Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש לך הוכחה להראות לכולנו את מה שאתה טוען?
טוב, פתאום יש לי הארה :idea: ! הבנתי שהאהבל האמיתי פה זה אני.

שאני מבזבז זמן ואנרגיה על דיון עם ילד שנעול על דעותיו השגויות.

באמת מיותר.

מבחינתי הנושא נעול. רוצה הוכחות, חפש בגוגל.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
יש לך הוכחה להראות לכולנו את מה שאתה טוען?

במקום לחפש את ההוכחות אצלו - תראה לו שהוא טועה, עצלן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
חחח כמו שחשבתי :-)

אבל ילדי הקט - מה שחשבת לא מעניין אף אחד. בעיקר כי מה שאתה חושב זה שטויות מומצאות חסרות בסיס ואתה עוד מתווכח עליהן בלהט!

אני בהלם שאנשים רציניים ביזבזו זמן יקר בויכוח חסר תועלת עם ילד חצוף כמוך.

 

אז הצעד הראשון שלי בלהשתיק אותך הוא לשלוח אותך לקרוא קצת פה:

http://www.j-body.org/faq//8/

אם אתה לא מבין אנגלית, אז מדובר באתר שלם על הפלטפורמה שהתחילה באסקונה בשנת 81 ועליה בנויה גם הקוואליר ומגוון קקמייקות אמריקאיות דומות.

 

אם אתה כל כך מעריץ את הרכב, כדאי שתלמד עליו משהו.

ואם אתה רוצה להשאר פה בפורום כדאי שתלמד שבשביל להגיב כאן אתה צריך ידע ולא סתם עקשנות על הדעות הקדומות שלך.

 

אם אתה מחפש סתם להתווכח ולעצבן אנשים שכן יודעים על מה הם מדברים - פה לא מקומך.

פורסם

למרות שמדובר שם ביכלל על דגמים של גג ניפתח אתה רואה שזה לא היה קשה להביא הוכחה נכון?

תודה.

נ.ב

יש מגוון רכבים ארופאים וגם יפניות שהשילדות שלהם בנויות על בסיס רכבים מין העבר.

323

פורסם
למרות שמדובר שם ביכלל על דגמים של גג ניפתח אתה רואה שזה לא היה קשה להביא הוכחה נכון?

תודה.

נ.ב

יש מגוון רכבים ארופאים וגם יפניות שהשילדות שלהם בנויות על בסיס רכבים מין העבר.

לא היה קשה?!?!?!?! :evil:

ולך זה היה קשה מדי לבדוק בעצמך לפני שהתחלת לריב פה עם כל העולם כשאתה לא מתבסס על שום מידע מוצק ומתווכח עם אנשים שכן מכירים את החומר?

מזמן לא נתקלתי בכזו עזות מצח!

 

ועכשיו אני אשמח אם תעמוד מאחורי דבריך ותחפש רכב מערב אירופאי או יפני אחד שהפלטפורמה שלו היא מתחילת שנות השמונים.

 

או שאתה נהנה סתם לזרוק דברים לאויר ולחשוב שאתה צודק רק בגלל שלאף אחד אין את הסבלנות לעשות בשבילך חיפושים?

שווה לך להשקיע ולמצוא. תאמין לי ששווה לך. כי הפורום לא יסבול יותר מדי פצצות לא חכמות שמוטלות עליו, וחבל לנו שמשתמשים יקרים ומביני עניין יוצאים מכאן מעוצבנים בגלל שטויות שכותבים משתמשים חצופים וחסרי ידע.

פורסם

קשה לנהל דיון עם אדם עצבני כמוך ,והכינוי מעיד על הכל, לשיחתנו.

כמובן המרכב וגם הרצפה והשילדה של הLADA הרוסית בנויים על הפיאט הישנה שצורתה הסידרתית החלה באיזור שנות ה 70 עד 85 בערך

אם נטפס קצת למעלה נוכל למצוא את דייהו רייסר שיוצרה לפי מירכב מדוייק של אופל

ואם נטפס עוד יותר נימצא את ההונדה Honda-NSX שיוצרה על פלטפורמת הלוטוס המפורסמת

ועוד ועוד...

323

פורסם

לתשומת ליבך-דיהו ולאדה אלה לא מכוניות יפניות וגם לא ארופאיות.

בקשו ממך דוגמה למכונית יפנית...

*לגבי ההונדה אני לא יודע.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
קשה לנהל דיון עם אדם עצבני כמוך ,והכינוי מעיד על הכל, לשיחתנו.

כמובן המרכב וגם הרצפה והשילדה של הLADA הרוסית בנויים על הפיאט הישנה שצורתה הסידרתית החלה באיזור שנות ה 70 עד 85 בערך

אם נטפס קצת למעלה נוכל למצוא את דייהו רייסר שיוצרה לפי מירכב מדוייק של אופל

ואם נטפס עוד יותר נימצא את ההונדה Honda-NSX שיוצרה על פלטפורמת הלוטוס המפורסמת

ועוד ועוד...

אתה פשוט מלך. קשה לך לנהל דיון? יופי. לפחות עכשיו אתה עונה בפירוט אם כי לא בצורה מדוייקת.

שאלתי אותך על מכוניות מערב אירופאיות ויפניות, לא?. אז לאדה, FSO, דאצ'יה וכו' אינן רלוונטיות. דייהו רייסר היא קוריאנית ולא יפנית. תעשיית הרכב הקוריאנית בתקופה בה יצאה הרייסר לא הייתה יותר רצינית מבמזרח אירופה. והדייהו רייסר כבר מזמן לא מיוצרת. ואגב, דייהו זה גם ג'נרל מוטורס, אז אל תירה לעצמך ברגל בלהט הויכוח...

הונדה NSX נבנתה על פלטפורמה של לוטוס מפורסמת? את זה פעם ראשונה שאני שומע. על איזה לוטוס אתה מדבר? הלוטוס הכי מפורסמת היא הסופר 7. אין בינה לNSX שום קשר. לוטוס עם מנוע מרכזי זה או יורופה או אספריט. גם בינן לבין הNSX אין שום קשר.

 

אני חוזר ושואל - אתה יכול להראות לי יצרן אחד רציני, ברמה של ג'נרל מוטורס, שמייצר עדיין מכוניות על פלטפורמה מתחילת שנות השמונים? לא יצרן ממדינת עולם שלישי או מזרח אירופה (שמה לעשות, השנים מאחורי מסך הברזל גרמו לכך שבתחום מוצרי הצריכה מזרח אירופה זה עולם שלישי).

 

אפשר לקבל דוגמא לעניין?

פורסם

רק תיקון טעות קטנה חבר'ה למרות שמדובר באירואסיה לאדה זה חברה שנחשבת אירופאית וגם כל החלקים שלה

מכונאות כללית

פורסם
רק תיקון טעות קטנה חבר'ה למרות שמדובר באירואסיה לאדה זה חברה שנחשבת אירופאית וגם כל החלקים שלה

נכון. מבחינה גיאוגרפית גם אלבניה שייכת לאירופה.

אבל מבחינת תעשיית מוצרי הצריכה בכלל והרכב בפרט, מדינות מזרח אירופה היו מדינות עולם שלישי לכל דבר עד אמצע שנות התשעים. היום הן מנסות להדביק את הפיגור, והדרך שלהן זה בעיקר להפוך למפעלים זולים ששייכים לקונצרנים המערב אירופאים.

לעובדה שהלאדה ז'יגולי מבוססת על פיאט משנות השישים והדאצ'יה דלתא מבוססת על הרנו 12 אין שום קשר לדיון על יצרני רכב מודרניים ורציניים מהעולם הקפיטליסטי המנוון שהדיאלקט המרקסיסטי לא עשה את נפלאותיו עליהן.

פורסם

ווה ווה איזה עצבים רצים פה...

ג'נרל מוטורס ידעה מקרים מזעזעים יותר מאשר שלדה של אסקונה עבור הקוואליר. פעם הם ניסו להפוך מנוע 5.7 של קורבט לדיזל (!!!) ותקעו אותו בקאדילק. מיותר לציין שהעסק לא החזיק מעמד יותר ממאה אלף ק"מ.

אז מה?

עדיין נוח לי בקוואליר, עתיקת השילדה, חסרת התקשורת, רכת המתלים, עתירת המומנטים, יותר מכל יפנית משפחתית מקבילה בגודלה, לפני שאני מערב רגשות.

אני לא מכיר ספציפית דגם נוסף בעל שלדה מיושנת, אך אני לא ממש חושב שזה רלוונטי. אם מהנדסי הרכב ראו לנכון למשוך את השלדה (כמו שהיא או עם שינויים קלים) לעשור נוסף, ניתן להניח שהיא טובה מספיק.

dirty old man

need love too

פורסם

לדעתי הם החליטו "למשוך" את השלדה לעשור נוסף לא בגלל שהיא טובה אלא בגלל החיסכון.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !

×
×
  • תוכן חדש...