Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עדיין ניתן למצוא הרבה יד ראשונה

מנסיון עם רכב דומה (נאון), הרוב הגדול של המכוניות האלו הן יד ראשונה, כי קשה מאוד לשכנע קונה לקחת אותה ממך.

בצדק.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאחי יש כזו בדיוק (96) ולפני זה היתה יפנומטית מזדה לטענתו אין מה להשוות בינהם מבחינת נסיעה, מרווח פנימי .

החלקים של האמריקאית באמת יקרים יותר מהמזדה .

אין מה למהר כי אין לאן להגיע

פורסם

לא ציינת מי מנצחת בהשוואה. היפנומטית או הקוואליר?

ורז,

לגבי הנאון, זה רכב במצב גרוע משמעותית מהקוואליר.

ואני במקומך, בתור בעלים של צרפתיה לא הייתי עושה הכללות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אחרי שנסעתי על 2 אקזמפלרים שונים - לא נוח כמו אמריקאית אמיתית, לא חזק כמו שמנוע 2200 צריך להיות, ולא אמין. בסכום הזה (30 אלף?) תביא איזה יפנית....

פורסם

חברה היה לי קוואליר שנת 98 ותאמינו לי שהוא אחלה אוטו!!

 

האמינות שלו הייתה טובה מאוד. (חוץ מהמאוורר של הרדיאטור שהלך לעולמו) הכל היה תקין

לדעתי שווה לקנות את האוטו יד שניה או אפילו שלישית.. כי ממש ממש (מנסיון) קשה למכור אותה..

ואז מתחילים להוריד משמעותית במחיר רק כדאי להיפטר ממנה

ושלא נדבר על מחיר מחירון..חחח:lol:

הנוחות שלה הרבה יותר טובה מכמה מכוניות מגעילות (מאזדה ויונדאי)

הצריכת דלק שלה לא כזאת גדולה בשביל מנוע 2200..

לפי דעתי שווה לקנות אותו...

פורסם
תמצא אחת באותו המחיר ונדבר.

 

בקיצור, תמורה טובה למה שהיא עולה, וצריך לחפש אקזמפלר שלא נחרש על ידי בני תשחורת, ותתפלא, מהשנתון הזה עדיין ניתן למצוא הרבה יד ראשונה. משום מה המון זקנים קנו את הרכב. אם תמצא אחד שנשמר טוב, אתה תיהנה ממנו.

המחירון מדבר על אלפים בודדים של הפרש - תלוי בגרסאות כמובן - אבל כמובן שזה אינו מייצג את המצב בשטח. באותה מידה, אם תרצה משפחתית יפאנית גדולה לא בטוח שההפרש יהיה גדול (לגאסי למשל - שעולה על הקוואליר בכל היבט) הכל תלוי במצב השוק והגרסה המדוברת. המחירון הזול לא סתם זול, את זה אנשים כבר מזמן הבינו (ומי שנהג על כמה וכמה מכוניות בחייו - יודע).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
שכחת לציין שאתה פריק של אמריקאיות.

גיא

פריק... אז מה אם הגודל כן קובע... זה סיבה לקרוא לי פריק?

 

לא חוכמה להשוות יפנומטית עם מנוע 1600 לאמריקאית עם מנוע 2200.

תשווה יפנומטית 2000 סמק מול אמריקאית 2200 סמק ואז נדבר.

 

תשווה לפי מחירים, לא לפי נפח מנוע.

(כשמדובר ביד שניה, היתרון האמריקאי גדל...)

 

לגאסי למשל - שעולה על הקוואליר בכל היבט
הגזמה פראית.

dirty old man

need love too

פורסם
נא בצע חיפוש מתקדם בפורום הייעוץ ברכישה אחר המילים: "קווליר", "קוואליר", ו"זבל אמריקאי" (סתם, על האחרונה אתה יכול לוותר, למרות שזה משעשע)

 

רוני

חחחחח, הרגת אותי מצחוק .:-D

 

לעניינינו, לא כדאי לקנות את האוטו אך ורק בגלל שיש בו נוחות מסויימת (וגם אני בספק), האוטו בולע דלק! (מנוע 2200, טוב נו אמריקאית או לא?) ביטוח יקר יחסית , נמכר נמוך מאוד מאוד מתחת למחירון, חווית נהיגה בינונית (תיבה אוטומטית אמריקאית טיפוסית).

אתה תיתקע איתו גם אחרי שתרצה למכור, אין שוק לאוטו בגרוש.

 

במילה אחת - קוואלייכס .

פורסם
האוטו בולע דלק! (מנוע 2200, טוב נו אמריקאית או לא?) ביטוח יקר יחסית
אני רוצה לשמוע מאיפה אתה יודע על הצריכה בקוואליר ועל מחירי הביטוח. בטוחני כי הייתה ברשותך מכונית מדגם זה ולכן ההתרשמות שלך היא בלתי אמצעית.

או שאתה מספר שטויות משמועות לא מבוססות שגונבו לאוזנייך וסתם רוצה לכתוב הודעה בתור גרפומן בלתי נלאה (ותודה לאהרונוביץ' שהביאני עד הלום).

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
הגזמה פראית.

מה הגזמה פראית ?

זו לא הגזמה פראית לומר שהלגאסי יותר נוחה, כי היא יותר נוחה (שיכוך וכד').

זו לא הגזמה פראית לומר שהלגאסי יותר אמינה, כי היא יותר אמינה (עובדה).

זו לא הגזמה פראית לומר שהלגאסי יותר דינאמית, כי היא יותר דינאמית (עובדה.)

זו לא הגזמה פראית לומר שהלגאסי יותר מרווחת, כי היא יותר מרווחת (עובדה).

זו לא הגזמה פראית לומר שהלגאסי יותר איכותית, כי היא יותר איכותית (עובדה).

 

אז תגיד לי אתה, איפה ההגזמה הפראית כאן ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
היתה לחבר שלי . היינו נוסעים יחד ואני ראיתי את המחוג יורד משמעותית בנסיעות מחוץ לעיר ובעיר , גם בנסיעה רגועה.
מחוג דלק הוא אינדיקציה חלקית מאוד ולא אמינה לצריכת דלק. מחוג הדלק בקוואליר איום ולא לינארי, הוא יורד בקצבים שונים לגמרי עבור מקטעים שונים במפלס.

הדרך היחידה לבדוק צריכת דלק היא ע"י חלוקת מספר הקילומטרים שעברת מאז התדלוק האחרון במספר הליטרים שתידלקת זה עתה.

ומה לגבי הביטוח השווית?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

היו לנו 2 קוולירים במשפחה, והעובדה שאבא שלי החליף קווליר בקווליר מלמדת שאם אתה מחפש רכב רך, אוטומטי, עם מנוע חזק יחסית למחיר וללא יומרות בתחום האחיזה/התנהגות/ספורטיביות (בקיצור, אמריקאית) אז היא נותנת תמורה לאגרה.

 

מבחינת נוחות: היא נוחה למדי בתוך העיר, שם הרכות מקנה לה יתרון על פני מרבית האירופאיות. כשהמהירות עולה והשיכוך מתחיל לעבוד, רוב הארופאיות וגם היפניות היותר טובות יעלו עליה בסעיף הזה. תעשה חשבון איפה רוב הנסיעות שלך.

 

מבחינת אמינות: רכיבים פשוטים ו"מוכחים" מעניקים לה בד"כ 3-4 שנים ראשונות ללא בעיות. אחר כך, איכות החומרים וההרכבה הממוצעים-ומטה יתחילו לעשות צרות ולהעיק לך על הכיס. אם תמצא רכב יד 1 עם קילומטרז' נמוך, יש בכל זאת סיכוי לאמינות גם ברכב זקן יחסית.

 

ביצועים: אם מה שבאמת קונה אותך זה המנוע, לך רק על תיבת 4 ההילוכים. נמכרו במקביל גם תיבות 3 הילוכים (היה לדגם הזה סימון כלשהו של רמת גימור, שכחתי מהו אבל קל לבדוק את זה) פרימיטיביות ביותר שסירסו את המנוע.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
אז תגיד לי אתה, איפה ההגזמה הפראית כאן ?
איציק.

ישנם דברים שאנו חלוקים עליהם ונישאר כך, כמו נוחות, אמינות ואיכות, לכל אחד מאיתנו יש כנראה נסיון שונה עם כלי הרכב המדוברים.

לגבי מרווח- אתה צודק, הלגאסי מרווחת מאוד, ולגבי דינמיות, המנוע כל כך חסר בלגאסי שיתרון הדינאמיות לא בא לידי ביטוי.

אני מכיר את שני הרכבים האלה די מקרוב, הייתה לנו לגאסי שבע שנים ולחבר יש קוואליר כחמש שנים, יש לי שעות נהיגה רבות על שניהם. מעטים המקרים שבהם הייתי מעדיף את הלגאסי על הקוואליר. (והפעם, לא בגלל שאני פשוט אוהב אמריקאיות...)

 

אז אולי הגזמה שלך לא פראית, אבל לדעתי היא עדיין הגזמה.

dirty old man

need love too

פורסם

כנראה שבאמת נישאר חלוקים, כי אני אישית לא מצאתי שום איכות, נוחות או אמינות יוצאת דופן בקוואליר (או בכל אמריקאית ממודל 96 בת אותו דור). המנוע השקט ושופע המומנט + הגיר האוטומטי הוא היתרון הברור של הקוואליר מבחינתי. המנוע בלגאסי בסדר בגרסת ה 1.8 4 היל' (כפי שהיתה לי בעבר) והוא בהחלט טוב בגרסת ה 2.0 ל' כפי שיש לי כיום (10.5 ש' ל 100 קמ"ש - אם זה מספיק טוב בשבילך).

תכנון מתלים עדיף בלגאסי וגרסאות שנמכרו עם צמיגים 175/70 R14 או 185/70 R14 העניקו לה נוחות מעולה ועדיפה ביחס לקוואליר מבלי לפגום ביציבות או נדנוד-יתר, מה שהשאיר אותה נוחה ויציבה מבלי להגזים ברוחב הצמיג (כשהקאווליר נועלת צמיגים בעלי חתך כמעט זהה על צמיגים במידה 195/65 R14 ואין לה יתרון בתחום הזה לדעתי)

הגרסה שכיום נמצאת ברשותי נועלת צמיגים במידה 195/60 R15 והיא בהחלט פחות נוחה מהגרסה הרגילה עם ה 185/70 R14 - אבל יש לה את היתרונות/חסרונות שלה.

 

למען הסר ספק, לקאווליר יש את היתרונות שלה - אבל בתור משומשת (אפילו שהיא זולה) צריך לדעתי לחשוב פעמיים ולבדוק אם אין אופציות אחרות בנמצא שהן יותר טובות גם מבחינת אמינות וגם מבחינת יתרונות בתחומים אחרים. אגב, חלקי החשמל שנוטים להתקלקל באמריקאיות הללו אינם זולים כלל וכלל (נסה לבדוק כמה עולה קוייל חדש של AC DELCO לרכב מהמודל הזה) והגימור בפנים הרכב לא שורד היטב את תלאות השנים.

כמו כן האוטו צפוף (על זה הסכמנו) בצורה מחרידה מאחור, מלפנים סביר. מבחינת "ניהוג", ההגה קל ורך מידי, ה ABS לא מבריק (בלשון המעטה) אבל הברקסים דווקא בסדר גמור. כיול המתלים של הרכב, כמיטב המסורת האמריקאית, רך ורוכן.

המודל/שנתון הוא לא הדבר העיקרי שצריך לקבוע לך אם הרכב כדאי או לא והאם הוא טוב/איכותי או לא.

באותו נושא, סיפור אישי; סבא שלי, שיהיה בריא ויוודה לחיים ארוכים, חובב אמריקאיות מושבע (שבעברו: 2 דודג' דארט-ים, אחת לבנה ושניה שמפניה עם גג סקאי, שברולט מאליבו 79', GMC ושברולט קורסיקה 94'...) לא היה מוכן לשמוע על שום דבר אחר פרט לאמריקאיות.

אחרי 6 שנים עם הקורסיקה, בזמן שהות בארה"ב, הוא נהג על הונדה אקורד 89 (כן, מודל שמונים ותשע) במשך כ-3 חודשים. בחזרתו לארץ הוא נכנס לקורסיקה וכמעט קיבל מחלת-ים + קלסטרופוביה. כמובן שלאחר תמיכה מספקת ועידוד ממני, חודש לאחר מכן הרכב נמכר - לא לפני שנקנתה אקורד 93' במחיר כמעט כפול מעלות הקורסיקה (למרות הירידה במודל). היום, מיותר לציין, האות "H" נהפכה לפייבוריטית שלו...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...