Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כסף ואידאולגיה לא הולכים ביחד... (אם אתה זוכר את השיחה שלנו...)

 

או שאתה אוהב את הסובארו, או שאתה מסתכל עליה בתור נכס, משהו סחיר שאתה מקווה שמישהו ישלם לך עליה את המחיר שאתה רוצה. אין באמצע.

 

נראה לך הגיוני, שהקונה יקרא את כל מה שרשמת פה ועוד יתן לך את המחיר המבוקש?

 

:nono:

 

 

טוב, אז בוא נסתכל על זה ככה.

 

 

אין לי להשקיע אלפי שקלים רק על פחחות,גם אם זו הייתה

 

סובארו לאונה, אלפא רומיאו, פורשה קאיין או פורד פיאסטה 86.

 

 

קניתי את הרכב, כי אהבתי את המותג 'סובארו' (לאונה), עכשיו כשאני רוצה להתקדם (מה לעשות, כמה כבר אפשר לנסוע עם המושב הקשה הזה, כל הגודל הזה - ואין הגה כוח), אני לא מוצא סיבה להשקיע בה אלפי שקלים (אם היו לי), כרגע, אני תלמיד בן 18 בכיתה יב' (איזה כיף יהיה לראות את ההודעה הזאת בעוד כמה שנים :smile: , לא להרבה זמן אני אהיה ביב') ללא עבודה, אין לי, ואני לא יכול לזרוק אלפי שקלים על הרכב הזה. במיוחד שהוא שלי, ולא של ההורים.

 

 

 

אז שאני אבין, אתם רוצים לחקור את מצבי הכלכלי ולמה אני כן או לא מחזיק את הסובארו הזו הספציפית, או שאתם רוצים לדבר על האידיולוגיה של הסובארו כמותג, ועל אהבה לרכבים?

 

הרכב מתיישן, הכיס מתרוקן, והמחירון בשיאו. הגיע הזמן להחליף.

 

 

כרגע ? הרכב הזה הוא נכס. ודאי שכן. אני רוצה להוציא ממנו כמה שיותר במכירה! כשיהיה לי התקציב להחזיק כמה רכבים במקביל. אשקול לקנות שוב סובארו.

 

עכשיו אני מחזיק את שלי. לא ממהר למכור, ומנצל את ההשקעה הכספית שלי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

תודה לכל מי שענה לי

 

אז עדיף לי שאני יענה מאוטו לעוד כמה שנים טובות אני חושב

 

ושבוע טוב לכולם

יונדאי גטס :-D

פורסם
יש לי סובארו DL 87 מנוע חדש(בן שנה) גיר ממש חדש. מצבר חדש. אלתרנתור חדש. מתחס חדש. וצמיגים חדשים.

בכמה כסף אני צריך למכור את אוטו שלי ואוטו שמור מאוד

 

בתודה יוסי ושבת שלום

 

מחירון כ- 12000 ריאלי 9000-10000 .

 

יש יחסית שוק לסובארו האלה..

 

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

×
×
  • תוכן חדש...