Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לגבי הפסאט:

 

טויוטה קאמרי היא ברמה של הפאסאט V6 הכי מפוארת שיש, והמחיר שווה כמעט לפאסאט הכי רגילה שזה בושה בכלל.

עדיף לקנות סקודה סופרב יותר גדולה מאובזרת באותו מחיר , סקודה סופרב כל החלקים בה הם פולקסוואגן והיא הרבה יותר מרווחת ומאובזרת.

אנשים צריכים כבר להבין לפי דעתם של רוב האנשים בארץ שזאת מכונית שלא תגיע רחוק,כי המחירים לא מצדיקים בגרוש ,במחיר של 300 אלף לפסאט המאובזרת ביותר, ניתן לקנות וולוו = מכונית בכלל ברמה אחרת במקום פאסאט V6.

יש גם את הפיג`ו 407 יותר יפה יוקרתית נוחה מאובזרת וזולה עם ביצועים טובים במנוע 3000 V6.

 

אישית אם היה לי את הכסף (200 אלף) לשים על רכב - הייתי קונה אימפרזה טורבו.

אני בהחלט מסכים עם הנאמר.

נכתב כאן שהיא מאובזרת ב"רמה אחת מעל". אשמח לדעת אילו פריטי אבזור חיוניים קיימים בה שבאחרות לא. (הנעה מהשלט אינה פריט חיוני, לדיוננו).

נכתב שהיא "מאוד נוחה", למרות שבמבחני דרכים של "אוטו" וגם אחרים נכתב ההיפך (לא נכתב שהיא לא נוחה, אך נכתב שהיא נחה פחות מהאחרות).

"מנוע מתקדם" - מתקדם לאן? הוא לא הכי חזק. הוא לא הכי שקט. הוא לא הכי חסכוני. אז מה מתקדם בו?

6 הילוכים אינם יתרון כאשר הם משודכים למנוע שאין לו מה לעשות איתם, או לנהג שלא יתפעל אותם ידנית.

 

אימפרזה טורבו לא הייתי קונה (והיא ממש לא רלוונטית לדיון), אבל ב 200K ישנן אופציות הרבה יותר טובות:

סקודה סופרב היא באמת אופציה מצוינת. היא מאובזרת יותר והרבה יותר מרווחת מהפאסאט.

מהרשימה שהעלתה הייתי בוחר באקורד בגרסת הפרימיום (לא זו עם 2 כ"א, זו עם ה6) בגלל המראה, הביצועים, המנוע המצויין והתיבה המעולה, אח"כ ה6 ובסוף האוונסיס.

ישנן מכוניות נוספות שאיני יודע מדוע לא ציינת:

C5, 407, מונדיאו, B4, וגם סונטה.

בתקציבך אתה בהחלט יכול לרכוש גרסה מפוארת של 407 או C5 (כאשר הן בהחלט מאובזרות יותר מהפאסאט, שקטות ונוחות יותר).

לB4 יתרון דינמי וכלכלי.

הפאסאט תתחיל להיות אטרקטיבית כאשר היא תימכר במחירי המתחרות הישירות (דהיינו 160-180K ש"ח, ולא 200K+ ש"ח בלתי מוצדקים בעליל).

אין סיבה לשלם יותר על הפאסאט רק בגלל שערי המטבע, ורק בגלל שצ'מפיון מסה לשדרג את תדמית המכונית. למה אנחנו כלקוחות צריכים לשלם על המלחמות השיווקיות שלהם?

כל אחת מהמכוניות הנ"ל תיתן לך תמורה הגונה יותר לכספך, ותישאר בכיס עם כמה עשרות אלפי שקלים פנויים לטיסה לחו"ל (או לאבזור הרכב, או לביטוח, או לאופנוע נוסף, או למחשב חדש בבית, או לסלון חדש, או למקרר חדש, או ל......)

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלא תבין אותי לא נכון, פאסאט היא מכונית מצויינת, אבל היא לא שווה את הסכום שדורשים עליה, נקודה.

 

שנתיים על הכביש - היא תאבד חצי מהערך שלה.


×
×
  • תוכן חדש...