הלכתי למכון דיאגנוסטיקה ולפי המחשב ונתוני החיישנים הרכב במצב מצויין.
הוחלף מנוע צעדים - אך זה לא עזר.
נתון נוסף, אם מדליקים מזגן, התופעה קוראת גם שהמנוע חם. כלומר, כשהמזגן פועל, הטורי סרק נתקעים לפעמים על 1500 סל"ד. גם הירידה בסל"ד בהחלפת הילוך והורדת רגל מהגז היא איטית. מה יכול להיות הגורם לכך ?