שלום לכולם !
ביררתי בסוכנות תיווך וטרייד אין לגבי מכונית פג'ו 206XS שנת 2001 (נפח מנוע 1600),
גיר רגיל, 3 דלתות, יד שניה (שתי הידיים מפרטי), 105,000 ק"מ, ללא תאונות,
חלונות חשמל, הגה כוח, נעילה מרכזית, מזגן, חישוקי מגנזיום וטסט עד ה-11.5.
המוכר טוען שהמחירון לרכב הזה הוא 63,000 - והוא מעוניין לקבל עליו 57,000.
כרגע בדקתי במחירון "דיסקברי" באינטרנט, להעריך את מחיר המחירון של הרכב,
והתוצאה עמדה (לאחר שקלול של ממוצע חריג של 25,000 ק"מ לכל שנה וקנייה ממשרד "טרייד אין") על מחיר של 65,000 שקלים.
האם ישנם דברים המעוררים חשד בעסקה הזאת ?
האם אתם חושבים שהעסקה כדאית ?
אשמח לשמוע תגובות והצעות בכל נושא.
בהתאם לשקולים, אני מחר אולי אגש למשרד הטרייד אין ואראה את הרכב במו עיניי,
ועד אז - אני ואתם נאלץ להסתפק בתמונת הרכב בלבד.
תודה לכולכם ויום טוב !