ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום !! ברצוני לדעת מה חוות דעתכם על ניסאן אלמרה שנת 98 1600 סמ"ק אוטומט ?! מה יתרונתיו?! מה חסרונתיו ?! תודהה על התגובות ..
הודעה אחרונה מאת Guy, -
רנו מגאן ?
מאת ogal- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אודה מאד על המלצות או אזהרות בנוגע למגאן סדן 1600 אוטומטית 110 כ"ס שנת 2003
הודעה אחרונה מאת SUBARU LEGACY, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מבחינת אמינות צריכת דלק ומחיר טיפולים וחלקים . סובארו אימפרזה 1600 שנת 99 מזדה לאנטיס 1600 שנת 99 אני גם מעוניין לדעת כמה כח יש לרכבים האלה בשנתון הנ"ל ומי מהם זריז יותר (תאוצה )
הודעה אחרונה מאת עתיד, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
מבקש המלצה לרכב משומש שיהיה נוח גם לנסיעות משפחתיות ארוכות (3 ילדים במושב האחורי), וכמובן בטיחותי, אמין וחסכוני. תקציב כ- 90K, שנים 2001 וצפונה, בנזין, אוטומטי. מעדיף סטיישן \ מיקרו\מיניואן. בכל הבדיקות שעשיתי לא הצלחתי למצוא רכב שיענה על הדרישות טוב יותר מהסניק. הבעיה היחידה שאני רואה בסניק היא תא מטען קטן יחסית. אשמח לשמוע המלצות לרכבים נוספים מתאימים.
הודעה אחרונה מאת Slava 1982, -
-
- 7 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
אז ככה, אבא של חבר שלי חושב לרכוש את הרכב והוא ביקש ממני לשאול אתכם חבריי המומחים,מה אתם אומרים על הרכב? ברור לכל הצדדים שהספורט המוצמד לשמו של הדגם הוא בגדר אשלייה בלבד, אבל הוא מחפש רכב משפחתי גדול והוא אהב את הצורה של הגאלאנט. מה אתם יודעים על הדגם בהשוואה למתחרות מאותן קטגוריה(הצעתי לו את המונדיאו,השיב בשלילה), האם הדגם הוא מ2001 או מ2002? כמו"כ אשמח לחוות דעת מצד אלו שהחזיקו באחת... הוא מחפש רכב די גדול שיהיה זול יחסית לאחזקה,אמין,נראה טוב,שיהיה די איכותי ולא מקרקש(אגב איפה היא עומדת בנושא הבטיחות?) תודה.
הודעה אחרונה מאת gibsonlp, -
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אני מחפש כבר כמה שבועות אימפרזה GT ומצאתי אחת שאני די מתלבט לגביה.. האוטו שנת 99 צבע כחול יד ראשונה!!. הבעיה היא שהבעלים אחר לי שהאוטו עבר 160 אלף קילומטר, אבל יש לו מנוע חדש של WRX 03 שעבר רק 40 אלף.... שאלתי למה הוא החליף והוא אמר שהקודם גמר את חייו .לא שאלתי איך.. יום חמישי ניקח את את האוטו לבדיקה ורציתי לדעת מה כדאי לבדוק במיוחד באוטו הנ"ל דרך אגב האוטו סטנדרטי לחלוטין אפילו שעוני גדישה אין ..ממש כלום!
הודעה אחרונה מאת eladdl, -
-
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אני רוצה לקנות רכב, ובינתיים לא הגיעו דגמי 2006, יש רק 2005, הרכב המדובר הוא סיאט איביזה. עכשיו היבואן הציע לי 3000 שקל הנחה וסאן רוף (התקנה של גנות בשווי 6000 שקל) מתנה. האם לדעתם זה משתלם, או כדאי לחכות לדגמי 2006? או לנסות להתמקח על המחיר ? תודה לעונים. נ.ב. אל תציעו לי לקנות יד שנייה כי אני לא מעוניין בכך, אני מעוניין ברכב חדש בלבד.
הודעה אחרונה מאת Sefi, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
טוב זה לא רכישת רכב זה מכירת רכב אבל זה הכי קשור לפה... בכל מקרה רציתי לשאול כמה אני יכול לקבל על האוטו שלי- עד כמה כדאי לי לרדת במחיר? האוטו: volvo 850 glt שנת 95 יד שניה לא עבר שום תאונה- שום מכה- כלום! קילומטראז'- 160000
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
רכב עד 60-65 אלף 1 2
מאת Benz!- 17 תגובות
- 2 אלף צפיות
דבר ראשון שלום.. אני חדש כאן אני מחפש רכב בעל מראה ספורטיבי מהקטנות יותר סגנון איביזה ופולו, אמין, חזק בטיחותי ושלא יכנס לי למוסך כל שני וחמישי. ההתלבטות שלי היא אכן בין הסיאט לפיג'ו 206 לפולו או למשו בסגנון מודל רצוי בין 2000-2003 ושיהיה בטווח התקציב שלי אשמח לשמוע דעת מומחים + הצעות לגבי רכבים אחרים וכו'.. תודה
הודעה אחרונה מאת עתיד, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
חבר שלי מעוניין לקנות פיאט פונטו HGT מה אתם אומרים על האוטו ( יעזור מאוד אנשים שהיה להם את האוטו הנל ) הוא מחפש ביצועים , בלי הרבה טיפולים במוסך , שתיהיה בטוחה ואוטו שלא שותה הרבה דלק תודה
הודעה אחרונה מאת Caveman, -
-
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
מה דעתכם על סוזוקי סוויפט מודל 91 ? האם זה רכב טוב ואמין ?
הודעה אחרונה מאת VVT, -
- 2 תגובות
- 888 צפיות
ההתלבטות היא בין פג'ו 106 XSI שנת 96... ו106 ראלי 1600 97 ובין פונטו GT TURBO 96 כל המחירים של אלה נעים בסביבות ה30 אלף... עכישו השיקולים הם- אמינות, מחיר מוסך כל פעם , מהירות (פתיחות), ויופי למרות שזה דעה אם יש לכם תמונות או משו תעלו... תודה =]
הודעה אחרונה מאת pincason, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ערב טוב. בקרוב מאוד אני מתכנן לרכוש רכב חדש (מיד ראשונה) מעוניין לדעת אילו מכוני בדיקות לרכבים לפני קניה קיימים בראשון והסביבה. רצוי אם תרשמו את המיקום המדוייק שלהם (פחות או יותר). תודה מראש. נ.ב. סליחה אם רשמתי במקום הלא נכון נ.נ.ב. למנהלים: יהיה נחמד אם תהפכו את האשכול ל"דביק",כך כל אחד יוכל להוסיף את המידע שיש בידו,וזה יעזור להרבה קונים עתידיים.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 10 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום רב האם מישהו יכול להמליץ לי על רכב מסוג וולוו S40 מנוע 2000 טורבו רכב משנת 1999 ועבר 170000 ק"מ לדעתי זה הרבה קלומטרז' אבל אני לא מבין גדול ללא תאונות ונראה שמור במחירון הוא מופיע 58000 שקל באיזה סכום העיסקה תיהיה כדאית ? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
-
- אחראי פורום
- 37 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אבא שלי רוצה לקנות רכב חדש הוא מוכן להשקיע כ130 אלף שקל על איזה אתם ממליצים וחשוב שיהיה לו שוק טוב ומתאים למשפחה.
הודעה אחרונה מאת SUBARU LEGACY, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום אבי מחפש רכב עבודה בסכום הנל. [הוא מסגרעצמאי במקצוע] צריך רכב לנסיעה יומיומית בעיקר ערונית שיהיה בעל כושר העמסה , סביר בזלילת דלק[לא GMC] וזול לאחזקה ...עדיפות לטנדר דאבל קבינה בכללי חשבתי עבורו על איסוזו טנדר[שכחתי את הדגם] שנתון 94 פתוח להצעות. תודה
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי התלבטות בין שני הרכבים הנ"ל, רציתי לקבל דעה בנושא גם מבחינת אחזקה וחלפים וגם מבחינת בטיחות. הרכב מיועד לאשתי ולהובלת ביננו הפעוט. תודה אמיר
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה יש לבדוק כשקונים רכב כדי לדעת אם הוא לא משועבד? האם העברת הבעלות בבנק הדואר מספיקה? אם אני עושה אם המוכר זכרון דברים שעל הרכב לא רובצים משכונות - זה בעל תוקף משפטי?? תודות...
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אשמח לקבל תגובות מאנשים שהיה להם נסיון עם האוטו הזה תודה
הודעה אחרונה מאת TEMPORARY, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
לבין סובארו B4 מה עדיף? בגדול מדובר באותם נתונים,פרט לכך שבעניין המחירים אני מרוויח שנת מודל או 2 במזדה. שניהם מנוע 2000 ,אוטומטית,יפניות,נחשבות אמינות...מה עוד ? מה לגבי הסטיישנים שלהם,יתרונות ,חסרונות?
הודעה אחרונה מאת amirski, -
-
המלצה על פולו
מאת rav- 1 תגובות
- 919 צפיות
המלצה על פולו שלום רב, בשבועות האחרונים אני עסוק בחיפוש רכב סופר מיני בתקציב של עד 30,000 ש"ח פלוס מינוס. ההתלבטות שלי היא בין פיז'ו 106 ופולקסווגן פולו משנתונים 96-98. חשוב לי לציין שאיני נוסע הרבה ק"מ, והדגש הוא על רכב חסכוני ואמין, ובנוסף שיהיה מאובזר ובטיחותי. כיוון שאת הפולו אני לא מכיר מבחינת אמינות וטיפולים, אשמח אם תוכל לענות לי על מספר שאלות: 1. ראשית, מה עדיף מנוע 1600 75 כ"ס או 1390 60 כ"ס. 2. מה מרווח הטיפולים בדגם זה ומחירי החלפים באופן כללי. 3. אם ידוע לך על מחירי ביטוח מקיף (האם הם חריגים מהמקובל) אשמח אם תציין זאת. 4. אתה מוזמן גם לחוות דעה בנוגע ל-106. 5. תודה.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מצטער על הכותרת, אך לא רציתי לרשום "ייעוץ ברכישת רכב"... רציתי להיות מקורי! אבי אדם עובד וכבר 3 שנים בבעלותו רנו סניק. הרכב שלפני הסניק היה רנו אקספס וכשאבי רצה להחליפו הוא ידע בדיוק מה מתאים לו - הרנו סניק. אבי צריך תא מטען גדול, לא משהו בסגנון המגנום או לאנדקרוזר, אך משהו כמו הסניק. רכבי סטיישן לא באים בחשבון. אבי כבר כמה זמן מנסה למצוא רכב שמתאים לו ולצורכי המשפחה אך לשווא. עלו בחכתו כמה רכבים כמו המאזדה5 או הניסאן פאתפיינדר. רעיון הניסן נשלל בגלל תג המחיר הגבוה (320,000) ומה עלה בגורל רעיון המאזדה5 אינני יודע. אשמח לקבל עצה טובה לרכב אמין וטוב בסגנון הרנו סניק, שיתאים לצורכי משפחה ובעל תא מטען גדול. תג המחיר נע בין סביבות ה- 100K ל- 150K אגב, הרנו ס…
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
מה דעתכם על סיאט איביזה מ 2001, ידנית, 78000 ק"מ? דיברתי עם אנשים והם אומרים שבכסף הזה אפשר לרכוש רכב יותר מתקדם. נהגתי בו והיה נחמד, תיבת הילוכים קצת קשה (לא חלקה כמו של האקסנט). האם קשה למכור אותו? האם ערכו יורד מהר? אם לא זה - מה מומלץ יותר - בשוק בו באמת קשה לי למצוא רכב שמוצא חן בעיניי - וגם לסמוך על הבעלים שלו?
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני עוזר לחבר למצוא רכב לאשתו. הרכב המבוקש הוא קטן,משנתון מה שיותר גבוה. נסיעות עיקריות:נתניה-ת"א חשוב מאוד נושא הבטיחות. המלצות???
הודעה אחרונה מאת zvih, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
מישהו יכול לתת חוות דעת מנסיון ?
הודעה אחרונה מאת eladdl, -
-
- 1 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
צריך חוות דעת וייעוץ לגבי מאזדה MX3 כל מה שידוע לכם, כגון: צריכת דלק, זמינות חלפים, מחירי חלפים. האם אפשר למצוא אחת כזאת בלי תאונת שאסי או שזה נדיר? מה המחירים שלהם בשוק? גל פיסת מידע יכול לעזור
הודעה אחרונה מאת R'n'B, -
- 0 תגובות
- 692 צפיות
רציתי לדעת קצת פרטים על הקסנטיה על רמות הגימור והמנועים שיובאו לארץ בשנים 94-95. אשמח לשמוע מדוע הדגם X יותר זול מ-SX בכאלפיים ש"ח ? האם הדגם 1800 בגימור X מגיע רק אם מנוע 16 שסתומים ? אם למישהו יש את הפרוספקט מאותם שנים אשמח אם יוכל לסרוק אותו. ואשמח כמובן לשמוע אם מישהו מוכר אחת מאותם שנים (עניין של תקציב ...). אסף.
הודעה אחרונה מאת tasaf, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום! בימים אלה אני לפני קניה של אודי a3 1.8 שאלה לי אליכם ידוע לי שהמנוע הזה הוא v5 וידוע לי שהוא מפיק 150 כ"ס עכשיו השאלה שלי האם יש לו טורבו או לא רבים מהאנשים שדיברתי איתם אומרים לי שכן ואני הייתי בטוח שהרכב ללא טורבו ולגרסת הטורבו יש 180 כ"ס בכל אופן נחזור לשאלה האם לדגם של ה150 כ"ס יש טורבו או אין תודה רבה מראש, דורון.
הודעה אחרונה מאת Shahaf, -
-
- 2 תגובות
- 937 צפיות
מבקש תגובות בנוגע לפ'יגו מבעלי 306 1800 סמ"ק אוטומטית בעיקר בענין צריכת דלק והוצאות אחזקה וטיפול במוסכים
הודעה אחרונה מאת ogal, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 811 צפיות
אז ככה יש לי סיוויק 99,במצב מעולה אוטו בובה!! האם כדאי להחליף אותה על סיוויק 2001-2002,וזה רק כדאי לעלות בשנים אחרת לא הייתי עושה את זה בכלל!! מה אתם אומרים???
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
מי מחובר 26 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 412 אורחים (הצג רשימה מלאה)
