Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חנן שאלה- ידוע לי שהברקס האחורי בעייתי בפולאריס 400, כרגע הוא לא פועל, אמרו לי שצריך למתוח איזה קפיץ או משהו כזה, אבל תוך שבוע זה מתקלקל שוב, על איזה קפיץ מדובר?

הבורג שעליו דיברת זה נכון לגבי הברקס האחורי(ברגל)? או הברקס של ארבעת הגלגלים ביד?

פורסם

יש דרך לדעת למה ההפעלה הרגלית של הברקים לא פועלים? גרירה למוסך היא לא אופציה.

 

אני לא זוכר אם מדובר בקפיץ או בבורג.

פורסם

יכולה להיות עוד בעיה בידית הבלם שהיתה אצלי בפולאריס, הידית הפסיקה לייצר לחץ, פרקתי אותה והרכבתי ידית של סוזוקי, ומאז הבלמים עבדו מצוין.

פורסם

חנן יצאתי מיקודם לבדוק את העניין לעומק ואין שמן על הברקסים הקדמיים ואין שום נזילה,לגבי הברקס האחורי שמתי לב שכנראה במוסך חיזקו את הדיסק ועכשיו גילתי שהוא מחוזק חזק מאוד, וגם קשה ללחוץ על הדוושה של הברקס האחורי.

פורסם
חנן יצאתי מיקודם לבדוק את העניין לעומק ואין שמן על הברקסים הקדמיים ואין שום נזילה,לגבי הברקס האחורי שמתי לב שכנראה במוסך חיזקו את הדיסק ועכשיו גילתי שהוא מחוזק חזק מאוד, וגם קשה ללחוץ על הדוושה של הברקס האחורי.

 

 

נשמע רע מאוד. כאילו חיזקו יותר מדי את בורג הכיוונון. אם זה המצב, סחיבת הטרקטורון תיפגע, ורפידות הבלם יישרפו.

פורסם
יכולה להיות עוד בעיה בידית הבלם שהיתה אצלי בפולאריס, הידית הפסיקה לייצר לחץ, פרקתי אותה והרכבתי ידית של סוזוקי, ומאז הבלמים עבדו מצוין.

במצב כזה ידית הבלם תישקע עד לכידון, וזה לא התיאור שהתקבל כאן.

פורסם

חנן,לא הבנתי מספר דברים מזה קליפר ואיך הוא נירא? ואיך אני משחרר את הבורג של הדיסק ברקס האחורי האם צריך לפתוח את זה אם בוקסה? ואיפה זה נמצא באמצא של הדיסק או לידו?

פורסם
חנן,לא הבנתי מספר דברים מזה קליפר ואיך הוא נירא? ואיפה זה נמצא באמצא של הדיסק או לידו?

שמע: אני מאוד ליברלי בעניין של טיפול עצמי ברכב, בניגוד למה שמקובל כאן בקארספורום, ולמעשה חלק ניכר מהאתר והפורום שלי, ג'יפולוג, עוסקים בדיוק בתחומים האלה. ובכל זאת, אם אתה לא יודע לזהות קליפר כשאתה רואה אותו, אז תחשוב עם עצמך טוב טוב, אם לא עדיף להביא חבר שמתמצא קצת יותר ממך לצורך ביצוע הכיוונון שהסברתי. בסופו של דבר מדובר בבלמים.

 

האם צריך לפתוח את זה אם בוקסה?
עם רינג, פתוח (עדיף שלא להשתמש במפתחות פתוחים, אלא במקרים שאין ברירה והגישה חסומה לכלי אחר) או בוקסה, מצידי אפילו עם השיניים :wink:
פורסם

אוקיי מחר אני יבדוק את העניין,ועוד משהו יום שישי הזה אני מתכנן להעמיס את הטרקטורון לטנדר ולסוע איתו לחרמון בחרמון להסתובב אם הטרקטורון,לפני כל זה מה אני צריך לבדוק בטרקטורון? ברקסים? שמן?

מה עוד?


×
×
  • תוכן חדש...