ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 847 צפיות
שלום יש לי רנו 5 מצב מצוין + אגזוז לחץ והיא ממש יפהפיה הציעו לי החלפה בסובארו DL או GL לא זוכר 1800 אוטומאט +הגה כוח האם שווה ?
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הי וברכה! אני כבר ממש מיואשת, ואשמח מאד אם מישהו יסכים לעזור לי!!! אני רוצה לקנות מכונית מיד ראשונה, אוטומטית, שנת 2000 לפחות, מינימום 1300 סמ''ק, ובסכום של מקסימום 40,000-50,000 שקל. וכאן התחילו הצרות... סימנתי בעיתונים כ 50 מודעות אפשריות של חברות ודגמים שונים, ואני מרגישה שאני לא באמת יודעת מה כדאי לי לבדוק, ושהתבלבלתי לגמרי מרוב אפשרויות. (ובנוסף לכך, אני המומה מהיחס המשפיל שזכיתי לו מכל הגברים שרק שמעו שמדובר בבחורה שמעוניינת לקנות רכב. פשוט לא להאמין!) אני לא מבינה כלום במכוניות, הדבר היחיד שחשוב לי (מעבר לפרמטרים שציינתי למעלה) זה שהמכונית תהיה כמה שיותר בטיחותית (מבחינת מבחני ריסוק, כריות אויר וכד'), ואם אפשר- גם חסכונית בדלק, ואמינה מבחינת תקלות ו…
הודעה אחרונה מאת MustardMan32, -
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
טוב, אז ככה, אני צריך המלצה לרכב של עד 30 אלף ש"ח... הרכב לא אמור לנסוע הרבה.. חמישה ימים בשבוע 30 ק"מ הלוך בבוקר וחזרה 30 בצהריים, במשך כל שעות היום הוא יושב, מה גם שיש לנו עוד מכונית בבית. לכן אני מחפש המלצה לרכב שיהיה חסכוני, אמין, עלות ואחזקה זולים.. תודה מראש לעוזרים...
הודעה אחרונה מאת motocross, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כולם יודעים לאמר שמחיר הביטוח גבוה מאוד אבל אף אחד לא יודע לאמר כמה . היום דיברתי עם בחור בעל הונדה שנת 96 שאומר שהוא משלם 2600 על המקיף ושזה לא כולל שבת וזה נשמע מחיר כמו של מאזדה .אם יש פה עוד אנשים שיודעים לאמר כמה עולה המקיף לשנת 2000 מנסיון אשמח מאוד . הייתי מעוניין גם לדעת איך האוטו מבחינת נוחות אחזקה ואמינות בהשוואה למאזדה לאנטיס וטויוטה קורולה.
הודעה אחרונה מאת zvih, -
- 2 תגובות
- 901 צפיות
רציתי לשאול בקשר לתחזוקה של הרכב ביחס למכוניות אחרות בתקציב (כ-65K + - ) , מדובר בגולף שנת 2000-2001 עם מנוע 2.0 . ואיך הביטוח של הרכב (כן אני יודע שלא תגידו לי מחירים ואז זה אני צריך לשאול בחברת ביטוח) , ביחס למכוניות אחרות בקטגוריה באופן כללי . תודה מראש לעונים. מיקי.
הודעה אחרונה מאת ultras_monkeys, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
צהריים טובים לכולם, בחודש-חודשיים הקרובים אמא שלי מחליפה את רכבה הנוכחי (גולף 2000 1600 סמ"ק-למכירה), והאפשרות כמעט היחידה שאני רואה כמחליף שלא חוצה את קו ה 130 אלף ונשאר בגבול המודל 2002-3 היא ה A4 שנת 2002 2000 סמ"ק. ברצוני לקבל חוות דעת על הרכב הספציפי הזה מבעלי ניסיון, כמו כן אשמח לקבל פרטים על אנשים שמוכרים את הרכב המדובר (יד ראשונה וקילומטרא'ז נורמלי חובה). בנוסף אם יש לכם הצעות לרכבים אחרים עד 130 אלף, רצוי מנהלים-אנא שתפו עמי. תודה מתן.
הודעה אחרונה מאת audi A8, -
- 13 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
בבקשה, רק מי שיודע בודאות, ולא עפ"י השערות. ברכבים כמו BMW/מרצדס, וכד'. האם מוסיפים כסף על התוספות האלה או לא? בלוי יצחק כמובן כתוב שכן, אבל השאלה איך נהוג בשוק האמיתי... והכוונה היא על רכבים חדשים יחסית, 2001-2003. עד עכשיו מכל האנשים ששאלתי, לא מצאתי תשובה... תודה
הודעה אחרונה מאת LV2XLR8, -
שאלות לבעלי FR
מאת nax- 1 תגובות
- 836 צפיות
אני מעוניין לקנות FR ויש לי מס שאלות שאשמח אם תענו לי עליהם: 1.האם אתם מרוצים מהרכב באופן כללי? 2.מה צריכת הדלק של הרכב? 3.מה עלות הטיפולים בחברה? 4.האם הייתם ממליצים לקנות את הרכב או שהיום אחרי מעשה הייתם קונים משהו אחר? 5.מה לגבי האחיזה בסיבובים וידית ההילוכים האם הם מאכזבות כמו בכתבות על הרכב או שהכל שטיות תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Sefi, -
פיאט בראבו SX
מאת 2sexy4u- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
מה דעתם על פיאט בראבו 1.6 שנת 2000 תאירו לי קצת אור על האוטו, כי יש לי אפשרת לקנות אותה ואני מתלבט
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
מגאן קופה 2.0 1 2
מאת 2sexy4u- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, רציתי קצת עזרה בחוות דעת על הרכב מגאן קופה נפח מנוע 2.0 בשנים הראשונות שלה כשכוח הסוס שלה היה 150, אני מדבר ספציפית על 96 , 97 איך האיכות אמינות מרכב.. וכמובן ביצועים. מקווה לקבל חוות דעת מאנשים בעלי ניסיון ולא רק על פי שמועות כמובן שאני צריך קצת עזרה גם במציאת הרכב אז עם מישהו יודע משהו ראה משהו אני ישמח ורק לא בצבע צהוב!!!
הודעה אחרונה מאת LittlE_SeLaNski, -
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אמא שלי מעוניינת לקנות ג'יפ... שבעקרון אני לא מאמין שהוא בכלל יגיע בחיים שלו לשטח אבל היא אוהבת את הצורה(פוזה) זהוא אוטו שני לנסיעות לא רבות ולא ארוכות בדרך כלל...אבל עם מקום לילדים מאחורה אז אני בודק לה אם יש משהו שיכול להיכנס בתקציב כזה(או דומה) אההה....ורק לא הטריוס...מנוע 1.3 ....זה מכונית על שלט
הודעה אחרונה מאת BMW_525_89, -
אוטומט 2200
הודעה אחרונה מאת razmel, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
הציעו לי פיג'ו 405 שנת 90 אוטומטית עם מנוע חדש, מישהו אמר לי שיש לאוטו הזה בעיות עם הגיר, האם זה נכון והאם יש עוד חסרונות לאוטו הזה?
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום בקרוב אנחנו מתכוונים לקנות רכב התקציב לא מאפשר להתפרע עם מכונית טובה מדי אבל אנחנו רוצים את ההכי טובה שנוכל במסגרת התקציב. התקציב 15,000 שח עדיפות לגיר אוטומטי, אוטו יפני (המוכרים כאמינים וחסכונים בדלק) ונפח מנוע 1000 סמק מינימום, הגה כוח. \חשוב אוטו שחוסך בצריכת דלק\ אשמח לשמוע כמה אופציות ממכם. תודה.
הודעה אחרונה מאת zoobin, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אז ככה חברים חבר שלי מאוד אוהב את האוטו ואמרתי לעצמי שרק כאן יוכלו לתת לי תשובה אז ככה הוא רוצא לקנות את החיפושית החדשה קודם כל מה אתם אומרים על הרכב? איך הוא מבחינת נהיגה ואמינות? עוד דבר הוא מצא אחת שנת 2000 יד שנייה האם זה לא קצת ישן? והמחירון שלה הוא 72 ויש לה 64 אלף ק"מ בגדול האוטו שמור כמה אתם הייתם ממליצים להציע על הרכב? ואולי יש לכם אופציות יותר מעניינות קמובן מה שחשוב זה אוטומט אצלו חחח בתודה מראש, דורון.
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
-
- 0 תגובות
- 902 צפיות
*** תוכן ההודעה נמחק *** כתוב כותרת עניינית יותר מאשר "עזרה במציאת רכב" בפורום.
הודעה אחרונה מאת BMW_525_89, -
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום חבר'ה!! שאלתי היא...בקרוב יהיה לי כמה אלפים טובים 20,000 בערך, ואני מתכנן להחזיק רכב ,יש לאבא שלי gmc ונדורה שנת 95 2500 סמ"ק בנזין..הרכב שמור מאוד מאוד..ולאבא שלי אין אפשרות לנהוג כי הוא קיבל 100% נכות עקב מחלה..ולכן הוא מתכוון לסדר פטור אגרת טסט(21 ש"ח בלבד לשנה) והוא רוצה לתת לי את הרכב שאני הסע עליו,וביטוח לכזה רכב עולה בסביבות 2300 ש"ח החובה.השאלה היא האם כדאי לי מבחינת אחזקה להחזיק בו ולסדר אותו...סך הכול הוא רכב חייתי ומרווח מאוד..יש בו אופציות שחבל על הזמן...מה עדיף ?את הרכב של אבא בחינם? או לקנות רכב בכמה אלפים יותר חסכוני? תודה
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למצבו האמיתי. בבדיקה נכתב כי הוחלף מכסה המנוע, הערה זו ועוד זוטות אחרות הוגדרו כלא מהותיות. שלושה שבועות אחרי הרכישה התברר כי כנפי הצד טופלו/הוחלפו/נצבעו מחדש בצורה מקצועית ומטעה, דבר זה לא קיבל כל ביטוי בדו"ח הבדיקה כולל חסרונם של מגיני רפש ומצב גריל פלסטיק קידמי. אודה לכם באם תוכלו לומר לי אילו אמצעים עומדים לרשותי כדי לבוא חשבון עם מוכר הרכב (סוכנות מכובדת ליד שנייה) או עם מי שעשה את הבדיקה? ומה עלי לעשות כדי להתקדם בעניין זה? תודה מראש!!
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, כמה בערך עולה החזקה שנתית של רכב קטן לצעירים? (לא מהזולים ממש כמו ג'אסטי או שרייד אלא מרמה אחת למעלה: 106, קליאו או אפילו 205 משנתון גבוה יחסית. כמובן שלא בהכרח צרפתיות אבל זה הדבר היחיד שעלה לי לראש כרגע) אני מתכוון להכל כולל הכל. ביטוח, דלק, אחזקה וכו' וכו'. תודה ולילה טוב. עמוס.
הודעה אחרונה מאת תמיר אורן, -
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהלן קוראים לי מרון אני רוצה לקנות יונדאי קופה (יונדאי קופה בבקשה לא להציע דברים אחרים.. : ) יש לי הצעה מבנאדם ליונדאי קופה יד שלישת ידנית במצב מעולה, הבנאדם חולה על הרכב ומטפל בו ממש טוב (טיפולים במזמן במוסך מורשה, שמנים ותוספים יקרים ואיכותיים).. השילדה נקייה והאוטו במצב מעולה.. הוא עשה עליו 170אלף ק"מ.. האוטו שנת 98 והבנאדם רוצה עליו 6-7 אלף שקל מעל המחירון (50אלף הוא רוצה).. לאוטו יש תוספות: השיפורים הם: *צ'יפ מיוחד *מערכת פליטה חדשה ומשודרגת (השאיר את הממיר הקטליטי) *פילטר מיוחד *מסנן שמן חדש יותר איכותי ועכשיו, השאלה שלי- אני רוצה לקנות את האוטו שיהיה ברשותי לשנה וקצת (אחר כך אני טס), הם כדאי לי? האם ישתלם לי אחר כך מבחינת המכירה (להיות יד…
הודעה אחרונה מאת תמיר אורן, -
- 1 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מי מהשתיים עדיפה בתור מכונית חדשה מבחינת: - שמירת ערך - אחזקה וטיפולים (כולל צריכת דלק) ובכלליות מי יותר טובה מהשתיים?? תודה רבה לכל מי שעונה.. נדאל
הודעה אחרונה מאת XENON, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם! אממ אז ככה.. דוד שלי מעוניין לקנות וולבו.. הוא מתלבט עכשיו בין 940 2300 GLE, ל960 3000... אז ככה, ידוע לי שה960 הרבה יותר יוקרתית ומפנקת.. אבל גם יותר יקרה יחסית, אך כמובן שהכל יחסי, ראיתי ששנת 96 נמכרת בסביבות 50000.. יחסית מעט לדעתי יחסית למה שהיא נותנת.. לעומת זאת ה940 מבוססת לפי מה שאני יודע על ה240 ( כמו שלי ).. ואנחנו מרוצים ממנה עד הגג.. אז חשבתי שהיא תהיה אמינה... מה שחשוב בעיניו זה אמינות, בטיחות (מי אמר וולבו? ), וזהו בעיקרון... יש לציין שעשיתי חיפוש אך לא מצאתי מידע על ה960 וגם על ה940 בקושי.. הייתי רוצה לשמוע דעות בעד ונגד ותקלות אם יש אופייניות..., תודה לעונים מראש!!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
הייתי רוצה להתייעץ בקשר לרכב הנ"ל ROVER 214SI 1400 ידני שנת 97 רציתי לשאול אם מישו יודע איך הרכב מבחינת צריכה בדלק אמינות אחזקה וכד' אם היה למישו רכב מסוג זה שיספר איך הוא.. תודה.
הודעה אחרונה מאת 2fast, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה אתם אומרים על האוטו חסכוני בדלק????? ואם אתם מכירים מישהו שמוכר אחת כזאת במחיר ברצפה אז בבקשה תידעו אותי
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, פורד פיאסטה 98 ידני מנוע 1240 ארץ יצור גרמניה איך אני מזהה את הדגם של הרכב אם הוא 16V (שסתומים) או לא? ברשיון רכב לא רשום וההבדל במחירון יצחק לוי עומד על 5000 ש"ח בין שני הדגמים. אני חייב לציין שמבחינת התוספות, הרכב נראה כמו הדגם 16V. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 30 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אז ככה יש לי תקציב לאוטו של גג 50 אלף... אבל יש תנאי... שהאוטו לא יהיה קטן - זה תנאי של ההורים... אני רוצה אוטו שיהיה די ספורטיבי חיצונית ופנימית - שיהיה מהיר...לא מטוס אבל נוסע יותר מסבבה. ושלא יהיה אוטו ישן...מינימום שנת 98 אני חשבתי על רנו מגאן קופה או יונדי קופה או משהו בסגנון... על מה אתם ממליצים?
הודעה אחרונה מאת AleroBlack, -
-
- 2 תגובות
- 955 צפיות
למכוניות חדשות יש בד"כ 3 שנים אחריות. כמו כן ידוע לי שגם חברות השכרה מספקות אחריות לזמן מסויים. יש עוד דרכים לרכוש רכב ולקבל אחריות? כיעקרון אני מחפש רכב לא חדש (אין כסף לחדש) ספורטיבי, ידני, שכיף לנהוג עליו, חסכוני. התקציב כרגע לא ממש מוגדר, אני מניח שאפשר להגיע ל-70K, אך תנאי לרכישה היא אחריות של כשנה. הדגמים של חברות השכרה לרוב משעממות ולא ידוע לי איפה עוד אפשר למצוא רכב עם אחריות. אם יש לכם הצעות לרכבים העונים על הדרישות פחות או יותר, אודה לכם מאוד... Vertig0
הודעה אחרונה מאת BLACK COLT, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מתלבט איזה מבין 2 הרכבים שבכותרת לקחת בליסינג. אשמח לקבל עזרה בהחלטה ממבינים, איזה מבין השתיים כדאי לקחת, והכי חשוב...למה? תודה.
הודעה אחרונה מאת tsachi1, -
-
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2 אלף צפיות
מחפש רכב איטלקי מהנה ב- 20K , שיהיה לפחות 1.6 ליטר ומשנות ה-90. (לא 145 או 146.)
הודעה אחרונה מאת ofir, -
- 17 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם רציתי לשמוע את הצעתכם. אני מחפש כבר הרבה זמן רכב, ונכון לכרגע הדגמים שהגיעו לקו הגמר מבחנתי הם: סובארו ( DL (1.3k\1.6K שנתונים 88-91, פיאט אונו 1.4K שנתונים 92-95 או פורד פיאסטה 88-92. ידוע לי שהמכוניות לא דומות אחת לשלישית, אבל העדפה שלי היא לאוטו יותר מרווח (DL) השאלה היא מה המחיר שאני אצטרך לשלם עבור התענוג הזה (אחזקה שוטפת, אמינות, סחיבה, הוצאות דלק וכו'). אם המחיר יקר מדי אז אני אסתפק ברכב קטן יותר(פיאסטה). התקציב שלי או כ10-15K, והרכב הוא לאיזור ירושלים ככה שהוא צריך להתמודד עם העליות. בעיקרון רוב הפעמים אני אסע לבד, אבל אני רוצה שיוכל להתמודד גם עם 4-3 אנשים מדי פעם ולא יתפרק לגורמים. אשמח מאוד לשמוע מכם על ההבדלים בין המכוניות הנ'…
הודעה אחרונה מאת mcyossi,
