Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי היבואן כל 3 שנים או 60000 ק"מ לפי היצרן כל 5 שנים או 90000 ק"מ.

 

לפי נסיוני אין מה להחליף לפני 5 שנים או 90000 ק"מ.

פורסם

כמה זה יוצא בקילומטרים לפי מה שדוד נתן?

 

דרך אגב אני זה שרשם שבספר רכב שלו רשום לשים 20W 50 בגיר .הוספתי תמונה!יש למישהו הסבר איך נעשית טעות כזו בספר רכב של היבואן ? או שזו לא טעות .?

וגם משהו מעניין לגבי צריכת הדלק בדגמים השונים, למי שזה מעניין אותו.

ועוד משהו, אצלי החלפתי רצועה ב 205 לאחר 7 וחצי שנים ו 72 אלף ק"מ (התברר לאחר קניית הרכב)והיא יצאה משם במצב מעולה.

לא אומר שצריך לחפף אבל שווה לבדוק באמת אם זה 60 K המוסכניק שטיפל לי בטיימינג אמר לי כל 90K .

ללא שם.JPG

2ללא שם.JPG

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
הנתונים שדוד הביא הם מתוך AUTODATA ונכונים לגבי 205 משנת 93 ומעלה

רשום שעד שנת 93 אין נתוני יצרן

תפסיק להדביק אותי לתוכנה הזאת,אני שונה אותה.נראה שתחום העניין שלך הוא בבחורת.

לפי הסמלון שלך הבחורות מראות את האחוריים,אתה יודע למה? זה נקרא להדוף.

יש פתגם שאומר: אם תרדוף היא תהדוף,אם תהדוף היא תרדוף.

וזאת להבדיל ממה שחבר הקיבוץ חושב בטעות,שלי,היא רק שלי. שלך היא גם שלי.

שותפות לא? שלי שלך ,שלך שלי.(לא יודעים של מי הילדים):roll: :roll:

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

ובנימה קצת יותר רצינית -

 

א. היינס מציין למיטב זכרוני 60K קילומטר (הספר בבית, אני לא).

ב. אחרי 65K קילומטר רצועת הטיימנג יצאה מה205 שלי ונראתה כאילו עוד חמש דקות היא נקרעת. אל תחכו. גם ככה טיימינג ב205 1.4 זה אחד הטיימינגים הפשוטים שיש, ולכן גם הזולים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ביג מק שלום !

רוצה רמז? אל תאמין לכל מה שאני כותב.:roll:

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...