Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה באודיו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי HU של KENWOOD 6026

שתי מגברים, קומפוננט, סאב ורמקולים אחוריים

 

המערכת שלי מכוונת כך שכשאשר מתקשרים אליי(דיבורית באוטו) המערכת משתיקה את עצמה,

אתמול ששמעתי במערכת התקשרו אליי המערכת השתיקה את עצמה ניתקתי את השיחה ואז המוזיקה חזרה לשנייה והתכבתה ומאז אני לא שומע יותר.

 

חשוב לציין שהמערכת לא במצב של CALL אלא במצב רגיל השיר מתנגן אבל אל שומעים כלום.

 

מישהו חושב שהוא יודע מה יכולה להיות הבעייה?

 

תודה מראש

פורסם
נסה לעשות ריסט למכשיר , אם לא עזר כנראה המגבר הפנימי של HU נשרף . פותח השירשור כתב שיש לו 2 מגברים.
לפותח השירשור,

 

תנסה באמת לבצע פעולה של ריסט ל - HU, גם אם זה לא יעזור זה בטח לא יזיק , למעט שזה יכול לימחוק לך פריסטים של תחנות רדיו וכו... אם אין לך אפשרות לבצא ריסט למכשיר פשוט תנתק אותו לגמריי מהמתח לכמה שניות ואז תחבר אותו בחזרה. אם זה לא יעזור תנתק את כבל ה - MUTE שמחובר בין הדיבורית ל - HU, למרות שאתה אומר שהמכשיר לא נמצא במצב של CALL. לבסוך תוודא שכבל הרימוט ששולח מתח להדלקת המגברים אכן מוציא 12 וולט והמגברים אכן דולקים.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

יכול להיות גם שהדיבורית נתקעה במצב מסויים וממשיכה לשלוח אות להשתקה של הHU - נתק את הפלוס של המצבר - תעשה ריסט לרכב...

 

תבדוק אם לא נשרף (מי יודע, צירוף מקרים) הפיוז של הכבל מתח למגברים (תראה בכלל אם הם נדלקים לך)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בדיוק בנוגע לנק' הזאת שמאד הפריע לי אישית.

 

אומנם לא הגעתי למצב קיצוני זה אבל ניתקתי את הMUTE בין הדיבורית לHU גם בפיונר וגם באלפיין אצלי.

 

מציע ראשית לנתק את כבל הMUTE ולבדוק מה התגובה לפני איפוס המערכת זאת בהנחה כי בדקת מגבר לתקינות.

פורסם
נתק את הפלוס של המצבר - תעשה ריסט לרכב...

 

בלי קשר לנושא

למה בדרך כלל אמורים לנתק את המינוס של המצבר ולא את הפלוס וביכלל בישביל מה צריך לנתק?

פורסם

אוקיי, בדקתי את המגברים, כאשר אני מפעיל את המערכת רק במגבר אחד נדלקת נורת הPOWER, בדקתי את הפיוז והוא לא שרוף, נשרף לי המגבר??

 

ואם כן למה לא שומעים בכלל באף אחד מהרמקולים ולא רק ברמקולים שמחוברים למגבר הזה?

 

תודה מראש

פורסם

נתק את כבל הMUTE של הדיבורית ודווח

אוקיי, בדקתי את המגברים, כאשר אני מפעיל את המערכת רק במגבר אחד נדלקת נורת הPOWER, בדקתי את הפיוז והוא לא שרוף, נשרף לי המגבר??

 

ואם כן למה לא שומעים בכלל באף אחד מהרמקולים ולא רק ברמקולים שמחוברים למגבר הזה?

 

תודה מראש

פורסם
נתק את כבל הMUTE של הדיבורית ודווח

ניתקתי את הכבל של הMUTE לא עזר עדיין משמיע את השיר ולא שומעים כלום

פורסם

יש רמקולים שמחוברים למגבר השני(סאב וקומפונננט)

ולמגבר השני(זה שלא עובד) מחובר הקומפננט

 

השאלה שלי היא למה לא שומעים בשום רמקול ולא רק בקומפוננט?

פורסם

2K4,

 

אתה יכול לנסות ולבצע את הבדיקה הבאה:

הבדיקה תתבצע במגבר שאתה טוען שהוא נידלק. כבה את ה - HU נתק את כבלי ה - RCA שמחוברים למגבר הזה ותחבר במקומם איזה שהוא מקור סאונד חיצוני כגון: דיסקמן או IPOD חבר אותם למגבר בעזרת כבל שבצידו האחד יתחבר ליציאת האוזניות של מקור הסאונד הנ"ל ואת צידו השני של הכבל תחבר למגבר. הנמך את העוצמה של הדיסקמן/IPOD למינימום והדלק את ה - HU. עכשיו נורת הביקורת של המגבר אמורה לידלוק. הגבר לאט את העוצמה של מקור השמע. האם שומעים עכשיו משהו ברמקולים? תדווח את תוצאות הבדיקה.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
2K4,

 

אתה יכול לנסות ולבצע את הבדיקה הבאה:

הבדיקה תתבצע במגבר שאתה טוען שהוא נידלק. כבה את ה - HU נתק את כבלי ה - RCA שמחוברים למגבר הזה ותחבר במקומם איזה שהוא מקור סאונד חיצוני כגון: דיסקמן או IPOD חבר אותם למגבר בעזרת כבל שבצידו האחד יתחבר ליציאת האוזניות של מקור הסאונד הנ"ל ואת צידו השני של הכבל תחבר למגבר. הנמך את העוצמה של הדיסקמן/IPOD למינימום והדלק את ה - HU. עכשיו נורת הביקורת של המגבר אמורה לידלוק. הגבר לאט את העוצמה של מקור השמע. האם שומעים עכשיו משהו ברמקולים? תדווח את תוצאות הבדיקה.

 

שלו.

ביצעתי את הבדיקה הנ"ל, עדיין לא שומעים כלום...

×
×
  • תוכן חדש...