Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום לאחר שהתברר סופית שחיישן הלמבדא נפגע, אין לי ברירה אלא להחליף.

האם שווה לקנות תחליפי פשוט ב 250 ש"ח או שאולי כדאי לקנות BOSCH ב 600 ש"ח?

 

אני מרגיש כי התקלה 'משגעת' את המנוע, ולכן בינתיים ניתקתי את הפלאג של החיישן, האם אפשר לנסוע במצב כזה או שלא כדאי? (נורת האזהרה אינה נדלקת במצב כזה).

בריאות לכולם!

פורסם

נסיעה עם חיישן למבדה מנותק,גורם לזהום אוויר ולצריכת דלק "גבוהה",בהמשך אתייחס לצריכת הדלק.

לא נראה לי שהמנוע שלך משתגע בגלל שהחיישן תקול,וגם לא שהבדיקה הייתה אכן אמינה.

במכוניות הראשונות שיצרו עם הזרקה,לא התקינו חיישן למבדה,ורק לאחר שחוקק חוק נגד זיהום אוויר

במדינת קליפורניה,נאלצו היצרנים להוסיף את הלמבדה,ואת הממיר הקטליטי.

חיישן הלמבדה מתקן במעט את יחס התערובת,כדי שהממיר יעבוד בתחום שנקבע בזמן היצור.

ועכיו אתייחס להשפעה שלו על צריכת דלק גבוהה.

שמע ידידי,לומר שבגללו תהיה צריכה דלק גבוהה,זה כמו לומר שהדלי מים שלקחתי מים התיכון בזמנו

השפיעה על גובה המים בים.

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

לא אמרתי שהמנוע משתגע, פשוט מדי פעם בניוטרל עולים הטורים ל 1200 בערך ויורדים חזרה ל 650 לאחר כעשר שניות. וגם כשאני מגיע לעצירה ברמזור לפעמים יורדים הטורים עד מתחת ל 500 סל"ד.

בנוסף צריכת הדלק די היסטרית (כ 8.5 ק"מ לליטר).

 

כל זה קורה רק כשמנורת האזהרה נדלקת. עכשיו כשניתקתי את החיישן, אני אבדוק את העניין שוב מחר.

 

אז אני מבין שאין לי מה לדאוג בקשר לנזק למנוע או למחשב במצב של חיישן מנותק.

בריאות לכולם!

פורסם

לא אמרת שהמנוע משתגע?

אז מי כתב את זה.

"אני מרגיש כי התקלה 'משגעת' את המנוע"

היא "משגעת " והמנוע לא משתגע?.:lol:

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

מדוע לא תחליף את החיישן?

לשאלתך לגבי נסיעה עם חיישן מנותק, הרי שהיה רצוי כשהרכב מחובר למכשיר 4 גזים, לנתק את החיישן להמתין 2-3 דקות ולראות שהCO אינו עובר 1/2 אחוז, וגם ב2500 סיבוב של יעבור 1/2 אחוז, נתונים גבוהים מזה ,יגרמו לצריכת דלק מיותרת, יצירת פיח בראש, נזק לממיר הקטליטי ועוד.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

טוב, נו, אז אמרתי משהו כזה...:oops:

 

אני אחליף חיישן, העניין הוא שלא היתה תקלה בחיישן לפני החיבור למחשב וניקוי הפלאג של החיישן ולכן חשבתי שהתקלה נובעת מחיווט לקוי אולי בחיבורים של הפלאג, אבל הערב בדקתי את כל החוט והכל נראה תקין.

 

ובחזרה לשאלתי הראשונה; האם מספיק לקנות חיישן (4 חוטים) תחליפי אוניברסלי ב 250 ש"ח או שעדיף לקנות אחד של BOSCH ייעודי בכ 600 ש"ח?

בריאות לכולם!

פורסם
טוב, נו, אז אמרתי משהו כזה...:oops:

 

אני אחליף חיישן, העניין הוא שלא היתה תקלה בחיישן לפני החיבור למחשב וניקוי הפלאג של החיישן ולכן חשבתי שהתקלה נובעת מחיווט לקוי אולי בחיבורים של הפלאג, אבל הערב בדקתי את כל החוט והכל נראה תקין.

 

ובחזרה לשאלתי הראשונה; האם מספיק לקנות חיישן (4 חוטים) תחליפי אוניברסלי ב 250 ש"ח או שעדיף לקנות אחד של BOSCH ייעודי בכ 600 ש"ח?

אני לא יכול לענות על השאלה שלך אבל הבעיה שלך נשמעת יותר כמו מנוע צעדים תקול מאשר חיישן תקול.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
לא אמרתי שהמנוע משתגע, פשוט מדי פעם בניוטרל עולים הטורים ל 1200 בערך ויורדים חזרה ל 650 לאחר כעשר שניות. וגם כשאני מגיע לעצירה ברמזור לפעמים יורדים הטורים עד מתחת ל 500 סל"ד.

בנוסף צריכת הדלק די היסטרית (כ 8.5 ק"מ לליטר).

 

כל זה קורה רק כשמנורת האזהרה נדלקת. עכשיו כשניתקתי את החיישן, אני אבדוק את העניין שוב מחר.

 

אז אני מבין שאין לי מה לדאוג בקשר לנזק למנוע או למחשב במצב של חיישן מנותק.

רד רוז צודק ניראה שבעייתך קשורה יותר למנוע צעדים, מאשר לחיישן למדא, לכן אל תמהר לקנות חיישן, לא מפירוק ובוודאי לא חדש!

בברכה

צביקה

*** קרא את מה שהוסיף קצת באיחור, ידידך המשותף לרכב קסנטייה "מוגז" , ותושב הצפון , ארזארז!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אפרופו מנוע צעדים, החיבור של מנוע הצעדים אצלי היה מנותק אחקי התקנת מערכת הגז, (בטעות), והתופעות שאתה מתאר היו זהות, סל"ד נע בין 500 ל1200, כל כמה שניות, אחרי חיבור המנוע צעדים מחדש הכל הסתדר.

פורסם

חיישן למדה של בוש לא עולה 600 שקל...יש לי הונדה סיביק וגם לי החיישן הלך, והחיישן עלה לי 400 שקל כולל הרכבה. אם אתה גר קרוב לראשון תנסה להגיע לשירי קרבורטורים,דבר עם אילן,בן אדם מקצועי ואמין.

פורסם
חיישן למדה של בוש לא עולה 600 שקל...יש לי הונדה סיביק וגם לי החיישן הלך, והחיישן עלה לי 400 שקל כולל הרכבה. אם אתה גר קרוב לראשון תנסה להגיע לשירי קרבורטורים,דבר עם אילן,בן אדם מקצועי ואמין.

לפי מה שהבנתי המחיר תלוי בסוג החיישן שמתבטא במספר החוטים המחוברים אליו, אצלי זה 4.

בריאות לכולם!

פורסם

אכן תלוי במספר החוטים.

 

4 חוטים זה בעצם חיישן עם גוף חימום (שני החוטים הנוספים הם + - לגוף חימום).

שואל ועונה, ירוחם

פורסם
אכן תלוי במספר החוטים.

 

4 חוטים זה בעצם חיישן עם גוף חימום (שני החוטים הנוספים הם + - לגוף חימום).

גם 3 חוטים זה חיישן עם גוף חימום, SO ?

 

ההבדלים בינהם הוא שלחיישן עם ה 4 חוטים יש חוט ספציפי עבור מינוס - ואילו החיישן עם ה-3 חוטים משתמש במינוס-גוף של האגזוז.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בהמשך להמלצת חברי הפורום, הרי שגם אני סבור שיש לאבחן את התקלה טרם החלפת חלקים מיותרים.

 

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...