Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נועם אולי תרשום את הצרכים שלך מהרכב, למה אתה מצפה ומה התקציב המקסימלי?

אני למשל הייתי בוחר בסיטרואן C5 כי פשוט אין עוד מכונית מיוחדת כמוה (יש לציין שאני משוחד).

ולא פחות חשוב זה לעשות נסיעות מבחן לפני שאתה רוכש את המכונית.

פורסם

טוב אז אכן עשיתי נסיעת מבחן לכול המכוניות שרשמתי... יש לי 200 אלף לקניית אוטו אין לי שום בעייה לתת 200 בדיוק!!...

תודה אתם נורא עוזרים

פורסם

מראה

מבין המכוניות הללו אין ספק שהפאסאט נראית הכי יוקרתית והכי מפוארת.

גם האוונסיס נראית גדולה ומפוארת, עם כי עיצובה מעט מוזר בעיניי.

האקורד נראית מאוד ספורטיבית, הפרונט דומה מאוד לזה של ה-6.

תאי נוסעים

הפאסאט ללא ספק מובילה בתחום הזה. מאוד מפואר, מאוד איכותי, נראה ששיך לקטגוריה גבוהה יותר.

גם לאוונסיס ולאקורד תא איכותי מאוד אך ללא ספק פחות מפנק ומחניף.

ביצועים

שלושת המכוניות מציעות מנועים חזקים יחסית בעלי הספק דומה. ההבדל העיקרי הוא בתיבות ההילוכים, שם מציעה האוונסיס 4 הילוכים בלבד, האקורד 5 והפאסאט 6 הילוכים(!!!). בכל מקרה, ביצועים לא יחסרו באף אחת מהמכוניות.

נוחות

אף אחת מהמכוניות לא תצטיין בסעיף הנוחות. לדעתי הפאסאט תהיה הנוחה ביותר, כאשר האוונסיס מציעה גם היא נסיעה נעימה למדי, והאקורד גם היא נוחה למדי, תלוי באיזה גירסא.

התנהגות

ללא ספק שכן האקורד תוביל את החבורה ובגדול אפילו. שלקחתי את האקורד לנסיעת מבחן נדהמתי לגלות את היכולת הגבוהה שיש לרכב הזה. גם ההגה מתקשר היטב, אם כי בסעיף הזה יש טובות יותר(ה-6, לדוגמא...מאידך, ה-6 נכשלת בתחום שנקרא "איכות נסיעה", בגלל רעש רב בתא הנוסעים).

גם האוונסיס וגם הפאסאט מציעות התנהגות בטוחה מאוד ונעימה גם כן, אבל הרבה פחות מרגשת משל האקורד.

סיכום

אם לי היה את התקציב של ה-200,000 ש"ח, בקטגוריה הזאת לא הייתי חושב פעמיים ובוחר בפאסאט. היא נראית טוב יותר, מציעה תא נוסעים שיקי ומרווח, לא נכשלת לא בתחום הדינמי ולא בביצועים, ובכך מספקת חבילה נאה מאוד במחיר טיפה'לה גבוה.

שניה הייתי בוחר באקורד בגירסא הפשוטה, ורק בסוף את האוונסיס, שלא מציעה יותר מדי ביחס למחיר (למרות שטויוטה מציעים עכשיו גירסא זולה ופחות מאובזרת במחיר שפוי).

 

 

כמו כן אני הייתי שוקל לקנות ביואיק לה-קרוס(לא נהגתי עליה אבל שמעתי ביקורות טובות) ומאזדה 6 החדשה בגירסת פרימיום, המציעה תא נוסעים נעים הכולל מושבי עור, סאן רוף וכל האיבזור שעולה על הראש, מנוע חזק, תיבה 5 הילוכים, נוחות טובה והתנהגות מצויינת. הבעיה היחידה שלה הוא התחום של איכות הנסיעה(שאולי שופר לאחר מתיחת הפנים?) ובכך שהיא מאוד נפוצה.

 

*המלצה מחייבת: קח נסיעת מבחן על הפאסאט, על האקורד, על האוונסיס, ותשקול גם את הביואיק ורק אז תבחר(לאחר שכתבת את ההתרשמות פה..)

פורסם

נועם, אתה לא תוכל לקבל תשובה הגיונית והולמת אם לא תפרט לנו פרטים.

 

רשמת שעשית נסיעת מבחן על הרכבים המדוברים נכון?

אז תן לנו את ההתרשמות שלך מכל רכב בצורה פרטנית ואולי נוכל לעזור לך להבין איזו מהם היא הכדאית ביותר לרכישה (בשבילך).

פורסם

שלום, טוב עכשיו יש לי זמן ואני יכול לספר לכם על ההתרשמות שלי מהמכוניות..

 

פולקסווגן פאסאט 2006:

טוב עשיתי עליו נסיעת מבחן פעמים.. היא נוסעת מדהים יש לה אחיזה ממש טובה (שאפילו הרגשתי) היא נסעה כאילו על עלי דפנה (חח). הנוחות בה זה משהוא ענק המושבים גדולים,רכים, נוחות נסיעה ממש לא מהעולם הזה! היא ממש מהירה (בשניות היא מאיצה) ובקיצור אוטו מדהים...יש בו הכול (אממ שכחתי גם את האבזור היוקרתי והמראה שלא ממש שייך לקטגורית המשפחתיות אלה לקטגוריות מכוניות היוקרה

 

טויוטה פיריוס:

אוטו ממש חמוד עיצוב ממש יפה (עתידי) היא נוסעת... אממ לא היא טסה,כן בדיוק היא טסה...

ממש לא מרגישים את הכביש... נוחות אין לה בכלל אבל היא מטורפת היא טסה כמו טיל אחיזת כביש נחמדה נוחות נסעיה מקדימה לא משהוא...אבל היא חיסכונית... אגב לגבי אבזור פנים (מ1-10) אני בחרתי ב3...חבל!

 

טויוטה אוונסיס

אויש היא מבחוץ יוקרתית אבל בפניפ לא נוחה בכלל מבפנים הכול בפנים שחור כהה כזה שנותן אווירה של דחיסות\חושך. בוא נגיד שאולי האבזור שלה יותר טוב מהפריוס אבל בכול זאת חסר הרבה.. נוסעת היא כמו כול טויוטה רגילה אחרת!! לא משהוא

 

הונדה אקורד

נווסעת מדהים טסה יפה מושכת איכותית עם אבזור...אבל נוחות לא משהוא היא גבוה גדולה. בקיצור חמודה

פורסם
שלום, טוב עכשיו יש לי זמן ואני יכול לספר לכם על ההתרשמות שלי מהמכוניות..

 

פולקסווגן פאסאט 2006:

טוב עשיתי עליו נסיעת מבחן פעמים.. היא נוסעת מדהים יש לה אחיזה ממש טובה (שאפילו הרגשתי) היא נסעה כאילו על עלי דפנה (חח). הנוחות בה זה משהוא ענק המושבים גדולים,רכים, נוחות נסיעה ממש לא מהעולם הזה! באיזה כוכך לכת נסעת ? היא ממש מהירה (בשניות היא מאיצה - טוב שלא בדקות) ובקיצור אוטו מדהים...יש בו הכול (אממ שכחתי גם את האבזור היוקרתי והמראה שלא ממש שייך לקטגורית המשפחתיות אלה לקטגוריות מכוניות היוקרה

 

טויוטה פיריוס:

אוטו ממש חמוד עיצוב ממש יפה (עתידי הכוונה לעתידני) היא נוסעת... אממ לא היא טסה,כן בדיוק היא טסה... אמרת כבר שהיא עתידית

ממש לא מרגישים את הכביש... נוחות אין לה בכלל אבל היא מטורפת היא טסה כמו טיל אחיזת כביש נחמדה נוחות נסעיה מקדימה לא משהוא...אבל היא חיסכונית... אגב לגבי אבזור פנים (מ1-10) אני בחרתי ב3...חבל! תחליט כבר, נוחה או לא ?

 

טויוטה אוונסיס

אויש היא מבחוץ יוקרתית אבל בפניפ לא נוחה בכלל מבפנים הכול בפנים שחור כהה כזה שנותן אווירה של דחיסות\חושך. בוא נגיד שאולי האבזור שלה יותר טוב מהפריוס אבל בכול זאת חסר הרבה.. נוסעת היא כמו כול טויוטה רגילה אחרת!! לא משהוא

 

הונדה אקורד

נווסעת מדהים טסה יפה מושכת איכותית עם אבזור...אבל נוחות לא משהוא היא גבוה גדולה. בקיצור חמודה

בקיצור : תגיש מועמדות לתפקיד בוחן ב "אוטו".

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

אגיד לך בקיצור.לאחר שנים בנהיגה ברכבים שונים רכשתי פאסאט 06.

וזאת במקום רכב מנהלים מאחת האלטרנטיבות שאתה מציין.

עכשיו אני בעולם אחר.אף פעם לא הייתי אוהד רכב גרמני

בני לא מוכן לשמע על רכב אחר,הוא בעל שנתון 00.

בקניה שלי תכננתי לעשות איתו במשך הזמן איזה טרייד אפ

לאחר שנהג ברכב נהיית בעיה עם משך הזמן אם אתה מבין?

נ.ב תחליט כרצונך אך דע חלק מהדגמים אזלו!

אני רכשתי לפני 3 שבועות.

פורסם

***subaru כתב:

להוציא 200 אלף על פאסאט ,סלח לי זה ממש טימטום.

 

אך אם יש לך את היכולת והאמצעים....בבקשה.

כן, כנראה אתה צודק. טמטום להוציא 200 אלף שקל על רכב שהוא מפואר ברמה אחרת לחלוטין ממכוניות באותו מחיר, על מנוע מאוד מתקדם, גיר 6 הילוכים ועוד ועוד...ממש טמטום.

תעשה לי טובה!!!

 

ובקשר למכוניות, אני מציע שתנסה את הביואיק, קח נסיעת מבחן, לא תתאכזב. אני נהנתי מכל רגע בנהיגה עליה, ואם היה לי את התקציב לא הייתי מהסס להחליף את ה6 שלי לאחת כזאת.

פורסם

לפני כחודש רכשתי פאסאט 06 .הקודמת רכב מנהלים יפנית אחת מרשומות אצלך דגם04.

לאחר שנים רבות של נהיגה בסוגים שונים שוכנעתי על ידי בני לנסות.

אגיד לך כך אם תעשה נסיעת מבחן לא תרצה לצאת מהמכונית!

רק שים לב דגם אחד כבר אזל אצל היבואן!

פורסם

לגבי הפסאט:

 

טויוטה קאמרי היא ברמה של הפאסאט V6 הכי מפוארת שיש, והמחיר שווה כמעט לפאסאט הכי רגילה שזה בושה בכלל.

עדיף לקנות סקודה סופרב יותר גדולה מאובזרת באותו מחיר , סקודה סופרב כל החלקים בה הם פולקסוואגן והיא הרבה יותר מרווחת ומאובזרת.

אנשים צריכים כבר להבין לפי דעתם של רוב האנשים בארץ שזאת מכונית שלא תגיע רחוק,כי המחירים לא מצדיקים בגרוש ,במחיר של 300 אלף לפסאט המאובזרת ביותר, ניתן לקנות וולוו = מכונית בכלל ברמה אחרת במקום פאסאט V6.

יש גם את הפיג`ו 407 יותר יפה יוקרתית נוחה מאובזרת וזולה עם ביצועים טובים במנוע 3000 V6.

 

אישית אם היה לי את הכסף (200 אלף) לשים על רכב - הייתי קונה אימפרזה טורבו.

פורסם

לידיעתך!הקמרי השנה מקבלת דגם חדש.הנוכחי מכונית שתוכננה ויוצרה עבור

השוק האמריקאי וכך גם הביצועים שלה לשאר ההשוואות אין מה להתיחס כי

זה עניין של טעם.


×
×
  • תוכן חדש...