Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם יש לי בעיה .

לפני כחודש נכנסו לי בדלת של הנהג ,תאונה שבה האוטו נגרר על הכביש , כ3 מטר

תאונה בינונית. האוטו היה במוסך פחחות וטופל הוחלפה הדלת ועוד כמה תיקונים קלים, אמנם

מבחינה מכנית לא נגעו בו .

עכשיו שמתי לב שכשאני עולה מעל 100 האוטו מתחיל לרעוד כולו ..מה שלא היה לפני שהייתי משייט על 140 חופשי...

האוטו זה פורד מוסטנג 97 ' , יש צורך בלהחליף בולמים , אבל זה היה גם לפני התאונה, והאוטו לא היה רועד כלל.

מה נראה לכם שאני צריך לעשות?

בתודה מראש חיים.

פורסם

תראה, אם יש לך רעידות ממהירות נמוכה בהגה בעיקר, אתה צריך כיוון פרונט.

 

התופעה שאתה מתאר היא יותר איזון גלגלים מאשר כיווון פרונט, יכול להיות שעפה לך משקולת מהג'אנט כאשר עשית תאונה.

 

איזון גלגלים עולה משהו כמו 80 ש"ח נראה לי לכל ארבעת הגלגלים, כיוון פרונט עולה הרבה יותר.

 

עצה שלי?

לך תעשה איזון גלגלים ואז תראה אם ניפתרה הבעיה, סביר להניח שכן.

 

אני הייתי עושה גם כיוון פרונט בשביל השקט שלי.

 

שי.

 

תוספת קטנה-

רשמת שאתה צריך להחליף בולמים.

אם אלו הבולמים הקדמיים, אז הייתי מציע לך כבר להתקין חדשים ואז לגשת למכון פרונטים ולעשות כיוון פרונט, הרי אתה צריך ויש לך בעיה אז למה לא להשקיע ברכב כמו שצריך?

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם
שלום לכולם יש לי בעיה .

לפני כחודש נכנסו לי בדלת של הנהג ,תאונה שבה האוטו נגרר על הכביש , כ3 מטר

תאונה בינונית. האוטו היה במוסך פחחות וטופל הוחלפה הדלת ועוד כמה תיקונים קלים, אמנם

מבחינה מכנית לא נגעו בו .

עכשיו שמתי לב שכשאני עולה מעל 100 האוטו מתחיל לרעוד כולו ..מה שלא היה לפני שהייתי משייט על 140 חופשי...

האוטו זה פורד מוסטנג 97 ' , יש צורך בלהחליף בולמים , אבל זה היה גם לפני התאונה, והאוטו לא היה רועד כלל.

מה נראה לכם שאני צריך לעשות?

בתודה מראש חיים.

הרעידות יכולות לנבוע ממה שכבר נאמר פה, כנראה שהרכב צריך כיוון פרונט ואו איזון גלגלים.

אך מכיוון שאתה אומר בעצמך שאתה צריך להחליף בולמים אז בכל מקרה אחרי החלפת בולמים תדרש לעשות כיוון פרונט.

מכאן, שתחליף את הבולמים גש למכון פרונט ותבצע גם איזון גלגלים וגם כיוון פרונט.

under construction..

פורסם
מה ההבדל בין איזון גלגלים לכיון פרונט?

איזון גלגלים כשמו כן הוא, זהו איזון של הגלגלים עצמם כאשר מפרקים כל גלגל מהרכב ומבצעים לו איזון בנפרד ע"י הוספת משקולות קטנות סביב הג'אנט.

וכיוון פרונט זהו כיוון בעצם של כל הסרן כאשר הגלגלים מורכבים על הרכב, נעשה ע"י מכשור מיוחד שבודק את דיוק כיוון הסרן.

פורסם
שלום רב

יש לבדוק את תושבת הגיר ואת ציר התימסורת ( צלבים )

בברכה זיסו יוסי

את כל התושבות החלפתי לפני חודשיים גם מנוע וגם גיר , מקורי אין חלופי.. ,

סליחה על בורותי הצלבים ?? מה זה איפה זה יושב?

פורסם

עצלו ברמו קילאו ההגה תמיד מופנה ימינה ועם הוא ישר אז הוא פונה שמול כך שהכיוון של ההגה לא ממש טוב וגם אם לא נוגעים בהגה אז האוטו גם הולך ימינה

 

איזה בעיה זות זה איזון גלגלים אוו כיון פרונט?

×
×
  • תוכן חדש...