Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צבעתי ברכב כל מיניי חלקים כמו קונסולה מרכזית+פתחיי מזגן+לוח שעונים+מסגרת למוט הילוכים

בצבע לבן ביצעתי את כל תהליך הצביעה שלב אחריי שלב כמו שצריך ,הצבע שהשתמשתי היה צבע יעודי

לפלסטיק של יעקובי ורשום שאפילו לא צריך צבע יסוד אך אני בכל זאת עשיתי גם שיכבה של ייסוד לפניי הצבע ולאחר הצבע ריססתי 2 שכבות של ספריי לקה איכותי לא זוכר את שם החברה כרגע, כאשר באתי

להתקין את החלקים למקומם ברכב הצבע התקלף מכל נגיעה/מכה הכי קטנה עד לצבע המקורי

השאלה שלי האם ככה זה אצל כל מי שביצע את הצביעה לבד בבית והכל כ"כ רגיש?

האם הצבע הלבן עצמו לא התנפח/התפוצץ עקב הטמפרטורה שנמצאת בתוך הרכב בזמן עמידה ממושכת

בשמש במשך החודשים/שנים?

אם איזה חומר לרענון הפלסטיקים יהיה ניתן מעכשיו להשתמש ע"מ שהצבע לא יימרח ?

תודה לעוזרים וערב טוב

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

יש סיכוי גדול מאוד שהפלסטיקים היו מכוסים בשכבת הגנה מסויימת, כמו ספריי סקאי או סיליקון.

צבע יסוד לא פותר אותך מניקוי ושיוף הפלסטיקים לפני הצביעה.

עשית את זה?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הייתה אמור לשייף עם נייר שיוף עדין.הייתה יכול לבצע חיפוש פה בפורום לפרוייקטים יש הרבה שעשו את זה בעבר והתוצאות משובחות.

  • אחראי פורום
פורסם

שיוף כמו שאמרו , אבל גם לדאוג שהשטח יהיה יבש ונקי מליכלוך

שומני שמצטבר לפעמים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

בשימוש בספריי של יעקובי שמיועד לשימוש ללא צבע יסוד, אכן מנסיוני לא צריך צבע יסוד והוא תופס מעולה על פלסטיק. צבעתי איתו טאסות, וזה עמיד גם בשטיפה ושפשוף עם מברשת.

יכול להיות שפשוט הגזמת עם כמות השכבות... יסוד+צבע +לקה? אולי לא היה יבוש מלא בין שכבה לשכבה?

כמו שציינו , חשוב לנקות את המשטח לצביעה טוב טוב משומנים ולשייף עם נייר שיוף/ נייר מים.

 

כנס לפרוייקט הבא , מפורט היטב:

קוסמטיקה ושיפור מראה פנים הרכב של איציק נ.

 

דרך אגב למה לבן?? תעלה תמונות אח"כ שנראה.. :-)

 

איציק.

הבלוג שלי - רעיונות עשה זאת בעצמך שמשתף בנייה וחידוש של רהיטים, בניית צעצועים, וטיפים נוספים.

הפרוייקטים שלי בפורום : בניית משענת יד :idea:צביעת טאסות

פורסם

ניקיתי טוב בהתחלה בעזרת מים וסבון וחיכיתי לייבוש מלא, לאחר מכן שייפתי את כל הפלסטיקים בנייר

 

מיים 400 ועוד פעם שטפתי את כל החלקים תחת הברז והמתנתי שוב לייבוש מלא=הצביעה לא נעשת

באותו היום, צבעתי בעזרת צבע ייסוד שכבה אחת טובה ואח"כ שוב שייפתי בעדינות את הייסוד עם נייר מיים

400 לקבלת משטח יישר ונקי ,צבעתי עם הצבע המיוחד מהום סנטר שכתוב עליו שהוא מיוחד לפלסטיק ואין אפילו צורך בצבע ייסוד מקדים כ2-3 שכבות וייבוש בין שכבה לשכבה בהתאם למה שרשום על הספריי,

ביום שלמחרת שמתי ספריי לקה שגם רכשתי בהום סנטר כ-2 שכבות עד לכיסויי מושלם של כל המקומות

ההרכבה של החלקים התצבעה רק לאחר כשבועיים ככה שהייבוש היה מושלם ללא ספק, ובעת ההרכבה

החלקים נפגעו/נשרטו קצת ובכל מקום שקיבל מכה פשוט הצבע ייצא עד הפלסטיק השחור מה לא עשיתי

נכון?

הצביעה נעשת ממרחק של כ-20 ס"מ בצורה יפה וללא נזילות ויצא ממש מושלם ויפה אך אני מודאג בקשר לכמה זמן יחזיק הצבע הזה ולא יסדק/התפוצץ/יימרח עקב הטמפרטורה הגבוהה ששוררת בתוך

הרכב במיוחד שהוא חונה בחוץ תחת השמש רוב השנה?

אין בעיה להשתמש בתכשירים לחידוש הדשבורד על החלקים הצבועים? הצבע לא יימרח?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

לפי התיאור הזה נראה כאילו הצבע היה פגום... אני לא מתמצא בכימיה, אבל אני בטוח שיש "מולקולות קושרות" אשר אמורות לדאוג לכך שהצבע לא יעזוב את המשטח עליו הוא מרוסס.

או אולי הבעייה היתה בכלל בצבע הייסוד.

 

לפי דעתי תוריק את כל מה שעשית ותצבע מחדש רק עם הספריי (לנער אותו לפני כן).

אם גם זה מתקלף - להחליף חברה.

אגב, של מי התרסיס?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

זה הספריי שבו השתמשת? KRYLON ספריי מעולה.. יקר בהום סנטר 40 שקל.. ניתן להשיג כמעט בחצי... תצבע רק איתו אחרי ניקוי השכבות הקודמות ולדעתי לא צריכה להיות בעייה.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=55057

הבלוג שלי - רעיונות עשה זאת בעצמך שמשתף בנייה וחידוש של רהיטים, בניית צעצועים, וטיפים נוספים.

הפרוייקטים שלי בפורום : בניית משענת יד :idea:צביעת טאסות

פורסם
זה הספריי שבו השתמשת? KRYLON ספריי מעולה.. יקר בהום סנטר 40 שקל.. ניתן להשיג כמעט בחצי... תצבע רק איתו אחרי ניקוי השכבות הקודמות ולדעתי לא צריכה להיות בעייה.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=55057

 

כן זה בדיוק הצבע שהשתמשתי, איך אפשר להמיס/להוציא את הצבע ולהתחיל הכל מהתחלה?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

טבילה קצרה בבנזין לבן ואז ייבוש מהיר תעשה את העבודה לא רע.

 

לפחות עשתה את העבודה עבורי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

סקאי מסוגל לגרום לצבע להיתקלף.....

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

הבעיה היא כנראה כימית.

 

א. כל - לכל משטח ישנו חומר יסוד ייעודי ! האם השתמשת בצבע יסוד לפלסטיק ?

צבע יסוד לעץ לא יתפוס על פלסטיק, למשל, והוא מיועד לעשות דברים אחרים כמו גם למלא את סיבי העץ.

 

דבר שני חייבים שצבע היסוד, צבע העליון והלכה יהיו על אותו הבסיס ! אם הצבע על בסיס מים הלכה חייבת להיות על בסיס מים ! לכת פוליאוריטן לא תתפוס על צבע שאינו מתאים !

 

אתה חייב להשתמש בחומרים שמותאמים אחד לשני כימית. כמו כן ניקוי מאוד מוקפד -יותר ממים וסבוןץ. מים וסבון לא מורידים שומנים !

שיוף, ניקוי יסודי, צבע יסוד, שיוף, צבע בסיס במספר שכבות עם ייבוש ושיוף בין השכבות, לכה בלפחות 2 שכבות עם שיוף עדין ביותר !

 

להשתמש בניר מים שהוספג לפחות כשעה במים פושרים, עדין ביותר !

 

וכאשר משתמשים בצבע שמצוין בו שאין צורך ביסוד לא משתמשים ביסוד !

 

בהצלחה בפעם הבאה

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

×
×
  • תוכן חדש...