Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנוע 1984 סמ"ק 143 כ"ס 20 שסתומים

 

10.5 שניות 0-100

 

כ-8 ק"מ לליטר ממוצע.

 

מאד לא סלחני לטיפול לא קפדני.

 

לבדוק טוב תקינות גיר ומערכת החמשל לפני קניה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מניסיוני :

לגבי 850 2000

1. הרכב לא סוחב

2. לרכב צריכת דלק גדולה

3. המפרט של ה 2000 בדרך כלל עלוב - גלגלים רגילים , פחות חשמל, ריפוד וגימור פשוט.

 

מעבר לכך וולבו 850 :

גיר בעייתי

מזגן/יחידת פיקוד מאוד בעייתי

אחיזת כביש מאכזבת בהשוואה ליפנית מרווחת כגון 626 או גאלנט

צפוף מאוד מאחור

התרוממות פלסטיק המגן על כרית האויר ובכלל גימור פנימי מזויע כיאה ליצרן שבאותן שנים סבל באיכות ירודה לאורך כל הדרך.

 

 

חפש רק יד ראשונה מזקנים.

אילן ש.

פורסם

לא סוחב קצת תמוה מבחינתי, אני נוסע על 740 88 מנוע 2000 וסוחבת טוב מאוד.

 

כל מה שצוין פה אינדיבידואלי לכל אוטו.

אם האוטו טופל בקפדנות,נהגו עליו כמו שצריך ושמרו אז אין סיבה שיהיו תקלות מיותרות

 

אם תמצא כזו יפה ומטופחת , ידיים נמוכות וטיפולים מסודרים אזיי לך יישאר להמשיך ולתחזק נאמנה.

תקפיד לחפש כזו שמורה ואל תתפשר, כשמתפשרים משלמים כסף מיותר.

 

850 2000 143 כ"ס הנעה קדמית צריכה ליסוע מצוין!!!

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

בתור אחד שחיפש וולוו 850 שמורה "מזקן" כמו שאומרים 7 חודשיים!!!!!!

מרוב יאוש מצאתי 850 שנת 1995 יד 1 שמורה ומטופלת ,קבעתי עם הבן אדם נסיעת מבחן,לאחר 10 דקות,אמרתי לו יפה תודה אבל לא.

הרכב לא זז פשוט לא זז,,חפש מנוע 2400.

×
×
  • תוכן חדש...