Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקנתי פנסים חדשים (אופטיקה + נורות). אני רוצה לכוון אותם כך שלא יסנוורו נהגים אחרים. כרגע כיוונתי אותם למינימום הגובה האפשרי... יש שני "סרגלים" (צהוב ואדום). פשוט שיחקתי איתם כך שיאירו למינ' האפשרי, אבל הייתי מעונין להבין על מה כל סרגל משפיע והאם ניתן לכוון לגובה האדיאלי לבד מבלי לגשת למכון רישוי.

 

תודה,

אלון

 

87130385_858aeadf69_o.jpg

 

פורסם

יש לכוון את גובה הפנס ואת הצידוד שלו (ימינה או שמאלה) לפי הוראות החוק.

ניתן לבצע זאת, ע"י מכשיר כוון אורות, במכוני הרישוי ואצל חשמלאי רכב שיש להם מכשיר כוון אורות.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

עד כמה שזכור לי ממבחן התאוריה אור רגיל (לא גבוהה) מאיר למרחק של 40 מטר (תברר את המרחק המדוייק)

 

כדי לכוון את גובה האורות תעמיד את הרכב 40 מטר (או כמה שצריך) מקיר כלשהו, בחושך, ותכוון כך שכל האור יהיה על הרצפה ויגיע עד הקיר אך לא יאיר על הקיר.

ברכבים החדשים מכוונים בדרך כלל בצורה אסימטרית, כלומר הפנס השמאלי מאיר למרחק קטן יותר מהימני (מתוך התחשבות בנהגים שבאים ממול).

אגב שיטת הקיר עוזרת לכוון את הגובה אבל לא את הכיוון

יום טוב גם לך

פורסם

:oops:

 

צודק. ככלל אני מבצע חיפוש לפני פירסום שאלה (במיוחד עבור בעיה גנרית כזו, שסביר שהועלתה כאן קודם). לא ברור למה לא חיפשתי הפעם...

 

:drinking:

 

תודה לך וליגאל,

אלון

 

×
×
  • תוכן חדש...