Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רכב בינוני מאוד.

בשנים האלה רוב היפניות והאירופאיות עדיפות על הקווליר ברוב התחומים.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

נא בצע חיפוש מתקדם בפורום הייעוץ ברכישה אחר המילים: "קווליר", "קוואליר", ו"זבל אמריקאי" (סתם, על האחרונה אתה יכול לוותר, למרות שזה משעשע)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אל תקשיב לחבורת הנלוזים שמעלי, מעולם לא קראתי מילה אחת טובה על רכב אמריקאי מהם.

הקוואליר נוחה, זולה, חזקה, מאובזרת ומהנה יותר בנסיעות רגועות. עדיפה על רוב היפנומטיות באותו סכום.

dirty old man

need love too

פורסם

8 ק"מ.לליטר בממוצע בערך אם מערכת הדלק תקינה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אל תקשיב לחבורת הנלוזים שמעלי, מעולם לא קראתי מילה אחת טובה על רכב אמריקאי מהם.

הקוואליר נוחה, זולה, חזקה, מאובזרת ומהנה יותר בנסיעות רגועות. עדיפה על רוב היפנומטיות באותו סכום.

שכחת לציין שאתה פריק של אמריקאיות.

 

וקוואליר ל-א נוחה. (היתה לי כזו בבית 4 שנים).

 

גיא

פורסם

הייתה לנו במשפחה קוואליר במשך 9 שנים, הייתה אמינה מאוד (הוחלפו רק אלטרנטור ומדחס מזגן), נוחה משמעותית מיפנומטיות בנות התקופה (הנדסת אנוש טובה מאוד), מאובזרת מאוד, תיבה אוטומטית חלקה, וחזקה יותר מהמתחרות.

לגבי צריכת הדלק, בירידה לאילת 1/14, בנסיעה משולבת משהו כמו 1/10.

חסרונות: בטיחות פסיבית לוקה בחסר (אם כי יש מספיק כוח מנוע בשביל לברוח כשצריך) עד פושעת, שירות UMI ידוע לשמצה, ואלטרנטור שנוטה לשבוק. כמו כן לא מקבלת מחירון, אבל כיד שניה זה דווקא יתרון.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

לא חוכמה להשוות יפנומטית עם מנוע 1600 לאמריקאית עם מנוע 2200.

תשווה יפנומטית 2000 סמק מול אמריקאית 2200 סמק ואז נדבר.

 

בנוגע לבטיחות -- בנוסף לזה שהפאסיבית לא משהו, האקטיבית גם כן.

תא הנוסעים לא שורד משהו (פלסטיקה בינונית עד גרועה בכל האמריקאיות מהדור הזה) למרות שמבחינת מערכת חשמל האוטו דיי מפתיע לטובה (עניין האלטרנטור הוא מחלה בכל הדגמים).

ה ABS זוועתי (מגדיל מרחק עצירה בצורה היסטרית ביחס למערכות מקבילות) אך במשומשת ביחס למחיר התמורה לא רעה בשביל מי שמחפש אוטומטית עמידה.

כמו כן חשוב לציין שהאוטו לא מרווח במיוחד למרות גודלו החיצוני.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא להתקרב! לחבר הכי טוב שלי יש כזה אוטו, רכב לא נוח, אוכל דלק, אין בו שום קלאסה וטיפה פאר, אין מחזיקים כאלה לידיים אפילו מעל הדלת באף אחד מהמושבים, אפילו את המראות הצדדיות באוטו זה סיפור מהפטרה לכוון.

בקיצור - על הפנים של אוטו.

שאנחנו יוצאים הוא ואני מעדיפים לנסוע עם הבימבה שלי כי היא יותר מהירה ודינמית והרבה יורת כיף לנסוע איתה מאשר עם הקוואליר המגעילה.

ליאור

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם
תשווה יפנומטית 2000 סמק מול אמריקאית 2200 סמק ואז נדבר.

איציק

תמצא אחת באותו המחיר ונדבר.

 

בקיצור, תמורה טובה למה שהיא עולה, וצריך לחפש אקזמפלר שלא נחרש על ידי בני תשחורת, ותתפלא, מהשנתון הזה עדיין ניתן למצוא הרבה יד ראשונה. משום מה המון זקנים קנו את הרכב. אם תמצא אחד שנשמר טוב, אתה תיהנה ממנו.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 


×
×
  • תוכן חדש...