ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,549 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. אבי מתכנן ליקנות לי רכב ראשון ככה שהתקציב הוא דל עד 25000 ש"ח והאפשרות שאני הכי ההיתי רוצה זה 106 XSI או ראלי השאלה שלהיא אך היא מבחינת בטיחותית? ומיבחינת עלויות ביטוח לנהג שנתיים + על הכביש צריך להיות הרבה? אבא שלי דווקה אהב את הפיאט ברבו איך היא לדעתכם? אם יש לכם עוד הצעות לרכב עדיפות לספרטיבי בתקציב הזה אני ישמח לדעת.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- 3 תגובות
- 951 צפיות
אני מתלבט מה לקנות אם מישהו יכול לעזור לי ולפרט את הסיבות לבחירה שלו אודה לו מאד בתודה גל
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
ראיתי קאיה פרייד שנת 2000 אוטמטית יד ראשונה 90 אלף קילומטר...הבנתי שהיא מאוד (אבל מאוד) חסכונית בדלק.. השאלה הגדולה היא האם זהו רכב אמין? מהי עלות החלקים? האם חוץ לירידת הערך ההיסטרית לשה..יש בה עוד פאקים (אה חוץ מזה שהיא מכוערת בטרוף..אבל זה לא חשוב לי..) .. תשובות יתקבלו בברכה מחר אני נוסע לראות את הרכב..
הודעה אחרונה מאת IRON-MAN, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
יש לי סובארו DL 87 מנוע חדש(בן שנה) גיר ממש חדש. מצבר חדש. אלתרנתור חדש. מתחס חדש. וצמיגים חדשים. בכמה כסף אני צריך למכור את אוטו שלי ואוטו שמור מאוד בתודה יוסי ושבת שלום
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
באילו מכוניות?שישנן בארץ?
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
הלכתי אחר 206 /02 כתומה מטאלית 50K אם אני לא טועה האוטו מבחוץ נראה סביר אך כמה מכות קטנטנות וכאילו נשפכו כמה טיפות צבע על האוטו, מבפנים האווטו נקי וכו' אך זהב נראה כיאלו הפסטיקים וההגה יותר קטנים והרבה יותא זולים מדגם XT נורמלי אח"כ פתחתי את מחסה המנוע ולא יודע למה ישר מאינסטינקט פתחתי את מחסה השמן וראיתי שם דבר מזעזע השמן בצע חום כזה, עם המון משקעים , לא יודע אם זה בוץ או חלודה הכנסתי חתיכת דף והוצאתי ממש בוץ משם או מה שזה היה , מה זה אומר על השמן והמשך תפקודו של המנוע בעתיד ? בדרכו לאבדון?
הודעה אחרונה מאת Guy, -
מכונית לצעיר ב10K 1 2
מאת gtiיוסי-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 3 אלף צפיות
מה הייתם ממליצים לצעיר שאחרי שנה על הכביש+כמה וכמה קורסי נהיגה? הדרישות הם: חסכוני אמין ביטוח זול יחסית נוח(הגה כוח חשוב!,ח"ח) ידני נפח מנוע 1.6 ומטה ועדיף משהו ספורטיבי. אני יותר בכיוון של פיג'ו 205 או סיטרואן AX. אני רוצה רכב אשר אוכל להנות מהנהיגה. לא להציע לי פיאט אונו או סוברו דיאל תודה יוסי.
הודעה אחרונה מאת סמי, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום, יש לי הצעה לרכישת רנו קליאו B RXT שנת 2002. 55000 קמ. כ- 47000שח. יד ראשונה - עבר בזמנו השכרה (תקופה קצרה). מה דעתכם על הרכב? מה דעתכם על המחיר? אודה על תשובה דחופה. עדיוס
הודעה אחרונה מאת adios, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בבעלות של חבר שלי קורולה שנת 2000 יד 5 עם 95000. בזמן הקנייה עבדו אליו עם הידיים.... לפני שבוע הוא קיבל רכב מעבודה ורוצה למכור את הקורולה אך אנשים שומים יד 5 ומנתקים מחירון כיום נע פחות או יותר ב70K השאלה שלי כמה הוא יכול לדרוש אליה? תודה!
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
קיבלתי העלאה בתקציב ל30K אז אני צריך לבחור בין סטארלט 98 לבין דייהטסו שרייד 98-99, מה נראה לכם ולמה? חוצמזה מילה על הפורום: כחבר בכמה פורומים, לא נתקלתי בשום מקום ביחס כזה! לעומת כמה אנשים מאוד נחמדים שעונים ומנמקים ובאמת עוזרים, יש אחרים! והאחרים מתנהגים בצורה באמת לא נחמדה! מה הבעייה שלכם לענות לשאלה שכבר הופיעה לפני 1000 שנים? כל בנאדם מבקש פרטים שונים וכל אחד מצפה לתשובות אחרות... הקטע הזה של לשלוח לארכיון ולנעול נושאים ממש לא נעים וגורם לתחושה לא נוחה להתייעץ ולשאול. אז עם קצת יותר סבלנות ונועם, תבלעו את הרוק ותענו על שאלה דומה לשאלה שעניתם עליה פעם, כי יכולים להתפתח דיונים מעניינים וגם יהיה הרבה יותר נעים! תודה!
הודעה אחרונה מאת ssc, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני צריך רכב אמריקאי בסביבות ה 60 אלף ש"ח. אני הצלחתי לחשוב על שברולט אלרו ושברולט מאליבו. השנתון הרצוי הוא 99-2000. איך כל אחד מהרכבים מהם? אמינות?נוחות?ביצועים? ועוד
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 0 תגובות
- 927 צפיות
היום הלכנו אני ואחי לבדוק יאריס T ספורט שחורה 2003 מחיפה מצאנו אותה בלוח מוטוקאר ולהלן הלינק: http://www.motocar.co.il/motocar/classified/search_results.asp?models_used=148&homepage=1&manuf_used=21&ezor=0&year_from=1953&year_to=2005 קבענו להיפגש עם מר (קובי) וטרחנו אפילו להגיע מראשון לציון וכל זה רק בשביל לגלות שהבחור רמאי, במודעה וגם בטלפון קיבלתי את הרושם שמודבר ביד ראשונה, כמובן שטעיתי והרכב יד שנייה. הוא גם שיקר בנוגע לעבר תאונות שכולל איך לא קצה שילדה בקורת הרוחב מקדימה. חוץ מזה הרכב נראה לא שמור בעליל ומלא סריטות פה ושם גם כמה מכות כולל מעיכה קלה בקורה מקדימה הוא אומר שהמכה נגרמה כתוצאה מרוכב אופניים... בנוסף 3 חברות …
הודעה אחרונה מאת toM\\\, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אשמח אם מישהו עם ידע/ניסיון/רקע עם הרכב הנ"ל יתן את חוות דעתו. בתודה, אדם.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
נתקלתי במודעה באתר כאשר חיפשתי רכב לקניה. יש שם שירות של מומחה שיבדוק את הרכב בעלות של 199 ש"ח במקום ב 400 ש"ח. מישהו מכיר את זה? האם זה אמין? האם זה תחליף טוב למכוני הבדיקה ששוחטים אותי?! בברכה יגאל
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני עומד לקנות רכב שנת 2004 שעשה 40,000 קילומטרים. הרכב אומנם שנת 2004, אבל נמצא כבר שנתיים על הכביש. האם צריך להפחית על קילומטרז' במצב כזה?
הודעה אחרונה מאת eyal123, -
-
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני מחפש משהו טוב..ספורט, אם יש לכם המלצה טובה תכתבו לי פה..
הודעה אחרונה מאת משה.ש, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום ולמנהליו. רציתי לבקש חוות דעת על פיאט פונטו שנת 95-97. איך האוטו בכלליות מבחינת אמינות. יש הבדל משמעותי בביצועים בין מנוגע ה 1100 ל 1300? צריכת הדלק שלה יחסית נמוכה זה נכון? יש לה כל מיני בעיות? זה נכון שאומרים שיש בעיות חשמל? אם יש המלצות אחרות לרכבים אחרים דומים יותר מומלצים גם אשמח (חוץ מפג'ו). תודה מראש לכל מי שעוזר.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
כל המכוניות שאני רושם הם נפח 1.6 מאזדה 3 פיזו 307 פורד פוקוס טויוטה קורולה ניסן אלמרה הונדה סיווק רנו מגאן סובארו אימפרזה מיציבושי לאנסר סיטרואן C4 מה שאני מחפש במכונית שתיהיה נוחה , לא שותה הרבה דלק , מהירה - חזקה *נא להתייחס בהנחה שכולם אותו מחיר תודה מראש .
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 4 תגובות
- 938 צפיות
הייתי רוצה לשמוע את דעתכם בכדאיות הבדיקה במכון מורשה (מכון מורשה= 400 ש"ח) לאחר שקראתי את השאלה לגבי הסובארו אימפרזה ואת הדיעה של איציק בעניין אני קצת סקפטי בכדאיות בבדיקה במכון. אני רוצה לקנות רכב מהשנתונים האלה,ומטעמים ברורים אני לא מצפה שהכל פיקס אבל הייתי ישן יותר טוב אם הייתי יודע שלא נעקצתי ברכב עם שלדה דפוקה או מנוע גמור. מעבר לכך לגיטימי מבחינתי שהרכב יזדקק לטיפול/תיקון ברמת הסביר - עד 1500 -2000 ש"ח כאשר המוכר יצטרך להוריד חלק מהסכום ההתחלתי שסוכם. הייתי רוצה לדעת אם במידה ואני לוקח למוסך שאינו מכון וללא כל המכשור והמחשבים אקבל תמונה וודאית לגבי השילדה,קומפרסיה,מצב מנוע+גיר. אודה לתגובתכם המהירה.
הודעה אחרונה מאת אבי26, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכם מצאתי מאזדה לאנטיס שנת 2000 צבע כסף מנוע 1800 90000 ק"מ. הרכב מאוד מוצא חן בעיני ולקחתי אותו לבדיקה . הבוחן התחייב שהשסי נקי וההספק והעברת הילוכים מצויינים . היו כמה תיקוני פח וזה ממש לא מתריד אותי . הבוחן גם טען שצריך להחליף תושבת מנוע שגם גורמת לנקישות בהעברת הילוכים . בקיצור יש עוד כמה בעיות שאני ממש לא מבין בהם ולכן הייתי מעוניין שתעיינו בתוצאות הבדיקה ותאמרו לי בבקשה אם זה נורמלי לאוטו שעבר 90000 ק"מ נ. ב. המוכר מוכן לרדת 3000 ש"ח מתחת למחירון בגלל הליקויים.
הודעה אחרונה מאת Opel Astra GSI, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מה הצריכת דלק של מאזדה 323?.... מהשנים הראשונות 92-94 ואיך האוטו הזה.... אמין?
הודעה אחרונה מאת yoni_293, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום... ראיתי סיריון שנת 99 מנוע 1000 ב 20k אני סטודנט ומחפש רכב חסכוני מבחינת דלק, טיפולים חלפים וכו' אודה למי שיספר לי על הרכב? האם הוא מומלץ? זה נכון שאומרים שסיריון טובה רק לנסיעות עירוניות...? משמע היא צועקת כשהיא מגיע ל 120 קמ"ש? אשמח להסבר על זה... תודה מראש. אלי.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מחפש רכב ספורטיבי עד 30 אלף שקל רק אני מבקש לפסול את ה205 מהרשימה וכמו כן את האלפות למיניהם את ה106 אני ממש אוהב וכמו כן את הפונטו. איזה עוד הצעות יש לכם?
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
איזה רכב אתם ממליצים עד 30 אלף שח בסגנון הגולף או הסיאט איביזה?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 20 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אחותי בשעה טוב הוציא רישיון, עכשיו אבא שלי רוצה לקנות לה משהו עד 85K והוא ננעל על הלאנטיס בטענות הבאות ( שאגב אני לא שולל אותם או משהו כזה ) : א. אמינה, חלפים תיקונים וכ'ו ב. שוק טוב ואפשרות למכור בעתיד ג. מעדיף לקנות רכב בעל שנתון גבוה יותר 04' מאפשר לרדת שניים ד. ביטוחים וכ'ו השאלה הפשוט שלי איזה רכב ברמה הזו ואולי משהו יותר יוקרתי או מושך וכ'ו אפשר להציע לו כדי שישקול את הנושא ויבדוק ? תודה רבה יובל
הודעה אחרונה מאת אביתר א., -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מחפש ליקנות לעתמי רכב בסביבות ה45 אלף.האוטו שאני עומד עליו לעכשיו זו הונדה סיוויק אלב חשבתי לשאול מה אתם חושבים,אם יש בכלל כאלו סיכויים למצוא A3 שנת 1600,97 גיר רגיל.אני יודע שהמחירון של אודי משנתון הזה לא גבוה. אז רציתי להתיעץ בקשר לרכב וגם אם אתם יודעים מה הסיכויים למצוא אותה במנוע 1600 גיר רגיל משנה הזו. תודה.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום רב, אני מתלבט בקשר לקניית רכב, הצורך שלי הוא לנסיעות בינעירוניות קצרות + עירוניות קצרות (בתדירות יומיומית), נסיעות בינעירוניות בינוניות (פעמיים בשבוע) ונסיעות בינעירוניות ארוכות (בערך פעם בחודש). התקציב שלי הוא עד 25,000 ש"ח ואני מעוניין שתייעצו לי בקשר לעדיפות מבין הדגמים הבאים (או דגמים שלא חשבתי עליהם), בדגש על שנתון גבוה, שמירת ערך, צריכת דלק טובה, נוחות ובטיחות... הדגמים שאני חשבתי בכיוונם הם: דייטסו שרייד או סיריון , פורד פיאסטה, פיג'ו 205, פיאט בראבה, רנו קליאו/B. או דגמים יקרים יותר בשנתון נמוך: פיג'ו 306,טויוטה סטארלט, מזדה 121... אני מאוד אודה לכל מי שיוכל לעזור לי, אני חייב לקנות בחודש הקרוב... תודה! אייל.
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני נוסע ביום שישי כל הדרך מהמרכז לחיפה, בשביל לראות יאריס TS ואני צריך מקום אמין ומומלץ לבדוק את האוטו.. תודה רבה לכל העוזרים תום
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
רכב סיאט איביזה. שנת 1994 נפח 1600 יד 5 הרכב כבר על הכביש 11 שנה. הרכב לא היה מהשכרה הרכב עבר כ 112 אלף קילומטרז. האם זה הגיוני לרכב כזה? חישוב מהיר זה 11 אלף קילומטרז לשנה. הבחור ממנו אני אמור ליקנות את הרכב אמר לי שהיא אצלו כבר 7 חודש. האם זה הגיוני שרכב יד 5 תעשה כמות כזאת? הרכב ניראה ממש חדש דנדש. המנוע הכול אין נזילות אין כלום כלום. אני מיתכון לקחת אותה לבדיקה. אבל בסוף ניראה לי שנגעו בקילומטרז כך שלי היה קשה אחר כך לימכור אותה. הנקודה היא שהבחור מוכן ליתחיב לי לשאסי נקי. לפי מה שהקודם יתחיב לו. הוא לא מוכן ליתחיב לי לקילומטרז. האם שווה לקחת לבדיקה?
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם. יש לי כמה שאלות בנוגע לקנייה/מכירה של רכב. כשחותמים על הסכם כזה: א)מה כדאי שיהיה בו ב)האם יש לו תוקף משפטי ג)האם מומלץ לחתום עליו בנוכחות עו"ד, וכמה זה יעלה בערך. בתודה, איתמר ג'ורג'י.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 269 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- מחכה
- nglancer
- דובצע
- BassDriver
- Night Driver
- fatboy1340
- PYA
- natco
- avargel
- RBRB
- Be roo
- Erel
- שימי 85
- EliC25
- mottis
- hans
- ntd
- nir eli
- גולדן191
- Nico62
- David32
- yahaga
- lanosforce
- thazethaze
- laviil
- discoTD5
- איציק נ.
- אדום אדום
- mikk
- שלמה.נ.
- BRAVO_SX
- לירון .ה.
- shahar188
- יבגניפ
- viper83
- YULI1
- D4K
- Michazzz
- Tom78
- eladts
- BoazB11
- mcshmupi
- Liquidator
- itzik123
- ninickname
