שבת שלום לכולם,
גיליתי לא מזמן את הפורום - יש לציין שהוא מצויין, חבל שלא גיליתי אותו מוקדם יותר אך כמו שאומרים עדיף מאוחר מאשר אף פעם.
כבר השתגעתי מרוב עצות של אנשים שיודעים/ חושבים שיודעים לגבי רכישת איזה רכב כדאי לקנות.
ההצעה האחרונה הייתה דייהטסו YRV - קיבלתי הצעה מחברת ליסינג לגבי הרכב
שנת 2003, מליסינג מה דעתכם?
אודה לתשובתכם המהירה שכן אני בהתלבטות אם לקחת הרכב לבדיקה כבר מחר? לא שמעתי על הרכב הזה דבר ובנוסף זהו הרכב הראשון שלי
תודה,
מונה.