ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
קניית רכב חדש
מאת zoharrr- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם אני מתכוון לקנות בשעה טובה רכב משפחתי חדש, ההתלבטות היא בין פורד פוקס החדשה לטויוטה קורולה או אים יש המלצה חמה לחכות לסיוויק החדשה... אשמח להמלצות, דעות ושאלה נוספת האים ידוע לכם על קבוצות קנייה כאלה שמתארגנים מספר אנשים וזוכים בהנחה על הקנייה של הרכב. האים זה עובד ואיך חוברים לאחת כזאת? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת רנזי, -
- 0 תגובות
- 890 צפיות
אוקיי קודם כל שאלה איך קוראים לסופר לאנסר בארצות הברית? מה אתם אומרים על האוטו? קילומטרז 135 טוב? איזה צבע אתם מציעים? איזה תקלות אופניות לאוטו? האם מישהו יכול להביא לי אתר (לא carfolio כי אין שמה סופר לאנסר) שיש בו את המידות ההספקים של האוטו תודה רבה לעונים.!!
הודעה אחרונה מאת Russian speed, -
- 0 תגובות
- 820 צפיות
שלום לכולם! לגבי הלנטיס בכותרת (עדיף מבעלי ניסיון): 1. איך צריכת הדלק (משוער, עירוני ובין עירוני)? 2. איך הביצועים? האם מצדיקים קיומו של מנוע 1.8? 3. אשמח לשמוע כל דעה נוספת... בברכה ויום טוב לכולנו...
הודעה אחרונה מאת aa123, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, אני מחפש עבור אמי מכונית אוטומטית קטנה, משנתון גבוה. הפרמטרים החשובים שאנו מחפשים הם אמינות ושמירת ערך. בדקתי בהתחלה את הטויוטה יאריס, אך לצערי היא אינה מתאימה לתקציב המוגבל שברשותנו. האופציות הקיימות היום הם יונדאי גטס, וסוזוקי איגניס. אשמח לשמוע את התייחסותכם לגבי שתי האופציות הנ"ל. תודה וסופ"ש נעים.
הודעה אחרונה מאת רנזי, -
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום .. ברצוני לדעת לאבא שלי יש רכב שלו יד ראושנה הוא רצה להעביר לבעלות לשמי ..ועדיין יד ראשונה בבעלותי יש מצב הזה ?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
הייתי רוצה חוות דעתכם על קניית רכב מליסינג. כדאי או לא ? למה ? בנוסף, מה הסיבה לירידת הערך המשמעותית של רכב מליסינג ?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
ספייס וואגן
מאת ogal- 0 תגובות
- 3 אלף צפיות
הרכב המדובר מיציבושי ספייס וואגן משנת 1999 במצב טוב מאד האם מישהו יכול לסייע בנוגע לאמינות, עלות טיפולים, צריכת דלק, הנאה מנהיגה וכו' בתודה
הודעה אחרונה מאת ogal, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
ישנו רכב עומד ללא טסט שנתיים בעל הרכב הקפיא את הטסט לטענתו - מהי הדרך להעברת הבעלות על שמי ? אבקש את עזרתכם בדחיפות
הודעה אחרונה מאת Guy, -
דרוש רכב משפחתי
מאת ogal-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
במה מומלץ לבחור ? סביבת שנת 2000: מגאן קלסיק, סקודה אוקטביה, פזו 406, VW בורה - רצוי גיר אוטומט תקציב K60 הרכב מיועד לעבודה + משפחה, גם דיזל אפשרי חייב מזגן איכותי תודה
הודעה אחרונה מאת omri75, -
-
- 0 תגובות
- 850 צפיות
שלום אני מעוניין קבל חו"ד בקשר לרכב הנ"ל. איך ההתנהגות שלה? מחיר אחזקה? צריכת דלק? וכל פרט חשוב שתוכלו למסור לי עליה. בברכה ג'ניה
הודעה אחרונה מאת silver.d, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
רכב לא גדול \קטן וחסכוני ורק אוטומטי הדרישות העיקריות הן: 1.בטיחות 2.אמינות (לא צרפתי) 3.הוצאות אחזקה נמוכות(חלפים, דלק, טיפולים) היאריס היא האופציה הטובה ביותר, אבל היאריס הזולה ביותר שאותה על הדרישות (1300 סמ"ק אוטומטית, מודל 2000) עולה 60K במחירון וזה לא כ"כ נכנס לתקציב... מה דעתכם על הפולו? איגניס? המלצות נוספות יתקבלו בברכה... תודה מראש!!!
הודעה אחרונה מאת morpheus1234, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ההתלבטות שלי הפעם מעט שונה מהיעוץ הרגיל שניתן פה - היא יותר פיננסית. יש לי מיצובישי מגנום שקניתי חדשה ב יוני 2001. נסעתי בה עד כה מעל 200K ק"מ - ללא תקלה אחת. הכניסות היחידות למוסך היו לצורך טיפולים. האוטו מתאים מאוד לצרכי, ואין לי ספק שאני רוצה להמשיך ולהחזיק בו או בשכמותו. מאחר ואני גם שכיר וגם עצמאי, עד סוף החודש אני יכול להזדכות על המע"מ של טנדר חדש. מ 1.6.2005 משתנות התקנות כך שאם ארצה להחליף בעתיד, האוטו יעלה לי כ 30K ש"ח יותר. מאחר ומחיר חדש מ2006 כ 200K ש"ח, ואני יכול לקבל כ 70-80K ש"ח עבור שלי, עלות ההחלפה נטו תהיה כ 100K ש"ח. נתון נוסף למשוואה: כל שנה אני רשאי לרשום 15% פחת של האוטו כזיכוי ממס הכנסה, עד שהאוטו בן שש שנים ושמונה חודשים (שאז הזדכתי על 10…
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
-
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם , אני צריך עזרה ברכישת רכב בסביבות ה50 אלף ש"ח , הרכב צריך להיות אוטומטי ויחסית אמין , בטיחותי וטיפולים די זולים - הכי שווה במסגרת התקציב הזה... אני מעריך שיסעו בו כל יום. תודה.
הודעה אחרונה מאת Benor, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות ואין לי מושג לגבי אמינות, מחירי חלפים, צריכת דלק,נוחות,ביצועים..... הבנתי שהיא מגיע עם SUNROOF ועם ג'נטים מגנזיום מקוריים.... אם למישהו יש נסיון או ששמע מחבר...אשמח לשמוע... תודה
הודעה אחרונה מאת Robin hood, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום אני רוצה עכשיו לרכוש רכב מסחרי קטן והגעתי לשלוש אופציות: - סיטרואן ברלינגו -רנו קנגו - פורד קונטקט הדברים שחשובים לי הם: -וו גרירה -נוחות - כושר גרירה טוב - צריכת דלק נמוכה ידני/אוטומטי תמליצו אתם נ.ב. לקנות לא חדש.
הודעה אחרונה מאת רנזי, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אהלן, יש ברשותי CTI שנת 92 שעברה לא מזמן החלפת מנוע, וחוץ מזה, הרכב מושקע ברמה שלא תתואר, בקנאות יתרה. אני משוגע על הרכב, והוא מצוייד בגג חשמלי תקין, מזגן והכל תקין ברכב, אבל, בתקופה האחרונה חשבתי לעשות המרה ולהחליף את הרכב ב 206 קבריולט, כדי לעלות קצת באיכות, וחוץ מזה שנדלקתי על הרכב מאוד. ההתלבטות שלי מאוד גדולה, מצד אחד זה הפן הכספי, ומצד שני זה לאבד אוטו נדיר שאני מת עליו, שאני פשוט לא יכול לחשוב על כך שמישהו אחר יהיה הבעלים שלה, לאחר כ"כ הרבה השקעה פיסית ונפשית על הרכב. אנשים, מה אתם מציעים לי לעשות? תקחו בחשבון את השיקולים שלי שהם: כסף (התחייבות להלוואה), איבוד אוטו נדיר. אבל, בא לי לעלות קצת ברמה, ושום אוטו אחר לא בא בחשבון, אני לא סובל מכוניות, אני טי…
הודעה אחרונה מאת הצדיק, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מדובר ב - 406, מנוע 1.8 שנת יצור - 2000 , יד - 2 פרטית גם הראשונה פרטית לרכב 255.000 ק"מ מצב חיצוני ופנימי סביר. לדעתכם מהו מחיר השוק של הרכב בהתחשב בנתונים שציינתי ?
הודעה אחרונה מאת אלון חלווה, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מצאתי רכב כזה במצב טוב שנת 2000 עם 90000 ק"מ גבוהה עם חלונות ומזגן אחורי מה דעתכם על הרכב? שאלה: אני צריך להתקין בו ספסל אחורי וכנראה לשנות ברשיון רכב מ 1+2 ליותר נוסעים . מישהו במקרה יודע כמה עולה לבצע את השינוי? ואיפה עושים אותו.
הודעה אחרונה מאת eranlavee, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
ביצעתי חיפוש אבל לא מצאתי ממש חוות דעת לגבי רכב זה... רציתי לקבל חוות דעת מבעלי רכב מסוג זה (וכאלה שמכירים) אחזקה יקרה??? (תדירות ביקורים במוסך? עלות חלפים? עלות טיפול תקופתי?) יחס צריכת דלק ובכלל האם כדאי ללכת בכיוון הזה?
הודעה אחרונה מאת עומר ב, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
האם מישהו יכול ליעץ לי איזה מבין שניהם עדיף ? מה ההבדל בינהם? אני מבין שהמנוע של H-1 עד מודל 2001 היה בעייתי וזאת הסיבה שהותקנה ומערכת אינטרקולר. האם זה אומר שכדאי להמנע מלרכוש רכב ללא המערכת?
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
93-94 רכב בעייתי או רכב שעושה את העבודה ? תודה
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני במגעים לקנות אחת שעברה 93K שנת 96 מישהו יכול להפנות אותי לאתרים על הרכב\תמונות שלו? מה החסרונות שלו ומה לבדוק? תודה איתי.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בוקר טוב! אז האבא של החבר החליט לא ללכת בכיוון הגאלאנט,בעיקר בגלל הבעיות במחשב ניהול מנוע שציינתם,ושהוא שמע מעוד מקורות. כעת הוא מתלבט בין הפאסאט (2001) לבין המונדיאו(2002- שאותה הוא לא רצה כל כך בהתחלה אבל בחן אותה והתלהב) איזו חבילה הייתם לוקחים בהתחשב באיכות הרכב,הנהיגה,עלויות ביטוח,חלפים וטיפולים שותפים,שמירת ערך(ניצחון מוחץ לפאסאט??) וכו' שבת שלום ותודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 3 תגובות
- 957 צפיות
או קיי קראתי את התגובות שלכם ואולי באמת יש מקום לקנות אוטו 4.4 ולשפר אותו שיהיה נוח וכיף. אז משהו בגודל בינוני לא ענקי ולא פיצי באמת נישמע לי לעיניין... איזה רכבים אתם יכולים להמליץ לי כדי שאני יהנה איתם גם על הכביש (אבל מאט מאחר ויש לי פאסאט אני לרוב יסע בכביש איתה) ושיתאים מאוד לנסיעה של הרים/שטח אני ירושלמי ויש ליד הבית שלי רכס כזה ממש כיף בקיץ לנסיעות עם טרקטורונים ובאגים ואני באמת רוצה לנצל את זה לא איכפת לי שהוא יבלע דלק מאחר וזה לא משהו שאני הולך לחרוש עליו אלה משהו שאני הולך להשתמש בשישי שבת מידי פעם לצורך כיף בלבד. אשמח לשמוע המלצות מענינות
הודעה אחרונה מאת LV2XLR8, -
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני מתלבט בין שני הרכבים האלה גולף גנרשיין איביזה טורבו לפי מה שאני יודע הנתונים של שני הרכבים האלה דומים מאוד מבחינת התנהגות בכביש,כוח וכו'.. לא יצא לי לנהוג על אף אחת מהם לכן אני שואל מה אתם אומרים על שתי המכוניות? אם למישו יצא לנהוג באחד מהם שיכתוב מה הוא חושב עליו.. תודה!
הודעה אחרונה מאת eladdl, -
- 0 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אין ספק שיאריס לוקחת אבל היא גם יקרה משמעותית... מה ההבדלים העיקריים בין שני הרכבים בשנים 2001 נניח? מהו האיבזור של הדמיו בשנתון הנ"ל? האם 4 חלונות חשמל? מערכת שמע מקורית? איך הגה הכוח החשמלי? והכי חשוב מהיא צריכת הדלק הריאלית של הדמיו? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת morpheus1234, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לילה טוב ויום עצמאות שמח מישהו יכול לעייץ לי בנושא הרכב הנ"ל ? איך הוא מבחינת ביצועים , חלקים , טיפולים וכ'ו ו האם כדי לי לרכוש ידני כי שמעתי כאוטומט בדיזל לא הולך כול כך טוב .. תודה
הודעה אחרונה מאת Pavtul, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מי מכיר מי יודע? פרטים בדבר אמינות, בעיות אופיניות, שמירת ערך, טיפולים, נוחות וכו אני מעוניין לבחור בין הפאסט, וולוו S-40 או סובארו, כאשר לכל אחת ביתרונות שלה, מי שמכיר מנסיון אישי את המתמודדות אשמח לשמוע תגובה, כמובן שמדובר במנועי בנזין נפח 1800-2000 תודה-רן
הודעה אחרונה מאת Guy, -
לנציה טורבו
מאת gt180- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
צריך יעוץ לגביי קאפה או תמה טורבו! 94-96 אמינות ביצועים אחזקה ובכמה הם נסחרות ומי מהם עדיפה תודה על העזרה!
הודעה אחרונה מאת רנזי, -
טנדרים
מאת friziblite-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום , אבא שלי הוא אחד שנוסע הרבה ואני מתכוון הרבה כ500 קילומטר ביום, כושר ההעמסה של הרכב שאמור לשרת אותו צריך להיות אדיר, מכיוון שיש הרבה ציוד כול הזמן. עד עכשיו הוא בעיקר הסתפק ב2 רנו קנגו שהיו לו. הראשונה היתה כימעט חדשה והצליחה לסחוב כמו גדולה במשך כימעט שנתיים וחצי עד שהתחילה להתפרק כליל, והשניה שהיא גם הנוכחית שלו היא אצלו כבר שנה וכבר כרגע מתחילים לראות אצלה סימני עייפות, הלך מנוע, תיבת הילוכים, וכדומה, עלות סך כול הטיפול האחרון 16 אלף שקל. כרגע הוא מחפש לעבור למשהוא יותר חזק בסגנון טנדר עצבני כמו איסוזו או כדומה, והוא שוקל לקנות אחד כזה יד שנייה בסביבות מאה אלף ככה, רציתי לדעת איזה טנדר אתם חושבים שיוכל להתאים לו ביותר? והאם יש לכם מושג לגבי דגמים חדשים של טנדרים …
הודעה אחרונה מאת Big Chevy, -
