ביצעתי חיפוש ולא מצאתי שרשור צפסיפי לרכב שלי
הרכב שנת 94
קניתי נוזל קירור ורוד של שלקול ורציתי לדעת קודם אם הנוזל הנ"ל מתאים לרכבי, והאם אני צריך למהול אותו המים?
נסעתי היום..... ומישהו החליט להיטפל אליי בטענה שצורת הנהיגה שלי לא טובה
למרות שנהגתי נהיגה זהירה בטוחה ואף איטית.
הוא צילם אותי ואת המס רכב במצלמה של פלאפון ואמר שהוא יעביר את זה למשטרה
מה זה אומר?
האם זה תופס מבחינת המשטרה?
מה הוא יכול לעשות עם המס' רכב שלי?
תודה
יש לי באוטו אימובוליזר, לא קודן!
אלה שנפתחים בעזרת מפתח צ'יפ כזה
האם הוא יותר, או פחות בטיחותי מקודן רגיל.
איך הוא עובד
האם הצי'יפ מחזיק בתוכו איזשהוא צופן, קוד מיוחד, או שזה פשוט סוגר מעגל חשמלי?
האם כדאי להוסיף קודן?
תודה
יש ברשותי שברולט קורסיקה מודל 94 (3100)
ואני רוצה לדעת מה הלחץ הנכון בצמיגים..
אך אין לי את הספר רכב וזה גם לא רשום על הרכב עצמו
אז אם מישהו יודע אולי מה הלחץ שצריך?
אני בעל שברולט קורסיקה ויש ל כמה שאלות בנוגע לצמיגים של הרכב
1) לאיזה סוג צמיגים יש חשיבות גדולה יותר, קדמיים או אחוריים?
2) איך אני יודע מה המצב של הצמיגים והאם עלי להחליף אותם או שהם בסדר?
3) גיליתי שהצמיגים הקדמים הם לא אותו סוג של צמיג....כלומר חברות שונות!...האם יש לזה משמעות???
תודה.
יש לי שברולט קןרסיקה
ואני מעוניין להתקין מערכת שקיבלתי
צ'נג'ר + רדיו
השאלה שלי היא האם ניתן להתקין את זה
במכונית שלי הרדיו הוא רדיו בילט אין....האם אפשר להחליפו ברדיו חדש
ואם כן כמה צריכה לעלות התקנה שכזו?
תודה.
מכיוון שאין להם מושג!!!!!
מלבד זה שהוא צורך הרבה מאוד דלק!!!!!
אין להם שום מדידיה שלקילומטרים למיכל וכו....
בכל אופן 1:6-1:8 עוד נשמע סביר!
שמעתי מחלק גם 1:4!!!!