ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,549 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכם רציתי להתייעץ: אני רוצה לקנות עכשיו רכב עד 30 אלף. חשבתי על רכבים כמו אסטרה GSI או פיגיו 306 קבריולטתאני יודע שהיא לא משתייכת כל כך לספורטיביות, או שחשבתי גם על הונדה קופה בין השנים 92-94. אני מאוד אודה לכם עם תיתינו המלצה על רכבים או רכבים אחרים שהם נכנסים במחיר הזה. תודה על התגובות.
הודעה אחרונה מאת 106devil, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מיכוון שאני לא מומחה ולא מבין במנוע ושאר ירקות אני אודה למי שיוכל לתת חוות דעת על הרכב לקחתי אותו למכון בדיקה של קומפיוטסט וזה הרכב הראשון שאני קונה כך שמי שיש לא מושג על עלויות תיקונים של כלל הדברים הללו אשמח ואפילו יותר מאשמח... מדובר ברכב שנת 96 190,000 ק"מ להלן תוצאות הבדיקה: בולמי זעזועים :החלף תומכים מתלה קדמי: לתקן.לכוון מרווחי יתר צמיגים וגלגלים:צמיגים פגומים/ניזוקים רעש מיסבים בלוק מנוע:החלף תומכים בוכנות:דליפת יתר מערכת שמן:נזילת שמן ראש מנוע:צריכת שמן מובילי שסתומים רעש שסתומים מערכת תיזמון:החלף רצועת תיזמון לפי הוראות יצרן מערכת דלק והצתה:מנוע מזייף נקישות יתר/דנוטציה מערכת פליטה:רעש יתר דליפות יתר …
הודעה אחרונה מאת Citroen_Zx, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, יש לי אפשרות לרכוש מאזדה 323 ידנית 97' עם 246K יד שלישית (זה היה גם רכב חברה) בכ-20K ש"ח. האם כדאי ?
הודעה אחרונה מאת Citroen_Zx, -
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
יש לי פורד פיאסטה 84 בבית מנוע 1000CC, המצבר ניגמר לה ואין לה טסט כבר בערך 4 חודשים... כדי לעבור טסט היא צריכה בקלית אחורית שאפשר למצוא בכל מגרש, 30 ש"ח וצריך לתקן את המסרק בהגה.. שזה בסביבות 280 ש"ח טסט 350+150 טופס רכב ישן להחליף גלגלים כי הם כבר שחוקים 400 ש"ח בערך ל-4 צמיגים או פחות... מצבר משומש 150 ש"ח בערך... טיפול 10000 גם בטח 200 ש"ח... האוטו יד שניה... עשה רק 130K לרכב בן 21 זה כלום.. ותחלס הוא בובה... צריך בסביבות ה1600 ש"ח השקעה.. שאלתי היא, מה דעתכם? למכור ת'אוטו לאיזה ערבי שרוצה לתת עליה 700 שקל, לפירוק, ולקנות אולי מודל 88 של פיאסטה עם טסט לשנה באיזה 2500 שקל? או לתקן, להעביר טסט, שבעצם עוד חודשיים צריך להע…
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
חבר שלי חסך כמה גרושים והוא מתכוון לקנות איתם לאנציה פריזמה שנת 84 ללא מזגן(!) בקצת פחות מ-2000 שקל... האם האוטו הזה אמין וכדאי לקנות אותו? יש איזה אוטו טוב יותר בסכום הזה?! תודה על העזרה!
הודעה אחרונה מאת Olechko, -
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם , אני מעוניין לקנות הונדה אקורד שלקחתי לבדיקה אתמול בבוקר. הרכב מודל 2001 עם מנוע 2.0 ליטר עבר 60000 ק"מ יד ראשונה והכל טוב ויפה. הבדיקה עברה חלק בכל הקשור לפגיעות שילדה וכו' , אבל במנוע משום מה היה חסר יותר משני ליטר שמן !! בהתחלה מיד פסלתי ובאתי לוותר על הרכב אבל אמרו לי במכון בדיקה שיכול מאוד להיות שבטיפול האחרון שהרכב עבר לא מילאו את המיכל שמן עד סופו.. אמרו שזה מקרה מאוד שכיח במוסכים שהמוסכניק לא מוודה שאכן הוא מילא עד הסוף. בינתיים יצרתי גם קשר עם המוסך שכל ההיסטוריה של האוטו רשומה שם ( ארז מי שמכיר ) והם אמרו שהם מכירים את האוטו ולא נשמע להם הגיוני הסיפור הזה. חוץ מטיפולים סדירים בזמן שהיה צריך האוטו לא נכנס לשם על שום תקלה מיוחד…
הודעה אחרונה מאת THE-ONE, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שוב כאמור בכותרת ואני מתכוון לגירסאות האוטומטיות איזה מבין השלוש עדיפה ומה היתרונות הבולטים והחסרונות הבולטים של כל אחת מהן אם אפשר תודה מראש לעונים לאון
הודעה אחרונה מאת tsachi1, -
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם. עכשיו אני מטלבת בין 2 רכבים מגן קופה או איביזה שניים 96-7 1600 ידני מי לדעתכם: 1.בטוחה יותר? 2.האחזקה יקרה יותר? 3.היתנהגות כביש ונחות נהיגה טובה יותר? תודה ומנהלים אני מקווה שזה בסדר שפתחתי עוד טרד.
הודעה אחרונה מאת TheComedian, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אשמח לתגובות מפורטות, או אפילו הצעות חדשות.. נתבקשתי לפרט יותר אז: כפי שכתבתי יש לי 25K להשקיע ברכב (נטו ברכב, ביטוחים מתקציב אחר). יש לי אישה מקסימה, ילדה מדהימה (1.7 שנה), וכלב חמוד עם הפרעות קלות. הרכב משמש בעיקר את אשתי להקפצות - את הילדה לגן, הכלב להורים (שלא יהיה לבד בבית), ואת עצמה לעבודה. רוב הנסיעות בתוך חיפה - הרבה עליות וירידות. לא קריטי עם הגיר אוטומטי או ידני (עם עדיפות קלה לידני). עכשיו תורכם - אגב, כאחד הרחוק מעניני מכוניות - הופתעתי לגלות פורום כה רחב ועשיר עם אנשים נחמדים. הסטראוטיפ שלי לגבי "מבינים במכוניות" היה של אנשים עם הרבה גריז בידיים ואצבעות שמנות שבקושי יצליחו להקליד מילה ע"ג המקלדת - הופתעתי ב ע נ ק ו ל ט ו ב ה ! ! ! אולי מכונ…
הודעה אחרונה מאת Opel Astra GSI, -
- 1 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין ברכישת מרצדס E240 שנת 98. הייתי מעוניין לדעת אם לרכב זה קיים מוניטין אמינות נמוך או שמא ההפך ובכמה אחזקה שוטפת של רכב זה(לא כולל דלק) שונה מרכב משפחתי ממוצע(טיפולים, ביטוח וכו') ואם אפשר לנקוט בנתונים. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 1 תגובות
- 731 צפיות
רוצה חוות דעת על סיוויק הצ'בק שנת 2000 מנוע 1400 ידנית!! ביצועים, התנהגות, צריכת דלק!
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כמה אנשים המליצו לי על הרכב ורציתי לשמוע על הרכב...
הודעה אחרונה מאת יואבס, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 908 צפיות
.שלומות.. שמי גילעד ואני מירושלים. כרגע אני בן 17 ומספר חודשים וכבר יש לי רישיון ללא מלווה! אני אמנם לא מבין גדול ברכבים ובמיוחד לא בדברים פרטניים כמו מה שמוטי מיאטה אוהב לספר על מכוניתו אך אני חובב מכוניות מושבע שאוהב כוח ומהירות. (אין דאגה, אני נוהג כרגע על לאנטיס ואני ממש לא עושה הרבה שטויות על הכביש... הדבר הכי שטותי היה קרוב למועדון שבו משום מה החלטתי לרדת מדרכה גבוהה יחסית עם המכונית... תנחשו לבד מה קרה...). אני בעיקרון עובד (לא קבוע אבל עובד) ואני מעוניין לרכוש מכונית בעתיד הקרוב. אני מעונין במשהו עם מעט כוח וזאת לאחר קורס נהיגה מתקדמת שאקח מתישהו בחודשים הקרובים ( אני מקווה). כאשר יהיה לי מספיק כסף אני מעוניין לרכוש משהו נחמד ביותר ע…
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מדובר במאזדה לאנטיס f שנת 96 190,000 ק"מ להלן תוצאות הבדיקה: בולמי זעזועים :החלף תומכים מתלה קדמי: לתקן.לכוון מרווחי יתר צמיגים וגלגלים:צמיגים פגומים/ניזוקים רעש מיסבים בלוק מנוע:החלף תומכים בוכנות:דליפת יתר מערכת שמן:נזילת שמן ראש מנוע:צריכת שמן מובילי שסתומים רעש שסתומים מערכת תיזמון:החלף רצועת תיזמון לפי הוראות יצרן מערכת דלק והצתה:מנוע מזייף נקישות יתר/דנוטציה מערכת פליטה:רעש יתר דליפות יתר מערכת קירור: רדיאטור מעיכות/מעוך מערכת חשמל:מצבר פג תוקף האחריות לתקן איתות אורות אזהרה שלדת מרכב שילדה:תקין שלדת מרכב מרכב:מצב פנימי בדוק/תקן מזגן - צבע מרכב=>סריטות צבע מרכב + פגמים -תקוני מרכב = משמעות נ…
הודעה אחרונה מאת yli, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו מכיר כאן איפה יש מגרש של טרייד אין שיש שם באמת מכוניות טובות ולא סתם שכל אחת מתפרקת יד 5..אני מאיזור הדרום עברתי את כל אשדוד ואשקלון ותאמינו לי שאף אחד לא מציע שום דבר טוב..במיוחד הונדות.
הודעה אחרונה מאת Spring2005, -
- 7 תגובות
- 981 צפיות
שלום לכולם רציתי לשמוע את דעתכם על ג'אסטי שנת 88 K סמ"ק, שהמצב המכני נראה טוב *האם כדאי ושווה לקחת רכב כזה לבדיקה *האם רכב כזה מסוגל גם לצאת מהעיר (נגיד 100 KM רצוף?) *מה הדברים שכדאי לחפש ולברר לפני רכישת רכב כזה (תקלות שכיחות וכו') *חוות דעת כללית על הרכב הזה תודת רבה
הודעה אחרונה מאת sbrvr, -
סובארו xt 87
מאת jozepe11- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מישהו יודע מה המחירון של הרכב?
הודעה אחרונה מאת אלכס501, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לרכוש במוו 328 מודל 99 אני עוד לא לקחתי את האוטו לבדיקה אבל האם בכללי משלמים מחירון על רכב כזה? תודה לעוזרים,
הודעה אחרונה מאת BMW_525_89, -
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
השאלה כבר בכותרת, תודה לעונים! נ.ב. אני יודע שהכי מומלץ מבדק וקומפיוטסט, אבל זה לא הגיוני לנסוע מירושלים למרכז אם הקנייה לא בטוחה, במיוחד מצד המוכר...
הודעה אחרונה מאת elia888, -
סובארו לגאסי 1 2 3
מאת asaf12345-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אז ככה הרנו הולכת לעולמה לאט לאט ואני תופס כוון לסובארו לגאסי שנת 91 של שכן שלי היא מנוע 1600 אוטומט מה לבדוק לפני קניה מה המחלות של האוטו ומה כל השאר??? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת eladdl, -
-
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בוקר טוב! אם היה לכם +/- 40K ואתה צעיר בן 18 ולא משנה לכם אוטומט או הילוכים מה הייתם מעדיפים פולו או גולף? (שנתון כמה שיותר קרוב ל2000, מנוע 1600 ומבחינת כל שאר הנתונים זה לא כל-כך משנה כי זאת אותה החברה ככה שאמינות דלק וכו' יהיה די זהה) ~~~~~~ שאלה נוספת מתוך מה שבחרת (פולו או גולף) מה תעדיפו אותה או מצובישי קולט (צורה חדשה)? תודה רבה לעונים בכבוד רב לאון חבקין
הודעה אחרונה מאת תמיר אורן, -
- 17 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
הרכב הוא פורד אסקורט שנת 88.האוטו עומד בלי טסט(טסט אחרון נגמר בספטמבר 2004)ובלי ביטוח חובה. הרכב צריך לעבור טסט לפני קניה כדי להעביר בעלות? ומה צריך לשלם כי הרכב עמד 9 חודשים? יש איזה קנס או משהו אחר? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת lekter, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הידעתם? במחיר של 405 (עדיין למכירה...) שנת 90', אפשר לקנות באנגליה: 1. מרצדס 230TE, שנת 89'. 2. ב.מ.וו 325 טורינג, שנת 91'. 3. ווקסהול אומגה 2.5, שנת 95'. 4. פורד אסקורט סטיישן, שנים 93-97 (תלוי בנפח המנוע). 5. פורד מונדיאו סטיישן, מודל 94'. יש לציין שאלו לא מחירים שנלקחו ממחירון, אלא ממודעות בהן אלה המחירים הנקובים, כשכל המכוניות עם MOT (טסט, אם תרצו) לשנה ובמצב טוב, נקרא לו ממוצע פלוס (בואו נגיד שהם כותבים מצוין, אבל מרחוק באמת קשה לדעת איזה פאקים יימצאו בכל מכונית). אם יש למישהו חוות דעת, או ניסיון עם מי מהמכוניות האלה, רצוי נסיון ארוך טווח (לא "נהגתי אצל חבר"), כי חשובה לי קודם כל האמינות והעמידות. המכונית הזו הולכת להיות הבית שלי בעתיד הקרוב לתק…
הודעה אחרונה מאת שי, -
-
- 9 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
היי אני מצטער שאני מציק לחברי הפורום..פשוט כל כך הרבה רכבים... כל כך הרבה אפשריות... בקיצר..ראיתי קיה ריו שנת 2002 .. מהשכרה.. 79 אלף קילומטר.. ספר טיפולים (שייך לחברת אלדן) המחירון שלו 53 ואחרי שיחה עם חברת אלדן הם הסכימו לרדת ל-40 אלף שקל..הרכב נראה חבל"ז והם מוכנים להתחייב לשאסי ומנוע בבדיקה..אה יש לו גם טסט לשנה... מה דעתכם? מהי עלות חלקי החילוף לרכב שכזה? הוצאות דלק?
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אז הנה, התקדמתי,והחלטתי לקנות רכב.. עכשיו אני צריכה אתכם! הדרישות- -מחיר עד 35,000 שקל (לפני ביטוחים). -בטיחות(קריטי לי, אני לא נהגת מנוסה), -נסיעות לירושלים (כ-פעם בשבוע, לא אכפת לי שייסע קצת יותר לאט, רק שייסע נורמאלי), -איכות נהיגה סבירה (לא משהו שידרוש ממני תמרונים או כוח, או ידע במכניקה..). -אם המזגן תלוי בסוג הרכב זה גם קריטי. -לגבי צריכת דלק. אני לא נוסעת המון.. אבל שיהיה סביר. -לגבי גודל הרכב, "ביצועים", "חייתיות", "תחושות" וכו' - פחות משמעותי. רק שיהיה לו תא מטען סביר. תודה, חנה
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
- 0 תגובות
- 976 צפיות
חברה מה אתם אומרים על הונדה אקורד EX 96 עם מנוע 2.0?? אני מתכוון מבחינת אמינות,נוחות,ובכלל ההתנהגות של הרכב. מצאתי אחת כזאת למכירה ואני מעוניין לדעת עליה את הפרטים האלו..אם כדאי בכלל לקנות אותה?? תמונה של הדגם: http://img287.echo.cx/my.php?image=2001102full4zj.jpg
הודעה אחרונה מאת Citroen_Zx, -
פונטו Vs סיריון
מאת aviin- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם! חבר מעוניין לקנות רכב חדש ומתלבט בין השניים האלו: דייהטסו סיריון 05 או פיאט פונטו 05 בשני הדגמים מדובר על אוטומט ולכן ביקש ממני לשאול לדעתכם מה יהיה יותר משתלם. הוא נעול על רכב חדש ולא רוצה לדבר על משומש. תודה מראש לכל העוזרים אבי.
הודעה אחרונה מאת THE-ONE, -
- 11 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
אני ממש לפני רכישת רכב חדש והאופציה האחרונה היא פאסאט 1.8t. מה אתם יכולים להגיד לי על הרכב הזה?אמינות? איבזור? איך הוא מתנהג? אחזקה? וכל דבר שאתם יודעים עליו יכול לעזור. הרכב הוא שנת 2000, ויש לי שאלה איזה דור זה שנת 2000? תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת bender, -
- 1 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הבנתי שיש בעיתונים מסויימים, ידוע לכם? כי באינטרנט זה 100 שקל למבט
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
אני חושב אולי בסוף לקנות אחת כזאת שנת 97/98 מה דעתכם עליה? הבנתי שיש בעיה של אמינות.... הם נמכרות מתחת למחירון? וחיפשתי בפורום ולא מצאתי מידע
הודעה אחרונה מאת 106devil,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 269 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- מחכה
- nglancer
- דובצע
- BassDriver
- Night Driver
- fatboy1340
- PYA
- natco
- avargel
- RBRB
- Be roo
- Erel
- שימי 85
- EliC25
- mottis
- hans
- ntd
- nir eli
- גולדן191
- Nico62
- David32
- yahaga
- lanosforce
- thazethaze
- laviil
- discoTD5
- איציק נ.
- אדום אדום
- mikk
- שלמה.נ.
- BRAVO_SX
- לירון .ה.
- shahar188
- יבגניפ
- viper83
- YULI1
- D4K
- Michazzz
- Tom78
- eladts
- BoazB11
- mcshmupi
- Liquidator
- itzik123
- ninickname
