ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם כדאי לרכוש פיאט פונטו חדשה דגם דינמיק אוטומטית ? המנוע הוא 1242 . האם הרכב שומר על ערכו ?
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
2 המכוניות חדשות מהחברה מנוע 1.6 אוטמט אני מחפש נוחות לפי דעתי האופטרה5 ממש יפה ולוקחת המון מכוניות ביופי אבל איך הרכבים בשהווה אחד לשני? *דלק *בטיחות *נוחות בבקשה לא לדבר על תקלות כי גם ככה אמרו לאמא שלי על הדמיו שלה והוא חיה רעה (חחחחחחח) ככה שקשה לי לאמין שרכב חדש יעשה לי בעיות. אההה ובנוסף הרכב ימכר אחרי שנה 1 בלבד. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
(דגם 3 דלתות ) מדובר על דגם ידני 1400 סמ"ק, יש למישהו מושג האם היא חסכונית בדלק? אמינה? יש לה שוק? החלפים שלה יקרים? תודה.
הודעה אחרונה מאת Turbo HKS, -
-
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
טוב אז אחי הקטן קיבל רישיון והוא צריך רכב!התקציב הוא משהו כמו 70 אלף ש"ח.אין לו מושג מה הוא רוצה אז בהתחלה אבקש לדעת מה אפשר לקנות בכסף כזה.אין הרבה דרישות רק שיהיה מינימום שנת 98 ואוטו'.אפשר להציע הכל רכבי שטח,משפחתיות..... תודה
הודעה אחרונה מאת Olechko, -
חוות דעת על 306
מאת suzu- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
רציתי לקבל חוות דעת לגבי פיג'ו 306 1.6 גיר רגיל שנים 94-95. האם מחיר חלקי החילוף סביר? מה לגבי צריכת הדלק? תודה רבה לעונים.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, לקחתי היום פולו 16V שנת 98 יד שנייה 94 אלף קילומטר לבדיקה. הנה מה שעלה בבדיקה: *מנוע/מערכת קירור/מערכת דלק/מערכת הצתה: רעש מערכת תזמון ושסתומים,נזילות שמן, תושבות מנוע חלשות, להחליף רצועת תזמון לפי הוראות יצרן, מכסה טיימינג שבור, ניקוי ותיקון מערכת קירור/מערכת חימום פנימית, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים, נזילות מים, צינורות מים פגומים, הזרקת דלק לקוי. *מערכת פליטה: דוד אחורי רקוב. *סרן קדמי ומערכת היגוי: לתקן זויות היגוי, חופש ונקישה בתיבת הגה. *קפיצים: בלומי זעזועים קדמיים חלשים. *שלדת מרכב: ליקויים בעלי משמעות גבוהה - לחיצות בגג(ככל הנראה מברד). ליקויים בעלי משמעות נמוכה - לחיצות בפח+פגושים,תיקונים במרכב,תיקוני פח וצבע, פגמים בצבע. *מער…
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 9 אלף צפיות
מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין הדגמים ? מה כולל הקומפורט-ליין ? ומה זה ג'נריישן ? תודה.
הודעה אחרונה מאת תמיר אורן, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 4 אלף צפיות
האם אתם יכולים להמליץ לי על פיג'ו 307 - 1600 טיפרטוניק? מישהו נתקל בבעיות ?
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
מה כדאי לקנות ? יונדאי גטס אוטומטית שנת 2003 או פיג'ו 206 אוטומטית שנת 2002. הבנתי שהגטס זוללת דלק... חשוב גם תא מטען. תודה מראש על כל עזרה.
הודעה אחרונה מאת danielbd, -
-
- 2 תגובות
- 946 צפיות
שלום אני מעוניין לרכוש גולף 1.8 גיר רגיל שנת 98, וכידוע(לי לפחות) גולף שנת 98 היא מדור שלישי ובכן הגולף שאני מתכנן עליה היא שנת 98 אולם מדור רביעי ושמה בארץ הוא גולף קומפורט ליין A4. לבעיה: במחירון של לוי יצחק כתוב כי התוספת של A4 (ארבע כריות אויר) היא תוספת של 5 אחוז. בדיוק על אותו דגם של שנת 99 יש תוספת של A4 אבל הפעם היא של 125 כ"ס בלבד . הבנאדם שאני מעוניין לרכוש ממנו טוען שהרכב שלו שנת 98 אבל כולל בתוכו את שני התוספות, כלומר גם 4 כריות וגם 125 כ"ס(שלפי המחירון יש רק ב99). התקשרתי לצ'מפיון ושם הם אמרו לי שאין להם מידע כזה אז החלטתי להתקשר למוסך שבו בעל הרכב מטפל ברכבו בקביעות ולשאול. התשובה שקיבלתי שם גם לא כל כך ברורה, אמרו לי שזכור להם שיובאו מספר רכבים מה…
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
איך אפשר לבדוק מקום אם הדברים מתנהלים שם כשורה בלי דברים כמו הורדת קילמוטרז' וכאלה? מצאתי רכב שמאוד מעניין אותי בטרייד אין ישיר- רחבת משרד הרישוי חולון. איך ניתן לבדוק את המקום כדי להיות בטוח שאין שם קטעים מסריחים, או שאולי מישו מכיר את המקום ויודע אם זה מקום טוב או לא?
הודעה אחרונה מאת blackgti, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
האם זה נכון שלקראת כניסת דגמי 2006 מחירי הרכבים המשומשים יורדים? למשל יאריס שעולה 80000 ש"ח לדגם 2003...אמורה לרדת? אני חושב על קניה ואני רוצה לדעת אם לקחת את זה בחשבון...את כניסת דגם 2006...כי הרי נראה לי הגיוני שבגלל שיש עכשיו יש 3 דגמים חדשים יותר...2004 2005 2006... האם במקרה ויש טסט רק לחודש וחצי (1000 וקצת) וטיפול (500 ש"ח) יש להוריד על זה? האם הגיוני לשלם עבור יאריס מעל המחירון למרות הטסט והטיפול שצריך לעשות? (בהנחה שכל הדברים האחרים מעולים..) תודה
הודעה אחרונה מאת bennavi, -
- 2 תגובות
- 928 צפיות
צהריים טובים,לכולם! יש לי בסביבות ה 35K-30K לרכישת רכב, ואני מתלבט איזה מהשניים לרכוש. הרכב ישמש אותי וכנראה את אחי שעכשיו התחיל לקחת שיעורי נהיגה. אני לא מעוניין, ברכב "קטן",פיאסטה,פונטו ודומיהם אלא רכב משפחתי כי המרווח חשוב לי. כעיקרון נראה לי שאני אלך על לנטרה מודל 96-97(בסביבות ה22K-20K),אוטומטית, ובשאר הכסף אני אבצע איזה קפיצה קטנה לחו"ל. מכיוון שהרכבים הנ"ל גם ככה לא מהנים לנהיגה אלא מיועדים על מנת להגיע מנק' A לB זאת הסיבה שהחלטתי ללכת בכיוון האוטומט,ולא להתעקש על ההנאה שבידני. הדרישות מהרכב הם אמינות,נוחות סבירה,אחזקה זולה וזהו בעיקרון. השאלה היא, האם התוספת לכריזמה(מודל 98 )-תוספת של 10K תהיה מוצדקת,חוץ מהקפיצה לעבר שנתון חדיש יות…
הודעה אחרונה מאת oren1001, -
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מה אתם חושבים על "שברולט" (דיאו) אופטרה, מנוע 1600 חדשה? איך הרכב? [אחיזה, אמינות/בעיות, כוח, קג"מ, משקל וכו'...]. האם לגרסאת ה1.6 יש גם גרסא ידנית או שהיא באה רק באוטומת? צריכת דלק? בקיצור, כל מה שאפשר לדעת גם לטובה וגם לרעה על הרכב!!! תודה לוטן
הודעה אחרונה מאת לוטן זק, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הקליאו בבעלות מכר,55000 ק"מ בלבד,ללא תאונות. רציתי לדעת על היתרונות והחסרונות של שני הדגמים שהוזכרו,בעיקר בכל הקשור לאמינות לאורך זמן. תודה מראש על עזרתכם הברוכה.
הודעה אחרונה מאת yp7, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, אני בן 17 וחצי שלא התמזל מזלי לנהוג במכונית של ההורים, בגלל המחיר היקר שדורשת חברת הביטוח על השלט הצהובה "נהג חדש". אני מתכנן לקנות מכונית קטנה משלי, והתקציב הוא 4-7 אלפים. אני יודע שאי אפשר לבקש איזה בינטלי בתקציב הזה, אבל מה לעשות.. חשוב שההוצאות שלו יהיו קטנות (במיוחד הביטוח), ושתהיה אמינה, וגם קצת יפה. חשבתי הכיוון הפיאסטה שנת 85+. יש הצעות טובות יותר? תודה.
הודעה אחרונה מאת Ugin, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מצאתי את הרכב הנ"ל שנת - 98 צבאי לשעבר עם 193000 ק"מ, לרכב דרושה השקעה של שיפוץ פגוש קדמי וטסט ועוד כמה דברים קטנים שמסתכמים בסופו של דבר ב - 3500 ש"ח לערך, מחיר המחירו הינו 51000 ש"ח והמחיר הנדרש הינו 24000 ש"ח האם כדאי ?
הודעה אחרונה מאת אליאור, -
-
- 5 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
שלום אני צריך חוות דעת על שברולט אופטרה5 החדשות גרסת ה5 דלתות מנוע 1.6 איך האוטו? *נוח *דלק? *בטיחות *ובכללי איך האוטו (מיועד לצעיר שרוצה רק אוטמט ונוחות) תודה רבה
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
מכון בדיקה
מאת עומר ב- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מישהו יכול להמליץ על מכון בדיקה באיזור נתניה?
הודעה אחרונה מאת Sefi, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מחפש המלצות לפולו 16V או GTI. אני מעוניין לדעת הכל על הרכבים! איך האחיזה, כוח, אמינות/בעיות, קג"מ, משקל, צריכת דלק וכו'... מה אתם חושבים על הרכבים. אני מדבר על שנים 98-2000 (למרות שהבנתי שGTI יש רק 2000). ***שלא תבינו לא נכון, אני לא שואל את השאלות בשבילי, אני נעול על הרכב שבחתימה שלי!!*** תודה לוטן
הודעה אחרונה מאת יואבס, -
- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום רב לכולם אני מתלבט האם לקנות פורד פוקוס שנת 2001 במחיר של 55,000 שקל הקילומטרז' שלו עומד על 120,000 וזה הגורם להתלבטות האוטו עצמו נראה טוב (חיצונית). תודה מראש לכולם...
הודעה אחרונה מאת tzah, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אשמח לקבל נתונים על הרכב הנ"ל, בעיקר לגבי גודל בסיס הגלגלים , וכן לאמינותו ובטיחותו של הרכב.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום, ברצוני לרכוש רכב שטח\ טנדר שמיועד לגרירת סוסים. בדקתי מספר רכבים ואחד מהם היה מיצובישי מגנום. אבל המיצובישי לא התאים כיוון שהוא מתחמם מאוד בזמן הגרירה. הייתי מעוניין לדעת על איזה רכב הייתם ממליצים לגרירת סוסים, שיהיה חזק ונוח. והאם יונדאי גאלופר יכול לעמוד בדרישותיי. כמובן שהרכב אמור לשמש משפחה גם לטיולים בשטח ולכן הביצועים שלו בשטח אמורים להיות בהתאם. בתודה מראש, דורון ריבניק.
הודעה אחרונה מאת deltaHF, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב! אני מחפש איזה רכב יכול להכנס לתקציב של עד 12,000 ש"ח, לנסיעות של עד 300 ק"מ בשבוע, שלא יעשה לי הרבה בעיות, שיהיה בעל אחזקה נמוכה, אמינות וצריכת דלק נמוכה... אנחנו זוג+1 תינוק אז אין צורך ברכב גדול, אבל שמעתי דעות סותרות על הג'אסטי והסוויפט אז אני ממש לא יודע מה לבחור... אשמח לעזרתכם, צביקה
הודעה אחרונה מאת חמינדוס, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 923 צפיות
השאלה מופנת לכל מי שפעם היה לו את האוטו,מה אתם אומרים על האוטו?
הודעה אחרונה מאת SECTOR0, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אודה לכם אם תעזרו לי לבחור בין המכוניות הבאות , או אם יש לכם הצעות אחרות בסכום של 70000 ש"ח בערך. כמובן שהשנתון ישתנה בהתאם למחיר. יונגאי גטס פ'זו 206 רנו קליאו הונדה ג'אז הרכב צריך להיות אוטומט לזוג+תינוק. רצוי שתא המטען יהיה מרווח ככל שניתן במכוניות קטנות אלו. תודה מראש על כל עזרה.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בקרוב אני עומד לרכוש סיאט איביזה FR 1.8T ניסיתי לברר כמה עולה ביטח מקיף לאוטו כזה אצל ביטוח ישיר ואצל 9 מיליון שניהם לא הביאו לי תשובה, ואמרו שעדיין אין מחירון לביטוח לאוטו כזה, קיצר התחמקו. מישהו יודע על איזה סכום מדובר ומי מבטח אוטו כזה ?
הודעה אחרונה מאת Sefi, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ערב טוב, כאשר לוקחים לבדיקה רכב, שהוא לא מטופל במוסך מורשה/ביצע חלק מהטיפולים מחוץ למוסך המורשה, כיצד אפשר לוודא שהאוטו עבר טיפולים סדירים, מתי הוא עבר את הטיפולים, באיזה איכות הוא עבר את הטיפולים, מה הקילומטרז' האמיתי של האוטו, האם החלקים שהוחלפו מקוריים וכ"ו... תודה מראש
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 0 תגובות
- 669 צפיות
שלום אני שוקל לרכוש עבור אחותי שרייד בשנתון 88-92 . מישהו יודע במקרה האם בדגם האוטומטי מותקן הגה כח? והאם יש מחלות ידועות בדגם זה? (קיימים שני נפחים 1.0 ו- 1.3 ) ובמידה ולא, איזה רכב אוטומטי קטן ורצוי יפני , בשנתון הנ"ל , מתגאה בהגה כח? בתודה מראש אורן
הודעה אחרונה מאת oren, -
lumina 3100 1 2
מאת subaru555-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אני רוצה לקנות לומינה 3100 מודל 95 רוצה נתונים שלה ומה אני חייב לבדוק לפני הקנייה?
הודעה אחרונה מאת obarshad, -
