ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן חבר'ה, אני עומד בפני רכישה של רכב ראשון, פ'יגו 106XS דור II האם ישנן בעיות ידועות שעליי להתמקד בהם בבדיקה? (שימוש במים ירוקים, בעיות חשמל) כמו כן אשמח לקרוא מדריכים בנושא רכישת רכב משומש. תודה
הודעה אחרונה מאת BLUE-R, -
- 3 תגובות
- 946 צפיות
מה ההבדלים בין דגמי 206? xr אני יודע שזה הגירסה הפשוטה עם מנוע 1400 xt "הגרסה המפוארת" כך כולם אומרים בטלפון... מה מפואר בה? במה היא מצוידת? xs מנוע 1600 ידני... אין לי מושג למה המחיר שלה יקר הברבה יותר. עשיתי חיפוש ולא מצאתי מכייוון שאי אפשר לחפש ביטויים קצרים מדיי... משהו יכול לפרט לי בקשה?
הודעה אחרונה מאת pug 206 xs, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לאחר שמצאתי יאריס שנת 2003 שהייתה לשביעות רצוני נאמר לי ע"י בעל הרכב כי בזמן קניית הרכב מהסוכנות על ידו הוא קיבל את המיסים של הרכב חזרה על סך 20000 ש"ח מאחר והוא היה עולה חדש. עכשיו הוא עוזב את הארץ והמדינה רוצה חזרה את אותם 20000 ש"ח ...לדבריו לפני שהוא משלם את אותם 20000 ש"ח הוא אינו יכול להעביר את הרכב לבעלותי... האם זה נכון שהמדינה לא יכולה לחכות עד שימכור את הרכב ואז יחזיר את החוב..או שהוא לא מדייק?? הוא אמר שאפשר שאתן לו על החשבון את אותם 20000 ש"ח וכך יהיה לו היתר להעביר בעלות את הרכב...תהליך שלוקחת יומיים בערך... קצת נראה לי תמוה העניין של לתת 20000 ש"ח על החשבון ולחתום על זכרון דברים...אולי מחר הוא יעלם....? מישהו יודע איזה גוף מטפל בתשלום הזה של …
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי פאסאט 2002 2 ליטר בנזין ידנית. אני מתכוון להחליף אותה לפאסאט חדשה שתגיע עוד חודש בערך. למה דווקא לפאסאט אתם שואלים ? בגלל שרק כך אוכל לקבל מחירון או כמעט מחירון על פאסאט הידנית שלי (בשקה יש TRADE-IN נוח). רציתי להתייעץ איתכם אם יש אופציות אחרות להחליף את הפאסאט בלי לאבד איזה 20% מהמחירון ואם יש יבואן שמציע TRADE-IN במחיר מחירון. דרישות: 1.נוחות. 2. רק חדש. 3. אמינות יחסית. 4. בטיחות (מינימום 6 כ"א, ESP). תודה מראש לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת צחי 22, -
-
- 1 תגובות
- 790 צפיות
שלום לכם כמעט בידיי פונטו GT שנת 96 מנוע 1400 רציתי לדעת איך הרכב מכל הבחינות תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת רנזי, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי תגידו באמת קשה כל כך למצוא MX-5 מיאטה או שאני מחפש במקומות הלא נכונים ? התקציב שלי הוא 70 אלף. אני מקווה שאני אמצא משהו, אני נעול על האוטו הזה. רועי.
הודעה אחרונה מאת TheComedian, -
משפחתית ב80K 1 2
מאת Clarion Man- 20 תגובות
- 2 אלף צפיות
אמא שלי מעוניינת לקנות רכב עד 80K, מה שאני רוצה מהרכב זה שיהיה סופר אמין, שנתון גבוה, אוטו קטן למשפחה של שלוש (206,קליוB),אוטומט. תודה לכל העונים...
הודעה אחרונה מאת pincason, -
- 2 תגובות
- 978 צפיות
שלום , אני חייל , אני מחפש אוטו זול אמין וחסכוני בדלק . רצוי מהיר . שתראה יפה. . .גם מאוד חשוב.
הודעה אחרונה מאת fish, -
טויוטה 2000-2001
מאת אורח-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 944 צפיות
מצאתי טויוטה שנת 2000 ואני מעוניין לקנות אותה אבל כמו תמיד יש לי חברים שמתנגדים , הם אומרים לי שכדאי כבר לעלות בשנתון ולקחת את המודל היותר חדיש כלומר זה עם הפנסים הכפולים המחוברים. השאלה שלי אם יש הבדל משמעותי בין המודלים 2000 ו2001 מבחינת גודל תוספות אמינות וכח.
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
-
- 12 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אוטו שיסע .....משו כמו דייהסטו שרייד שנת 84 וניסע איתו רק בשטח לא בכביש (בגלל שאין רישיון), השאלה מה הסיכון של משטרה ואיך אפשר למצוא מכוניות כאלהה??
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
היי, כבר קראתי בערך כל ת'רד שנוגע ל-206, ועדיין יש לי אי וודאות לגבי כדאיות הרכב הזה... נראה כי לרוב האנשים יש ניסיון עם 1.4 שמאוד לא מומלץ בשילוב עם תיבה אוטומטית אבל לגבי 1.6 אומרים רק: "זה משהו אחר" או "הרבה יותר טוב". כלומר לא ברור לי האם 1.6 אוט' הוא טוב, מצויין, או סתם יותר טוב מה-1.4. עוד דבר הוא עניין האמינות, שהדעות מאוד חלוקות לגביו, חלק מאשימים מראש את הצרפתים, חלק אומרים שהרכב נכנס הרבה למוסך וחלק שהרכב עובר רק טיפולים שוטפים. מהמנהלים הבנתי שהאמינות טובה יחסית. בינתיים אנחנו מחפשים רכב הנ"ל (2002) עם נתונים טובים אבל עדיין אני חושש שזאת עלולה להיות בחירה לא טובה במיוחד שהרכב מיועד להישאר לזמן ארוך. האפשרות השנייה- היאריס היא בעייתית כיוון שאבא שלי ה…
הודעה אחרונה מאת pug 206 xs, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אמרו לי שהיא עגלה אני לא מחפש אוטו מהיר מהירות כמו של אפלאוז קורולה וכו' מספיקה לי היא עומדת איתם? או שהיא באמת עגלה? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת TheComedian, -
- 4 תגובות
- 862 צפיות
אשמח לקבל חוו"ד על המכונית שבכותרת.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 4 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שנת 96, 97. מה דעתכם על האוטו? איך הוא מבחינת אמינות? מכיריי טיפולים וחלקי חילוף, צריכת דלק, איך הוא בכלליות ע"פ דעתכם?
הודעה אחרונה מאת Russian speed, -
- 4 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אני בוחרת את רכב הליסינג הבא שלי - מיניואן. מעדיפה את ה C8 על פני המאזדה MPV והגרנדיס. מאידך - אני שומעת על הרכב (סיטרואן) שהוא בעייתי, רגיש, דורש תיקונים רבים, בעיות במערכת החשמל. ואיש הליסינג מדבר על "רכב רע מאוד". נדמה לי שזה רכב פחות נמכר ולכן האינטרס שלו... זקוקה לעצה, לחות דעת מבעלים / נוהגים ברכב זה. מה ההתנסות שלכם ? תודה!
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן חבר'ה... מצאתי גולף V5 שנת 2000, יד ראשונה ושמורה מאוד. יש לכם הערכה כמה היא אמורה לעלות ? יש משהו ספציפי שאני צריך לשים לב אליו ? אשמח להערות. תודה.
הודעה אחרונה מאת קאקאשי, -
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
חיפשתי האינטרנט כבר כמה פעמים מחירונים למכוניות הבאות אבל לא מצאתי אז אם משהו יועיל בטובו להאיר את עיניי! אז המכוניות ככה: -סוזוקי סוויפט סאלון ידני שנת 92 -סוזוקי סוויפט סאלון אוטומוט שנת 94 -מיצובישי סופר לנסר ידני שנת 92 תודה מראש לכולם
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 1 תגובות
- 731 צפיות
שלום רב לכל חברי הפורום, אבקש את עזרתכם בהבעת דעתכם: מצאתי פיאט אונו שנת 94, מנוע 1400, ידנית, 150,000 ק"מ, יד 1 ! , שמורה באמת שמורה, גם חיצונית וגם פנימית גם מכנית. ע"פ דרך המחשבה שלי אם מישהו מחזיק אונו מתאריך הקניה עד עכשיו (יד ראשונה) והאוטו נראה ממש שמור משמע שהוא גם בטח יודע ואכן טיפל באוטו כמו שצריך. (לא?) רוצה מחירון - 11,000 אני סטודנט, מה שאני מחפש זה אמינות, חסכון בדלק, טיפולים וחלפים זולים, ושתיסע! מה אומרים? סוג כזה של רכב מומלץ?
הודעה אחרונה מאת Guy, -
רכב עד ל 130K 1 2
מאת תמיר אורן-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אז ככה: אמא שלי רוצה לקנות רכב חדש עד עכשיו היא נהגה במרצדס איי קלאס והופתעה לגלות שהאוטו זה למרות הכוכב שיש לו לא מגיע לרמה של מכוניות שעולות אפילו 80K אז עקב האי נוחות אי יציבות היא החליטה למכור אותו ורוצה לקנות רכב חדש מהחברה ופה אני מדגיש רק חדש מהחברה.... היא מחפשת רכב האצ'בק קטן ונוח... ההתלבטויות הן: 1.גולף החדשה. 2.שברולט אופטרה http://motocar.co.il/motocar/model/index.asp?id=2041 זה קישור למי שלא מזהה את הדגם. 3. אופל אסטרה החדשה אם יש עוד דגמים ממולצים אשמח לקבל הכי חשוב לא פיג'ו!!!
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מה המצב... דוד שלי מעוניין ליקנות משכן שלו מאזדה 323 שנת 93. זה הרכב עם האורות נשיפתחות ממש כמו רכב ספורט. אכשיו הרכב צבע אדום שנת 93 עשה 170 אלף קילומטרז. מה אתם חושבים על רכב כזה? יש לו תקלות? מישתלם להחזיק רכב כזה? איך האחזקה שלו והנהיגה בו. תאמת *** תאמת = את האמת *** אני ראיתי רכב כזה וממש מדליק זה כאילו יש לך פרארי. מה אתם חושהים על רכב כזה בכלללי?? תודה רבה על התשובה מתן
הודעה אחרונה מאת obarshad, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מחפש אוטו אמין, יפה, ומהיר (מהיר בשבילי זה משהו כמו אפלאוז, אין לי בעיה גם ליותר מהיר ואני לא אוהב את המכוניות הקטנות (אונו, 205, וכו') תודה רבה רבה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת 106RALY106, -
עזרה במכירת רכב 1 2
מאת AX GT-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם! (אני יודע שזה לא קשור כל כך לפורום הזה אבל אם זה לא קשור אז להעביר) אני מנסה למכור את האוטו שלי כבר חודש וחצי ואני מפסיד עליו כל יום שהוא אצלי יותר מידי כסף. ניסיתי למכור אותו בלוח פוקוס וגם פירסמתי באינטרנט ולא היצלחתי למכור ולכן היתי שמח א למישהו יש רעיון איך להיפטר מהאוטו דחוף כי אני ממש מיואש. אני לא יכול לעשות תרייד אין מכיוון שיש לי אוטו אחר. תודה לכל מי שיעזור לי. בברכה בן.
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 890 צפיות
שלום אנשים יקרים, חבר שלי מעוניין לרכוש volvoS40se , והוא היה רוצה לדעת קצת יותר פרטים על הרכב לפני הקניה כגון:כ"ס, התנהגיות כביש, שוק .כמו כן עומדת על הפרק מכונית מסוג הונדה אקורד ls 1850 מהדגם היפני, האם היא קניה טובה יותר....אשמח על הצעתכם. בתודה מוטי.
הודעה אחרונה מאת מוטי מועלם, -
- 4 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
*** עריכה- נמחק נוסח של מכתב צבאי מטופש *** חבר שלי מתלבט לרכוש אחת מהשתיים, אז מי שבבעלותו אחת מהשתיים ויש באפשרותו לחוות דעה, על חיי היום יום עם הרכב, עלויות וכו' מוזמן בזאת להגיב... אי אילו השערות....לא כאן בבקשה.(קראתי מספיק כתבות על הרכבים הנ"ל)
הודעה אחרונה מאת turbo, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, אני חדש פה וגם לא הכי מבין במכוניות ואני מחפש לקנות רכב הנה המאפיינים: - אוטומטי - רכב פרטי אפשר גם 3 דלתות - מחפש רכב שלא צורך הרבה דלק - רכב שיסחוב בעליות ( הכוונה לרכב דיי חזק ) - רכב עמיד, שלא יהיה כל הזמן במוסך - תקציב 30-35 אלף - ושיהיה רכב בטוח כמובן לאחר ברור שעשיתי מצאתי שני רכבים שמתאימים לתאור: טויוטה קורלה שנת 95 1600 או הונדה סיוויק האצ'באק ESI 1600 שנת 95 אני ישמח לשמוע ממכם קצת דעות על מה שאמרתי וגם האם יש סוגים אחרים של רכבים שמתאימים לתאור.. תודה מראש בן.
הודעה אחרונה מאת רנזי, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
או שלא כדי להתקרב לרכב הזה? מבחינת אמינות והוצאות תודה מראש
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב בתקציב עד 15,000 ש"ח (לנהגים חדשים וצעירים) ונתקלתי בפורד פיאסטה שנת 95 youth. הרכב יד רביעית, עבר צביעה מלאה [אמנם המוכר אומר שלא עבר תאונות בכלל], הרכב "משופר" (ערס מוביל בעיקר.. גלגלי מגנזיום ואגזוז זרימה חופשית "עאלק" וכמובן מדבקה של מנוע 1.6 ליטר... זה מוסיף לי 300 סמ"ק לרכב!). עכשיו תראו בנוגע לזה אם הוא עבר תאונה או לא - זה המוסך יספר לי. אבל השאלה שלי היא אם כדאי בכלל להגיע למוסך משום שכשבקשנו מהמוכר להתניע את הרכב, המנוע נשמע כאילו הוא טיפה מקרתע כזה.. רעש חזק יחסית בצורה של "דום דום דום דום דום" וכשהדלקנו את המזגן? בכלל.. הוא נשמע כאילו הוא עומד למות.. האם זהו מאפיין נורמלי לרכבים בשנים האלה? זה אמור להיות ככה? (אנחנו רגילים…
הודעה אחרונה מאת MasTulio, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם! אני צריך המלצה למכון בדיקה אמין דייקני וללא קומבינות ברמת גן והסביבה בנוסף, מה שעות הפעילות של מכוני הבדיקה? עד איזה שעה ניתן להכניס רכב לבדיקה? תודה מראש!!!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 5 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
לחברי הפורום שלום!! רציתי לדעת פרטים על הונדה אקורד שנתון 2001-2002,אבל האקורד לא הגדולה שהולכת אם מנוע 3.0 ו 2.0 אלא הקטנה יותר אם אני לא טועה היא הורכבה באנגליה האקורד עם מנוע 1.8 ו2.0!! רציתי לדעת כמה כ"ס יש לאוטו?? ואם כדאי בכלל כדאי לקנות אותה.. כי לא רואים הרבה כאלה בכבישים!! ואיך היא מבחינת צריכת דלק וביצועים?? תודה לעונים!!
הודעה אחרונה מאת XENON, -
- 1 תגובות
- 810 צפיות
כמו שאולי רובכם יודעים השבתתי את המכונית שלנו ואנחנו חושביעם ליקנות רכב נוסף שוב שיהיה בגודל בערך כמו הטמפרה אז יש כמה כיוונים חשבנו בתחילה על מכוניות כמו קאיה מנטור I\II, פיאט מריאה וניסן אלמרה וזה ביגלל המחירים שלושתם כמובן שנת 2000 פה התיבה לא משנה ועוד כמה ניצוצות של מחשבה לגבי סיטרואן קסארה דיזל ואוקטביה דיזל גם הן 2000 אבל אוט' טוב אז שאלותיי הן 1. אם יש עוד מכוניות בתקציב של עד 50K אשמח לדעת 2. מה לגבי האמינות של כולן והחלפים 3. ביטוחים 4. ק''מ סביר בטווחים נורמ' 5. ויד לא גבוה מידי 6. ומה אתם חושבים על קנייה מחברת ליסינג תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת carisma kfir,
