ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הרבה אנשים אמרו לי לא לקנות את הרכב הזה למה? ועוד שאלה.. אם אפשר לדעת את המחירון של פונטו GT?
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שיהיה כמה שיותר זול וקטן ואם אפשר שיהיה מקום לשש מושבים ואם לא אז שיהיה לפחות מקום אחסון - משמע לא גאסטי/פיאט אונו. חשבתי בהתחלה על רנו אקספרס מודל 90-91 שיש לה מאחורה שתי ספסלים שאפשר להחשיב אותם בתור "מושבים" וגם האוטו מכיל הרבה כמובן שזה אוטו שגמור אבל בתקציב שלו ישאר גם כסף לשפץ אותו
הודעה אחרונה מאת SPLiT, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן אנשים ! מה אתם אומרים עליו טיוטהקרינה?! מה חסרונתיו ?! מה יתרונתיו ?! עם יש לו בעיות נפוצות ?! ממה להיזהר ברכב
הודעה אחרונה מאת Moshe_P, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הדגמים הספורטיבים הכוונה... 106 ראלי 205 GTI קליאו RSI ו AX GT התקציב הוא בערך 20... הבעיה היא למצוא אחת נורמלית שלא אנסו אותה. וגם שמוצאים אחת כזאת היא עברה איזה 20 ידיים. נגיד ומצאתי קליאו RSI יד שביעית, מצב סביר, אבל יש תקלות. ונגיד ויישרתי קו ותיקנתי הכל. האם האוטו ימשיך לעשות בעיות? אני יודע שה205 מאוד לא אמינה, וגם אם אני אמצא אחת שמורה ביותר (מצאתי אבל רוצים עליה 28 אלף), היא תמשיך לעשות הרבה בעיות. AX GT לא מצאתי אפילו אחת. 106 כולם רוצים מחיר מופרז ביותר. נשארה רק הקליאו. האוטו אמין? (ברמת העקרון, לא מצפה שהוא יהיה טויוטה קורולה חדשה) יש לו תקלות נפוצות?
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- 0 תגובות
- 943 צפיות
גיא בוקר טוב! כפי שבטח הבנת מהכותרת אני רוצה להתנצל על ההודעה הזועמת שהשארתי לך אתמול בפורום. היום באמת קראתי את חוקי הפורום וניחנתי לדעת שלא משנה מה אני אגיד דיי טעיתי בכל נקודת המבט שלי על הנושא. לא יודע אם זאת המשכורת המסריחה, לחץ תקופת המבחנים, או זה שלא היה נייר טואלט בשירותים הציבוריים , הם אילו שגרמו לי להיות עצבני אתמול בערב וכתוצאה סתם "ללכת מכות" בלי סיבה עם מישהו. (עצוב שבימנו פנס בעין נחשב כ !@#$! במקלדת ) ובקיצור במילה אחת - מצטער! ניסיתי להשתמש בעצתך וחיפשתי נושאים קרובים לשלי אבל לא כל כך מצאתי מה שאני מחפש... כפי שבטח הבנת אני סטודנט שהצליח לחסוך בקושי 18000 ש"ח. מחפש מכונית באותו סכום ומתלבט בין פיאט פונטו,רנו קליאו, דייהטסו שרייד, סר…
הודעה אחרונה מאת CantFind1, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
היי אני מחפש לקנות דייהו לאנוס (ולא אני לא צריך תגובות שזה רכב מחורבן..זה מה שהחלטתי וזהו) השאלה שלי איך לעזאזל יודעים שהרכב הוא בגרסה הקצרה או הארוכה ? (למיטב הבנתי שתהן נקראות לאנוס...) איך אני יודע איזו גרסה של רכב זו אם אני מחפש ברשת? ממש לא בא לי לשרוף שיחות טלפון וזמן על הגרסה הארוכה..
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום רב! הוריי נוסעים עוד כחודש לשבועיים לרומניה. מרבית הטיול יהיה בנסיעה,תנאי הדרך ברומניה הם כבישים לא מפותחים ,הרים גבוהים,וכד' כמובן שמהות הנסיעה היא לא FUN מהנהיגה כי בשביל זה יש את הקאדילק . הציעו להוריי מספר רכבים והייתי מעוניין להתייעץ עמכם לגביהם. חשוב מאד שהרכב יהיה נוח מאד ושיעמוד בעליות ובהרים. הרכבים שהוצעו הם בדרגה C עד נפח 1800. הרכבים הם: פורד מונדיאו רנו מגאן גולף אופל ווקטרה אופל אסטרה פורד פוקוס נ.ב אם טעיתי בפורום אני מצטער ,פשוט הנושא חשוב לי מאד וראיתי לנכון לפרסם בפורום הזה. תודה מראש לירון
הודעה אחרונה מאת slamdog, -
-
- 2 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
קרוב משפחה מעונין לרכוש ויטו מודל 98 (דיזל). הרכב ישמש להסעת משפחה מרובת ילדים (שישה!). מישהו מכיר? בעד/נגד? תודה!
הודעה אחרונה מאת Yaroki, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
אני מחפש משפחתית מרווחת וחשבתי על קאיה ג'ויס, או מיצובישי ספייס וואגן (או דומה אם יש הצעות...). ראיתי פה ושם דעות שליליות לגבי הקאיה, והשאלה היא איזה תכונות בה הביאו לתגובות אלה. מה שאני מחפש ברכב הוא: אוטו מרווח למשפחה של 2 + 3 ילדים (רכבים אלה מאפשרים הפרדת כוחות מאחור, ו\או קיפול כסא אחד או שניים מהאחוריים לצורך הגדלת תא המטען) חסכוני עד כמה שאפשר - כלומר לא רואה הרבה מוסך, חלפים זולים, חסכוני בדלק (עד כמה שאני מבין שני אלה הם לא ממש חסכוניים בדלק). בטיחותי, בן 3 - 5 שנים, אין לי צורך בהנאת הנהיגה, אלא בהנעת המשפחה. יש לי אופציה לקנות קאיה ג'ויס מחברה. אני מכיר את האיש שהשתמש בה וסומך עליו. אני יודע שהוא שמר עליה ולדבריו היא היחידה בחברה שלא הגיע…
הודעה אחרונה מאת segevfam, -
-
המלצות לרכב עד 75K
מאת Guest elad_a- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, הודעה ראשונה בפורום בשעה טובה ומוצלחת הGPZ שלי נמכר(זה היה פחות או יותר לפני חצי שנה) והגיע הזמן לקנות רכב משלי (ההחלטה נפלה לפני כחודשיים) ככה שפחות או יותר, התחלתי לחפש אחד השבוע (כבר חודש וחצי!). לענייננו: מחפש בנרות יאריס TS 2003. כל הרכבים שראיתי עד עכשיו לא נחלו הצלחה בבדיקה או/ו היו יקרים מידי(2004-88K). לגבי שאר היאריסים, באמת קשה למצוא אחת עם קילומטראז' נמוך. חוששני שעלי להשלים עם המציאות-יאריס נורמלית, שלא לדבר על TS-לא אמצא. וובכן, לאחר שעיינתי בהמלצות חברי הפורום בנוגע לרכבים, שינסתי מותניים ושמתי פעמוני לעבר כפתור ה"הרשם", בתקווה לקבל המלצה וחוו"ד לרכב משלי. אז כפי שציינתי תקציב של כ75K, גמיש עד לכ3K כלפי מעלה …
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מה המצב. תאמת לא נוח לי ככה לבוא כל פעם שאני רואה רכב ושואל אותכם מה אתם חושבים. אז ככה אני ראיתי היום סיאט איביזה שנת 94 נפח 1600 יד 5. הרכב ניראה טוב מאוד יש ברכב מזגן ואיבוליזר ואזעקה. הרכב עבר כ 111 אלף קילומטרז. הוא הראה לי זיכרון דברים כאשר קנה את הרכב בכך השבחור הקודם שהוא בקבע בצבא היה לו את הרכב כ 3 וחצי שנים בכך הרכב לגם מעט קילומטרז. בנוסף ראיתי את כל הקבלות הכל מה ששיך לרכב. בנוסף הוא יתחיב לי שאין פגיעה בשאסי. בחנתי טוב את הרכב ולא היה שום נזילת שמם ואין כלום מתחת למנוע שום דבר. בדקתי שילדה מנוע אין עשן לבן מאחורה באגזוז אין כלום הכוול תקין. אין רעשים אין כלום נסיעה חלקה. הוא אמר לי שמוכן לקחת את הרכב לבדיקה אצל מוסך. אישית…
הודעה אחרונה מאת matanvip, -
- 1 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום, הייתי מעוניינת במידע: דהייטסו סיריון, עם מנוע של 1000 סמ"ק- איך היא בבטיחות, איך בנוחות, והאם היא תשרוד את העליות לירושלים? אם אפשר השוואה לגטס, זה בכלל טוב. מציעים לי בעבודה את הרכב הזה מול דייהו לאנוס. (עם סבירות נמוכה שאצליח לשדרג את עצמי לגטס) אשמח לעזרה בבחירת רכב: לא חשוב לי: תחושות בנהיגה\צריכת דלק\מחיר חשוב לי: בטיחות(קריטי לי, אני לא נהגת מנוסה), נסיעות לירושלים (כ-פעם בשבוע, לא אכפת לי שייסע קצת יותר לאט, רק שייסע), ואיכות נהיגה סבירה (לא משהו שידרוש ממני תמרונים או כוח, או ידע במכניקה..).
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 0 תגובות
- 816 צפיות
*** תוכן ההודעה נמחק *** קרא את כללי הפורום: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=737 תן כותרת עניינית להודעות שלך.
הודעה אחרונה מאת eyalnag, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מחפש אוטו כבר לא מעט זמן ונמאס לי לשלם 400 ש"ח על כל בדיקה (שתי מכוניות כבר). יש לי על הכוונת יונדאי לנטרה 97 אוטומט 1600 סמ"ק. שאלתי את הבחור אם יש פגיעה בשאסי האם הוא מוכן לשלם את הבדיקה? הוא סירב ואמר שהוא לא מוכן לקחת אחריות למרות שהוא יודע שהאוטו לא עבר תאונות. מה אתם אומרים? האם יש דרך לבדוק זאת ללא מכון ולחסוך את הקטע הראשוני של שאסי? בברכה יגאל
הודעה אחרונה מאת חנן-ג'יפולוג, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ערב טוב, ידה ידה... במשך ה-3 חודשים האחרונים אני מחפש 106XS, אבל היום קיבלתי הצעה אחרת, מסתבר שקצין בבסיס ליד מוכר את הבראבו שלו, היא שנת 98, 3 דל', מנוע 1.6, גיר רגיל, יד שנייה, עם פחות מ-100 אלף ק"מ, הוא מציע לי אותה ב-22K כולל מערכת סטריאו שכוללת DVD, מסך וכו', או ב-18K בלי כל העניין הזה. מה דעתכם על הרכב, איך הוא לפני נסיונכם האישי? תודה.
הודעה אחרונה מאת אלכס501, -
- 1 תגובות
- 996 צפיות
שלום... הפורום הוא המלצה מחבר סטודנט , לכן אני קצת חדש פה. אני סטודנט והמחפש רכב בסביבות ה 16k-18k. מה שבאמת חשוב שיהיה חסכוני (דלק, חלפים, טיפולים) ויהיה יחסית אמין (שוב להזכירכם-סטודנט תפרן) מין הסתם אני מדבר רק על ידני. (אני יודע שזה יותר מדיי בקשות לרכב אחד במחיר כזה אבל אני מניח שיש כמה המלצות) תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
רכב בסכום של 150000 לא חדש,רצוי בנפח 2000 סמ"ק,הרכב הקודם שלי היה פאסאט 1800 טורבו שנת 2001. נוחות נסיעה,כוח מנוע בקו ישר,בטיחות. אלו העדפות שלי. תודה.
הודעה אחרונה מאת motocross, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
בס"ד אני מחפש רכב מנהלים גדול עם פאר ונוחות בסביבות ה-70K. הציעו לי יונדאי סונטה עם מנוע 2500 סמ"ק שנת 2001 שנראית כמו חדשה (אין עליה אפילו דפיקה קטנה) ונסעה רק 35,000 ק"מ. מציעים לי אותה ב-78K ש"ח. מה אתם אומרים הרכב טוב, כדאי ללכת על זה?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 967 צפיות
לאחר שבועות של הכרות עם כל סוחרי הרכב דרך מודעות העיתון אני עומד לסגור עסקה ולרכוש רכב מליסינג מבקש עצת "המבינים בדבר" בין שתי חלופות : פוקוס אחרי 100K ק"מ מול אסטרה לאחר 55K שתיהן בנות אותו שנתון, הרכב נועד לעבודה + משפחה תודה
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
דעתכם על פיז'ו 307 1 2
מאת קראסטי-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
חיפשתי בפורום ולא מצאתי הרבה מידע על הרכב הנ"ל, אז אני אשמח אם תוכלו להגיד לי את דעתכם על האוטו: * אמינות? * האם התיבה האוטומטית היא ה-AL4 כמו ב-206? האם יש את אותה בעייתיות במנוע 1400? * האם היא נחשבת לחסכונית\בזבזבנית\סבירה בנפח 1600? * כל מידע אחר יתקבל בברכה... השאלות מתייחסות לגרסת ה-XT, שנתון 2002. וגם- מהם ההבדלים הבסיסיים בין ה-XT ל-XS? חוץ מהבדל קטן ולא משמעותי באבזור לא ראיתי שום דבר. תודה!
הודעה אחרונה מאת romer-, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני אשמח אם תוכלו לשתף אותי בידע שלכם על המכונית הזו שאני מאוד אוהב כפי שכתבתי בטופיק אחר אני מאוד מעוניין לרכוש אחת, אך כל הזמן אומרים לי שזה חרא אוטו ! איזה נפח איזו שנה ואיזה קילומטראז כדאי למכונית כזו? אני מעוניין בדגם ידני כמובן... תודה מראש : )
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מסתובבת שמועה שיש בעיה עם הרמקולים הקדמיים של רנו מגאן 2 (גם הסדאן וגם הקופה), ושאי אפשר לשים כל סוג, אלא רק את המקוריים (היקרים), מכיון שאחרת יש נזילות מים. מישהו יכול לאשר או להפריך את השמועה הזו?
הודעה אחרונה מאת aviin, -
-
- 4 תגובות
- 973 צפיות
אני מאוהב קשות באופל טיגרה אבל הבנתי שזה לא אוטו טוב במיוחד אני מחפש אוטו במסגרת 30,000 שח, אחד משני הסוגים: או ג'יפ ממש גדול (מראה גס) או אוטו קטן ופתוח אני יודע שההגדרות כלליות אבל אני מבין יותר במטוסי קרב סובייטים מאשר במכוניות...
הודעה אחרונה מאת איציק ט, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם!! אני נכנסת לפורום שלכם דרך איזה ידיד שהמליץ לי עליכם. אני מעוניינת לרכוש רכב ואני לא ממש יודעת מאיפה להתחיל. שמעתי שהיפניות הן המכוניות הכי טובות במכוניות המשומשות. בכל אופן, אני אומר במה אני מעוניינת כדי שאולי מישהו יוכל, בטובו, לעזור לי קצת להתמצא. אני מחפשת רכב סביב 25,000 ש"ח, ושיהיה קטן (בשביל החניות), נוח,חסכוני (סטודנטית, כבר אמרתי?) ואוטו כזה שאני לא אצטרך להכיר את המוסכניק שלי יותר מדי מקרוב... אם למשהו יש איזשהו מידע לתרום לי אני אשמח מאד. תודה!!!
הודעה אחרונה מאת dodo19, -
- 31 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
לקחתי לבדיקה פונטו GT והיא יצאה נקייה חוץ מהדברים הרגילים הרכב עומד על 165 כ"ס הבעיה היחידה זה שהוא יד 9 הרכב מושקע הוא הראה לי קבלות על הכל טורבו חדש ועוד מה אתם אומרים...?
הודעה אחרונה מאת dodo19, -
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן קוראים לי עידן אני חדש פה מה דעתכם על האוטו אופל אסטרה GSI (אני מדבר כרגע על שנת 94 : ) מבחינת כוח ואמינות. . . תודה מראש עידן
הודעה אחרונה מאת fixxxer, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
היי ,אשמח לקבל ממכם בבקשה המלצות והכוונות לטנדר לעבודה די מאסיבית[מסגרות] שיהיה כמה שיותר אמין מכל מה שנובע מהמילה . זול לאחזקה רצוי לא 4*4 שיהיה ידני כמובן בעל מנוע רצוי בנזין בעל נפח כמה שיותר צנוע וכמה שפחות יאכל דלק. התקציב נע בין 30K-35K אם קריטי אפשר לגרד ולהשלים גג ל37K . אשמח לשמוע חוות דעת עיצות והכוונות לטנדר כזה. תודה.
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
-
או עומדם לקנות רכב חדש ממש ממש בקרוב וככל הנראה זה יהיה או מאזדה 3 שנת 2005 הדגם של הליסינג או טויוטה קורולה 2005 SUN... כמה שהמאזדה יפה, אני אישית יודע שטויוטה זה טויוטה ולא יעזור כלום... ורבים אמרו לי שהמאזדה היא זבל לעומת הטויוטה, ורציתתי לשאול את דעתכם בנושא. תודה מראש, אייל.
הודעה אחרונה מאת THE-ONE, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה דעתכם. יש מבצע בלובינסקי 206 1.4 אוטומט 99.990 ש"ח בלבד!! האם הרכב מומלץ בהתחשב בעובדה שיש לו גיר AL4 ?? אורן
הודעה אחרונה מאת אבי גולן, -
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום. לקחתי גולף 98 MK4 1.8 גיר רגיל לבדיקה ושם קיבלתי טופס ובו נרשם שצריך לתאם מנוע ,רצועת תיזמון, ממיר קטליתי, אוכל שמן, קורוזיה ונזילות ועוד שטויות. כשהבוחן הכניס אותי לחדר הוא הסביר לי שהנזילות זה בעצם הזעות טבעיות אין לי מה לדאוג ואמר לי שהרכב במצב טוב יחסית לקלומטרז' שלו(115K). הבוחן בכלל לא הזכיר את העניין של רצועת תזמון ,תאום מנוע וממיר קטליתי. הוא רק כל הזמן אמר שהרכב טוב ושווה לקנות אותו כאילו שהמוכר שיחד אותו, הוא הוסיף עוד לדבריו שמה שרשום נרשם בגלל מקדמי בטחון, או משהוא בסגנון. אשמח אם תוכלו לי לאמר האם כל הדברים שהוא הזכיר אכן לא קריטיים, ואם שווה לקנות את הרכב. ובכלל כל עצה, תגובה וחו"ד תתקבל בברכה. בברכה ותודה מראש ג'ניה
הודעה אחרונה מאת silver.d,
