Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ולאבא שלי הייתה הונדה סיויק לפני הקורסיקה שלו,ויש לציין שהבן אדם התעורר לחיים.

הקוואליר רכב באמת לא כל כך מוצלח,אבל ניתן לנסות כיוונים אחרים,כמו הקורסיקה שזה רכב למביני עיניין.

רכב ברמה מאוד גבוה.

וכמובן את המאליבו,והגראנד פרי,כמובן שוב,רק למי שמבין עיניין,

איכות,חיסכון,ועוצמה

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ולאבא שלי הייתה הונדה סיויק לפני הקורסיקה שלו,ויש לציין שהבן אדם התעורר לחיים.

הקוואליר רכב באמת לא כל כך מוצלח,אבל ניתן לנסות כיוונים אחרים,כמו הקורסיקה שזה רכב למביני עיניין.

רכב ברמה מאוד גבוה.

וכמובן את המאליבו,והגראנד פרי,כמובן שוב,רק למי שמבין עיניין,

איכות,חיסכון,ועוצמה

סיוויק ? מה הקשר לסיוויק ?... שיקנה אקורד אחרי הקורסיקה - אז הוא יתעורר לחיים פעם שניה. האקורד מרווחת יותר, חזקה, נוחה יותר, פחות מתנדנדת, לא דורשת מנוע 3.1 ל' בשביל לזוז כמו שצריך (ה 2.0 הוא טיל קטן) איכותית ולא מתפוררת.

הקורסיקה הוא לא רכב למביני עניין - על אחת כמה וכמה לא הגראנד פרי המתפוררת או המאליבו השנויה במחלוקת. אני מתפלא בכלל שאתה מזכיר את הגראנד פרי האומללה באותו משפט עם הקורסיקה...היא אפילו יותר גרועה ממנה.

הקורסיקה היא ללא ספק אחת המכוניות הלא מוצלחות שנתקלתי בהן. ענקתי מבחוץ, צפופה באופן מחריד מבפנים, הגה מת וזוויות גלגול מביישות.

אבא שלך כנראה התעורר לחיים כי הוא כנראה חיפש מכונית שקטה יותר מהסיביק עם לוק "אמריקאי". את זה יש בקורסיקה. כל השאר לא קיים (למעט ביצועים בדגם 3.1 ל').

הבדיחה בשורה האחרונה דיי מצחיקה... ("איכות" ??!!)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בתור אחד שכנראה יש לו SUBARU LEGACY 2.0

אין לך יותר מידי זכויות,אם היית מבין טיפה,אפילו טיפה,ברכבים האלה,בחיים לא היית טוען את הדברים האלה.

יש כמה נתונים בדוקים בנושא של הקורסיקה.

אגב אם מדברים על רכבים מתפוררים,נשיעת מבחן על אקורד מעל 90 קמ"ש זה התפוררות.

-----------------------------------------------------------------------

אני רק יספר איך זה אצלי ואצל אבא שלי,ולדוד שמכר אותה וקנה לומינה.

1-לא קיים רכב פרטי פרייבט מסוג משפחתי/סלון עם נפח כל כך גבוה 3100

2-אחת המכוניות הכי מרווחות והכי נעימות שיש.

3-כניסה למוסך אך ורק לטיפולים תקופתיים (שוב תלוי בתחזוקה)

4-חווית נהיגה ספורטיבית באופן מתמיד

5-נהיגה כביש חלקה במיוחד,הנדסת אנוש אמריקאית נפלאה

6-מיתלים רכים ונעימים

7-חיסכון אדיר בדלק (1 ליטר על 10 קילומטר,שזה בלתי ניתפס לרוב האנשים שלא מודעים)

פורסם
בתור אחד שכנראה יש לו SUBARU LEGACY 2.0

מה הקשר בין האוטו שלי לדיון ?

עדי כדי כך קשה לך להתייחס לנושא ולא לכותב שהחלטת לתקוף אותי אישית ?

 

אין לך יותר מידי זכויות

אין לך שום זכות להחליט על זכויות - בטח ובטח שלא שלי. כדאי שתרגיע את עצמך.

 

,אם היית מבין טיפה,אפילו טיפה,ברכבים האלה,בחיים לא היית טוען את הדברים האלה.

יש כמה נתונים בדוקים בנושא של הקורסיקה.

ההפך הוא הנכון, אם אתה הייתי מבין ולו טיפה, היית מדבר אחרת.

 

אגב אם מדברים על רכבים מתפוררים,נשיעת מבחן על אקורד מעל 90 קמ"ש זה התפוררות.

רואים שאין לך מושג קלוש.

-----------------------------------------------------------------------

אני רק יספר איך זה אצלי ואצל אבא שלי,ולדוד שמכר אותה וקנה לומינה.

1-לא קיים רכב פרטי פרייבט מסוג משפחתי/סלון עם נפח כל כך גבוה 3100

אז מה ? הנפח הגבוה לא מעיד על כלום.

2-אחת המכוניות הכי מרווחות והכי נעימות שיש.

קורסיקה לא מרווחת, אולי לומינה כן (לא בדקתי מעולם).

3-כניסה למוסך אך ורק לטיפולים תקופתיים (שוב תלוי בתחזוקה)

4-חווית נהיגה ספורטיבית באופן מתמיד

LOL

5-נהיגה כביש חלקה במיוחד,הנדסת אנוש אמריקאית נפלאה

6-מיתלים רכים ונעימים

:mm_tongue:

7-חיסכון אדיר בדלק (1 ליטר על 10 קילומטר,שזה בלתי ניתפס לרוב האנשים שלא מודעים)

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

גבי יכולת להציג את הדברים בצורה אחרת ולא ב"התקפה"

אבל ללא ספק מניסיוני זה רכב שבקושי מגיע אלינו,רכב מצויין.

מכונאות כללית

פורסם

אני נאלץ להרחיב, יש כאן ויכוח בסטיראו...

 

העניין המרכזי הוא שלא כולם מחפשים אותו הדבר, כל אוטו (אפילו חיפושית) והיתרונות שלו, לאנשים המתאימים לו.

לך מתאים מאזדה 626, לו מתאים קסנטיה, אני מרגיש נוח בקוואליר. (אז מה אם היתה לי ברנדה שלוש שנים, זה לא אומר שאין לי דרישות...)

אמריקאיות בנשמתן לא נועדו למשחקי מסה ולבלימות בסיבובים, אולם הנסיעה בהם משרה אווירה אחרת, מכניסה את הנהיגה להילוך אחר לגמרי, שקט ורגוע. המומנט הרב, הזמינות של הכח ושאר המאפינים ממכרים מהרגע הראשון. ההגה בקוואליר לא מתקשר כמו שהייתם מצפים (אם כי אינו הגרוע שבחבורה...), אבל לא הייתי מחליף אותו בשום הגה אחר, זה חלק מהעניין של רכב "אמריקאי".

כמו שאתם מספרים בשבחם של היפניות ולא בחסרונותם (ואל תהיו דבילים ותגידו שאין), אל תנופפו בחסרונות של האמריקאיות בכל הזדמנות, לכם זה חיסרון, לאחרים זה יתרון. בכל מקרה, ניתן לתת מידע בנימה יותר מפרגנת.

יש כמובן גם אמריקאיות שאינן "אמריקאיות" כמו שהייתי רוצה שיהיו, לנו יש אחת, מאליבו 99. אמנם לא פורד מונדאו אבל היכולת שלה בהחלט תפתיע רבים מכם, לטובה.

ועל מנת להסיר ספק, אני נהנה לנהוג בשני מובנים. כאשר יש לי משהו עם ניחוח ספורטיבי בין הידיים, השסתומים מחזירים את נשמתם למפעל, השלדה צורחת מכאב והמתלים לא מבינים על מה המהומה...

אבל כשאני על הספארי של העבודה... הכל נראה אחרת.

dirty old man

need love too

פורסם
אני רק רציתי לשאול מתי תהיה ההפסקה של הסרט ? בא לי לקנות פופ-קורן...icon_rolleyes.gif

אני כבר מחכה לסרט ההמשך - "הקורסיקה מכה שנית (בעיקר את בעליה)"

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
אני נאלץ להרחיב, יש כאן ויכוח בסטיראו...

 

העניין המרכזי הוא שלא כולם מחפשים אותו הדבר, כל אוטו (אפילו חיפושית) והיתרונות שלו, לאנשים המתאימים לו.

לך מתאים מאזדה 626, לו מתאים קסנטיה, אני מרגיש נוח בקוואליר. (אז מה אם היתה לי ברנדה שלוש שנים, זה לא אומר שאין לי דרישות...)

אמריקאיות בנשמתן לא נועדו למשחקי מסה ולבלימות בסיבובים, אולם הנסיעה בהם משרה אווירה אחרת, מכניסה את הנהיגה להילוך אחר לגמרי, שקט ורגוע. המומנט הרב, הזמינות של הכח ושאר המאפינים ממכרים מהרגע הראשון. ........ זה חלק מהעניין של רכב "אמריקאי".

.

1. מסכים איתך לחלוטין!!! כל אחד והדרישות שלו.

2. זה עדיין לא עושה מהקורסיקה או הקאווליר אוטו טוב. יש אמריקאיות טובות , יש מצוינות ויש נבלות סרוחות. במקרה שתי המכוניות המדוברות משתייכות לקבוצה האחרונה.

לא מאמין לנו? כנס למבחני דרכים ולכתבות אמריקאיות (!) על הרכבים האלה, הן חטפו גם בארה"ב ביקורות קטלניות.

בכלל, בקשר לקאווליר? כמה זמן אפשר לייצר דגם בלי לעדכן אותו? מה זה, חיפושית?מיני? זה אוטו שיושב על פלטפורמה משנות ה 80 המוקדמות (82 אם אני לא טועה)!!!

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
1. מסכים איתך לחלוטין!!! כל אחד והדרישות שלו.

2. זה עדיין לא עושה מהקורסיקה או הקאווליר אוטו טוב. יש אמריקאיות טובות , יש מצוינות ויש נבלות סרוחות. במקרה שתי המכוניות המדוברות משתייכות לקבוצה האחרונה.

לא מאמין לנו? כנס למבחני דרכים ולכתבות אמריקאיות (!) על הרכבים האלה, הן חטפו גם בארה"ב ביקורות קטלניות.

בכלל, בקשר לקאווליר? כמה זמן אפשר לייצר דגם בלי לעדכן אותו? מה זה, חיפושית?מיני? זה אוטו שיושב על פלטפורמה משנות ה 80 המוקדמות (82 אם אני לא טועה)!!!

יניב

לי הייתה בעבר קאוליר 97 וזה אוטו דיי חמוד יחסית

לא יכולתי לראות את הדברים האלה ולא להתייחס על מה אתה מדבר תגיד? איזה שטויות איזה פלטפורמה

מ82?

323

פורסם
לי הייתה בעבר קאוליר 97 וזה אוטו דיי חמוד יחסית

לא יכולתי לראות את הדברים האלה ולא להתייחס על מה אתה מדבר תגיד? איזה שטויות איזה פלטפורמה

מ82?

הקוואליר מבוססת על שלדת האסקונה. אי שם בתחילת ה80'.

פורסם
לי הייתה בעבר קאוליר 97 וזה אוטו דיי חמוד יחסית

לא יכולתי לראות את הדברים האלה ולא להתייחס על מה אתה מדבר תגיד? איזה שטויות איזה פלטפורמה

מ82?

אם אתה יודע, תגיד מה שאתה יודע!

אם אתה לא יודע, תגיד שאתה לא יודע!

אל תגיע למצב שבו אתה לא יודע אבל מעיז להגיד "שטויות" על דברים שאתה לא יודע!!!

שברולט קאווליר יושבת על פלטפורמה (שילדה וריצפה) של אופל אסקונה שהוצגה בשנת 82!!!

בתור אחת כזאת, יש לה אולי אחיזה והתנהגות טובה, יחסית ליום בו היא הוצגה, בטח ובטח שהיא לא עומדת בכבוד כיום בכל אספקט אפשרי מול מכוניות מודרניות מקבילות או אפילו מקבוצות נחותות ממנה.

איפו קאווליר ואיפה מונדאו או אקורד? אין אפילו בסיס להשואה ובבקשה שים לב שלקחתי מכונית ביינונית ולא איזה פצצה מבית BMW או אוודי.

הראיה לכל מה שאנחנו מנסים לטעון כאן היא ההשתלטות המטורפת של היפנים על השוק האמריקאי.

יש לך רעיון למה זה קורה? אם לא אז אני אספר לך....

מכוניות אמריקאיות נחשבות בארה"ב (עפ"י סקרי דעת קהל ,סקרי מוסכים וסקרי נתוני חברות) לרכבים לא אמינים, עם איכות הרכבה נוראית ובכלל לא מסוגלים לעמוד בתחרות מול היפנים.

מוטי, דחילק, תעזור. שופכים פה את דמנו ואתה עומד מנגד ולא מוציא מילה???

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אסקונה??????????? :shock:

 

אין אפילו טיפה של דימיון -על מה אתה מדבר שטויות

מדברים פה על שלדה ורצפה, יש לך בעיות בהבנת הנקרא ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אסקונה??????????? :shock:

 

אין אפילו טיפה של דימיון -על מה אתה מדבר שטויות

אורן, תרסן את עצמך,וזריז!!

זאת עובדה מוגמרת ואתה רק עושה מעצמך צחוק שאתה בכלל מתווכח.

חוץ מזה, אתה יוצא עוד פעם אהבל (:wink: ) בזה שאתה לא קורא מה שכותבים... ריצפה ושילדה!

ברור שהפח החיצוני שונה אבל הריצפה והשילדה משנות ה 80 הם שנותנים לאוט את התכונות הדינמיות המשובחות שלו!!!

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...