ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 901 צפיות
*** תוכן ההודעה נמחק *** בפורום "ייעוץ ברכישת רכב" כל השאלות הן בנושא "ייעוץ ברכישת רכב". קרא את כללי הפורום : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=737 תן כותרת עניינית להודעות שלך.
הודעה אחרונה מאת tct, -
- 1 תגובות
- 800 צפיות
מחפש את הכתובת/טל' של הגוף שבודק עיקולים/שיעבודים/והגבלות שיש לרכב לפני קניה..על מנת להיות בראש שקט.... תודה
הודעה אחרונה מאת Guy, -
שלום לכולם ! אני מעוניין לקנות רובר 214 ואני לא יודעה כלום על הרכב הזה . אם משהו יודעה משהו ( אחזקה , צריכת דלק , כמה כ"ס ) אני אשמח לקבל עזרה
הודעה אחרונה מאת dimameg, -
- 3 תגובות
- 985 צפיות
מהיכן אני יכול להשיג נתונים על צריכת דלק ונתונים אחרים על המנוע על כל מיני מכוניות? נראה שבאינטרנט קשה מאוד למצוא כי בד"כ מדובר על דגמים חדשים שנמכרים בחו"ל ואני מעוניין לברר על דגמים ישנים יותר.
הודעה אחרונה מאת car pimp, -
- 16 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם. סוף סוף הוצאתי רישיון ועכשיו החיפוש אחר הרכב נכנס להילוך גבוה התקציב שלי הוא 35,000 ש"ח לרכב בלבד בלי הדברים מסביב. הדרישות שלי הן: רכב יפה. אמינות סבירה, שאני לא אצטרך לרכוש מנוי למוסך. ביצועים טובים. מהנה לנהיגה. גיר ידני. חשבתי על מגאן קופה או יונדאי קופה, מה דעתכם ? גם לאחרונה חבר שלי הציע לי סיאט איביזה או פולו .. מה לדעתכם הכי יתאים לי והאם יש לכם הצעות נוספות ? תודה רבה לכולם.
הודעה אחרונה מאת LittlE_SeLaNski, -
- 1 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
איך המכון הזה מבחינת בדיקה לפני קנייה???....
הודעה אחרונה מאת Refael Azi, -
- 1 תגובות
- 803 צפיות
אני מחפש רכב קטן חסכוני אמין ובטיחותי ותקציבי דל להחריד חשבתי על פולו 1100 משנתון 95 , מה דעתכם? מישהו הציע לי גם סקסו, בהשוואה לפולו מה עדיף? מצאתי פולו 95 1.1 יד 2 100000 ק"מ שמורה (עדיין לא עברה בדיקה), מבחינת תקציב זה משאיר לי קצת עודף, שאלתי העיקרית, מישהו שמכיר את הרכב ויכול לתת קצת פרטים מבחינת אמינות נוחות בטיחות ( תינוק), תמורה למחיר, השוואתית לסקסו? או לחילופין הצעה אטרקטיבית יותר? בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת ami123, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מבקש עזרה והכוונה לרכב משפחתי אוטומטי, אמין, בעלות אחזקה סבירה, חובה מזגן חזק תודה מראש
הודעה אחרונה מאת LEGACY 1.8, -
-
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חשבתי ששתי המכוניות הן אותו הדבר אבל הנתוני מנוע הסקסו מספקת 90 כ"ס והראלי 103.... למה זה ? איזה מכונית משתיהן יותר עדיפה **אני מבקש שרק אנשים מבינים בנושא יענו ! **
הודעה אחרונה מאת איתיRallye, -
- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
יד רביעית 130 אלף קילומטר 25 אלף שקל... שווה ? לא שווה ? זה מחיר הגיוני או הרבה מעל?? ואני מודע לחיפוש שיש אלפי הודעות.. אבל אני לא שואל על הקטע הטכני כרגע
הודעה אחרונה מאת eladdl, -
- 8 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
אני צריך המלצה על מגרשי מכוניות אמינים במרכז הארץ אשר שם אוכל לרכוש אוטו במצב טוב יד שניה מבלי להתעסק הכל החיפוש המעיק הזה באינטרנט או בעיתונים. אני מעוניין לרכוש יונדאי אקסנט 97 או מאזדה 323 96 וכמו כן כמה אנחנו מחפשים מאזדה 323 שנת 2000, 2001 1.8 תודה!
הודעה אחרונה מאת Alon_A, -
- 1 תגובות
- 835 צפיות
מה המחירון של מיאטה 97?לא משנה לי אוטומט או ידני. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת אלכס501, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם חבר שלי מעוניין לקנות רכב בן עד שנה וחשוב שיהיה אמין, בטיחותי ונוח. הוא חשב על פיג'ו 307SW אבל מעוניין גם ברכבים אחרים. התקציב הוא עד 120K. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת תמיר אורן, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 929 צפיות
את המחירון של אופל קורסה '96 ,1400סמ"ק, גיר רגיל, 5 דלתות יד רביעית עם 101,000 ק"מ ואם משהו מכיר אתר שאוכל לברר זאת בעצמי, אשמח אם תשתפו אותי... איתכם בגז! KLE500
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
כדאי לקנות? אם כן איזה שנה יתרונות חסרונות איך הוא סוחב כל מי שיכול לעזור לפני רכישה...
הודעה אחרונה מאת צ'קלקה, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מחפש לקנות רכב עד 30K. וניתקלתי בקרייזלר סטרטוס שנת 96 97... המחירון שלהם בסביבות ה30K. קודם כל השנה מצויינת ל30K. מנוע 2500 סמ"ק פול אוטומט..... לדעתי הרכב ממש ממש יפיפה... מישהו מכיר את האוטו שיכול לתת לי עליו חוות דעת..... אולי מגרעות?? תודה רבה לעוזרים. תמונה להמחשה....
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 24 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
לחברי הפורום שלום, יש לי קצת בלגן בראש והייתי שמח עם תעזרו לי... מה עדיף מכל הבאות, ולמה? כולן עד 45K (ולא שקל אחד יותר!) ידני רצוי שהשנתון יהיה כמה שיותר קרוב ל2000 ונפח מנוע עד 1600 סמ"ק, כמו- כן מה שחשוב לי שהאוטו יהיה נוח מבפנים, מהיר יחסית למתחרות שלו (מה שרשמתי) וכמובן אמינות, כי אני לא מעוניין לבלות כל שני וחמישי במוסך - מצובישי קולט - פולקסוגאן גולף - פולקסוגאן פולו - סיאט איביזה - הונדה סיביק - רנו מגאן קופה - רנו קליאו תודה רבה! בכבוד רב לאון חבקין
הודעה אחרונה מאת ami123, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם מדובר במאזדה לאנטיס F מנוע 1600 ידנית יד שלישית מנוע מיובא - עשה משהו כמו 15 K ,שמורה אפשר להגיד. המחירון עומד על 15400 . האם רכב כזה יכול לצרכי סטודנט ?אחזקה,אמינות ,דלק. סרקתי את הפורומים כמה פעמים תחת שורות חיפוש שונות ולא מצאתי את מבוקשי. אודה מאוד לעיצתכם/דעתכם-אפילו בפרטי.
הודעה אחרונה מאת Russian speed, -
-
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום, רציתי לדעת את חוות דעתכם על הרכב הנ"ל. UMI משווקים אותו ורציתי לדעת עליו פרטים. מכירים? נהגתם בו? כדאי לרכוש? תודה מראש, אורי
הודעה אחרונה מאת בינה, -
-
- 19 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מעוניין בהמלצה לרכב משפחתי אוטמטי בן שנתיים עד שלוש. רצוי שהרכב יהיה עם מנוע 2 ליטר לטובת הזריזות. שאר הקריטריונים הם: (מלבד הזריזות) נוחות גודל (הורים + 2) פינוק פאר פנימי בטיחות החשיבות של כל הקריטריונים זהה. תודה
הודעה אחרונה מאת אייל, -
Geo Prizm?
מאת igez- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
האם הרכב הנ"ל הוא בעצם טויוטה קורולה לבושה תחפושת? באיזו ארצות נמכר הדגם? ובקיצור אשמח לדעת כמה שיותר פרטים.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מדובר על הA6 2.4 מודל 99-00 או מנגד הS80 2.9 (לא הטורבו)באותם שנתונים. ידוע שהרכבים הנ"ל לא זולים לאחזקה בכלל,אבל האם האחזקה של האאודי תהיה במעט פחות יקרה?(שמעתי שהS80 לא הכי אמינה מניסיון של אנשים ושהחלפים שלה יקרים משמעותית משל האאודי האם יש אמת בכך???) איזה מהשניים הייתם בוחרים?, ואם אפשר נימוקים..... מי מהשניים יותר טובה מרעותה??מבחינת התנהגות,אבזור,נוחות,פינוקים וכו' (חוץ מההיבט של הכח שהוא לטובת הוולוו)
הודעה אחרונה מאת audi A8, -
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
המכונית אמורה להיוח משפחתית, חסכונית,מרווחת ובטיחותית, אוטומטית. מה הצעותכם?
הודעה אחרונה מאת Russian speed, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 825 צפיות
רנו מגאן 1400 גיר ידני שנת 99 סדאן יד ראשונה 140,000 אלף קילומטר. 36 אלף ש"ח, ממגרש רכב באיזור הבית שלי. כדאי לקנות?
הודעה אחרונה מאת yigal7, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 890 צפיות
שלום,הייתי מעוניין לדעת מה דעתכם על פיאט טמפרה שנת 95 (רשום SX בצד, זה עוזר לכם?) יד ראשונה, נפח מנוע 1600 סמ"ק, ידנית, עברה כ-65,000 ק"מ. הרכב שייך לאחי ולכן תוצאות הבדיקה לא כ"כ חשובות לי כרגע כי אני יודע שהרכב שמור ומטופל בזמן (יש ספר טיפולים מלא) מה הפוטנציאל שלה בתור משפחתית במחיר עממי? (השבתתי את הפיג'ו, מנוחתה עדן, איזה רוסי נכנס בי מאחור עם סוואנה ואני מחפש משפחתית טיפה יותר גדולה ממנה וקצת יותר מסובארו DL בשביל התינוק שעומד לצאת בימים הקרובים וגם שיהיה מרווח יחסית ונוח לנהיגה) תודה, אבי
הודעה אחרונה מאת Fix_It_Again_Ton, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום! לאחר חיפושים רבים, מצאתי ZX וולקן מטרייד אין של אחד מיבואני הרכב. מה הייתם עושים במקומי? האם הייתם מוותרים מראש? כמובן שאני הולך לבדוק אותו טוב טוב... (כולל מכון בדיקה). יש לציין שהרכב עבר רק 100000 ק"מ - האם ק"מז' נמוך+טרייד אין היו מדליקים אצלכם נורה אדומה? בברכה ויום טוב לכולם,
הודעה אחרונה מאת yigal7, -
- 1 תגובות
- 828 צפיות
רציתי לשאול אותכם לגבי הג'יפ הזה. אני מדבר על שנים בערך 90 92 , כמה הילוכים הוא מגיע בשנים הללו (כי הבנתי שישנם דגמים של 4) אם ידוע לכם על תקלות מיוחדות...או בכלל היה לכם כזה ואתם ממליצים.. כי אני רוצה לקנות כזה אבל עדיין לא בטוח....
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
עוזרים יקרים אני חדש בפורום הזה זאת ההודעה הראשונה שלי אז קודם כל שלום. רציתי להתייעץ איתכם בקשר לבדיקה של רכב שעשיתי ולא הבנתי מה כל דבר אומר ועד כמה זה רציני, אשמח לקבל יעוץ ועזרה. הרכב הנבדק הוא מאזדה לאנטיס 323 שנת 2003. אז ככה היה כתוב 1. לסדר ולתאם מנוע, לסדר מערכת דלק, לתאם מנוע. (מה זה לתאם מנוע לעזאזל?) 2. בסרן הקדמי היה שחיקת צמיגים , צריך לסדר פרונט ויש נזילת שמן מערכת הגה כוח (נזילת השמן הזאת הבנתי שזה דבר מאוד רציני ויכול לצאת יקר לפעמים? מה זה אומר שהתעללו בהגה בפניות?) 3.בקשר לשילדת הרכב היו ליקוים בעלי משעמות נמוכה ושולית כמו תיקוני פח ומעיכות בתחתית הרכב, אני מבין שזה לא דבר רציני בעיקרון לא?, כמו כן האוטו כולו נצבע חוץ מהגג. 4.בקשר ל…
הודעה אחרונה מאת Ruv, -
יתכן שבקרוב אאלץ לעבור את המרחקים המטורפים האלו עקב נסיעות יומיומיות ת"א-חיפה, ות"א-גליל בסופי שבוע. הדרישות הן: 1. משהו שאפשר להכנס אליו בחיפה בשעת אחר צהריים מנומנמת, לפתוח סאנרוף, לשים בקרת שיוט ולהגיע לת"א בשקט, שלווה, נוחות ובטחון 2. משהו שאפשר להכנס אליו בחיפה בשעת לילה הזויה, לסגור סאנרוף, לנתק את בקרת השיוט ו"לגרום לבלאי מואץ" כל הדרך לת"א, כלומר במשך 30 דקות 3. משהו שיכול לגרור אופנוע שטח (או שניים) + עגלה בסופי שבוע בלי להתלונן, עד 450 ק"ג (פוסל כלמיני סופרמיני ויתר מכוניות כיף) כלומר, מכונית לא קטנה מדי, מהנה ככל האפשר, מתנהגת בצורה טובה ומעלה, בעלת ביצועי קו ישר זריזים (איזור ה9 שניות ל100 יספק, יותר כמובן יתקבל בברכה), ונעימה לנסיעה ארוכה ומשע…
הודעה אחרונה מאת ROEY B, -
- 1 תגובות
- 976 צפיות
יש ברשותי רנו 11 שנת 88 שקיבלתי מחברץהיתתי רוצה לדעת מהו מחיר סביר שאפשר להציע אותה למכירה?יש לה 186000 ק"מת אוטומטיתתחלונות חשמליים,וללא מזגן...אני יודע שאין מחירון לדברים כאלה,אבל בכל זאת.... תודה
הודעה אחרונה מאת ami123,
