם

זה תלוי גם בשיקולים שלך

 

אם אתה רוצה לחסוך בעלות MDF הוא זול מאוד ובהרבה מעץ מלא משובח. היתרונות שלו - קל לעבודה משום שהוא ישר פלס, בגלל שזה לא ממש עץ אלא שבבי קרטון מאוד דחוסים הוא גם קל לחיתוך ולעיצוב רק צריך לקדוח חור מובילים לפני כל בורג בכדי שלא יסדק. מעבר לכך התכונה הכי חשובה שלו היא שהוא לא משנה את הרזוננס של התיבה (למיטב הבנתי זה נתון מאוד זניח - מנסיון שעשיתי עם סאב 12 שהיה לי פעם לא הרגשתי הבדלים בסאונד אחרי שהכנסתי לשתי התיבות קצת צמר סלעים).

 

החסרון - מאוד מאוד כבד! רגיש לרטיבות (אבל זה גם זניח ביותר)

 

אם אתה רוצה לבנות תיבה קלילה שתהיה חזקה לא פחות - תשתמש בסנדוויץ' - גם זול מבחינת עלויות אבל שוקל שליש אולי אפילו פחות מהMDF אבל מאוד לא נוח לעבודה - לא ישר פלס ולכן תצטרך להשתמש בברגים רבים וכמות גדולה של דבק - אבל התיבה קלילה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
התיבה מיועדת לרמקול הגברות..

aa220788,

 

כאשר נתתי לך קודם את התשובה שלי התייחסתי לכך שהרמקול הולך להיות נייד (הגברות), ולכן המלצתי על הסנדוויץ/בירץ'. אם הרמקול הולך להיות נייח, אז האפשרות של MDF באה בחשבון.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

מה לגבי סיבית? ראיתי הרבה תיבות מקוריות של רמקולים מעץ סיבית.

מה החסרון ומה היתרון?

אם זה טוב לבנות מסיבית אני יכול בלי בעיה יש לי מספיק פלטות של סיבית בהשג יד, לעומת כל סוג עץ אחר כדוגמת mdf או סנדוויץ.

מבחינת כלים אין לי שום בעיה יש לי אקדח סיכות {לחץ אוויר} וגם אקדח מסמרים{לחץ אוויר} וגקסו ומסור דיסק ומסור סקייל וכל כלי שצריך אין לי בעיה עם זה.

 

ועוד משהו..התיבה צריכה להיות ניידת כלומר לא כבדה..בהתחשב בכך שהיא 82 ליטר...אני מצרף תרשים של התיבה.

תיבה.JPG

פורסם

aa220788,

 

פלטה סיבית בנוייה מנסורת עץ + דבק. הסיבית יחסית כבדה, רגישה לרטיבות והיא נוטה להיתפרק כאשר מניידים אותה. מכיוון שכתבת שהתיבה צריכה להיות ניידת, אז הפיתרון המומלץ ביותר הוא סנדוויץ מסוג בירץ', כפי שכבר כתבתי בתגובות הקודמות שלי.

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...