ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אז ככה, היאריס ספורט נראית לי ממש חמודה, אבל האמת שחוץ מזה אני לא יודע עליה הרבה פרטים. אז ככה יש לי תקציב של 120 אלף ככה מה שאומר שנכנסת לי חדשה בכיף. השאלות שלי הן כדלקמן: 1)אני אשמח לקבל פרטים על הרכב הספציפי. 2)יש אולי אופציות יותר טובות? כלומר אני לא רוצה רכב עם טורבו והספורטיבי היחידי שעולה לי בראש חוץ מהיאריס הוא קליאו ספורט אבל אני חושש שהאחזקה שלו תהייה מעט יקרה, יש לכם עוד הצעות? 3)האם בגלל המחיר הנמוך יחסית של הרכב שווה לקנות חדש אפילו שיש את הכסף או לנסות ולחפש אחת שנת 2002 ככה? (ואני יודע שזאת לא שאלה כזאת רצינית ותגידו משהו כמו שאם אתה אוהב את הריח של החדש אז תקנה חדש אני שואל באופן רציני מה אתם הייתם עושים). וזהו בעצ…
הודעה אחרונה מאת Yogev, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אנשים אני בן 20 וקצת ועוד אין לי רישיון לאופנוע כלשהו ואני מאוד מעוניין לרכוש אופנוע חזק מאוד אבל אני לא מבין בכלל באופנועים ואפילו אולי רק 5 פעמים נסעתי בחיים שלי על אופנוע. אשמח לשמוע איזה אופנועים כבדים טובים יש ומה המחירים שלהם. אם אפשר גם להגיד לי מה יותר טוב בין כל אופנוע כבד. שמעתי קצת על CBR או CBRR ו על R1 אני מחפש בעיקר אופנוע כבד אלו עם הגלגלים הקטנים יותר וצמיגים רחבים ומעוגלים שמתאימים רק לכביש ולמהירויות גדולות.
הודעה אחרונה מאת nitch, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אודה על העזרה הבאה: אני נוהג על פיג'ו 106 כבר כמה שנים טובות ונהנה מכל רגע (למעט....הביקורים במוסך...). עכשיו, כשהילד הראשון בדרך, ואני נדרש להחליף רכב, אני רוצה להשקיע עד - 80,000 ש"ח (אוטו יד ראשונה בלבד), וברכב משפחתי שהוכיח את עצמו במבחני הבטיחות שרצוי שלא יבקר במוסך יותר מידי (קונטרה לפיג'ו); בגלל זה אני מעדיף להתרחק מהארופאיות, ואפילו אולי לשלם בגלל זה קצת יותר כסף - באופן שישתלם לזמן הארוך. אני כעת מתלבט בין טויוטה בכלל (יאריס או קורולה), הונדה סיוויק - אימפריזה וגם ... פורד פוקוס. עוד דברים שחשובים לי: בטיחות; רצוי גיר ידני; שלא תזלול דלק; שאוכל להכניס עגלת תינוק לבגאז'; וחויית נסיעה ככל האפשר. אני גם פתוח להצעות לכל סוג של רכב אחר (ולא רק יפני)- שיענ…
הודעה אחרונה מאת Alon_A, -
-
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
יצא לי לראות מיצובישי לאנסר החדשה שנת 2001 במצב מעולה וכמעט שכבר לקחתי אותה לבדיקה ואז בעבודה אנשים התחילו לאמר לי שלא כדאי להתקרב לאוטו הזה . אחד אמר שהיא מתפרקת שני שהיא יקרה בטיפולים שלישי שהיא אוכלת המון דלק רביעי בלה בלה בלה ובקיצור הוציאו לי את כל החשק . מה באמת לא בסדר באוטו הזה והאם הוא באמת מפחיד כמו שכולם עושים ממנו ?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
חבר של אבא שלי התעניין מאוד על קניית רכב מסחרי גדול כמו האמבולנסים שיש למד"א מתוצרת פורד E-350. הוא רצה לדעת מה נפח המנוע. באתר של פורד רשום שנפח המנוע הוא 6000 ואילו ששאלתי נהג אמבולנס הוא אמר לי שמדובר בנפח 7300. האם יש הבדל בין הרכב שיש באתר פורד לבין האמבולנס של פורד. כי הוא רוצה בדיוק כמו הפורדים של מד"א הוא מחפש את הנפח הגדול כמו שנאמר לי. אודה לכם אם תאשרו את זה.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ראיתי במחירון שלוח יצחק שלא צויין שום תוספות לרכב כלומר: כריות אוויר, הגה כוח וכודמה... שזה עוד בגדר הסביר אך אפילו לא מזגן צויין שיש לרכב האם זה יתכן רכב על הכביש בישראל מאמצע שנות ה-90 ללא מזגן?!?!?!
הודעה אחרונה מאת kompy, -
שלום לכולם! אני רוצה לברר מיכם חוות דעת על PASSAT, ועוד מיספר שאלות כלליות לגבי הרכב הזה. קודם כל מדובר על מודלים 98 99 גיר ידני מנועים 1.8/1.8TURBO . *אני רצה לדעת האם יש לרכבים האלו בעיות מסויימות של אמינות או משהו אחר אפילו שזה רכב גרמני. *האם החלקים יקרים במקרה שמשהו נהרס או במקרה של טעונה? *האם האוטו צורך דלק ברמה גבוהה? *מהו מחיר של ביטוח לרכב הזה לפחות בקירוב? *מהוא המחירון המדויק של שני הדגמים המוצעים?(אני יודע את תווח המחירים אבל אני לא יודע את מחיר המחירון). *אם יש הערות נוספות או כל דבר אחר הכל יתקבל בברכה. תודה!
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום אני מתלבט מה כדי לקנות פיגו 306 שנת 2000 יד שניה או דייהו לאנוס שנת 2000 יד שניה אני מחפש משפחתי קומפקטית והתקציב הוא כ 30 מה עדיף??
הודעה אחרונה מאת קובי אדר, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רציתי לקבל חוות דעת על פיג'ו 206 2.0 ידני מבחינת :אמינות, ביצועים , מהירות\כוח . איזה רכב יותר מהנה וחזק מבין השניים ויותר מומלץ בתור רכב ספורטיבי ?
הודעה אחרונה מאת איציק ט, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום בשעה טובה מצאתי עבודה והגיע הרגע לבחור ברכב מליסינג כמות הרכבים עצומה וצמצמתי אותה למספר רכבים. אשמח אם תעזרו לי לבחור האופציות הן: טויוטה קורולה סאן פורד פוקוס 4 או 5 דלתות LX מזדה 3 ACTIVE סובארו אימפרזה החדשה לגבי הפוקוס יכול להיות שתהיה אפשרות לקבל את הפוקוס החדשה אני עדיין צריך לבררר... הדעה שלי כרגע נוטה לכיוון הפוקוס החדשה אם אוכל להשיג אותה ואם לא אז את הטויוטה.. מה דעתכם? אני חייב לציין שזה הרכב הראשון שהוא רק שלי(כלומר לא של ההורים)
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מה המצב. אני מעוניין ליקנות סיאט איביזה שנת 94. כלומר הדגם החדששששש. אכשיו רציתי לדעת מה אתם חושבים על הרכב? ראיתי שהמחירון שלו די ירד בזמן האחרו כפי שראיתי במחירון יצחק לוי. האם הביצועים של הרכב טובים והאם כדאי לחייל בן 20 לקחת סיכון וליקנות רכב כזה. אמרו לי בנוסף שהרכב בנוי על מנוע של פיאט אונו ושהרכב מיתחמם מהר מידי,האם זה באמת נכון? מה אני צרייך בנוסף לדעת כאשר אני בא ליראות את הרכב ראשונית לפני בדיקה? האם יש דברים שצרך ליסתכל עליהם טוב יותר כמו גיר מנוע וכדומה? תודה רבה. בבקשה תשתפו אותי בכל הידע שלכם... תודה רבה מתן
הודעה אחרונה מאת koka, -
- 1 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
אני רוצה לקנות תרכב אבל לא מבין בו ממש אני יודע שהוא יחסית טוב לקטגוריה של גיפים קטנים וחסחוני . דברו איתי מי שמכיר ויודע מידע טכני וכו.צריך יעוץ דחוף כי אני לא ממש מוצא חומר על הגיפ תודה מראש אלעד
הודעה אחרונה מאת koka, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום הנכבדים! אני שוקל לרכוש פיאט איביזה בעלת מנוע בנפח 1.4 ליטרים, מודל 1994. מה תוכלו לחלוק איתי לגבי הרכב? אני מתעניין בעלויות אחזקה, נוחות, ופנים הרכב. באופן כללי - דעתכם על הרכב. תודה מראש לכל העוזרים!
הודעה אחרונה מאת G.Z.A.3, -
- 1 תגובות
- 961 צפיות
מחפש לחבר רכב אוטו עד 60K חשוב אמינות. אחזקה(דלק,ביטוח,תיקונים) ברמת העלות הסבירה . בנוסף אבקש את דעתכם להשוואה בין הדגמים : 206 1600 01' לאנטיס 1600 01' שניהם בגירסה האוטומטית . תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני מתלבטת בין 205 לפיאסטה. על ה-205 שמעתי המון דברים טובים, אבל ראיתי המון ואף אחת לא היתה במצב טוב. על הפיאסטה אני לא ממש יודעת כי אני לא מכירה אף אחד שיש לו בשנתון הזה. מה שחשוב לי זה רכב אמין ונוח לנסיעה עם תחזוקה זולה. אשמח לתשובות... עוד שנייה מתייאשת.
הודעה אחרונה מאת danyu, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
*** תוכן ההודעה נמחק *** קרא את כללי הפורום ותן כותרת עניינית להודעות שלך.
הודעה אחרונה מאת eladdl, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מזדה לאנטיס שנת 2000 יד שנייה 74000 ק"מ . מחירון 60000 יד ראשונה היתה בליסינג . המחיר המבוקש הוא 55000 המוכר בנאדם מבוגר שמתחייב שהאוטו לא עבר שום תאונה וכמעט אין שריטות . במידה ולא מוצאים כלום בבדיקה האם המחיר סביר ? באותה הזדמנות הייתי מעוניין לדעת כמה אחוז מורידים בערך כשקונים ישירות מליסינג ?
הודעה אחרונה מאת Classic Addition IL, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי, יש לאחותי שהתגייסה לצבא קורסה 1.4 16v אוטומט שנת 98 בלי תאונות יד שניה עם קילומטרז' ממש נמוך... בקיצור בובה של אוטו! לפי מה שחשבתי עד עכשיו האוטו הזה לא זריז במיוחד או מהנה אבל אבא שלי טוען שיש לו 90 כ"ס והוא דיי מהיר (בדקנו אותו אתמול מ-0 ל-100 והגענו לתוצאות מצויניות...) אני מעוניין להחליף לפולו 1.4 16v... האם יש הבדלים גדולים בין הביצועים של הפולו מול הקורסה????? ואם מישהו יכול לתת לי נתונים(כ"ס,0 ל 100,סל"ד וכו'...) שהוא יודע על הקורסה והפולו אני אודה לו מאוד...
הודעה אחרונה מאת יואבס, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יש לי סיאט קורדובה 95 1600 שעשתה 138500 ק"מ הרכב שמור מאוד נראה חדש, יש צמיגים חדשים ,מגנזיום מקורי, מצבר חדש ,מערכת הזעקה משוכללת mpv, אין בלאי, מנוע שקט ,ואני נהג יחיד,והבעיה היא שאני היד הרביעית בגלל שלבעל הרכב ה 2 היה עיקול והוא שינה את הרכב על בן דודו וכך נוצר יד 3 ואני 4 ,בסך הכול נהגו על הרכב 3 אנשים לאחר שבדקתי זאת.לפני שנה שקניתי את הרכב בבדיקה הבוחן הציג בפני תקלות ותאונות קלות שהיו לו בעל משמעות נמוכה .את הרכב קניתי אז במחיר 23500 שהמחירון היה 24000 .היום הוא 20000 במחירון!! בת זוגתי קיבלה רישיון נהיגה על רכב אוטומטי, וזה גיר רגיל, והרכב הנ"ל הוא גם שלה..ולכן אני נאלץ למכור אותו לטובת רכב אוטו'. שמתי מודעה ואנשים שמתקשרים לברר על הרכב רוצים אותו במחיר שאל…
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
אני מעונין לרכוש לעצמי גולף שנת 95 עם מנוע 1400 ידני, ולהעביר את הגולף 1600 אוטומטית שלי, לאמא שלי. הרכב הספציפי שאני מעונין לקנות הוא 1400 ידני כמו שהזכרתי, יד שניה ממשפחה ויש לו רק 112 אלף קילומטר, הוא מאובזר בזוג כריות אוויר, מזגן, הגה כוח, ואם אני זוכר נכון גם חלונות קדמים חשמליים. הרכב הוא שתי דלתות. ממש בסיס יפיפה לשיפורי יופי. מה תוכלו לספר לי על הרכב הזה, ממה להיזהר והאם זו קניה משתלמת? תודה. כפיר
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
- 14 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מתלבט איזה רכב עדיף ראשית אני אוהב את שניהם מבחינה חיצונית! על הנוחות של ה205 שמענו רבות כמו כן על אמינותה של הסוויפט! אני נהג חדש עם תקציב זעום של 15000 פלוס מינוס שצריך רכב בעל שוק טוב (כי אני הולך להחזיק רכב לשנה וחצי בלבד, עד לגיוס) ואין לי יותר מדי כסף לתיקונים במוסך אני לא יסעע הרבה ברכב ואני יתן הרכה שזה רכב בשביל 150 ק"מ בשבוע ולכןןן.... שמעתי דעות שונות לגבי אמינותה של ה205 ונוחותה של הסוויפט ולכן אני מיעץ איתכם האם האמינות של 205 נוראה כל כך? והאם הנוחות נסיעה של הסוויפט (ידנית כמובן) נוראה כל כך?
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ערב טוב! לאחר הרהורי חטא בנוגע לרכישת יונדאי קופה(97-98 ידנית) ,רציתי לשאול אתכם ידידיי בעלי הקופה בעבר,בהווה או סתם אם יצא לכם לשבת באחת,האם מרחב במושב באחורי הוא סביר יחסית ולא ממש צפוף? נגיד אם שני אנשים/שלושה יוכלו לשבת שם בנוחות סבירה מבלי לזעוק איש איש לאלוהיו,ולהתגמש כמו שבקמא סוטרא אפילו לא ראו? (נכון שזו לא ב.מ.וו סדרה 7,אבל יצא לי לשבת ב206CC מאחור והתענוג לא קסם,בלשון המעטה...) במידה ואני אלך לכיוון אז רוב הזמן,לא יהיו יותר מאחד,שתיים באוטו,ואולי מדי פעם האוטו יהיה מלא כשיוצאים לאן שהוא, אבל בכל זאת זה חשוב לי שיהיה מקום מאחורה.....
הודעה אחרונה מאת audi A8, -
סיטרואן קסנטיה 1 2
מאת tasaf- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אשמח לשמוע דיעות לגבי הקסנטיה. במיוחד על הדגמים שעד שנת 1997. בעד ונגד. אני קצת מוטרד מרעש רוח ומנוע בתוך תא הנוסעים. ואם מישהו מאיזור חיפה ויש לו המלצה למוסך שיודע לטפל ברכב הזה מכל הלב. אשמח לקבל טיפים לפני קניה. אסף.
הודעה אחרונה מאת שי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מה דעתכם על הרכב הנ"ל, מכל הבחינות (ביצועים, אמינות וכו')? מה ביצועי מנוע ה-1600 ביחס למנוע ה-1800?
הודעה אחרונה מאת Sefi, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האפשרויות שצמצמתי אליהן: דייהטסו - סיריון דייהטסו -YRV, הונדה - JAZZ, טויוטה - יאריס, יונדאי - GETZ, מאזדה - DEMIO, סוזוקי - יורוסוויפט, סוזוקי - IGNES השאלה היא האם ללכת על רמה של טויוטה יאריס יחסית ישנה (4-5 שנים) או ללכת על משהו כמו יונדאי GETZ בת שנתיים - שלוש. קשה להחליט... איזה שיקולים לקחת בחשבון? האוטו יעשה לכל היותר 6-7 אלף ק"מ בשנה. .אוד חשוב לי גם שהאוטו לא יתקלקל כל חצי שנה ...
הודעה אחרונה מאת Guy, -
רכב ב-30 אלף
מאת שרון101- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני רוצה לקנות רכב בסביבות 35 אלף. משהו קטן, אמין עם תחזוקה זולה יחסית. ניסיתי למצוא יונדאי אקסנט אבל זה מטורף, כולם היו סוחרים עם סיפורי מעשיות... מה דעתכם על דייהו לאנוס? ואשמח לשמוע הצעות נוספות. אמרו לי גם לנסות מהשכרה ולחסוך את כאבי הראש. יש המלצות?
הודעה אחרונה מאת BMW_525_89, -
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מתכנן להחליף רכב, ואני מחפש רכב אוטומטי, צעיר ואמין. אני בעיקרון מחפש יונדאי קופה הצורה הישנה שנתונים 97 עד 99... רציתי לדעת מאנשים שמבינים איך היא... אמינה? חסכונית? איך הביטוח לנהג צעיר(לא חדש)? ובכללי מה אתם חושבים עליה... תודה מראש, אייל.
הודעה אחרונה מאת TOMER_Y, -
גיפ ב70 אלף שקל 1 2
מאת tsachi1- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
רציתי לדעת אם יש לכם המלצות לגיפ ב70 אלף שקל... הגיפ לא מיועד לשטח רציני... צריכת דלק סבירה... ואמינות.
הודעה אחרונה מאת tsachi1, -
מנוע לתומקאר
מאת L-boy- 7 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
היי מה קורה?, רציתי לשאול את המבינים מבינכם שאלה, איזה סוגי מנוע יש לתומקאר? ייתכן שיצא מנוע דייהצו 1200 סמ"ק? תודה ושבת ושבת שלום. L-Boy
הודעה אחרונה מאת L-boy, -
קניית רכב חדש
מאת zoharrr- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם אני מתכוון לקנות בשעה טובה רכב משפחתי חדש, ההתלבטות היא בין פורד פוקס החדשה לטויוטה קורולה או אים יש המלצה חמה לחכות לסיוויק החדשה... אשמח להמלצות, דעות ושאלה נוספת האים ידוע לכם על קבוצות קנייה כאלה שמתארגנים מספר אנשים וזוכים בהנחה על הקנייה של הרכב. האים זה עובד ואיך חוברים לאחת כזאת? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת רנזי,
-
מי מחובר 19 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 312 אורחים (הצג רשימה מלאה)
