Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה,

 

היאריס ספורט נראית לי ממש חמודה, אבל האמת שחוץ מזה אני לא יודע עליה הרבה פרטים.

 

אז ככה יש לי תקציב של 120 אלף ככה מה שאומר שנכנסת לי חדשה בכיף.

 

השאלות שלי הן כדלקמן:

 

1)אני אשמח לקבל פרטים על הרכב הספציפי.

 

2)יש אולי אופציות יותר טובות? כלומר אני לא רוצה רכב עם טורבו והספורטיבי היחידי שעולה לי בראש חוץ מהיאריס הוא קליאו ספורט אבל אני חושש שהאחזקה שלו תהייה מעט יקרה, יש לכם עוד הצעות?

 

3)האם בגלל המחיר הנמוך יחסית של הרכב שווה לקנות חדש אפילו שיש את הכסף או לנסות ולחפש אחת שנת 2002 ככה?

 

(ואני יודע שזאת לא שאלה כזאת רצינית ותגידו משהו כמו שאם אתה אוהב את הריח של החדש אז תקנה חדש אני שואל באופן רציני מה אתם הייתם עושים).

 

וזהו בעצם,

 

תודה מראש לכל העוזרים,

 

דורון.

 

פורסם

בקניית חדשה יש לך פחות אי-וודאות מאשר בקניית משומשת. (עבר, תאונות, מצב מכאני...)

מצד שני חדשה מאבדת הרבה ערך השנה-שנתיים הראשונות.

 

אם אתה מתכוון להחזיק אותה זמן ארוך (5 שנים?) ולשמור עליה היטב - יכול להיות שעדיף לך חדשה.

אם יכול להיות שתוך שנתיים תשתעמם ותמכור - חבל לספוג את הירידת ערך המאסיבית.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

מה את המחפש ברכב? הקליאו לא ברת השוואה ליאריס.

 

ניסית להריץ חיפוש? היו ה-מ-ו-ן דיונים על הTS. תחפש יאריס ותברור את הדיונים של הTS מהדגם הרגיל.

 

על מה אתה נוהג כרגע?

 

ב120K אפשר לקנות גם הרבה מאוד רכבים מעולים משומשים, השאלה מה הצרכים שלך.

פורסם

לא יודע לגבי הT-ספורט, אבל היאריס הרגילה נהנית מסחירות פנומנלית, מה שאומר ש:

1. אובדן הערך נמוך יחסית במקרה שאתה רוכש חדש

2. המשומשות לא זולות כפי שהיית מצפה, במקרה שאתה רוכש משומש

 

אני מאמין שהייתי מעדיף את החדשה, לפחות לכל תקופה שעולה על שנתיים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

עוד מעט נגיע לסחירות של שנות ה - 70...... קונים חיפושית משתמשים שנתיים ומוכרים במחיר גבוהה יותר ממה ששילמנו על הרכב כחדש.

 

בתור אחד שנסע ביאריסים כ - 2000 ק"מ אני יכול לומר בלב שלם שאין בו שום דבר מעניין.

האוטוביאנקי עלית שהיה לי בתור בחור צעיר היה יותר מעניין וכיפי לנהיגה....

אני על אופנתיות בלבד לא משלם פרמיה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

אתה צריך להחליט קודם מה אתה מחפש מהאוטו.

 

1. היאריס לא מתקרבת בביצועים לקליאו.

2. הקליאו בטוח לא תתקרב באמינות ליאריס.

3. הסחירות של היאריס המשומשות טובות מאוד, ועל כך יעידו כמה חברי פורום שמכרו במהירות הבזק את הרכב,

ובמחיר מצויין.

4. ה-TS ב-2004 שונתה בפלסטיקה הפנימית, וטיפה'לה במראה החיצוני.

עדיף לקנות 2004, המראה בפנים שווה את זה.

×
×
  • תוכן חדש...