ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ברשותי פזו' 106 XS 95 גיר רגיל אני מעוניין לרכוש עוד אחת, מצאתי אחת אוטומטית 1600 96 עם 70,000 ק"מ ורציתי חוות דעת על האוטו הזה מבחינת אמינות ומחירי חלקים/טיפולים. קראתי בכמה כתבות בעבר שמנועי ה-1400 הם הכי אמינים, האם זה נכון ? תודה אופיר
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הי, מצאתי אצל היבואנים של פיג'ו (לובינסקי) את הרכב הבא: פיג'ו 206 כחולה - 1400 סמ"ק - שנת 2002 - גיר ידני - יד ראשונה. כנראה שירדה לכביש אחרי השנתון, כי יש 11 חודשי אחריות והק"מ הוא 41,000. רוצים עליה מחירון - 67.5K. בינתיים שריינתי אותה תמורת אלפיה. כמובן שאפשר לבטל. מה אתם אומרים, שווה את הכסף? האמת היא שאני מוטרד מאבדון ערך צפוי של 20K תוך 3 שנים, כשאפשר לקנות 99-00 ולאבד פחות. ושאלה אחרונה - למה הם נותנים לי לקנות אותה רק עוד שבוע, בטענה שמכינים אותה לתצוגה? זה לא אומר שהיא בשיפוץ כללי במוסך, נכון...
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ברצוני לרכוש רכב שני לאשתי אני מחפש רכב לא גדול במיוחד מה שחשוב שיהיה אמין (יפני) וחסכוני בצריכת דלק , מהוא הרכב הכי חסכוני שקיים היום מישהו יודע ?? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת MustardMan32, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
בימים האחרונים עסקתי בחיפוש אוטו טוב ומספק אשר יהיה האוטו הראשון שלי, מהאוטו אין לי יותר מידי דרישות חוץ מזה שהכל אצלו יהיה סביר, כאשר זה כולל את האמינות, צריכת הדלק, ההתנהגות על הכביש, איבזור האוטו, ופחות או יותר הכל... היום הלכתי לבדוק שתיי מכוניות, אחת מהן רנו מגאן קופה שנת 97 והשניה מיצובישי קולט שנת 95, לאחר נהיגה בשתיי המכוניות, שתיהן במצב סביר לשנה שלהן, רק שברנו יש קלאץ' טיפה עצבני, אבל לא משהו רציני שאני לא יכול להתרגל אליו. העניין הוא, שהבעלים של הרנו(המכונית הראשונה שבדקתי מבין השתיים), כאשר שאלנו אותו לגבי ספר טיפולים והטיפולים אשר הוא עשה באוטו, הוא אמר שהוא עושה טיפולים אך ורק במוסך של היבואן, ושהספר טיפולים לא אצלו, אלא אצל היבואן ואנחנו מוזמנים להתקשר …
הודעה אחרונה מאת eyalzo, -
-
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני עדיין עושה השוואות כי אני לא רוצה לפול בבחירה שלי, יש לי קליאו 93 ופעם היה לי טרקטורון הונדה EX ,ושטח אני אוהב! מה שאני מחפש זה גיפ קטן לא יקר בסביבות 40K ושיהיה אמין וזול לאחזקה, אני חושב על ויטארה או ספורטאז, מה אתם אומרים, ?
הודעה אחרונה מאת ~VIPER~, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, אשמח לקבל המלצות לרכב חדש בתקציב של 100-115 אלף ש"ח. סדר העדיפויות: גודל (פנים וחוץ), אמינות, בטיחות, צריכת דלק, שמירת ערך ונוחות. מותר לערבב קטגוריות (קטנות/משפחתיות וכו'). הרכב אמור לשמש בעיקר לנסיעות בין-עירוניות של שניים-שלושה אנשים, אבל רצוי שגם שלושה מבוגרים בריאים יוכלו לשבת מאחור. חייבת להיות אוטומטית. אם נכנס בתקציב 2006, מה טוב. אופציות שחשבתי עליהן: הונדה ג'אז, יונדאי גץ / אלנטרה, טויוטה יאריס, פולקסווגן פולו, רנו קליאו קלאסיק.
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם! בחור שאני מכיר רוצה לקנות לעצמו משפחתומטית יפנית בסכום של כ50K. הוא נדלק משום מה על מיצובישי לנסר 00-01 (הלנסר התאילנדית )... השאלה היא,האם זה רכב מזעזע ביותר או שהוא בערך כמו כל הלנטיסים\סיוויקים\סוזוקים למינהם... מה הם החסרונות העיקריים שלו? והיתרונות? (אם יש כאלה ) ואם יש הצעות יותר טובות...הן יתקבלו בשמחה. התקציב 50K. הדרישות : אוטומט,אמינות,4 דלתות סדאן,שנתון כמה שיותר חדש. תודה.
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום עשיתי תאונה "קטנה" שהשביתה לי את הסובארו שלי. עכשיו יש לי 20 אלף אולי קצת יותר המליצו לי על מיצובישי לנסר מה אתם אומרים על האוטו? איזה שנים נכנס במחיר הזה?! איך הוא למשפחה?! טיפולים דלק הכול תגידו?! ומה ההבדל בין סופר לנסר ללנסר רגילה!? אולי יש המלצות אחרות בתקציב הזה? בתודה אוהד
הודעה אחרונה מאת BigMan, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 994 צפיות
שלום,היום חבר שלי נסע לראות אוטו - סובארו גראנד לאונה 1.8 ידנית שנת 95. הבנתי שזה דגם שלא הגיע לארץ באופן סדיר? האם ישנם הבדלים משמעותיים בין גרסת ה-1.6 ל-1.8? ועוד דבר,האם מישהו יודע מה הנתונים של המנוע הזה (בקארפוליו אין).
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 1 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
קיבלתי את הצעתך לגבי המיצובישי ס.ל לגבי אוטו זול וחסכוני אבל לא כל כך מצא חן בעיני האוטו תודה בכל אופן לגבי שלושת האפשרויות מה עדיף ואם בכלל!
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שנים 92-93. אורך החיים של המנוע ותיבת ההילוכים האוטומטית. צריכת דלק. אמינות. ואולי בכלל עדיף אחת עם גיר ידני.
הודעה אחרונה מאת נדב50, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
טוב אז אמא שלי רוצה להחליף את הגולף הקשישה בסופר מיני חדשה ונוצצת. הדרישות שלה הן (לפי סדר חשיבות): אוטומט. אמינות. צריכת דלק. מרחב. הדרישות שלי (לפי סדר חשיבות): ידני.. אבל מה אפשר לעשות.. כוח עד כמה שניתן ממכוניות כאלה. או במילים אחרות הנאה מהנהיגה על אף היותה אוטו' האפשרויות צומצמו לשתיים הבאות: טויוטה יאריס אוטומט. רנו קליאו 1.4 אוטומט. באיזה מבין השתיים כדאי לנו לבחור או אולי באיזו מכונית אחרת? תודה מראש.. עמוס.
הודעה אחרונה מאת MustardMan32, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
האם האוטו שווה 25 אלף שקל? איך האמינות,ההנאה,צריכת הדלק? או שעדיף לקנות דיהו לאנוס 5 דלתות שנת 2000 ? אני יודע שזה שתי מכוניות שונות אבל בכל זאת אם תוכלו להגיד איזה משתיהן עדיף אני אשמח. הדגש כאן הוא על אמינות.
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
שלום, יש באפשרותי לרכוש את הרכב הנ"ל לא מקורי אך נבנה עם כל החלקים המקוריים (מנוע, גיר, צמה ומחשבים, דרייבשאפט, דיפרנציאלים וכו' של sierra cosworth 4X4). הצורה המדוברת היא של ה sierra cosworth rs 500, שנת 86. (מצורפת תמונה של רכב דומה). הרכב כרגע לא בנוי עדיין, אך מי שבונה אותו רוצה בסביבות 65-70 אלף ש"ח על הרכב. השאלה שלי היא: האם זה שווה?
הודעה אחרונה מאת bagira, -
- 28 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אחרי כמה דילמות וכמה נסיעות מיבחן קניתי היום את הרכב שרציתי הרבה זמן מדובר באימפרזה טורבו שנת 2000 כחולה במצב נדיר פשוט מדהימה ביופיה יד שלישית בלי שיפורים ספוילר ענק כמו שאני אוהב של פרודרייב תודה לכל "היועצים" פה .....אוהב ...
הודעה אחרונה מאת itzik901, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מה כדאי לקנות למשפחה צעירה מאוד ב60,000 שח בעלויות אחזקה זולות ואמינות גבוהה?
הודעה אחרונה מאת ovedlevi, -
-
- 9 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אני וחבר טוב שלי העלנו רעיון אנחנו מחפשים לקנות רכב יד שניה בגודל של מיני וואן משהוא בסגנון של הספארי אין כרגע תקציב מבוסס אבל זה יהיה בסביבות ה 50 עד 60. הדרישות מהרכב לפי סדר עדפיות: יציבות ואחיזת כביש מרווח פנימי מודרני אנחנו מעונינים לעשות מהרכב מה שעושים בתוכנית pimp my ride רק שאנחנו מעונינים לעשות הכל בעצמנו השקעה פרטית בלעדית ואקסלוסיבית בשביל הכיף ואחר כך למכור אותו מה דעתכם על הרעיון? על איזה רכבים הייתם ממליצים?
הודעה אחרונה מאת BMW_525_89, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
החלטנו למכור את האסטרה (1.8 שנת 2000) וללכת על יפנומטית נפוצה. בינתיים הבחירה היא קורולה (עדיף ראנאקס וכנראה בחבילת האבזור הזולה ביותר, אם קונים חדשה). אנחנו מתלבטים בין 3 אפשרויות מבחינת תקציב (ולא סגורים סופית על טויוטה): 1. 60K מהמכירה של האסטרה וקניית קורולה (דגם ישן במחיר זה) או רכב אחר. 2. קניית ראנאקס או רכב אחר מליסינג או מפרטי בן שנה שנתיים. 3. קניית ראנאקס או רכב אחר חדש. התלבטנו לגבי מיצובישי כאריזמה משומשת או אפילו לאנטיס, פוקוס, וקסארה דיזל(שירדה בגלל חשש אמינות). אפשר להגיד שהקריטריון הוא יפנית (בגלל האמינות והסחירות.... זה מה יש). דרישות: אמינות, התנהגות כביש(יציבות,הגה), נוחות, ומובן בטיחות איפשהו בינהם. הרכב משמש כרכב משפחתי שני…
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
חוות דעת על zx
מאת suzu- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היום אחרי שהלך המודול של ההצתה נמאס לי כבר ואני לא מסוגל לראות יותר את האונו שלי ולכן אבקש את עצתכם. אני מעוניין להחליף לzx שנת 95 96 מנוע 1.4 ,1.6 1.8 עדיין לא החלטתי,אז מה דעתכם על איזה דגם ללכת והאם לשקול בכלל אוטומט ? עקרונית הרכב משמש אתי בעיקר בתוך העיר עם גיחות צפונה פעם בשבועיים בערך. חשובה לי מאד נוחות נסיעה(אחרי שהאונו כמעט שלחה אותי לכירופרכט) וצריכת דלק סבירה+. אם יש הערות נוספות בקשר לרכבים הנ"ל אשמח לשמוע. נ.ב הגה כח הוא חובה מבחינתי .
הודעה אחרונה מאת deltaHF, -
רכב משפחתי גדול 1 2
מאת natida-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
בס"ד אני מחפש רכב משפחתי גדול/רכב מנהלים, כמו מזדה 626, הונדה אקורד, פאסאט, סונטה, וכו'. התקציב שלי הוא בערך 60,000 (אני יכול לתת טיפה יותר) השאלה איזה רכב הכי כדאי לקנות. אני מעדיף שהתחזוקה שלו לא תהיה יקרה במיוחד. מה שאני מצפה מהרכב זה שיהיה לו מרחב גדול, מנוע חזק(1800-2000) ויראה כמה שיותר חדש. תודה רבה על העזרה!
הודעה אחרונה מאת Arik TG, -
-
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם! אני עומדת בפני רכישה ואשמח אם תוכלו לחוות דעה לגבי רנו מגאן אוטומטית (הדגם עם 5 הדלתות) מהשנים 1996-1999 (התקציב הוא בערך 25K-30K). האם יש בעיות ייחודיות לדגמים אלו, או משהו שרצוי שאדע לפני רכישה? תודה מראש למשיבים, וחג שמח!
הודעה אחרונה מאת soli, -
איביזה GTI
מאת aa123- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום! סיאט איביזה GTI 1800 שנת 96 - ביצעתי חיפוש אך טבעתי די מהר... מה דעתכם? איך הביצועים? אמינות? צריכת דלק? תודה מראש, ותמיד לזכור את האמרה: "אין חכם כבעל ניסיון". אני גם זוכר אותה, ולכן הייתי מעדיף לשמוע דעות מבעלים (בהווה/לשעבר) של הרכב.
הודעה אחרונה מאת itzik901, -
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ערב טוב (או שמא לילה?) לכולם סוף סוף נפלה ההחלטה להחליף את הרכב של אמא, כרגע יש אופל קורסה שנת 2000 מנוע 1.2 אוטומט האוטו הזה, האכיל אותנו הרבה זבל וכזה לא ניקח עוד. הדרישות מהרכב: אוטומט עירוני זריז (בגודל של הקורסה בערך) 5 דלתות אמינות (על פי אמא זה הכי חשוב לה) מכיוון שגם אני אנהג ברכב אכניס כמה שיקולים שלי: תנוחת נהיגה, ממש לא נוח לי למשל בקורסה ואני צריך להתרחק עם המושב עד הסוף, מה גם שההגה קבוע ולא ניתן לשינוי הנאה (כמה שניתן מרכב שכזה) מועמדות כרגע: יונדאי גאטס (קופסת פח קוריאנית, אני ממש לא מעוניין) טויוטה יאריס (נראית בחירה טובה, איך האיבזור שלה?) פיג'ו 206 (נראית לי הכי טובה, רק איך האמינות השתפרה?) …
הודעה אחרונה מאת Uber Scorpion, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
תקנו אותי אם אני טועה, אבל - ב1/5 מתחלפת שנת המודל אצל רוב היצרנים ל2006. מה שאומר שמי שקונה השבוע מפסיד ערך של שנה במכה! :!: בעניין זה - מתי המחירון של לוי יצחק זמין? כבר ב1/5? ואם לא, אולי בynet הוא זמין מוקדם יותר? ד"א: אני שואל כי אני אישית מתכוון לרכוש בימים הקרובים פיג'ו 206 מטריידאין אצל היבואן. ותודה לכל מי שעזר לי ב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=69716...
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם טויוטה קורולה שנת 1999 רכב אמין ? מחירון שלה 61 יד שניה 110000 ק"מ ללא תאונות האם הרכב הזה ישמש אותי 3-4 שנים ללא בעיות מכניות קשות ? תודה
הודעה אחרונה מאת Doubl3T, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
בס"ד חבר שלי רוצה לקנות רכב ב20K-30K אבל הוא מעוניין ברכב משפחתי גדול עם מנוע 2000, הוא ראה סונטה 2000 שנת 94 שעברה 130K ק"מ במצב טוב, והציעו לו אותה ב-20K כדאי?
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 0 תגובות
- 858 צפיות
האם מישהו יכול לתת נתונים, לגבי מבחני ריסוק רשמיים שנערכו למכונית זו ?
הודעה אחרונה מאת אליאור, -
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
חג שמח, בתקציב שנע בין 50K ל60K (עם עדיפות לכיוון הK50) אני מתלבת בין הגולף שנתון 99 לבין הצרפתיות (קליאו,206) שנתון 2001. במידה ואני מחליט על הצרפתיות כנראה אקנה ידני, במקרה של הגולף אקח אוטומט. עכשיו כל מה שנשאר זה להחליט גולף או צרפתי? אשמח לשמוע את דעתכם.
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
רכב ראשון עד 85K 1 2
מאת slamdog- 19 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום אני צריך המלצה לרכב לצעיר (בן 17+) עם הנתונים הבאים: שנתון 2000+ אוטומט בטוח ממש לא מחפש מהירות ושיהיה פוזה תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Turbo HKS, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני נהג חדש וברצוני לרכוש רכב זול אמין וטוב אני מתלבט בין מספר מכוניות כגון-פיאט אונו,סובארו גאסטי,דיטסו שרייד וכדו' .... אך לאחרונה גיליתי שפיג'ו 106 מודל 93 מתאימה לטווח מחירים שאני מוכן להשקיע אינני יודע יותר מידי על האוטו ואשמח לקבל מידע עליו או כל רעיון לרכב אחר שמחירו יהיה בערך 10 אלף תודה מראש vvt
הודעה אחרונה מאת VVT,
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 203 אורחים (הצג רשימה מלאה)
