Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש אוטו פתוח ..

ויום אחד מצאתי בחור אחד שיש לו 306 קבריולט אדומה 1.8

 

לאוטו יש טסט , הוא שמור בצורה מדהימה (הכל כמו חדש..) , הגג נפתח חשמלית עובד

והמנוע עשה רק 130,000 יד רביעית

 

לאחר בדיקה במוסך (לא שילמתי עליה זה מוסך של קרוב משפחה) הכל יצא בסדר והאוטו מצויין.

אבל הבחור מתעקש על מחיר של בין 40k ל38k

(שהמחירון הוא 35k)

 

יש להגיד לזכותו שהאטו באה עם אמובלייזר וקוד, פילטר פתוח ,אגזוז לחץsuper sprin t

ומערכת פצצה

 

אבל האם כדי ליקנות את האוטו הזה במחיר הזה מעל המחירון????

פורסם

הכל תלוי רק בכך זה הכיס שלך שממנו יוצא הכסף אבל אם תרצה לדעת 306 קבריוליט נמכר םחות מהמחרון בדרך כלל תבדוק שוב ותראה

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

פורסם

הכיס לא הכי עמוק בעולם...(אבל יש גם תהורים)

אבל אני לוקח בחשבון את זה שאני שומר על מכוניות בצורה כפייתית

נוסע כמו שצריך בלי להשתולל

טיפולים בזמן על הק"מ..

 

וההוכחה שלי היא ששתי ה205 (אחת שהיתה לי ואחת שיש לי) היו במשך 5 שנים אולי 3 פעמים במוסך..

(חוץ מטיפולים ..)

פורסם

אני דווקא הייתי לוקח, כי אמרת שיש לה תוספות, וגם מערכת פצצה (אין לי מושג מה יש במערכת אבל אם יש מגבר וסאב אז זה בסדר), אם אתה אוהב את האוטו לדעתי כדאי.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

תבדוק האם התוספות שציינת אכן מצדיקות את המחיר שמעל המחירון, אם כן תקנה.

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

המחירון הוא לא חוק.

 

אם מצאת עוד מכונית כזו, במצב טוב יותר, והמוכר מבקש 3000 ש"ח פחות - ואתה מתלבט בין שתיהן - קנה את הזולה והטובה יותר.

 

משום מה נראה לי שאין לך יותר מידי מכונית שאתה יכול לבחור בינהן.

 

אתה רוצה 306 פתוחה ?

מצאת אחת במצב טוב ?

 

יש לך 2 אפשרויות:

 

1. לשלם למוכר את הסכום שהוא מבקש ולקנות את הרכב שאתה רוצה.

2. לא לשלם, ולהמשיך לחפש. או שתמצא רכב יותר טוב ויותר זול, או שבסוף תקנה רכב שלא תאהב.

_____________

 

עניין נוסף:

והמנוע עשה רק 130,000

מה הכוונה המנוע ? כמה ק"מ רשומים במד האוץ ? מה שמשנה הוא כמה ק"מ עבר הרכב.

האם הותקן מנוע ?

תפרט בבקשה.

_______________

 

עניין אחרון - כדאי רושמים עם א'.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...