ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
BMW עד 30K
מאת 620SI-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולכם. סוף סוף אספתי 30K...... החלום שלייייי BMW. זה האוטו היחיד שאני מוכן לקנות...... האם אפשרי להביא BMW שנת 92 או 93...... 316 או 318... משהו טוב במחיר הזה? והאם בכלל אתם ממליצים על הרכב? תודה לכם.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- 6 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
אשמח לקבל דעתם בנושא הג'יפ הנ"ל.
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איזה רכב אתם ממליצים לקנות עד 30K ? הדרישות: 1) ידני 2) אמין וחסכוני בדלק (מדובר על רכב שאמור לנסוע לא מעט) תודה
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
רכב חדש עד 120K 1 2
מאת pomba206- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
טוב אז ככה. אני צעיר ב19 והאמתי זה יהיה רכב ראשון שיהיה ממש שלי. ( יש לי רישיון מגיל 18.5) אבא שלי נותן לי 120K בשביל לקנות אוטו. אבל שיהיה רק חדש מהחברה. ובנוסף שיהיה רק אוטומט. ועם אפשר משהו שישמור על המחירון שלו. תודה רבה מאוד.
הודעה אחרונה מאת Philip R, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 921 צפיות
מחפש רכב ספורטיבי מסוף שנות השמונים. תקציב לא ברור עדיין לא גבוה מדי לא מפחד מעבודה טכנית על האוטו (יש לי יכולת) לא מפחד מאמינות יותר מדי כי זה רכב נוסף משהו ספורטיבי יחסית לפחות 1800 ידני 2 קרבורטורים ויפה... קל לאחזקה (גם אם הוא דורש הרבה עבודה)
הודעה אחרונה מאת mabootoo, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחזיק כבר חצי שנה בפיג'ו 206 XS דגם 2001 בעלת 90 כ"ס. המכונית נוחה, זריזה וכיפית. יש לי רק בעיה אחת איתה - לא מהירה מספיק. זה לא שאני חולה מהירות ואני בטח לא רוצה לסכן אנשים אחרים על הכביש (ואותי) אבל בכל זאת היא מאכזבת אותי ואני צריך משהו מהיר יותר. בדקתי במחירון למה אני יכול להחליף מבחינת שנתון (2001) ומחיר שמתאימים למכונית שלי ומצאתי שאיביזה טורבו עומדת בתנאים. אני יודע שצרפתיות מיועדות יותר לסיבובים ופחות לקו ישר, אבל אני כנראה ההפך... לאיביזה יש תיבת הילוכים ומנוע של גולף GTI - נפח מנוע 1800 עם טורבו בעל 156 כ"ס. ברור לי שמבחינת נוחות הנסיעה עדיפה ה - 206 אבל אני מוכן לוותר עליה. הייתי רוצה לשמוע דעתכם על הרכב, יתרונות מול חסרונות…
הודעה אחרונה מאת Philip R, -
- 3 תגובות
- 950 צפיות
הייתי רוצה לרכוש רכב בקרטריונים שהוזכרו הנ"ל, מה אתם ממליצים לי
הודעה אחרונה מאת AgEnT_OrAnGe, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
אני מחפש רכב משפחתי בליסינג דרך העבודה, שיהיה קבוצה 2. אני יודע שהרוב בשוק אוטומטיות, אבל אני לא סובל אוטומט (מה לעשות, קצת משוגע... לא אוהב שמשהו אלקטרוני מחליט בשבילי, שלא לדבר על הביצועים וצריכת הדלק) ולכן אני מחפש ידנית. ביצעתי נסיעת מבחן על המגאן סדאן הידנית ומאוד אהבתי, אבל לצערי בכל חברות הליסינג - אם כבר מסכימים לדבר על הידנית (התגובה הנפוצה שלהם היא "אז למה שלא תיקח קורולה/מזדה 3 וכו'") דורשים עליה מחיר מופרז יחסית לאותו דגם באוטומט - בערך כמו מכונית מנהלים (מזדה 6). דרך אגב, בבאדג'ט אפילו הסבירו לי שעל הדגם הידני הם לא מקבלים הנחה מהיבואן ולכן מגלגלים את זה עלי - כששאלתי בקרסו הם טענו שלהד"ם והם נותנים אותו מחיר לאוטומט ולידני, ולכן ברור שמישהו כאן משקר. …
הודעה אחרונה מאת קצת משוגע, -
-
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם! אני מתנצל מראש אם צורת הפנייה הזו לא מקובלת בפורום. ברשותי משהו כמו 10-13 אלף לקניית רכב.(סטודנט ששמח בחלקו) עומדות אפוציות הנ"ל: דייהו סופר רייסר יד ראשונה 120לף קילומטר מושקעת סוף++ שרייד 1992-יד ראשונה 200 אלף ,מצב טוב מטופלת רק במוסך. בגדול,אני זקוק לרכב אמין כי גמרתי את הסוליות שלי ושל החברים שלי "בדחיפות עידוד" לאונו זכרה ברוך ואפשר להגיד ברוך שפטרנו. נברתי קצת בפורום אז: אפלאוז רק מ 93+ בגלל הדלק.יש מצב להביא משהו נורמלי בשנתונים האלו עם הזרקה? ושרייד משעמם-האמת לא מחפש אתגרים (ראה ערך אונו)אבל מומלץ? ואיביזה 96-97אולי יפה אבל לא הצלחתי להגיע למשהו מבוסס מהפורום.שורה תחתונה כדאי ? בקיצור בטווח המחירים שציינתי אשמח…
הודעה אחרונה מאת אבי26, -
הונדה אקורד
מאת sun34- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מעוניין לדעת יתרונות וחסרונות לגבי הדגם הזה מודל 93 ,אוט', ABS צריכת דלק, דברים מסוימים שצריך לשים לב לפני קניה?
הודעה אחרונה מאת Chimpo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3 אלף צפיות
מה חוות דעתכם על האוטו(מנוע 3.1) אני יודע שצריכת הדלק שלו גבוהה מאוד!!! מישו יודע אולי מהי?
הודעה אחרונה מאת AleroBlack, -
-
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לקנות רכב קטן (עד 1600 סמ"ק גג) בתקציב שלא עולה על 80000 שקל אני צריך גם שצריכת הדלק תהייה נמוכה וגם שהביטוח לא יהייה יקר (אני נהג חדש) חשבתי בכיוון של דייהטסו טריוס פג'ו 206 וכאלה אני לא התנגד גם לפוקוס האצ'באק או אפילו מאזדה 3...מישהו יכול לכוון אותי יותר לזולות מכל הבחינות וגם אמינות? תודה!
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מה המצב. אני ראיתי אתמול בערב סיאט איביזה. דיברתי עם הבחור בטלפון. איך שראיתי את הסיאט היא 3 דלתות אדומה שנת 94 נפח 1300. אכשיו הרכב הוא יד 9. הרכב עשה 127 אלף קילומטרז. ניראה קצת יחסית ממש נמוך דבר שמעלה חשד. לרכב יש טסט לעוד חצי שנה. אכשיו אמרתי לבחור ני רוצה לקחת אותה לבדיקה,הוא אמר לי שהוא לא מוכן כי ין לו זמן וביגלל שהוא אמר לי שבבדיקה עילו על בעיות והוא לא מוכן להוריד לי מהמחיר. מחיר שהוא דורש מחיר מחירון שזה 13 אבל מוכן ליתפשר על 11. מה אתם חושבים על כך הבחחור אחר לי מפורש שהוא לא רוצה לקחת את הרכב לבדיקה. מה אתם חושבים? כבר דבר ראשון שאמרתי לו בדיקה הוא לא הסכים.המציא לי כל מיני סיבות. גם רכב שנת 94 יש לו בעות פה שם חבל וכל זה. מה…
הודעה אחרונה מאת honda CIVIC 99, -
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם הייתי מעוניין לרכוש אחת כזאת שנת 95. גרסת האצ'בק עם מנוע 1.8 סמ"ק שע"פ נתוני יצרן יש לה הספק מירבי של 110/5500 (סל"ד/קמ"ש) ומומנט מירבי 15.6/2750 שזה בכלל לא רע הייתי אומר. מה דעתכם? למישהו שיש נסיון עם רנו כזאת מה אתם יכולים להגיד? שווה? לא שווה? למה לא שווה? הן יחסית זולות ולא נראה לי שהיא תזלול לי דלק באופן מיוחד. תודה רבה מראש, זה נורא חשוב לי!!
הודעה אחרונה מאת zvih, -
- 1 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אז ככה יש לי מספר שאלות שאשמח לקבל עלייהן תשובות: 1. האם כבר הגיעו לארץ מאזדה 3 שנת 2006? ואם כן עדיף לקנות 2005 יד שניה או לקנות חדש 2006? 2. איך הרכב הזה?, מישו עם ניסיון או יידע מספק יכול לתת לי חוות דעת על הרכב הזה בכלליות ואיזה דגם הכי ממולץ? האם ב2006 יצאו תוספות מיוחדת שלא יצאו בשנים 2004-2005? 3. משום מה אמא שלי החליטה שהיא רוצה מאזדה ולא גולף (יש את הכסף להשלים לגולף, ואני חושב שזאת החלטה נוראית) אז האם יש הבדל ניקר בין הגולף למאזדה 3? 4.האם יש רכב בתקציב המאזדה שנראה טוב כמו מאזדה (לא צרפתי) שמומלץ יותר מהמאזדה (רצוי שיהיה האצ'בק. תודה לעונים תמיר
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
כרגע אני נוסע עם 206 XT מודל 2001, אין לי שום תלונות כלפי הרכב- אמין, חסכוני בדלק, מתנהג וכו'. התלונה היחידה אולי היא הגיר האוטומאט, שלומדים לחיות איתו. לפני כמה ימים נפתחה לי האופצייה לרכוש סוזוקי גראנד ויטארה 2006 היישר מהסוכנות, במקומה של ה206. החסרונות שאני מצאתי ברכב הזה הם הצורה הכללית- נראה מיושן קצת, העובדה שהוא מיועד ל-4 אנשים, ושמועות על מנוע חלש (??) וביצועים פושרים . היתרונות כמובן הם כל היתרונות שיש לכבישטח ממוצע...גובה, 4X4 וכו', כמו גם העובדה שהוא חדש מהסוכנות. הייתי שמח לשמוע דעות של אנשים פה מה עדיף ע"פ התרשמותם האישית ודעתם על הרכבים הנ"ל. תודה
הודעה אחרונה מאת Juk, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היי חבר'ה.. לפני שנה חיפשתי לי רכב עד 22 23 אלף .בעבודה היה לי מישהו (עובד חברת חשמל)שגם מתעסק במכירת רכבים,הוא הציע לי לראות סיאט קורדובה 95 1.6 באתי וראיתי את הרכב,נראה כמו חדש,בפנים ובחוץ עשו לו פוליש, מגנזיום מבריק שמראה רכב ספורטיבי,עשה עליי רושם.משם לקחנו את הרכב לבדיקה באיזור, הוא השאיר אותי לבד ונסע עד שתסתיים הבדיקה,הטופס מוכן ואנו יושבים מול הבוחן,הבוחן מראה לי את הטופס,ומתחיל להסביר לי שהרכב עבר תאונות בעלי משמעות נמוכה,ושהחליפו פעם דלת חדשה,ושהבולמים חלשים קצת ואתה יכול להחליף מפירוקים,בטופס היה כתוב בסוף ,אורך מתיחה ,ובצד בעלי משמעות נמוכה.טוב אני הבנתי בסך הכול שלא מדובר בנזקים רציניים אלה בדברים מובנים יחסית לגיל הרכב.סגרנו על מחיר 22 אלף במקום 24 (מח…
הודעה אחרונה מאת tisan4us, -
-
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
פולקסוואגן פולו קלאסיק, 2001, דיזל, ידני, ממורה לנהיגה, עם בערך 150-200K ק"מ, בערך ב 23 אלף שקל או סיטרואן קסארה 98 , דיזל , ידני, ממורה לנהיגה, עם 210K ק"מ, בערך ב 16 אלף שקל?
הודעה אחרונה מאת omri75, -
-
- 27 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
תקציב 50K . מחפש רכב קטן (כדוגמת פונטו וחברותיה) שיהיה ספורטיבי עם מנוע 1800 לפחות. אמינות חשובה, צריכת דלק פחות (רוצה להנות מהנסיעה). בזמנו נדלקתי על קליאו RSI אבל ראיתי שבשנתונים מתקדמים יותר היא כבר לא קיימת. אילו עוד אופציות קיימות ? תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת doorman, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם יש הבדל באורך הרכבים הללו ? האם יש הבדל אחר חוץ מהשינוי צורה מאחור ?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ביקרתי היום בAVIS טרייד אין (ליד אזור), כדיי לבדוק אם ירצו את הרכב שלי תמורת פונטו\איביזה דור שני, ואם בכלל יש להם את הרכבים האלה. לאחר שראיתי 2 פונטו, אחת 97 ואת המודל של השניה אני לא כ"כ זוכר, התרשמתי לטובה מהמצב החיצוני שלהן ונכנסתי לשאול עליהן. הם כבר נמכרו ראיתי שהיו שם גם דייהטסו אפלאוז, פיאט אונו, מיצובישי לנסר 89 וסוזוקי סוויפט (אני מדבר על המכוניות הזולות יותר), אבל אני לא מוכן לשמוע עליהן, אם אני קונה אז זה יהיה עד הסוף. הכי טוב שאני יכול לקבל תמורת הכסף ולא רוצה להתפשר. או פונטו או איביזה במודלים 95+- . בכל מקרה השארתי להם את המספר שלי וביקשתי שיחזרו אליי במקרה ותגיע אליהם איביזה או פונטו. איך המקומות האלה? הבנתי שהם דיי אמינים, ואם לוקחים …
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כיוון שאני גבוה (1.90) חשוב שיהיה מרווח מקדימה. אני מתלבט בין: אופל אסטרה 2002 פולסווגן בורה 2001 סיטרואן קסארה 2002 סוזוקי ליאנה 2002 טיוטה קורולה לאנטיס בתודה מראש אייל
הודעה אחרונה מאת eyal123, -
- 13 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכם , אני יסביר את המצב ואחכה להמלצתכם . קודם כל התקציב הוא 115 ומטה . הכיוון מכוניות מנהלים כמו - פאסאט 2002 הדגם המפואר , מאזדה 6 לאקצ'רי 2003 , הונדה אקורד 2003 הדגם המפואר . המכונית תהיה שלי ושל אמא רכב משפחתי שיעבור קלימוטראז' לא קטן . צריך להיות מפואר כי אמא קיבלה קידום ומגיע לה להתפנק סופסוף. . . (אחרי הסבל עם הקורסיקה 95 ) אז השאלה שלי אליכם היא כזאתי : מה הרכב מבין כל השלושה שרשמתי שהוא החסכוני ביותר האמין ביותר בעל שמירת ערך שוק הגדולה ביותר וכו'. . . בנוסף אשמח לקבל הצעות על מכוניות כגון עלו עם קילומטראז' נמוך 45-50 ומטה!!!!!
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 3 תגובות
- 847 צפיות
ברצוני ליקנות עכשיו רכב ואני רוצה לקחת אוטו למכון טסטים.אני יודע שבודקים שם אם האוטו עבר תאונות ואם היה לו מכות כל מיני אבל הייתי רוצה לדעת גם כן מה בודקים בנוסף.(הדבר שחשוב בישבילי זה עבודת מנוע,אם הוא עובד טוב או לא אם הוא ניקרע או לא וגם בקשר לקלומטראז:אם יש גלגול שלו או לא). אם אפשר בבקשה תפרטו לי על הליך הבדיקה,מה נבדק,מחיר ועוד פרטים נוספים. תודה.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
כמו שכתוב בכותרת, אבא שלי מחפש מכונית מנהלים בתקציב 160K +- דרישות מיוחדות אין ממש, חוץ מהדברים הרגילים (הנאת נהיגה, תצרוכת דלק נורמאלית, וכדומה) ושהרכב יהיה חדש מהיבואן, 2006-2005 כרגע יש לו יונדאי סונאטה 2002 2.3 ליטר (אם אני זוכר נכון את נפח המנוע), לא יצא לי לנהוג עליה עד אתמול (יש לי רשיון כבר 6 שנים, אני לא נהג חדש, ועברתי דיי והותר מכוניות כדי להסיק את זה שפשוט לא כיף לנהוג על הרכב הזה) והסכמנו יחד שהוא צריך רכב חדש כרגע חשבתי על מאזדה 6, יצא לי לנהוג על האחות הקטנה - 3, לא מעט, נהיגה חלקה ומהנה, אבל הבנתי שה6 הרבה יותר, אז למה לא? הוא לעומת זאת העלה את רעיון הניסאן פרימרה, הוא אוהב את המקסימה של שותף שלו, אבל הוא לא רוצה להוציא יותר מ170 אלף על רכב, (…
הודעה אחרונה מאת CaR MaN, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני מחפש אוטו אמין, יפה, ומהיר (מהיר בשבילי זה משהו כמו אפלאוז, אין לי בעיה גם ליותר מהיר ואני לא אוהב את המכוניות הקטנות (אונו, 205, וכו') תודה רבה רבה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת junior1786, -
-
מכונית סטודנטים 1 2
מאת CantFind1-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום. שמי אלי ואני סטודנט. במשך השנתיים האחרונות אחרי המון זיעה ו"התקמצנויות" הצלחתי לחסוך עד כ 15K עבור קניית רכב שאני חייב. כפי שבטח ניתן להבין הרכב מאפייני הרכב שהכי חשובים לי הם האמינות גבוה, עלות חלפים וטיפולים זולה, צריכת דלק לא גבוה, ידנית כמובן. אני יודע שהרוב ישר יכתבו את הדייהטסו שרייד או הסוברו גסטי אבל העניין הוא שאני בחור דיי גבוה ולא ממש נכנס טוב ברכב הזה עד כמה שאני יודע שהוא אמין. אודה לכל הנותן עזרה בהצעתו לסוגי רכבים סביב ה 13-15k . תודה מראש. אלי.
הודעה אחרונה מאת junior1786, -
-
מחפש מידע על סוזוקי סויפט (להבא דייק בכותרת, אתה לא מחפש מידע על כל הסוזוקי בעולם)
מאת honda CIVIC 99- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מעוניין בפרטים על סוזוקי אירו סוויפט שנת 2001 אוטומטית 1300!! מה אתם חושבים על האוטו, איך היא על הכביש?? צריכת דלק?? ביצועים?(אם יש)
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 3 תגובות
- 939 צפיות
אני יודע שלפני כמה ימים פרסמתי הודעה מואד כללית ואני מצטער.לאחר ימים של מחשבה החלטנו ללכת על chevrolet malibu בין השנים 98-00.מדובר על המנוע הגדול יותר (3,100).לפני שאני קונה אחד אבקש חוות דעת,קצת מידע על המכונית,אבזור,ביצועים וכל דבר דבר אחר שיכול לעזור. תודה רבה. ושוב אני מצטער על ההודעה המוגזמת שלי.
הודעה אחרונה מאת Big Chevy, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
השאלה שלי כזאת , רכב שיש לו מס' בעלים קודמים..והבעלים הראשונים זה חברה. האים ברשיונות של הרכב אמור להיות כתוב "חברה" לשעבר.......? תודה מראש לעונים.....
הודעה אחרונה מאת zvit, -
