ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 911 צפיות
שלום, אני הולך לבדוק חיפושית למטרת באגי ואמרו לי לבדוק רק את הגיר הקלאצ והמנוע איך אני בודק אותם ?, מה לבדוק?
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
- 0 תגובות
- 861 צפיות
כמו שהזכרתי בכותרת מדובר בהונדה סיווק 93 גיר אוטומט נפח מנוע 1.5 הייתי רוצה לשמוע ולדעת פרטים על הרכב אמינות צריכת דלק.שוק הרכב ..וכל דבר נוסף שאתם יודעים {הרכב עבר 180000ק"מ} בתודה נתי.
הודעה אחרונה מאת -Galant-, -
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם... לא מזמן ראיתי איזשהו רכב שנראה לי טוב וכששאלתי את בעליו אם ברצונו למכור הוא השיב לי בחיוב, בכל מקרה, כמה ימים מאוחר יותר הלכתי אליו להתרשם מהאוטו וביקשתי ממנו לראות את הרשיונות של הרכב... ברשיון, הרכב לא היה רשום על שמו אלא על שם מישהי...כששאלתי אותו בנוגע לשם הוא שזאת גיסתו ושהוא מוכן לקחת אותי אליה וגם להראות לי את הת.ז. שלה...אגב, הוא אמר לי שהיא גרה איפה שראיתי את הרכב לראשונה... אגב, את הרכב ראיתי יותר מפעם אחת ליד אותו מקום... מה אתם אומרים? מה צריך לעשות כדי להיות בטוח שלא מרמים אותי? תודה מראש, Grand Torismo
הודעה אחרונה מאת fixxxer, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
קודם כל שלום... אני יחסית חדש בפורום אני מתלבט איזה אוטו לקנות התקציב שלי הוא בסביבות ה30 אלף שקל.... המכוניות שאני מתבלבט ביניהם הם פונטו GT TURBO שנת 96 פג'ו 106 XSI שנת 96...97 פג'ו 106 ראלי 1600 שנת 97 עכשיו חשוב לי האמינות... האצה מוקדמת... צריכת דלק ומחירי מוסך תודה מראש לכל העוזרים
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
ביטוח פיז'ו 206GTI 1 2
מאת ludu-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום, רק רציתי לדעת האם ישנה סיבה שביטוח החובה והמקיף של 206GTI יהיה שונה מביטוח של רכב דומה בקבוצת הרישוי (למשל 307)? או שבגלל צירוף האותיות GTI חברות הביטוח גוזרות קופון נוסף? תודה.
הודעה אחרונה מאת אלכס501, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
את צורתה לצורה הנוכחית,האם ב-2003 או 2004? אם ב-2003 אז היא יכולה להיות מועמדת לקנייה במקום ה - B4 .
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
ברצוני לקנות פיאט קופה שנת 96 יד 5 140000 ק"מ רציתי לקבל חוות דעת על ההצעה ובכלל על סוג רכב זה מבחינת : אמינות , אחזקה , צריכת דלק , כח סוס , רכב מהיר\יציב וכל אינפורמציה שצרחך לדעת לגבי רכב זה שיכולה להסב את תשומת ליבי לחיוב או לשלילה תודה
הודעה אחרונה מאת לנצ'יהוליסט, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מחפש אוטו פתוח .. ויום אחד מצאתי בחור אחד שיש לו 306 קבריולט אדומה 1.8 לאוטו יש טסט , הוא שמור בצורה מדהימה (הכל כמו חדש..) , הגג נפתח חשמלית עובד והמנוע עשה רק 130,000 יד רביעית לאחר בדיקה במוסך (לא שילמתי עליה זה מוסך של קרוב משפחה) הכל יצא בסדר והאוטו מצויין. אבל הבחור מתעקש על מחיר של בין 40k ל38k (שהמחירון הוא 35k) יש להגיד לזכותו שהאטו באה עם אמובלייזר וקוד, פילטר פתוח ,אגזוז לחץsuper sprin t ומערכת פצצה אבל האם כדי ליקנות את האוטו הזה במחיר הזה מעל המחירון????
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
פג'ו 106 XSI
מאת shmul87s- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כמה זמן יקח לי למצוא XSI מודל 93 או 94 בסביבות ה 140,000 , נקייה מתאונות ? , בעיקרון אני אמו רלקנות את הרכב לקראת תחילת הקיץ , משהו כמו בערך עוד חודש+_ , האם כדיי לי להתחיל להתעניין עכשיו ולרשום מודעות קנייה לרכב , או שאני יכול להמתין עם זה ?? ושאלה אחרונה , מה האבדלים בין 93 ל 94??שווה להשיקע עוד 3 אלף בשביל זה??
הודעה אחרונה מאת shmul87s, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
שבת שלום לכולם, גיליתי לא מזמן את הפורום - יש לציין שהוא מצויין, חבל שלא גיליתי אותו מוקדם יותר אך כמו שאומרים עדיף מאוחר מאשר אף פעם. כבר השתגעתי מרוב עצות של אנשים שיודעים/ חושבים שיודעים לגבי רכישת איזה רכב כדאי לקנות. ההצעה האחרונה הייתה דייהטסו YRV - קיבלתי הצעה מחברת ליסינג לגבי הרכב שנת 2003, מליסינג מה דעתכם? אודה לתשובתכם המהירה שכן אני בהתלבטות אם לקחת הרכב לבדיקה כבר מחר? לא שמעתי על הרכב הזה דבר ובנוסף זהו הרכב הראשון שלי תודה, מונה.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
איך האוטו הזה בגדול זה שאין לו שוק יכול לשחק גם טובתי??? אפשר להשיג אותו הרבה מתחת למחירון והרכב בשנה גבוהה מאובזר מאוד! איך הוא מבחינת התנהגות מדובר על מנוע 1600 גיר רגיל איך האוטו מבחינת תקלות? וחלקי חילוף? בתודה מראש אבי
הודעה אחרונה מאת BMW_525_89, -
בדיקת שעבוד רכב
מאת rav-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 14.5 אלף צפיות
שלום רב, אתמול רכשתי רכב מסוג פיז'ו 306 1.6 ידנית, מודל 97. כיוון שמחר, אני מבצע העברת בעלות עח הרכב, אני מעוניין לדעת האם המידע לגבי אי שעבוד הרכב המתקבל בבנק הדואר הינו מספק, או שכדאי והכרחי לבצע גם בדיקה ברשם המשכונות. אציין ואומר שבדיקת שעבוד הרכב ברשם המשכונות, מחירה 65 ש"ח, בנוסף ל-27 ש"ח לצורך עיון ברשם המשכונות, ומתבצעת על ידי חברה חיצונית. פרטים נוספים ניתן לקבל באתר : www.tabu.co.il . אודה לכל מי שיגיב ויביע את דעתו.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
שלום לכולם אני מתלבט ברכישת הרכב הנ"ל. רכב נוסף שעלה בדעתי הוא האוקטביה אולם עד כמה שאני מבין מבחינת גודל הרכבים זהים אך מבחינת מנוע את הבורה ניתן למצוא עם מנוע TDI אולם האוקטביה לא מגיעה עם מנוע מוזרק. הייתי מעוניין למצוא מבחני דרכים לשני המכוניות הנ"ל, וכמו כן לשמוע את חוות דעתכם. תודה
הודעה אחרונה מאת Sefi, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
ערב טוב לכולם, היום לקחתי רכב מסוג פולו 16V לבדיקה לפני קנייה. הרכב שנת 2000 עם 73,000 קילומטר. בנסיעת ההתרשמות שביצעתי ברכב הרגשתי שיש בעיה מסויימת עם עבודת הסל"ד וגם הרגשתי שהקלאץ' והגיר לא פועלים חלק... הנה תוצאות הבדיקה, שנערכה במכון "מבדק" שבהרצליה: מנוע/מערכת קירור/מערכת דלק/מערכת הצתה: *רעש מערכת תיזמון ושסתומים, לתקן נזילות שמן, תושבות מנוע פגומות, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים, קורוזיה בית טרמוסטט, ניקוי מערכת הקירור, סיבוב מנוע לא יציבים, לתאם מנוע. מערכת פליטה: *מערכת פליטה רועשת. סרן קדמי ומערכת היגוי: *זוית ציר אחורי פגומה. קפיצים - תקין. שילדת מרכב/ליקויים בעלי משמעות נמוכה: *תיקונים במרכב פח וצבע, מעיכות בקורות תחתית, …
הודעה אחרונה מאת srack, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היום בדקתי (לא במכון) רכב מסוג פיאסטה youth מודל 97 יד ראשונה מנוע 1300 עם 103 אלף ק"מ.לרכב היסטוריית טיפולים במוסך מורשה מרגע לידתו. חיצונית ופנים הרכב די שמורים, ובנסיעה הרכב שקט ומגיב יפה למרות שהוא לא זריז במיוחד. מחירון הרכב 17,500 לאחר דין ודברים סגרנו על 10,000 ש"ח בגלל מזגן לא תקין. מה דעתכם? עדיין יש באפשרותי להתחרט. אגב הרכב לא פורסם עדיין למכירה .
הודעה אחרונה מאת dvir_w, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום רב חבר מחפש רכב בתקציב של כ10K נטו לרכב. הוא מעוניין להחזיק את הרכב תקופה קצרה והוא מפחד שיהיה לו קשה למכור אותו. אני הצעתי לו: 1)אונו 2)פ'יזו 205. לגביי שרייד וג'אסטי אני קצת יותר חושש כי החברה הצעירים לא כל כך אוהבים אותם. אז מה לדעתכם הרכב עם ה''שוק'' הכי טוב בסדר גודל של תקציב כזה ? אבקש עזרה מהמומחים . תודה מראש לירון
הודעה אחרונה מאת dvir_w, -
-
- 31 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום אני מחפש רכב והתקציב שלי הוא 40000 ש"ח התכונות הנדרשות לפי סדר הם: אמינות צריכת דלק (ואחזקה נמוכה בכלל) בטיחות נוחות ביצועים חשבתי על משהו כמו 1400 ליטר או אפילו 1600 השימוש יהיה בעיקר לנסיעות בינעירוניות יומיומיות ויהיה בעיקר בשביל נסיעות לבד (לא הרבה נסיעות עם חברים) הגיר המועדף הוא ידני (אבל אני לא אפסול רכב אם הוא אוטומטי) מה דעתכם על דיזל בתקציב שכזה?
הודעה אחרונה מאת R'n'B, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, אני מחפש טנדר (לא משנה חברה נכון לעכשיו), מודל בין 88 ל-94, במחירים סבירים, לעבודה מלוכלכת בענף האיטום. מישהו מציע, או מכיר מישהו שמציע, או יכול לקשר אותי למקום שבו אוכל למצוא רכב דומה? בתודה, הרצל.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 2 תגובות
- 881 צפיות
שלום מעונין לקנות סוזוקי 88 מנוע 1000 סמ"ק האם האוטו אמין? ואם לא איזה אוטו אפשר לקנות אמין בסביבות המחיר של 5000-10000? בכבוד רב. אביחן
הודעה אחרונה מאת אביחן, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
B4 שנת 2000 מנוע 2000 עם 70,000 ק"מ יד ראשונה פרטית דורשים מיחרון 76,000 ש"ח ,או B4 שנת 2002 היתה שייכת לחברה עשתה 130000 ק"מ רוצים עליה במקום 92,000 ש"ח רק 74,000 ש"ח ,שניהם במצב חיצוני טוב וכן פנימי.אין פגיעות שאסי או מכות,שמורות,מה עדיף,אני מתקשה להחליט.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
איזה מיניואן מומלץ לקנות למשפחה של זוג+שלושה ילדים (כסא תינוק+בוסטר) שלא אוכלת דלק בתקציב של 60-70 אלף בערך. משנת 99 ומעלה? תודה
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו יכול לומר (או לתת קישור) מה בדיוק ההבדלים והנתונים של דגמי הגולף השונים ? ובנוסף מה ההבדל ברמת האבזור בין מה שנקרא ג'נריישן וקומפורטליין ? תודה מראש, יניב.
הודעה אחרונה מאת יניב_ה, -
- 5 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
חבר'ה רוצה לדעת פרטים על מאזדה לאנטיס 323 שנת 2002 מנוע 2.0!! והאם כדאי לקחת אותה במקום סיוויק 2002!!
הודעה אחרונה מאת semik, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש רכב סטנדרטי קטן לא יקר ( 20 K +-) לנסיעות קצרות קראתי על הפיסטה ואשמח לקבל מידע (המלצות) על אופל קורסה ,רנו קליאו ,דיטסו אפלאוז אמינות ,תיקונים, תודה
הודעה אחרונה מאת semik, -
בחירת רכב משפחתי 1 2
מאת BMW_525_89-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
ההורים מכרו את הרכב עכשיו יש דילמה איזה רכב לקנות התקציב הוא 40 עד 50 אלף תלוי ברכב (שנה ק''מ וכ''ו) יש אפשרות להתגמש טיפה יותר אבל הרכב צריך להיות ממש שווה את הכסף. הרכב צריך להיות קודם כל אמין נוח מרווח ויש אפשרות גם לגיר ידני. הרכבים שנבחרו הם: ניסאן אלמרה מאזדה לאנטיס סובארו אימפרזה מה דעתכם על הרכבים הנ''ל?
הודעה אחרונה מאת BMW_525_89, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכם, בסתיו 2004 התחלתי מתעניין ברכישת רכב - הרכב הראשון שלי. חיש קל הגעתי ל-carsforum (ששמו בתחום הולך לפניו) ונרשמתי למערכת בכדי להיעזר בידע ובנסיון שרבים מחבריה התברכו בו. האקזמפלר הראשון ש"ננעלתי" עליו היה פיז'ו CTi חבוטה משנת 89' עם 250,000 ק"מ, 9 ידיים שונות בעברה וכתמי שמן מרוחים לרוב על אספלט הכביש השוכן מתחתיה. לאחר כמה זמן - ושני שירשורי ענק - ירדתי מהרעיון לחלוטין! התייעצות עם בני המשפחה הביאה אותי להגדיר תקציב כפול ואף משולש; אך כעת "נאלצתי" לבצע רכישה מהשכל ולא מהלב (כלומר רכישה הגיונית ולא ריגשית). לאחר סקר אינטרנטי מעמיק, כפי שאני מבצע לפני כל רכישת חלק חומרה חדש למחשב {מי כמוך יודע, RS? } ולא רק, הגעתי למסקנה שאם אני מחפש רכב "יעיל" (משמע אמי…
הודעה אחרונה מאת MustardMan32, -
-
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מחפש לקנות רכב שטח יד שניה , עד היום קניתי רק פרטיות שאותן בדקתי במכוני בדיקה כמו מ.מ.מ וכו, אני לא מחזיק מהבדיקות שלהם אפילו בבדיקות רכבים פרטיים-כל שכן בדיקת רכב שטח: בנוסף לבדיקה שלהם הסתמכתי עד היום על הנסיון שלי ברכבים. אבל ברכבי שטח אני בכלל לא מתמצא ויש להם לא מעט מכלולים מיוחדים ויקרים לתיקון. אז איך ניגשים לעסק? -מה אפשר לבדוק בעצמי לפני שהולכים למכון בדיקה? ולאיזה מומלץ ללכת? -כדאי בנוסף לבדוק גם במוסך שמכיר את הרכב? -במה להתחיל? במוסך או מכון?
הודעה אחרונה מאת MONTERO, -
- 1 תגובות
- 995 צפיות
למישהו יש מושג מתי היא מגיעה לארץ?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אשמח לעצה בקניית אוטו בתקציב 35000 ש"ח פלוס מינוס שיהיה חסכוני מכל הבחינות ,אמין ויעיל לא ארוך רצוי מראה ספורטיבי עד כמה שאפשר
הודעה אחרונה מאת marksab, -
-
ב.מ.וו 320
מאת עומר ב- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בסוף השבוע אני הולך לראות ב.מ.וו 320 שנת 94, ידני, יד שנייה עם 170000 ק"מ. בעל הרכב רוצה 48000 ש"ח, שזה 4000 ש"ח מעל המחירון. אם הרכב במצב טוב, האם כדאי לקנות אותו? אם מישהו יודע על בעיות מיוחדות שיש לדגם, או נקודות לשים עליהן דגש ובכלל חוות דעת על הרכב. שמעתי המלצות על מ.מ.מ. במפרץ חיפה לבדיקת רכב משומש, מישהו מכיר או יכול להמליץ על מקום לבדיקת רכב בחיפה והצפון? תודה, עומר.
הודעה אחרונה מאת עומר ב,
