Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני מעוניין לחזק באיזשהי דרך את האלטרנטור ברכב

ברשותי מאזדה 323 שנת 99 מנוע 1800(זאת עם הסנרוף)

אין לי מושג כמה האלטרנטור שלה מפיק אבל כנראה שלא מספיק

ברשותי קבל 1 פארד והגדלתי את המצבר ל-75 אמפר

עכשיו רק נשאר לי להגדיל את ההספק שהאלטרנטור מוציא זה לפחות מה שאני הבנתי...

עכשיו

מישהו יכול להמליץ לי מה לעשות?

אין לי מושג אם ניתן על בסיס האלטרנטור שיש לי לשפץ אותו בשביל שיהיה יותר חזק

או שצריך להחליף.

ואין לי מושג לאיזה הספק של אלטרנטור להחליף. (חשבתי על 120)

עכשיו מישהו יכול גם להמליץ לי על מקום טוב וזול באזור המרכז לעשות את זה?

תודה מראש לעוזרים

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

באמת אני גם מעונין ויש לי אותו אוטו

 

במצברים יש גם אמפר? זה משנה איזה מצבר אני שם?

 

(אני רואה אהבת תתמונה שצילמתי תDVD)

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

בכל המכוניות החדשות וגם אלו שמשנת 97 האלטרנטור מפיק זרם של 90 אמפר

או יותר מזה כל מכונית בעלת מחשב ומערכת הזרקה , האלטרנטור שלה הוא לפחות 75 אמפר , אני לא חושב שאתה צריך להגדיל את האלטרנטור כי 90 אמפר זה מספיק , מה שכן כדאי לך לעשות זה להגדיל את עובי הכבל שמגיע מהאלטרנטור למצבר ובנוסף לחבר מהמנוע עוד כבל הארקה לגוף האוטו ( שילדה, שאסי ) ושאורך כבל הארקה לא יעלה על חצי מטר .

אם בכל זאת אתה רוצה להגדיל את האלטרנטור זה סיפר של בין 200 ל 300 ש"ח

לא כולל עבודה של פירוק האלטרנטור .

פורסם

אני הגדלתי מ 50 ל 70 אמפר ,אלטרנטור שנבנה לפי דרישה שלי, כלומר אלטרנטור בטעינה בסרק,מתאימים בד"כ כאלה אלטרנטורים נניח לרכבים שנוסעים על הגדר, נוסעים על 20-30 קמ"ש אז בשביל שתהיה טעינה טובה , האלטרנטור חייב להיות מתאים לטעינה בסרק.

בקיצור, 500 שקל כולל הרכבה והכל עם אחריות.

 

אם אתה מהצפון אז יש מומחה בעניין:

קוראים לו בני כרמלי, או יותר נכון לעסק שלו "כרמלי".

שדרות ההסתדרות 230 צומת קריית אתא - 048722155

הוא ייצר לך איזה אלטרנטור שתרצה.

פורסם
מה שכן כדאי לך לעשות זה להגדיל את עובי הכבל שמגיע מהאלטרנטור למצבר ובנוסף לחבר מהמנוע עוד כבל הארקה לגוף האוטו ( שילדה, שאסי ) ושאורך כבל הארקה לא יעלה על חצי מטר .

.

1.כבל הארקה מהמנוע לשילדה??? מזה משהו חדש שהמצאת..?

2.אני מניח שהתכוונת כבל הארקה נוסף מהמצבר לשילדה /אלטרנטור לשילדה.

אז אני יחדש לך שאין צורך לעשות זאת היות והכבל מינוס המקורי מתחבר ישירות לשילדה ואורכו קצר ביותר . ככה שבהאקרה המקורית אין טעם לגעת . לגבי האלטרנטור הוא מחובר ע"י ברגים לתושבותיו שגם הן בעצם מחוברות לשילדה ובעצם הופכות להיות הארקה,גם פה אין צורך לגעת.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אז עדיין אני לא מבין מה אני צריך לעשות?להביא אלטרנטור עם הספק יותר גדול שעובק בסרק?

 

זה מה שאני צריך לבקש מהבנאדם?

ואם כן מישהו יכול להמצליץ לי על משהו באיזור המרכז?

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

יש לי מאזדה לנטיס שנת 2000 עם מנוע של 1600.

לפני כמה ימים הייתי במוסך מורשה של מאזדה וביררתי לגבי אלטרנטור ואמרו לי שאצלי ( מנוע 1600 ) אלטרנטור מפיק 90 אמפר ובמנוע יותר גדול זה 120 אמפר.

פורסם
יש לי מאזדה לנטיס שנת 2000 עם מנוע של 1600.

לפני כמה ימים הייתי במוסך מורשה של מאזדה וביררתי לגבי אלטרנטור ואמרו לי שאצלי ( מנוע 1600 ) אלטרנטור מפיק 90 אמפר ובמנוע יותר גדול זה 120 אמפר.

אין מצב אחי נראה לי שהאלטרנטור בא סטנדרטי לא משנה הגודל של המנוע

לי יש 1800

ובטוח שהאלטרנטור שלי לא מספק 120

אם הוא היה 120 לא היו לי בחיים נפילות מתח

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
בכל המכוניות החדשות וגם אלו שמשנת 97 האלטרנטור מפיק זרם של 90 אמפר

או יותר מזה כל מכונית בעלת מחשב ומערכת הזרקה , האלטרנטור שלה הוא לפחות 75 אמפר , אני לא חושב שאתה צריך להגדיל את האלטרנטור כי 90 אמפר זה מספיק , מה שכן כדאי לך לעשות זה להגדיל את עובי הכבל שמגיע מהאלטרנטור למצבר ובנוסף לחבר מהמנוע עוד כבל הארקה לגוף האוטו ( שילדה, שאסי ) ושאורך כבל הארקה לא יעלה על חצי מטר .

אם בכל זאת אתה רוצה להגדיל את האלטרנטור זה סיפר של בין 200 ל 300 ש"ח

לא כולל עבודה של פירוק האלטרנטור .

90אמפר זה לא כלכך הרבה, כי בפועל האמפרז הזמין יהיה הרבה פחות(יותר נכון כ80%) וזה לפני צרכני רכב קודמים כמו וונטה,אורות,מזגן,ח"ח,ובעצם כל רכיב חשמלי כזה או אחר, בד"כ צריכת רכב סטנדרטית היא באיזור ה35-40אמפר, מה שמשאיר כ35אחוז אמפרז' זמין למערכת.

 

אין טעם להוסיף עוד כבל הארקה מהמצבר לשלדה, הכבל המקורי עושה את העבודה נהדר.

מה שכן אפשר לעשות זה לחזק את הכבלים ברכב, מבחינת מצבר,אלטרנטור,שילדה, לכבלים עבים יותר וזהים.

 

ודבר אחרון, חיזוק אלטרנטור הוא רק במקרה ויש מקום עוד ללפף על הסלילים הקיימים, לרוב אין מקום באלטרנטורים הסטנדרטים לחיזוק.

שיפוץ אלטרנטור יכול לעלות 450-550 ש"ח , כאשר מדובר על אלטרנטורים של דלקו,דנזו או בוש.

במקרה ומדובר על אלטרנטורים של ואליאו, הסיפור יגיע גם ל1000-1200 ש"ח, פשוט כי החלקים מאוד יקרים.

בכל אופן, זה מחירים של שיפוץ בלבד, ולא חדש, זה אומר אלטרנטור ישן+תוספת תשלום על השיפוץ=אלטרנטור משופץ.

סתם בשביל ההמחשה, אלטרנטור חדש 90A של סיטרואן קסנטיה, (תוצרת ואליאו) עולה כ3000ש"ח.

לעומת זאת, לקחת אלטרנטור ישן של קסנטיה ולחזק אותו לכ120-130A, יעלה כ1000 ש"ח, לפני פירוק והרכבה.

under construction..


×
×
  • תוכן חדש...